مدیر عامل پرسپولیس می گوید جلسه خوبی با وزیر برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمد رویانیان پس از برگزاری جلسه مدیران عامل باشگاه ها با وزیر ورزش و جوانان گفت:« جلسه خوبی بود ولی دیر برگزار شد.عقیده من این است که این جلسات باید در سال چند بار برگزار شود.»
او این را گفت و ادامه داد:«خروجی این جلسه برای خود ما این بود که استقلال، پرسپولیس و سپاهان 3 باشگاهی هستند که عامل اصلی افزایش قیمت بازیکنان هستند.تصمیم گرفتیم تا هر سه مدیرعامل در کنار هم با هم تصمیم بگیریم تا بازار نقل و انتقالات را مهار کنیم. قیمت بازیکنان از دست همه در رفته است و باید این موضوع کنترل شود. متهم اصلی در این زمینه هم ما سه باشگاه بودیم. واقعا هم چند باشگاه دیگر دخیل نیستند. قرار شده که مبصری تعیین شود و ما بچه‌شیطان‌ها را کنترل کند.»وی در مورد عدم حضور فتح‌الله زاده در این جلسه گفت:« همیشه من جای فتح‌الله زاده هم هستم.»رویانیان در مورد اینکه قرار است فتح‌الله‌زاده از استقلال برود، گفت:« اینگونه نیست. ما هر دوی‌مان با هم می رویم.»
وی در مورد اینکه گفته می‌شود چک اول علی دایی به او پرداخت شده،این واکنش را نشان داد:« دایی 300 میلیون نخواسته است. البته شاید در آینده شکایت کند.»مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه این سه باشگاه را به عنوان بچه شیطان‌ها معرفی کردند، گفت:« من خودم گفتم که ما بچه شیطان هستیم. آنها اتفاقا در جلسه گفتند شما آدم‌های خوبی هستید. به هر حال همه باید کمک کنیم تا مبلغ قرارداد بازیکنان کاهش یابد. زیرا سایر باشگاه‌ها ضرر می کنند.اگر ما 3 باشگاه تجاری فکر کنیم و بخواهیم در کسر قیمت بازیکنان تلاش کنیم این کار شدنی خواهد بود. استقلال و پرسپولیس که با هم کری می‌خوانند باعث می‌شود قیمت بازیکنان بالا برود. می‌توانیم بهترین بازیکنان را بر حسب سابقه ملی‌پوشی و سایر موارد جذب کنیم و حداقل پول را به آنها بدهیم.»
251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =