در 6سانحه رانندگی که در کشورمان رخ داد، 5 نفر کشته و 8 نفر دیگر مجروح شدند.

سقوط سواری سمند به دره ای در محور کاشان - برزک سه کشته برجا گذاشت.
فرمانده انتظامی کاشان علت بروز این حادثه را به واحد مرکزی خبر سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو اعلام کرد.
سرهنگ صفایی گفت: محور کاشان - برزک در محدوده سعدآباد به علت پیچ تند و خطرناک به جاده مرگ معروف است.

سقوط تراکتور و مرگ تلخ راننده شهمیرزادی
راننده‌ی یک دستگاه تراکتور به علت ناتوانی در کنترل وسیله‌ی نقلیه و واژگونی و سقوط به دره، در محور «شهمیرزاد - فولادمحله»، جان خود را از دست داد.
به گزارش ایسنا، ساعت 22:30 سه شنبه شب واژگونی یک دستگاه تراکتور در کیلومتر 35 محور شهمیرزاد به فولاد محله شهرستان مهدیشهر، به واژگونی و سقوط وسیله‌ی نقلیه به داخل دره منجر شد. این سانحه در منطقه‌ی ییلاقی اسپیرو و به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله‌ی نقلیه رخ داد و راننده 44 ساله تراکتور در دم فوت کرد.

یک کشته و 7 مصدوم حاصل 3 مورد واژگونی در آذربایجان غربی
حبیب حسینقلی زاده، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان آذربایجان شرقی از مرگ یک نفر و مصدومیت 7 نفر دیگر بر اثر وقوع 3 مورد واژگونی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و به ایسنا گفت: در حادثه‌ای که در کیلومتر 35 جاده میانه هشترود بر اثر واژگونی یک دستگاه پیکان اتفاق افتاد، یک نفر کشته و یک نفر زخمی شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در ساعت 13:10 دیروز سه شنبه به اتاق فرمان اورژانس 115 گزارش شد و طی آن آمبولانس میانه به محل حادثه اعزام و مصدوم را به بیمارستان میانه منتقل کردند، گفت: همچنین واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در جاده کلیبر جانانلو در ساعت 13:40 دیروز سه شنبه به اورژانس اطلاع داده شد که در این حادثه نیز متاسفانه 4 سرنشین پژو مصدوم شده بودند که توسط تکنسین‌های پایگاههای کلیبر، جانانلو و خمارلو به بیمارستان کلیبر منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با اشاره به واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در جاده کلیبر جانانلو در ساعت 11 صبح دیروز سه شنبه افزود: در این حادثه نیز 2 راکب موتور سیکلت به شدت دچار آسیب دیدگی شدند.

راننده محبوس در کامیون واژگون در محور هراز نجات یافت
حمید فرهادی، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از نجات راننده محبوس در کامیون واژگون در محور هراز طی عملیات امداد و نجات خبر داد و به مهر گفت: بازهم بی احتیاطی و سرعت زیاد موجب واژگونی خودرویی در محور هراز شد.

فرهادی ادامه داد: شامگاه سه شنبه خبری از سوی عوامل فوریتهای پزشکی مبنی بر واژگونی یک دستگاه کامیون در محور هراز و محدوده روستای "سادات محله" به عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند اعلام شد.

بعد از اعلام گزارش، بلافاصله نیروهای حاضر در پایگاه بین شهری شهید "حسین لالی" آبعلی به همراه تیم نجات این جمعیت متشکل از سه نجاتگر کادر و داوطلب به محل حادثه اعزام شدند.

پس از رسیدن و بررسی صحنه حادثه، سرتیم نجات متوجه حبس راننده کامیون در درون خودرو شد و عملیات رهاسازی این راننده توسط ست نجات هیدورولیک جاده آغاز شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند تصریح کرد: بعد از حدود یک ساعت، گروه نجات موفق شدند راننده که از ناحیه سر، گردن و پا دچار آسیب شده بود را نجات و پس از انجام کمکهای اولیه پزشکی به مرکز درمانی انتقال دهند.
28245

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    2 1
    پلیس راه علت بروز این حادثه را سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو اعلام کرده ولی نگفته که جاده بد بوده به جاده مرگ معروف بوده ایا جاده استاندارد بوده یا نه