گرد و خاکی که در چند روز گذشته در غرب عراق تشکیل شده و به استان های غربی ایران رسیده بود از دیروز به تهران هم رسید و البته با باد تندی هم همراه شد. تا حدی که کیفیت هوا را به شرایط ناسالم برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آنطور که شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرده است صبح امروز عدد شاخص آلودگی هوای تهران روی ۱۱۹ بود که عمدتا هم به دلیل گرد و خاک وارداتی است. درواقع آلودگی هوای این روزهای تهران به دلیل تردد در شهر و اگزوز ماشین ها نیست و دلیل وارداتی دارد. 

اما سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است این شرایط تا غروب دوشنبه ادامه داشته باشد و پس از آن ناپایداری جوی موجب شود کیفیت هوا بهبود پیدا کند. 

البته شرایط بد آب و هوایی فقط برای تهران نیست؛ گزارش شده که خوزستان، ایلام و اراک هم با گرد و خاک دست و پنجه نرم می کنند. 

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 296374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    17 0
    یاد دوران آقای خاتمی و مسئولین محیط زیست اش بخیر. که حداقل با عراق سر سلامت مردم یه توافقی داشته اند
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    23 2
    الحمد الله به تهران رسید! شاید یه فکری هم به حال ما مردم(؟!) غرب کشور بشه!...راستی مردم ترکیه به خاطر خراب کردن یه پارک تو استانبول کشور رو به هم ریختن. به خاطر یه مسئله نسبتا کوچیک محیط زیستی(کوچک چون پارک مثل جنگل طبیعی نیست) اونوقت ما ده ساله تو غرب کشور داریم خاک میل می فرماییم! آب از آب تکون نمی خوره...به حال مردم بدبخت که با خاک غنی از اورانیوم! سالم تر از قبل میشن نمی خواد فکری بکنید(چون دود و خشک شدن دریاچه ها و برنج آرسنیک دار هندی واسه سر به نیست کردن ما کافیه کافیه!) به داد بلوطهای سرتاسر زاگرس(از ایلام و خرم آباد تا شهرکرد و یاسوج) برسید که آیندگان به بی عرضگی ما لعنت نفرستن!...چاپ کن خواهشا! حتما که نباید تعریف کرد!
  • بی نام IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    6 7
    الهی شکر که رسید به تهران
  • حسين آباداني KW ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    2 0
    واقعاً همينطوريه .. يكي از دلايلي كه من رو از خوزستان فراري داد همين كردوخاك مملو از سم بود، حالا بيكاري و نبود امكانات جاي خود دارد....!!!! بخاطر همين هواي كثيف كلي نوزاد و بچه كوچيك روانه بيمارستانا ميشن .. دوست دارم وقتي هواي اون سمتا غبارآلود ميشه يه گزارش از بيمارستانا بگيريد و بپرسيد اين هواي سمي چقدر تو سلامت مردم تاثيرگذاره.. منم كاملاً به اين موضوع اشراف دارم كه تو دولت قبلي با عراق سر اين موضوع توافقاتي بوده و بودجه اي بهمين خاطر تخصيص داده بودن كه بيابان هاي اطراف عراق را سالانه با بالگردهاي مخصوص و موادي مثل روغن پوشش مي دادن كه خيلي تاثيرگذار بود .. به اميد روزي كه مسئولين بجاي ..... بيشتر بفكر مردم باشن و فقط شعار سر ندن...لطفاً بخاطر بيدارباش مسئولين بچاپ