رهبر معظم انقلاب: من در انتخابات ریاست جمهوری به هیچکس نظر ندارم

حضرت آیت الله خامنه ای در مراسم بزرگداشت سالگرد امام (ره) توصیه هایی به نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم کردند.

به گزارش خبرآنلاین، حضرت آیت الله خامنه ای در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با اشاره به ادعاهای دشمنان اظهارداشتند: یک روز می گویند انتخابات مهندسی شده است یک روز می گویند آزاد نیست. اما باید گفت نه مردم و نه نظام ما را می شناسند
ایشان با اشاره به فرصت تبلیغاتی برابر نامزدهای ریاست جمهوری در رسانه ملی تاکید کردند: در کجای دنیا به نامزدهای گوناگون اجازه داده می شود از رسانه ملی به صورت مساوی استفاده کنند؟
رهبر انقلاب اسلامی ضمن توصیه به نامزدهای ریاست جمهوری تصریح کردند: نامزدهای محترم در برنامه های عمومی زبان به انتقاد باز می کنند اما توجه کنند انتقاد به معنی نظم و نیت به منظور پیمودن راه پرافتخار باشد نه به معنای سیاه نمایی.
رهبرانقلاب تاکید کردند: نامزدها قول بدهند که باعقل،درایت و پشت کار عمل کنند،به مسأله اصلی کشور که اقتصاد است بخوبی بپردازند، از ظرفیت قانون اساسی استفاده کنند، حاشیه سازی نکنند و به دشمنان امتیاز ندهند. قول بدهند حاشیه سازی نمی کنند و دست نزدیکانشان را باز نخواهند گذاشت.

حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند: نامزدها قول بدهند به منافع بیگانگان به بهانه های گوناگون بیش از منافع ملت ایران اهمیت نخواهند داد. بعضی با این تحلیل غلط که به دشمنان امتیاز بدهیم تا عصبانیت آن را نسبت به خودمان کم کنیم عملا منافع آنها را بر منافع ملت ترجیح میدهند.
رهبرانقلاب اسلامی یادآور شدند: آن کسانی که امروز با مردم حرف میزنند آنچه را که توانایی آن را دارند و مردم به آن نیاز دارند قول بدهند با عقل و درایت، از ظرفیتهایی قانون اساسی استفاده کنند
ایشان افزودند: اگر ملت مقتدر باشد، توانا باشد، نیاز خود را کم کند، مشکلات خود را برطرف کند که امروز مسأله اقتصاد مسأله‌ی اصلی است، بتواند اقتصاد خود را روبراه کند، دشمن در مقابله‌ی ملت ایران بی‌دفاع خواهد ماند.
رهبر انقلاب خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری فرمودند: نصیحت می کنم انتقاد به معنای سیاه نمایی نباشد. انتقاد به معنای انکار کارهای برجسته ای که در دولت فعلی و دولت های قبل انجام شده است نیست. هیچکس احتیاج ندارد وقتی سر کار می آید از صفر شروع کند.
ایشان افزودند: نامزدها وعده های نشدنی ندهند. جوری حرف بزنید که اگر در خرداد سال آینده نوار امروزتان را پخش کردند شرمنده نشوید. جوری وعده بدهید که اگر از شما پیگیری کردند نگویید عده ای نگذاشتند و نشد!
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به وظایف و اختیارات رئیس جمهور تاکید کردند: تنها محدودیتی که برای رئیس جمهور وجود دارد قانون است. در حقیقت قانون هدایت کننده است نه محدود کننده.

حضرت آیت الله خامنه ای با تاکید بر اینکه«من به هیچکس نظر ندارم» افزودند: از این ساعت رسانه های خارجی می گویند نظر من به زید و عمر و خالد است.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 296720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
    69 51
    در مورد استفاده مساوی از صدا و سیما در کشورهای دیگر , حتما صحبت های آقا چیز دیگری بوده . خبر دقت کن.
  • بی نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
    82 8
    ولی ستاد آقای جلیلی اینو نمیگن(خبر آنلاین لطفا منتشر کن)