۰ نفر
۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۰

ایسنا گزارش داد: 10 رمان «مایکل کرایتون» خالق رمان مشهور «پارک ژوراسیک» کتاب الکترونیک می‌شوند.

از ماه آینده 10 رمان «مایکل کرایتون»، خالق رمان مشهور «پارک ژوراسیک» که در سال 2008 درگذشت، کتاب الکترونیک می‌شوند.

به گزارش واشنگن پست، به گفته «جین فریدمن» ناشر این مجموعه، کتاب‌های اولیه کرایتون سال‌هاست که کمتر مورد توجه قرار گرفته و به همین دلیل می‌توانند مورد توجه طرفداران او قرار گیرند. هشت عنوان از این رمان‌ها با نام مستعار «جان لانگ» منتشر شده‌اند. او این نام را انتخاب کرد چون قدش دو متر بود.

«شانس»، «یکی را پاک کن»، «کار ساده» ، «تجارت کینه»، «زیر صفر»، «پایان خطر» و «داروی انتخاب» از جمله رمان‌های کرایتون هستند که با نام مستعار جان لانگ به بازار آمدند. در این مجموعه «معامله» نیز جای دارد که او همراه برادرش نوشته و با نام مستعار «مایکل داگلاس» منتشر شده است. او بسیاری از جوایز فیلمسازی را هم بدست آورد و جایزه «امی» را نیز برای یک مجموعه پزشکی با عنوان «ام» به خانه برد.

کرایتون نویسندگی را از زمانی که دانشجو بود و در رشته پزشکی دانشگاه هاروارد تحصیل می کرد، آغاز کرد و تا زمان مرگش بیش از 150 میلیون نسخه از آثارش در سراسر جهان به فروش رفت. کتاب‌های او دارای درون مایه‌های اکشن بوده و در بیشتر مواقع نشان‌دهنده آیندهٔ تیره و تار یکی از فناوری‌های نوین هستند.

کرایتون که منتقدین ادبی همیشه نگاه مثبتی به کتاب‌های کرایتون داشته‌اند، از طریق کتاب‌هایش توانست به صورت منبع الهام دانشجویان درآید و دیدگاه‌های علمی دانشمندان را به چالش بکشد. او در بسیاری از محدوده‌ها، حرف‌های تازه‌ای را مطرح کرد و توانست دنیایی پر رمز و راز را به شیوه‌ای طراحی کند که برای همگان قابل درک باشد.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 296788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =