ایسنا نوشت:

سرمربی تیم ملی والیبال ایران معتقد است بازیکنانش در برابر روسیه اشتباهات زیادی داشتند.
سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری پس از دیدار برابر روسیه اظهار کرد: نبرد با قهرمان المپیک آسان نبود اما ما در لیگ جهانی هستیم تا یاد بگیریم و عملکردمان را بهبود ببخشیم.
خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال نیز در این نشست خبری بیان کرد: ما تا میانه ست سوم خیلی خوب جنگیدیم اما اشتباه‌های زیادی داشتیم. این اشتباه‌ها پس از کسب بیستمین امتیاز در ست اول بیشتر از قبل شد.
در ادامه این نشست خبری "سرجی ماکاروو" کاپیتان تیم ملی روسیه نیز درباره مسابقه با ایران بیان کرد: از نتیجه‌ی این مسابقه راضی هستیم اما ما باید بهتر کار کنیم. تیم ملی روسیه بازیکنان زیادی دارد و ما وقت زیادی برای هماهنگی نداشتیم. به همین دلیل باید بازی به بازی بهتر شویم.
"آندری ورونکوو" سرمربی روسیه نیز درباره نخستین دیدار تیمش در لیگ جهانی 2013 تصریح کرد: از نتیجه‌ی مسابقه برابر ایران راضی هستم. این اولیه مسابقه‌ای است که من به عنوان سرمربی تیم ملی روسیه بازیکنانم را هدایت می‌کنم. ایران می‌تواند بهتر از این‌ها بازی کند و به همین دلیل معتقدم باید برای دیداری سنگین‌تر در فردا خودمان را آماده کنیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن A1 ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    93 17
    باسلآم وخسته نباشید ..درود بربازیکنان باغیرت والیبال ایران که امیدوارم تیم فوتبال ایران از اینها درس خوبی گرفته باشند هرچند که ورزش فوتبال ما.فقط وفقط مادیات شده وبویی از وطن دوستی وتعصب وجود ندارد (باعرض معذرت از چندنفر )درود بر مربی وسر مربی وکلیه زحمتکشان تیم والیبال ایران به خدای احدو واحد مبالغ میلیاردی حق شماهاست ..همیشه سالم وسربلند باشید . اگر خدای ناکرده از همه تیم ها هم ببازید بازهم افتخار ما ایرانی ها هستید که جزو گروه جهانی شدید ..ولی وای از فوتبال ما که از یک تیم عربی که کمتراز ,6سال است که خودرا پیداکرده..وقتی باتفاضل یگ گل میبریم انگار تیم فرانسه را شکستداده ایم
    • بی نام A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
      3 4
      میلیاردی هم اشتباهه.
  • كاميار A1 ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    7 1
    از تلاش بازيكنان و نترسيدن از نام حريف بايد قدر داني كرد .مطمئن هستم در آينده اين واليبال به موفقيتهاي بيشتري دست خواهد يافت.اينكه در بالاترين سطح واليبال جهان بازي مي كنيم و با اندك اختلاف شكست ميخوريم در خور تقدير است از بازي اين جوانان لذت بردم. اميدوارم بازيكنان فوتبال ازاينموضوع پند بگيرند و تلاش كنند با افزايش مهارتهاي خود فوتبال نزديك به سطح روز دنيا ارائه دهند و نگرش منفي عموم مردم را نسبت به خود تغيير دهند
  • مهدی مهدی IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    7 2
    درود بر مردان غیرتمند والیبال از سرمربی گرفته تا بازیکن و غیره< تا پای جونشون جنگیدن کاشکی فوتبالیستهای بیغیرت و پر مدعا و بی اخلاق سر سوزنی ازشون الگو برداری میکردن.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    3 14
    شما جیب ما رو نزن - بردن روسیه تو خواب !
    • خسین IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
      3 0
      چه بی معنی!
  • محمد A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
    0 0
    باریکلا به غیرت والیبالیستامون.