مهر نوشت:

نماینده دادستان کل کشور در کمیسیون بررسی تبلیغات گفت : برای برگزاری مناظره چهارم درخواستی مطرح شده اما در این خصوص هنوز تصمیم گیری نشده است.
قاضی ناصر سراج اظهار داشت: بعد از برگزاری مناظره سوم درخواستی از سوی سازمان صدا و سیما به کمیسیون بررسی تبلیغات داده شد تا مناظره چهارم بین کاندیداها برگزار شود اما در این خصوص هنوز تصمیم گیری نشده است.

وی در خصوص تخلف احتمالی کاندیداها در مناظره ها نیز گفت: ما فعلا به دنبال تخلف نبوده و فضای آزادی را ایجاد کردیم تا کاندیداها حرف های خود را بزنند.

دیروز در اخبار ساعت 21 اعلام شد که با توجه به درخواست کاندیداها برای برگزاری یک مناظره دیگر ، صدا و سیما این درخواست را به کمیسیون بررسی تبلیغات ارائه کرده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدعلی A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    23 2
    نمی دانم چرا با شنیدن این خبر یاد 20 دقیقه اضافه ای که به احمدی نژاد دادند افتادم.
  • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    26 1
    بابا 75 میلیون ایرانی دارن میگن مناظره های بیشتری بگذارید تا بتوانیم فرد اصلح را انتخاب کنیم!! اگر قراره خرده شیشه کسی معلوم بشه توی همین بگو مگو ها هست !!
  • بی نام IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    11 11
    قالیباف که ظرف هفته های گذشته در صدر اغلب نظرسنجی های معتبر ظاهر شده بود، در مناظره ها و مخصوصا مناظره سوم خیلی کمتر از حد انتظار ظاهر شد. شاید مناظره احتمالی چهارم بتواند بار دیگر افکار و برنامه های او را هم چون روحانی، ولایتی، عارف و جلیلی که هر یک به نوبه خود حرف های مورد نظر طرفدارانشان را با صراحت کامل بیان کردند، در چشم مردم موجه تر جلوه دهد. خصوصا که قالیباف تنها کاندیدی است که نظر به سبد رای تمامی جریانات فکری دارد.
  • بی نام A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    15 1
    هرچه مناطره ها بیشتر باشه شناخت مردم هم بیشتر میشه
  • سعید IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    10 4
    به نظر من این اشتباهه! گرچه به نظر درست میاد ولی از همین الآن میتونم ببینم مناظره بعدی به مکان انتقام گیری و حرف های ناحساب تبدیل میشه و مردم رو تو برزخ میندازه! صدا سیما الآن رضایت عمومی رو بدست آورد. نجربه نشون داده صدا سیما تو خراب کردن تجربه های خوبش ید طولایی داره.
  • شاغل در بزرگراه طبقاتی صدر A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    19 0
    آقا من توی پروژه بزرگراه طبقاتی صدر کار می کنم ، مهندس عمران هستم ، شرکتی که در آن کار می کنم زیر نظر شهرداری تهران کار می کند ، الان 17 خرداد هست و من و بقیه مهندسان هنوز حقوق فروردین رو نگرفتیم !! شش ماه پایانی سال قبل را هم اضافه کارش را نداده اند . حقوق من عدد بالایی نیست ، زیر یک میلیون تومان است . همه اینها بخاطر اینه که شهرداری صورت وضعیت های شرکت ما رو پرداخت نمی کنه . آخه آقای قالیباف پول نداری برای چی بزرگراه می سازی ؟!! بعد میگه من برای پروژه هام زمان میدم ، بنابراین تورم رو در زمان مقرر مهار می کنم !! همین پروژه صدر رو اول گفت بهمن ماه ، بعد گفت خرداد ولی در بهترین حالت آبان ماه تموم میشه !!
  • بی نام A1 ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    0 0
    شديدا موافق مناظره هستيم واقعا در انتخاب مردم تاثير داره خواهش ميكنيم صدا و سيما اينكار را انجام دهد خبر انلاين يه نظر سنجي بزاريد