۰ نفر
۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۹

شنبه 18 خرداد شبکه‌های مختلف سیما برنامه‌های 5 نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را روی آنتن می‌برند.

به گزارش روابط عمومی سیما؛ ساعت 18:10 دکتر سعید جلیلی با حضور در شبکه چهار سیما به سوالات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی سه کارشناس پاسخ خواهد داد. تاکنون آقایان سید محمد غرضی، غلامعلی حداد عادل و حجت‌الاسلام حسن روحانی در این برنامه به مدت 60 دقیقه حضور پیدا کرده‌اند.

ساعت 19:10  محسن رضایی در شبکه سه سیما به مدت یک ساعت فرصت خواهد داشت تا به سوالات جوانان در زمینه‌های گوناگون پاسخ دهد. یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام حسن روحانی، دکتر سعید جلیلی، و سید محمد غرضی در برنامه‌های قبلی پاسخ به جوانان حضور یافته‌اند.

برنامه بعدی انتخاباتی امروز 18 خرداد متعلق به محمدرضا عارف است. این نامزد به مدت 30 دقیقه فرصت دارد تا در مقابل دوربین به صورت متکلم الوحده از گذشته، حال و برنامه‌های آینده دولت احتمالی خود سخن گوید. برنامه با دوربین که ساعت 20:10 از شبکه یک سیما پخش می‌شود؛ تاکنون میزبان محسن رضایی، علی اکبر ولایتی و محمد باقر قالیباف بوده است.

ازسلسله مستندهای نامزدهای ریاست‌جمهوری، امروز مستند محمدرضاعارف ساعت 20:10 و مستند سید محمد غرضی ساعت 23:30 از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این مستندها توسط ستادهای انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تهیه شده و برای پخش در اختیار رسانه ملی قرار می‌گیرد.
ایرانیان خارج از کشور می‌توانند؛ تکرار مستند‌های محمدرضا عارف و سید محمد غرضی را به ترتیب در ساعت 23:30 و 00:30 نیمه شب از شبکه جام‌جم مشاهده کنند.
57247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =