فارس نوشت:

بر اثر برخورد یک دستگاه پژو 405 و یک دستگاه ال90 در 42 کیلومتری محور رباط قره بیل در محور جنگل گلستان در غرب استان خراسان شمالی ، هشت نفر در صحنه تصادف کشته شدند.

بنا به اظهار مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی این حادثه رانندگی بر اثر انحراف به چپ ناگهانی یک دستگاه پژو 405 صورت گرفت که بر اثر آن با یک دستگاه سواری ال90 به شدت برخورد کرد.

سعید سبحانی اظهار کرد: طی این سانحه دلخراش هشت نفر از سرنشینان هر دو خودرو که همگی آن‌ها مجهول‌الهویه بوده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شده‌اند.

به گفته وی در این سانحه یک نفر از سرنشینان نیز به شدت مجروح که بلافاصله به نزدیک‌ترین بیمارستان اعزام شده اما متأسفانه وی نیز امروز جان خود را بر اثر شدت جراحات از دست داد.

وی علت این حادثه را بر اساس کارشناسان بی احتیاطی راننده پژو 405 به خاطر انحراف به چپ ناگهانی نسبت به سواری ال90 اعلام کرد.

به گزارش فارس، هفته گذشته مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی در گفت‌وگو با فارس، حدود نیمی از تصادفات منجر به فوت محورهای خراسان شمالی را مربوط به محور جنگل گلستان عنوان کرده بود.

هم اکنون باند دوم محور بجنورد به جنگل گلستان در دست اجرا بوده که روند اجرای آن رضایت بخش نیست.

مردم و مسئولان استان از این جاده به خاطر بالا بودن ترافیک و کم عرض بودن آن به عنوان جاده مرگ یاد می‌کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    110 3
    من خودم يا فاصله يك ساعت از وقوع تصادف به محل رسيدم واقعا صحنه خيلي دردناكي بوده. از 405 چيزي نمونده بوده و به قدري ضربه محكم بود كه حالت پرايد قيچي شده به خود گرفته بود. ايربكهاي تندر 90 باز شده و جلوي آن كاملا جمع شده بود . جنازه هاي را زير پتو كرده بودند و آمبولانس هنوز نيامده بود . چيزي كه خيلي دلم را به درد اورد پاهاي كوچولو يي بود كه از زير پتو درامده بود . طفلك شايد هم خواب بوده و زجري كمتري كشيده است . ترافيك سنگيني در اين محور مستولي بود كه با درايت پليس راه روان شد. جالب اين بود رانندگاني كه آنروز در اين مسير تردد داشتند با ديدن حادثه قوانين را به شدت رعايت مي كردند اما فقط يك ساعت در شوك اين صحنه بودند و بعد از اين زمان دوباره سرعت و سبقت غير مجاز حاكم شد
    • محمد رضا A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
      5 0
      من به همه بازماتدگان ای عزیزان سفر کرده تسلیت عرض میکنم یکی از سرنشینان ال90 به نام مرحوم محمد فراهانی راننده سرویس شرکت پارس خودرو بود روحش شاد یادش گرامی
  • مهران.خ IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    30 1
    بسيار تاسف انگيز و دردناك است خداوند به بازماندگانشان صبر عطاء نمايد.با وضع جاده هاي كشور اين اولين حادثه دلخراش نيست و آخرين هم نخواهد بود.كشور با اين همه پشتوانه و سرمايه از ابتدايي ترين امكانات ارتباطي محروم است.
  • emad A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    10 0
    من هم خودم این صحنه رو دیدم.وضیعیت جاده و راه افتضاحه.پلیس راه و اداره کار خاصی انجام نمیدن.حتما باید کلی آدم بمیرن تا آقایون به فکر بیفتند.قربون پلیس هم که برم فقط میاد تو شهر آشخونه گیر میده به موتوری ها.با سرعت نور دنبالشون میکنه که انگار قاچاقچی دیده.
  • بی نام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    7 1
    خبر جدیدی نیست. مگه میشه روزی بیاد که 60 تا کشته نداشته باشیم !
  • بی نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    18 0
    مشکل هم از جاده هاست هم از خود رانندگان هست متاسفانه فرهنگ رانندگی ما خیلی خیلی پایین است
  • رحیم IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    6 0
    بنده از آشنایان خودروی ال 90 هستم، 4 نفر از عزیزانمان را از دست دادیم. تو رو خدا موقع رانندگی دقت کنید. غم از دست دادن 4 نفر هم زمان خیلی سخته. میتونه برای هر کسی اتفاق بیفته، تو رو خدا بیشتر مواظب باشید.
  • مسعودبزرگوار A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    2 0
    سلام من برادر یکی از کشته شدگان این تصادف وحشتناک هستم.خواستم همه بدونن که راننده 405 گواهینامه جاده نداشته یعنی هنوز یکسال از صدورگواهینامش نگذشته بوده.چرا پدر این شخص اجازه داده که او جاده برود و جان برادر 19 ساله من را اینچنین بگیرد. این شخص چندین خانواده را داغدار کرده