تلاش رسانه​ای برای ایجاد اختلاف در جامعه مدرسین

پس از صدور اطلاعیه آیت​الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره حمایت از علی اکبر ولایتی، چهره​های سیاسی و رسانه​های یک جریان خاص سعی می کنند در میان اعضای عالی​ترین تشکل روحانی کشور اختلاف افکنی کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که یک جریان خاص سیاسی که در انتخابات ریاست جمهوری اهداف خاصی را دنبال می​کند قصد دارد با تماس با چند عضو جامعه که در جلسه حضور نداشته و احیانا از فرآیند تصمیم جامعه مدرسین بی اطلاع بوده​اند، اطلاعیه رئیس شورای عالی جامعه مدرسین را بی اعتبار کنند.

 جریان رسانه​ای وابسته به جناح مزبور موظف شده است با پرسیدن سوالات دو پهلو از اعضای جامعه مدرسین پاسخ​هایی را که ناشی از بروز اختلافات در میان اعضاست منتشر کند.

گفتنی است جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نهادی 50 ساله است که همواره مورد توجه امام و مقام معظم رهبری بوده و قاطبه اصولگرایان، تصمیمات آن را برای خود فصل الخطاب می​دانند. این نهاد در مقطع بعد از رحلت امام خمینی(ره) و ایجاد سوال برای متدینین در مورد مرجعیت، جمعی از فقها و مجتهدین برجسته از جمله حضرت آیت الله خامنه ای را به عنوان مراجع تقلید معرفی کردند.

1729

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ق A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    2 1
    این جریان خاص کسی نیست جز جبهه پایداری که میخواد جلیلی به هرقیمتی از سر لجبازی رییس جمهور بشود و چه خرجهایی میکنند.
  • بی نام IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    3 1
    جریان مذبور جریانه جلیلی نیستش احتمالا"؟
  • . A1 ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    2 2
    درست مثل تلاشی که رسانه شما می کند تا بین عــارف و روحــانی اختلاف ایجاد کند !
  • بی نام A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    3 1
    کاندیدای این جریان نیز در روز مناظره سعی کرد به همان شیوه احمدی نژاد دکتر ولایتی را تخریب کند که خوشبختانه موفق نشد و خود دچار مشکل شد. انشاءالله با حمایت قاطع جامعه روحانیت مبارز تلاش تخریبی آنان به طور کامل ناکام خواهد ماند.
  • صدرا A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    13 5
    خدا را شکر که از ولایتی حمایت شد. ایشان مرد کاردان و کاربلدی هستند برخلاف سعید جلیلی که فقط داره ظاهر سازی می کنه . حتی نمی تونه ظرفیت ها رو هم آزاد کنه