ایسنا نوشت:

علی‌اکبر ولایتی گفت: با قرار دادن دیپلماسی فعال و کارآمد در دستور کار خود تحریم ها را کم اثر یا بی‌اثر خواهم کرد.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مسجد جامعه ایلام در جمع مردم با اشاره به این‌که اگر همه با هم تصمیم بگیریم انتخاباتی پرشور و حماسی رقم خواهد خورد، خاطرنشان کرد: باید دولتی را انتخاب کنیم که مشکلات کشور را حل کند و در عین حال چشم انداز 20 ساله ایران را فراموش نکند.

این کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ادامه داد: در دولت سیاست خارجی را با مقاومت و مدیریت درست و دقیق پیش خواهم برد و در چهار چوب ارزش ها از حقوق هسته ای و غنی سازی عقب نشینی نخواهیم کرد و روابط خود را با دیگر کشورها گسترش خواهیم داد و با تدبیر و مقاومت هوشمندانه راه‌های سیاست خارجی را خواهیم گشود.

ولایتی با بیان این‌که با تاکید امام خمینی(ره) زمانی به وزارت امور خارجه رفتم که فقط 16 کنسولگری و نمایندگی در کشور های خارجی داشتیم ادامه داد: در طی مسئولیت من در وزارت خارجه کنسولگری ها و نمایندگی های ایران در خارج از کشور به بیش از 126 نمایندگی رسید.

ولایتی با تاکید بر این‌که ایجاد یک دیپلماسی فعال و کارآمد در دستور کار دولت من قرار خواهد گرفت و از ظرفیت های سیاست خارجی استفاده خواهیم کرد و تحریم ها را کم یا بی اثر خواهم کرد، اضافه کرد: اگر مردم به من رای بدهند سیاست خارجی و داخلی را فعال تر از گذشته خواهم کرد.

مشاور عالی رهبر انقلاب اسلامی متدین بودن، دوری از فساد، استفاده از تجربه و تخصص جوانان در حوزه مربوطه، ایجاد فرصت های شغلی،بیمه محصولات کشاورزی، واگذاری مالکیت مسکن مهر با گذراندن یک لایحه در مجلس، ایجاد درمان رایگان با توسعه بیمه، توسعه مسکن مهر، دادن یارانه به مردم به کارگیری ردیف بودجه برای بیماران صعب العلاج و خاتمه دادن به بیکاری را از جمله برنامه های دولت خود عنوان کرد.

وی حمایت از کشاورزان و دامداران ایلامی، ایجاد پالایشگاه ها با ظرفیت بالا، توسعه بازارچه مرزی مهران، ایجاد کنسولگری عراق در ایلام، روان سازی وارادت و صادرات در مرز مهران و ایجاد خطوط راه آهن را از جمله برنامه های خود در ایلام عنوان کرد.
/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =