نامزد انتخابات ریاست جمهوری وعده داد که قبل از معرفی وزرایش با مجلس هماهنگ خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اکبر ولایتی در برنامه گفت و گو با کارشناسان که از شبکه خبر سیما پخش شد؛ در پاسخ به اینکه کارایی رئیس جمهور را در چه می‌دانید؟، اختیارات رئیس جمهور در قانون اساسی را کافی خواند و گفت: نیازی به افزایش اختیارات رئیس جمهوری نیست.

وی در پاسخ به سوالی که به ویژگی های کابینه وی اشاره داشت، بار دیگر از شعار «دولت متمم» که گویای متدین بودن، تجربه مند بودن، متخصص بودن و معتدل بودن دولت وی خواهد بود یاد کرد و افزود: اعضی کابینه من باید چنین ویژگی‌هایی داشته باشند. 

«شعار دولتم اخلاق گرایی و ثبات در مدیریت است» را ولایتی مطرح کرد و افزود: کسانی که وزرایشان را سرباز می دانند، در پی این هستند که خودشان همه کاره باشند. اما من معتقدم که هر وزیری در حوزه خودش باید به لحاظ تخصص در حد رئیس جمهور باشد. وزرا اگر کاملا بله قربان گو باشند، یا بدون تخصص هستند یا جرات ندارند که دیگر کابینه ای بر اساس خرد جمعی نخواهد بود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود بر همکاری دولت و مجلس از ابتدای تعیین وزرا سخن گفت  افزود: باید قبل از ارائه لیست وزرا با مجلس و نماسندگان کمیسیون های تخصصی مشورت کنم نه اینکه یک لیستی بدهیم و بعد که رای ندادند از ابزارهای رسانه ای در اختیار استفاده کنم و بگویم که اینها با من همکاری نمی کنند!

ادامه دارد...

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • روح الله م A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    11 4
    درود بر ولایتی!
  • بی نام A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    7 1
    ولایتی حمایت حمایت
  • بی نام A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    7 1
    مهم همين است كه با همين اختيارات بتونن كاري كنن