ایسنا نوشت:

جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حمایت از ولایتی بیانیه‌ای منتشر کردند.
در این بیانیه آمده است: در آستانه حماسه سترک سیاسی ملت شریف ایران و با توجه به آنکه اداره کشور در این مقطع حساس و سرنوشت‌ساز نیازمند شخصیتی جامع‌الاطراف، معتقد و پایبند به اصول، کارآزموده، باتجربه، شناخته شده، متخصص و توانمند برای استفاده از همه ظرفیت‌ها جهت پیشبرد امور کشور در دهه پیشرفت و عدالت است، ما جمعی از دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام می‌نماییم که پس از بررسی مواضع، توانمندی‌ها و ابعاد شخصیتی و مدیریتی نامزدهای محترم یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جناب آقای دکتر ولایتی را مناسب‌ترین و مطلوب‌ترین فرد برای تصدی این مسوولیت خطیر می‌دانیم.
بدون تردید ایشان شخصیتی در تراز انقلاب اسلامی و در شان ملت شریف ایران ایران است که می‌تواند با پختگی کم‌نظیر و درایت مناسب خود، مسیر پرپیچ و خم پیشرفت و تعالی ملت به سوی آرمان‌های والا و مقدس را با کمترین هزینه و به سرعت هدایت نموده و کشور را به جایگاه شایسته‌ای که مدنظر امام راحل عظیم‌الشان و رهبری معظم انقلاب است خواهد رساند.
فردی که یار دیرین امام و رهبری بوده و همواره خدمتگزاری راستین و مشاوری امین برای انقلاب بوده و خاطره خوش خدمات ارزنده وی در عرصه سیاست خارجی هیچ‌گاه از ذهن و دل مردم این آب و خاک بیرون نخواهد رفت.
بدون شک روابط برادرانه ایشان با کشورهای اسلامی و جایگاه برجسته ایشان به عنوان دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در این دوره حیاتی از تاریخ جهان می‌تواند نویدبخش ایفای نقش بی‌بدیل ایشان در جایگاه ریاست جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام و مبدا بیداری اسلامی کشورهای منطقه باشد.
از تمامی اقشار ملت شریف ایران و بویژه نخبگان و دانشگاهیان عزیز دعوت می‌نماییم با رای به این شخصیت برجسته و فرهیخته پیشبردی به سوی اهداف و آرمان‌ها را تسریع نموده و در این آزمون بزرگ ملی شخصیتی جهانی را برگزینند.
/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    90 36
    پلی تکنیک؟ 99 درصد پلی تکنیکی ها اصلاح طلب می باشند.
  • بی نام EU ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    86 39
    ما هم اميركبيري ايم. اما نظرمون چيز ديگه است.
  • سعید A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    1 4
    رای روحانی یا عارف بقیه بیخیال من خودم قبلا طرفتار رضایی بودم. اما صلاح مملکت در روحانی و عارفه
  • بی نام EU ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    5 0
    من هم امير كبيري ام و دلم يكسره با اصلاح طلبان است. اما ولايتي را بهترين كانديداي اصولگرا ميدانم.