۰ نفر
۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۲

تسنیم نوشت:

ارتش ملی سوریه برای نخستین بار و با هدف شکست گروه‌های مسلح تروریست مستقر در بخش‌های مرکزی شهر حلب اقدام به هلی‌برن نیروهای ویژه ارتش به مرکز این شهر کرد.
به گزارش الدیار لبنان ؛ ارتش دولتی و ملی سوریه در یک اقدام کم‌سابقه برای نخستین بار اقدام به غافلگیر کردن گروه‌های مسلح تروریست در مرکز شهر" حلب " کرد.

خبرنگار روزنامه لبنانی " الدیار " در دمشق اعلام کرد؛ براساس اطلاعات به دست آمده از اطراف شهر دمشق پایتخت سوریه ارتش دولتی و ملی سوریه موفق شده است کنترل شماری از روستاهای واقع در بخش شرقی حومه شهر " حماه " از جمله مناطق " مسعده " و " کلیب " را از تصرف گروه‌های ترویسست مسلح خارج کند وبه کنترل خود در آورد.

اما خبرنگاران در منطقه نزدیک به شهر " حلب " اعلام می کنند؛ ارتش سوریه برای نخستین بار در یک اقدام غافلگیر کننده موفق شد شماری از نیروهای چتر باز و زبده ارتش را به‌ صورت هلی‌برن در مرکز شهر " حلب " و در بین گروه‌های تروریست مسلح فرود آورد و بخش قابل ملاحظه‌ای از مرکز این شهر را از تصرف نیروهای تروریست مسلح خارج کند.

براساس گفته خبرنگاران محلی هم اکنون درگیری‌ها شدیدی درنزدیک میدان " سعدالله الجابری " ومنطقه موسوم به " الاکراد " درشهر " حلب " میان نیروهای ارتش دولتی وملی سوریه با گروه‌های تروریست مسلح ادامه دارد.

از منطقه اطراف حلب و نزدیک به پایگاه نظامی " منغ " هم خبر از وقوع درگیری‌های شدیدی میان نیروهای ارتش دولتی و ملی سوریه با گروه‌های تروریست مسلح حکایت دارد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =