علی اکبر ولایتی در جمع مردم بندر عباس گفت: تثبیت و ثبات در تصمیم گیری‌ها و مدیریت‌ها به ویژه در حوزه ارزی و اقتصادی نیز از اهداف دولت متمم در صورت پیروزی است.

به گزارش خبرآنلاین، علی اکبر ولایتی در جمع هواداران خود در این شهر با اشاره به ویژگی‌های هرمزگان در بخش بندری، شیلاتی و تجاری اظهار کرد: امروز ایران به محل تبلور وحدت شیعه و سنی در دنیا تبدیل شده است که در این میان هرمزگان در ایران الگوست.

وی ادامه داد: نه تنها در ایران منادی وحدت و الگو برای این امر هستیم، با همایش‌های وحدت که طی سال‌های گذشته برگزار کرده‌ایم نشان داده‌ایم که سایر کشورها را نیز به وحدت فرا خوانده‌ایم.
به گفته ولایتی در استان‌هایی همانند هرمزگان خیل جوانان بیکار و متخصص مشاهده می‌شوند که باید برای امر اشتغال آنها برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داد.
این کاندیدای انتخابات گفت: در صورت پیروزی در انتخابات از افراد میانه‌رو استفاده خواهم کرد و از تندروی‌ها به شدت پرهیز می کنم.
وی با بیان اینکه دولت متمم خود را اهل مشورت می‌داند گفت: از طرح مدیریت واحد شهری برای ساماندهی بیشتر شهرها حمایت می کنم.
ولایتی نسبت به تقویت صنایع شیلاتی و فلزی در هرمزگان تاکید کرد و ادامه داد: باید با ایجاد نظام اجتماعی سلامت کارآمد و همچنین لحاظ تخفیف‌های ویژه زمینه تشویق کارفرمایان و سرمایه‌گذاران را برای امر سرمایه گذاری فراهم کرد.
وی همچنین وعده داد که در صورت پیروزی طرح درمان رایگان را در کشور اجرایی کند و افزود: می توان با سازوکارهای موجود در برنامه توسعه پنجم و برنامه‌ریزی‌های دولت آتی این طرح را در کشور عملیاتی کرد.
ولایتی ادامه داد: توسعه رابطه با کشورهای منطقه می‌تواند یک امر مهم دیگر در تقویت پایه های اقتصادی و زمینه‌ای برای حل مشکلات کنونی در این حوزه باشد.
به گفته این کاندیدا، توسعه روابط خارجی از تنش‌ها جلوگیری و سبب افزایش امنیت می‌شود.
ولایتی افزود:تثبیت و ثبات در تصمیم گیری‌ها و مدیریت‌ها به ویژه در حوزه ارزی و اقتصادی نیز از اهداف دولت متمم در صورت پیروزی است.
وی اضافه کرد: تقویت روابط با اکو و گروه D8 می تواند در امر توسعه اقتصاد مثمرثمر باشد.
ولایتی در پایان نسبت به راه‌اندازی کریدور شمال - جنوب با محوریت ایران در بین هند و روسیه تاکید کرد و گفت: زیرساخت‌ها یلازم در این راستا موجود است و می‌توان با کمی همت فواید آن را برای اقتصاد کشور به ارمغان آورد

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    13 49
    بزرگان اقتصاد ایران در نشست تبیین برنامه اقتصادی دكتر جلیلی/ دکتر درخشان، رزاقی و زری‏باف برنامه‎های اقتصادی جلیلی را تبیین کردند/ اینکه برخی می‌گویند اقتصاد را در کوتاه مدت سامان می‌دهیم، عوام فریبی است/خروجی اقتصاد انتخاباتی اقتصاد وابسته است
    • سارا IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
      2 0
      آقاي بي نام تمامي تحريم ها و بدبختي هاي اين مملكت بخاطر ندونم كاريهاي جليلي اتفاق افتاده
  • دانیال A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    16 0
    چرا اینقدر جلیلی میکنی مگه چه گلی زده به سرومون ! آقای ولایتی از نظر سیاستمردان بی طرف بهترین انتخاب برامون هستند و میتونند مملکت رو تا حدودی سروسامون بدند . ما مشکلات جدی اقتصادی داریم ، ترو خدا برای خدتونم شده درست انتخاب کنید !!!
    • بی نام IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
      5 0
      حل مشكلات اقتصادي مهمترين پيش نيازش آشتي با دنيا و ترميم روابط بين المللي است، به نظر شما ايشان و كلا اصولگرايان اهلش هستند؟ بسم ا... . البته خدمت دكتر ولايتي ارادت داريم
  • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    2 0
    ايشان خيلي متين هستند اصلا با ساير اصولگراها قابل مقايسه نيستند كاش در دولت دكتر روحاني جايي هم براي ايشان باشد