گزارش لحظه به لحظه: نیمه اول و بلافاصله گل تیم ملی/ موتور گلزنی تیم ملی روشن شد

تیم ملی نیمه دوم را با گل زیبای قوچان نژاد آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ تیم ملی بازی را برتر شروع کرد اما حربه لبنانی ها مشخص بود. تمرکز در محوطه جریمه خودی و چشم بستن به ضد حمله ها. آنها البته حربه ویژه شان هم وقت کشی بود. تیم ملی هم که این بار با 3 مهاجم به زمین آمده بود به رغم خیمه روی دروازه لبنان ، دشوار بود. موقعیت ها خوب خلق می شدند اما ساده از دست می رفتند. اول قوچان نژاد ، بعد خلعتبری ، کمی بعد هم شجاعی و باز خلعتبری. خسرو حیدری . توپ ها گل نمی شدند انگار دروازه طلسم شده بود. دروازه لبنان در دل وقت کشی بازیکنان این تیم 39 دقیقه بسته ماند تا اینکه ورزشگاه ناگهان منفجر شد. خلعتبری او پیام آور شادی ایران شد. تیم ملی با حرکت زیبا و ضر به زمینه اش که از کنار پای گلر لبنان ، وارد دروازه شد از حریف پیش افتاد.

حملات تیم ملی بعد از این گل هم ادامه داشت و فشار ایران در نهایت در دقیقه 45 جواب داد . این بار جواد نکونام توانست تیم ملی را به گل دوم برساند . او ضربه سری زیبا گل دوم ایران را زد . بازی در این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید تا حاضرین در آزادی که به مرز 80 هزار نفر رسیده اند غرق در شادی باشند. در میان تماشاگران محمدرضا عارف ، کاندیدای انصراف داده انتخابات ریاست جمهوری هم حاضر است.

با سوت شروع نیمه دوم بازی ، تیم ملی به گل سوم رسید ، قوچان نژاد بعد از دریبل دو ، سه بازیکن لبنان توپ را به زیبایی وارد دروازه لبنان کرد.

لبنانی ها بعد از خوردن گل سوم پیش آمدند و یک موقعیت خوب برای گلزنی داشتند. تیم ملی بعد از گل سوم دیگر عطش اولیه را نداشت و بازی اش افت کرد تا اینکه در دقیقه 70 کروش دو تغییر در تیمش ایجاد کند . او جباری و شجاعی را بیرون کشید و به جایشان رضایی و محسن مسلمان را به زمین فرستاد تا شاید شوری دوباره به تیمش بدهد تا تفاضل ایران را که 4 است را بیشتر کنند و اگر کار تیم ملی در روز آخر به گل شماری کشید ، خیال همه راحت تر باشد. 

در دقیقه 68 بازی هم هاشم بیک زاده آسیب دید و کروش حاج صفی را به جای این بازیکن به زمین فرستاد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    31 14
    کاش یه آپشن داشتیمو می شد گزارشگرشو عوض کنیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
      14 9
      واقعااااااااااااااا میخواستم خودمو خفه کنم ازدست این خیابانی
  • بی نام IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    36 4
    هیپ هیپ هورا هیپ هیپ هورا هیپ هیپ هورا
  • هاتف IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    36 3
    ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییران سرزمین شیرررررررررررررررررررررررران