تسنیم نوشت:

سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری امشب در حوزه علمیه امام صادق(ع) اظهار داشت: فراتر از اینکه چه کسی در انتخابات رای بیاورد و یا رای نیاورد، باید ببینم در این مدت زمانی تکلیف چیست و همان را عمل کنیم و کاری با نتیجه نباید داشته باشیم.

وی ادامه داد: مهم این است که ما وظیفه خود را عمل کنیم و انشاءالله هر چه که خیر باشد رقم می‌خورد. نتیجه هر چه شد، شد. راضی به رضای الهی هستیم و آنچه مقدر می‌شود، بهترین تقدیر است. 

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: هر کجا که می‌روم آن چیز که از مردم از ما می‌خواهند این است که پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم و هر کاری که می‌کنیم آثار آن در دنیا نیز نمایان می‌شود.

جلیلی خاطرنشان کرد: اگر به وعده خداوند ایمان داشته باشیم و به آن عمل کنیم، صاحب حیات طیبه می‌شویم که رهبر معظم انقلاب  حیات طیبه را به عنوان زندگی دلنشین و گوارا معنا می‌کند. البته زندگی شیرین و گوارا فقط مربوط به مسائل مادی و ظاهری نیست. زمانی که به سوئیس رفته بودم از لحاظ مسائل ظاهری و رفاهی همه چیز فراهم بود، اما به بنده گفتند که آمار خودکشی در این کشور بسیار زیاد است.

وی افزود: البته زندگی همراه با عزت و اقتدار هزینه‌هایی دارد که ما نیز آن هزینه‌ها را می‌پردازیم. مثلا با وجودی که در فلسطین حتی یک شیعه وجود ندارد ما پای آن ایستاده‌ایم و هزینه می‌دهیم و افتخار هم می‌کنیم.

 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پایان اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های مختلفی که داریم استفاده کنیم و آنها را به کار بگیریم تا به سمت زندگی شیرین حرکت کنیم.

/29295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • popo A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    61 19
    من موندم اگه امام و رهبری نبودند شما حرفی واسه گفتن داشتی
  • بی نام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    58 8
    شما و آقای احمدی نژاد که جلوتر از رهبری حرکت میکنید!!
  • بی نام A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    35 15
    پس لطفا آقای جلیلی عزیز حنصیحت کنید آنهایی که در حال تخریب هستند وبفرمائید مردم خودشان میدانند به کسی که اصلح است رای میدهندو برای یک کاندیدا بازارگرمی بیهوده نکنند.و رقایت سازنده و مردانه را پیش ببرند!
  • ناشناس A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    5 20
    مسلمآ طرفداران حداد عادل به شما رأی خواهند داد