ایسنا نوشت:

نماینده مردم اصفهان، برگزاری انتخابات را از ارکانی دانست که همواره در افزایش اقتدار نظام موثر بوده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک با اشاره به برگزاری انتخابات‌های مختلف در داخل کشور خاطر نشان کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هر ساله یک انتخابات در کشور برگزار شده است که نقش این انتخابات بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه توجه به اهمیت انتخابات در تحقق پیشرفت عدالت در جامعه، اظهار کرد: همواره در زمان برگزاری انتخابات‌های مختلف، مردم حضور و مشارکتی حداکثری از خودشان نشان داده‌اند که این حضور حداکثری آثار و نتایج زیادی در عرصه‌های داخلی و خارجی داشته است. یکی از آثاری که این حضور حداکثری در عرصه‌های بین‌المللی برای کشور به ارمغان آورده است، یاس و ناامیدی دشمنان ما است. حضور پرشور و شعور مردم می‌تواند زیاده‌گویی‌های دشمنان را نابود کند و آنها را مأیوس نماید.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه رییس جمهور باید با رای بسیار بالا انتخاب شود، تاکید کرد: رییس جمهور باید از حدود 50 میلیون نفری که پای صندوق‌های رای می‌آیند رای بیش از 30 میلیون آنها را کسب کند. زمانی که مردم حضور حداکثری پای صندوق‌های رای داشته باشند، یک دولت مقتدر تشکیل می‌شود که این دولت مقتدر با عقلانیت و تدبیر خود اقدام به برنامه‌ریزی جهت رفع مشکلات داخلی و همچنین برون رفت از فشارها و تحریم‌های بین‌المللی می‌کند که این امر در بهبود شرایط کشور می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =