ایسنا نوشت:

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مشارکت مردم در انتخابات بالاترین و اثرگذارترین عامل برای ایجاد حماسه سیاسی است.
حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی با بیان این‌که «مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد»، تاکید کرد: مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی با حضور پرشور مردم محقق می‌شود.
وی افزود: ناامیدی و یاس دشمنان و تسلیم شدن در برابر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران از آثاری است که مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات می‌تواند داشته باشد؛ چراکه مشارکت اساسی‌ترین عاملی است که می‌تواند حماسه سیاسی مورد تاکید مقام معظم رهبری را ایجاد کند.
وی با تاکید بر تاثیرگذار بودن مشارکت بالای مردم درانتخابات در بهبود شرایط کشور اظهار کرد: در هر کجای دنیا به طور طبیعی دشمن فشارهای زیادی را ایجاد می‌کند که در مقابل این فشارها همواره یک حرکت عظیم مردمی ایجاد شده و در نهایت دشمن که توانایی مقابله با این حرکت عظیم را ندارد عقب‌نشینی می‌کند.
این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این‌که «مشارکت مردم در انتخابات، اقتدار نظام و انسجام جامعه را تثبیت می‌کند»، اظهار کرد: معتقدیم حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته‌اند می‌تواند بسیاری از گره‌هایی که امروز حتی با دندان باز نمی‌شود را خود به خود باز کند.
/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    0 0
    مگر قبلا مردم حضور نداشتند؟