رئیس مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام ناطق نوری لحظاتی پیش رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرآنلاین، آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر کل جامعه روحانیت مبارز امروز با حضور در داشنگاه امام صادق(ع) رای خود را به صندوق انداخت.

وی در جمع خبرنگاران انتخابات را فرضیه دینی و ملی خواند و گفت: ملت ما همیشه در این حوادث حضور داشتند و انشاءالله باز هم حضور خواهند داشت و در این انتخابات شرکت خواهند کرد و به هر کسی که مایلند رای خواهند دارد. مردم باید صندوق‌های رای را پر کنند. حضور مردم در انتخابات مسئله مهمی است. 

رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه بنده رای خود را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به صندوق انداختم، اظهار داشت: امیدوارم در انتخابات ریاست جمهوری فردی برگزیده شود که مورد رضای امام زمان(عج) باشد و بتواند به مردم خدمت کند و ارزش​های اسلامی و پاسداشت شهدا را منظور کند و به فکر استقلال کشور باشد. امیدوارم مردم ما در عرصه انتخابات موفق باشند.

علی اکبر ناطق نوری مسئول دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با حضور در حسینیه ارشاد و انداختن رای خود به صندوق، در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری نیز رای خود را به صندوق انداختند. 

علی‌اکبر ناطق نوری پس از حضور در حسینیه ارشاد و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در سخنان کوتاهی گفت: مردم حق شرکت در انتخابات را دارند و رای‌ دادن حق مردم است و مردم باید حق خود را بگیرند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنبه پس از انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری چه کاری باید انجام دهند، تصریح کرد: همیشه گفته‌ام که داوطلبان باید به قانون تمکین کنند و به تصمیمات پایبند باشند 

/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
    2 0
    خواهشا ديكه از امام زمان مايه نذارين