ایسنا نوشت:

آیت‌الله علوی‌گرگانی نیز رأی خود را به صندوق سیار اخذ رأی شماره 472 یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا انداخت.

 آیت‌الله محمدعلی علوی گرگانی پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران با بیان این‌که «از مردم برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی تشکر می‌کنم» گفت: شرکت گسترده مردم در انتخابات نشانه افزایش فهم، کمال و نجابت ملت ایران است.

وی افزود: البته ملت ایران در تمام مراحل و مقاطع مختلف تعهد، وفاداری و نجابت خود را به رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نشان داده‌اند.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به سوره‌ای از قرآن کریم تأثیر این انتخابات را دارای دو بعد عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان اسلام در بیرون از مرزها شرکت و حضور گسترده مردم را رصد می‌کنند و امروز بار دیگر متوجه خواهند شد که مردم کماکان پشتیبان نظام و رهبرشان هستند.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر این‌که «حضور گسترده مردم امید دشمنان را به یأس تبدیل خواهد کرد» تصریح کرد: امیدوارم با شرکت اکثریت افراد واجد شرایط در انتخابات پاسخی به دشمنان اسلام در خارج از مرزها باشد.

وی همچنین اثرات این انتخابات را در داخل کشور مورد توجه قرار داد و گفت: مردم باید در این انتخابات فرد اصلح را با ویژگی‌هایی مانند تدین، تقوا، دلسوز و مطیع فرمان رهبر و مراجع انتخاب کنند.

رییس حوزه علمیه اصفهان نیز گفت: شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری یک وظیفه است و همه باید در انتخابات شرکت کنند.

 آیت الله مظاهری پس از انداختن رای خود به صندوق اظهار کرد: انتخابات وسیله‌ای برای تعیین سرنوشت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی هم‌چنین شرکت مردم در انتخابات شوراها را مهم دانست و افزود: انتخابات شوراها اهمیت دارد و امیدوارم هم انتخابات شوراها موجب برکت برای کشور و مردم باشد و هم در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، شخصی که مورد رضایت امام زمان و مورد نظر مردم باشد، انتخاب شود تا بتواند به اسلام خدمت کند.

/29212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =