آیت‌الله صافی گلپایگانی: جوانان را از افکار خرافی و دروغین مهدوی نجات دهید

ایسنا نوشت:

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در پیامی به مناسبت دهه مبارک مهدویت با تاکید بر برگزاری هر چه با شکوه‌تر جشن‌های نیمه شعبان گفت: نسل امروز بخصوص جوانان عزیز را با فرهنگ پرافتخار مهدویت آشنا نمایید و آنان را از دام‌ها و شبکه‌های خطرناک دشمنان نجات داده و افکار خرافی و دروغین را از این فرهنگ ناب بزدایید.

پیام این مرجع تقلید بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

قال اللّه الحکیم: «بَقیّةُ اللّه خیرٌ لکم إنْ کُنتم مؤمنینَ»

السَّلام عَلی المهدیّ الذی وعد الله به الأمم

منتظرانِ عدالت واقعی در جهان و منتظرانِ دولت کریمه عدل و نشاط و امید

درود و سلام بر شما که همیشه با قامتی استوار در مقابل ظلم، فساد، تبعیض و بی‌عدالتی می‌ایستید و چون سروِ راست و بلند، قامتتان خم نمی‌گردد و منتظر طلوع خورشید و صبح صادق و فجر امید هستید.

بشارت باد بر شما که او خواهد آمد و جهان را پر از عدل و داد خواهد نمود.

بشارت باد بر شما که پیروزی واقعی در گیتی از آن مستضعفانِ منتظر خواهد بود و سرانجام غبارها برطرف گشته و ابرهای سیاه جای خودشان را به ابرهای رحمت و ابرهای برکت و باران‌خیز خواهد داد که «أ لیس الصُّبحُ بِقریبٍ».

مبارک باد بر امّت بزرگ اسلام، ماه شعبان و دهه مبارکه مهدویت؛ ماهی که سراسر نور و رحمت است. ماهی که در آن لیلة القدر نیمه شعبان است و ماهی که در آن میلاد مسعود بزرگترین امید بشریت و ذخیره جهان و موعود پیامبران، یعنی میلاد پر از برکت حضرت خاتم الأوصیاء حجة بن الحسن العسکری ارواح العالمین له الفداء است.

اینجانب با تبریک این ایام خجسته مانند همیشه از ملّت سرافراز ایران و از همه شیعیان جهان درخواست داشته و دارم که این دهه مبارک را به بهترین وجه گرامی داشته و آن را با شکوه و عظمت تمام جشن گرفته و به دنیا اعلام نمایند که امام همه انسان‌های آزادی‌خواه و رهبر واقعی استقلال‌طلبان و پیشوای خوبی‌ها و مهربانی‌ها خواهد آمد و جهان پر از فتنه را به جهان پر از صفا و نشاط و عدالت تبدیل خواهد نمود و وعده حتمی الهی تحقق خواهد پذیرفت.

اینجانب از نویسندگان، سخنرانان و مطبوعات و به ویژه از صدا و سیما می‌خواهم که اندکی از دِین خود را به آن امام عزیز و مهربان اداء نموده و به وظیفه بزرگ دینی و انسانی خود عمل کرده و با ارائه برنامه‌ها، مقالات و گفتارها و نوشته‌ها نسل امروز بخصوص جوانان عزیز را با فرهنگ پر افتخار مهدویت آشنا نموده و آنان را از دام‌ها و شبکه‌های خطرناکی که دشمنان برای فریب افکار جوانان انداخته‌اند نجات داده و افکار خرافی و دروغین را از این فرهنگ ناب بزدایند و همه را به سوی انسان کامل و رهنمای بزرگ بشریت یعنی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف راهبری کنند.

ان‌شاءالله تعالی با ارائه فرهنگ نورانی مهدوی، فساد و فجور و دروغ و بداخلاقی‌ها و منکرات و ملاهی جای خود را به صداقت و خوبی‌ها و تقوا و پاکی داده و خود و جامعه را برای تحقق جامعه بزرگ جهانی مهدوی آماده کنیم که «إنّهُم یَرَونه بعیداً وَ نَراهُ قَریباً».

از خداوند متعال خاضعانه مسألت داریم که فرج موفور السرور آن حضرت را نزدیک نموده و همه ما را از یاران واقعی ایشان قرار دهد.

اللّهم عجِّل فَرجَه وَ اجعَلْنا مِنْ خَیر أعْوانِه و أنْصاره بِرَحْمَتِک یا أرْحم الرَّاحمین»

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 299551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =