۰ نفر
۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
هوا بارانی می شود اما نه همه جا

امروز باران های پراکنده ای همراه با رعد و برق و زش باد در استان های آذربایجان غربی،‌ آذربایجان شرق، اردبیل،‌کردستان، گیلان و هرمزگان دیده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سازمان هواشناسی برای سه روز آینده در برخی مناطق شمال غرب، حوالی تنگه هرمز و بخش هایی از جنوب شرق به ویژه در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش ‌بینی کرد.

در روزهای پنج شنبه و جمعه علاوه بر این نواحی در سواحل شمالی و مناطقی از شمال شرق رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد. شدت بارش در روز پنج شنبه در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و شرق تنگه هرمز و در روز جمعه در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل خواهد بود.

در این مدت کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر رخ خواهد داد. در سه روز آینده دریای خزر و دریای عمان مواج است همچنین غرب خلیج فارس به سبب وزش باد شدید امروز مواج است.
هوای تهران فردا و جمعه کمی ابری است. همچنین برای بعدازظهر کاهش وزش باد و افزایش ابر پیش بینی می شود.

فردا بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، هرمزگان و بارش پراکنده در استان های کردستان، زنجان، قزوین،‌گلستان، خراسان شمالی و جنوب، کرمان خواهد بود.

روز جمعه نیز بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، هرمزگان و بارش پراکنده در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی پیش بینی می‌شود. این شرایط فردا در شرق هرمزگان و در روز جمعه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش از شدت بیشتری برخوردار است.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 299569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    1 0
    گرگان که بارون نیس! جهنمه امروز.39درجه