ایلنا نوشت:

پلیس راهور برای مکان های تفریحی و تفرجگاهی شهر تهران به ویژه برای عصرگاه، شامگاه و روزهای پایانی هفته برنامه ویژه دارد.

 رئیس پلیس راهور تهران، گفت: با آغاز فصل تابستان طرح ویژه‌ پلیس راهور برای مراکز تفریحی و تفرجگاهی تهران آغاز شد.

سردار حسین رحیمی  با اشاره به اینکه با آغاز فصل تابستان برنامه های ویژه پلیس راهور در تهران اجرایی می شود، اظهار کرد: پلیس راهور برای مکان‌های تفریحی و تفرجگاهی شهر تهران به ویژه برای عصرگاه، شامگاه و روزهای پایانی هفته برنامه ویژه دارد.

وی با اشاره به اینکه ساعات روز در این فصل افزایش می‌یابد، تصریح کرد: با توجه به علاقه شهروندان به تفرجگاه‌های شهر تهران و حضورشان با خودروهای شخصی برنامه ریزی کرده ایم تا در این مکان ها نظم و انضباط ایجاد شود البته برای بوستان‌ها نیز برنامه داریم.

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه افراد موتورسیکلت سوار مزاحم در مراکز تفریحی و تفرجگاهای شهر تهران شناسایی شده‌اند از مردم خواست در صورت مشاهده این افراد پلیس را در جریان بگذارند.

سردار رحیمی با بیان اینکه برای هر منطقه دستورات لازم ابلاغ شده است و برنامه های ما بیشتر از بعدازظهر و شامگاه آغاز می‌شود، گفت: از شهروندان می‌خواهیم از هر گونه رفتار مخاطره آمیز که نظم و انضباط بزرگراه ها را به مخاطره می اندازد، پرهیز کنند البته ما نیز با افزایش نیروهای گشت خود مانع هر گونه تخلف در بزرگراه ها خواهیم شد.

وی با بیان اینکه برای مبادی ورودی و خروجی شهر تهران نیز برنامه خاص داریم، ادامه داد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در برابر تخلفات جزیی شهروندان تذکر و آموزش دهیم اما در صورت تکرار قطعا با فرد خاطی برخورد و اعمال قانون می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه اعمال قانون پلیس راهور به نسبت سال گذشته کاهش یافته است، تصریح کرد: در تمام ساعات طول شب و روز، سرعت خودروها در بزرگراه‌ها باید رعایت شود و تمامی بزرگراه ها شمال به جنوب شهر تهران حداکثر سرعت 80 کیلومتر بر ساعت است و در صورتی که بیش از این باشد قطعا با آنها برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه ای برای کاهش سرعت در مسیر بزرگراهی جنوب به شمال نداریم، گفت: به دلیل سربالایی بودن این مسیر عموما خودروها سرعت زیادی ندارند اما با نصب دوربین های کنترل سرعت در بیشتر بزرگراه‌ها تخلفات سرعتی خودروها ثبت و اعمال قانون می‌شود.

45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 299937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    4 1
    می خواهم صد سال سیا نداشته باشد
  • بی نام GB ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    5 1
    برنامه ویژه در زبان عامیانه: افزایش مامورین برای جریمه کردن ماشین ها
  • بی نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    2 2
    کار خوبی می کنید،چون بعضی از این موتور سوارا بد جور مزاحم نوامیس مردم می شوند و بیشتر مشکلات در اماکن عمومی مربوط به همین هاست
  • مهتاج IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    2 0
    يعني از آخرين روز هفته ي اول تابستان، ديگر ترافيك طاقت فرساي آخر هفته ي آخرين روز بهار را نخواهيم داشت!؟!!!!!؟ جاده ي اوشان - فشم را ديديد چه خبر بود؟ جاده تلو را ديديد كه متاسفانه فقط انتظار تردد كاميونت را داشتيم، كاميون ها ديديم. هنوز در تعجب ديدن كاميون ها در جاده تلو مانده بوديم كه با ديدن تريلي! انگشت گزيده به دهان مانديم!!!!!!!!!!!!!!!!