سرمربی تیم ملی گفت و گوی مفصلی با شبکه های تلویزیونی کشورش انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کارلوس کروش که طی روزهای اخیر با پیروزی مقابل کره‌جنوبی و بردن ایران به جام‌جهانی در جهان فوتبال و به‌خصوص در پرتغال در صدر اخبار قرار گرفته بود به محض بازگشت از ایران و رسیدن به لیسبون در محاصره خبرنگاران شبکه‌های تلویزیونی کشورش همچون «اسپورت تی‌وی»، «آنتن تی‌وی» و «آی تی‌وی» قرار گرفت و مجبور شد به سؤالات زیادی درخصوص فوتبال ایران و آسیا، فوتبال انگلیس، فرگوسن، مورینیو و فوتبال پرتغال پاسخ بدهد.

با رفتن فرگوسن انگار یک چیز مهم را گم کردم

کروش درخصوص خداحافظی فرگوسن از دنیای فوتبال گفت: من شش سال در کنار الکس کار کردم و می‌دانم که با رفتن او باید تا چند فصل حس گم کردن یک چیز مهم را تحمل کنم و نه تنها من بلکه کل لیگ انگلیس چنین حسی خواهد داشت. فرگوسن در فوتبال آن‌قدر جایگاه و منزلت بالایی دارد که با رفتنش لیگ انگلیس فقیر خواهد شد. در لیگ انگلیس از این فصل هیچ‌چیز مثل فصل قبل نخواهد بود. شهرتی که در فوتبال به‌دست می‌آید ماندنی نیست اما شهرت فرگوسن به‌عنوان یک مدیر، یک مربی و یک انسان فراتر از فوتبال و همیشگی است. او خود فوتبال است، او میراث فوتبال است و من امیدوارم یک دوره طولانی را با سلامت و شادی در کنار خانواده خود بگذراند.

برای من و مورینیو لیگ جزیره سرزمین موعود است

کروش در پاسخ به این سؤال که آیا از بازگشت مورینیو به لیگ‌برتر و استمفوردبریج متعجب نشدید؟ گفت: این برگشت کاملاً طبیعی است. زبان فوتبال جهان انگلیسی است و برای کسانی چون من و مورینیو که در فوتبال انگلیس کار کرده‌ایم لیگ‌برتر سرزمین موعود است و همیشه احساس می‌کنیم که جای ما آنجاست. این مهم نیست که فکر کنیم آنجا بهتر است یا بدتر، آنجا متفاوت است. شما در لیگ‌برتر رقابت می‌کنید و خوشحال هستید، در فوتبال بدون رقابت و شادی، انگیزه نیست و بدون انگیزه نیز سازندگی و موفقیت نخواهد بود. من هم آرزوی برگشت به لیگ جزیره را دارم، جوی از طرفداران، سازمان، ساختار، نگرش، رقابت، نظم و انضباط و احساسات و هر چیزی که ما دوست داریم آنجا هست.

قدرشناسی ایرانی‌ها در فوتبال معمولی نیست

کروش که در بدو رسیدن به لیسبون هنوز از صعود ایران به جام‌جهانی خوشحال بود درخصوص موفقیت خود در ایران و سومین صعودش به جام‌جهانی گفت: من خیلی خوشحالم چراکه کار بسیار دشواری انجام دادیم. وضعیت ما خیلی پیچیده بود و دیگر هیچ انتخابی نداشتیم اما خدا را شکر که به خوبی به پایان رسید. مهم‌ترین چیز در این موفقیت برای من شادی میلیون‌ها ایرانی بود و من از این بابت به آرامش رسیدم؛ من از این بابت خیلی خوشحالم.

کروش در پاسخ به این سؤال که آیا اکنون ایرانی‌ها تو را بت خود می‌دانند؟ گفت: وقتی که همه‌چیز خوب پیش برود شما هرجا که بروید مورد استقبال قرار خواهید گرفت. فوتبال متعلق به مردم است و وقتی که طرفداران را خوشحال می‌کنیم ما هم می‌توانیم شاد باشیم. در ایران آنچه برای من جالب بود تشکر مردم و همه از من و تیم ملی بود و این شنیدن تشکر در فوتبال چندان معمول نیست. پس از موفقیت ما مردم به خیابان‌ها ریختند، می‌دانم که میلیون‌ها نفر در شهرهای مختلف حتی تا پنج صبح در خیابان‌ها شادی کردند؛ روز بعد عده زیادی در فرودگاه به استقبال ما آمدند و سپس در ورزشگاه یک جشن ملی برگزار شد که حتی مقامات ایرانی هم بودند و سپس، هم مورد استقبال رئیس‌جمهور فعلی و هم مورد استقبال رئیس‌جمهور آینده ایران قرار گرفتیم.

صعود ایران، موفقیت فوتبال پرتغال بود

کروش که با تمدید قراردادش با ایران در جام‌جهانی 2014 حاضر خواهد بود در این خصوص گفت: موفقیت ایران از نظر من کمک بزرگی به جایگاه مربیان پرتغالی در جهان خواهد بود. ما هم‌اکنون این امکان را داریم تا با سه مربی پرتغالی به جام‌جهانی برویم که شامل من در تیم ملی ایران و همچنین مربیان پرتغال و یونان خواهد شد و این تأثیر مثبتی روی فوتبال پرتغال خواهد داشت. این موضوع پیامدهای مثبتی برای فوتبال پرتغال دارد و اعتقاد به مربیان پرتغالی را در جهان افزایش خواهد داد. ما پرتغالی‌ها در زمینه فرهنگی و تاریخی با برزیل مشترکاتی داریم و می‌توانیم در جام‌جهانی 2014 برزیل هم موفق باشیم.

حرکت دستم یک واکنش طبیعی به کره‌ای‌ها بود

کارلوس درخصوص حرکت دستش در پایان دیدار ایران و کره‌جنوبی که از آن به‌عنوان «ژست تهاجمی» نام برده شد گفت: «ژست تهاجمی» تفسیر بعضی از مردم از این حرکت بود، ما امیدوار بودیم اردوی آرامی در کره داشته باشیم اما از بدو ورود دیدیم در فضای جنگ، خون و انتقام قرار گرفته‌ایم و از حضور در چنین فضایی شوکه شدیم اما پس از سوت پایان بازی که لحظه‌ای تاریخی برای من و ایران بود یک واکنش طبیعی به این همه تحریک و ارعاب کره‌ای‌ها داشتم. من فوتبال ژاپن و کره را می‌شناسم، آیا آن حرکت توهین‌آمیز تماشاگران کره‌ای طبیعی بود؟ زبان اشاره آنها بسیار توهین‌آمیزتر از حرکت من بود، پس از بازی‌ هم آنها با پرتاب بطری از هرسو حتی امکان شادی را از تیم من گرفتند. توهین و حمله فیزیکی از همه طرف به تیم من صورت گرفت، یک بازیکن ما از سوی دو مربی تیم کره مورد حمله قرار گرفت و یک بطری آب نیز به سر یکی از بازیکنان من خورد و او را برای چند ثانیه بیهوش کرد. ما می‌خواستیم در کنار کره‌ای‌ها جشن صعود بگیریم اما همان‌طور که دیدید کره‌ای‌ها چیزی برای جشن گرفتن نداشتند چراکه هدف آنها صعود به جام‌جهانی نبود بلکه فقط می‌خواستند مانع از صعود ایران شوند که خوشبختانه موفق نشدند. پس از این همه ماجرا الان فقط می‌خواهم استراحت کنم و پس از آن برای رقابت با تیم‌های درجه یک جهان تمرکز خواهم کرد. ما باید یک برنامه آمادگی سخت برای جام‌جهانی داشته باشیم تا حضوری ارزشمند، محترم و معتبر در این رقابت‌ها داشته باشیم.   

صعود ایران انتقام من از پرتغال نبود

اخراج کروش از تیم ملی پرتغال و شکایت او به دادگاه هنوز در خاطر همه هست؛ پس از آن به ایران رفت و با صعود به جام‌جهانی پاسخ همه را داد اما خودش این موفقیت را پاسخ یا انتقام از فدراسیون پرتغال نمی‌داند.

کروش گفت: من ورزش را محل آموزش و پرورش می‌دانم، من فوتبال را برای مردم می‌دانم و انگیزه موفقیتم در ایران نیز شادی مردم این کشور بود نه انتقام از گذشته. من فوتبال را برای شاد کردن کسانی که دوستم دارند دنبال می‌کنم نه برای انتقام از کسانی که از من بدشان می‌آید. ما در سال 2013 و در قرن بیست‌ویکم هستیم و اگر می‌خواهیم کشوری متمدن باشیم نباید در پرتغال یک نفر بتواند هم متهم باشد، هم شاکی و هم قاضی. کروش درخصوص امکان بازگشتش به تیم ملی پرتغال گفت: این موضوع همیشه می‌تواند تحریک‌کننده باشد اما نکته مهم باور داشتن و ایستادن است و مهم نیست که کجا باشی. من در تیم ملی پرتغال نتایج خوبی گرفتم و کارنامه‌ام هم مشخص است و در جام‌جهانی نیز مغلوب اسپانیای قهرمان شدیم اما خیلی‌ها می‌خواهند همیشه نیمه‌ خالی لیوان را ببینند؛ درخصوص مسئله دادگاه هم باید بگویم که من میلی به شکایت نداشتم اما کسانی که قبلاً در فدراسیون بودند مرا مجبور به شکایت کردند.

251 41

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 44
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ss A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    بیا..انقد ازش تعریف کردید حالا دیگه انگلیس رو میکونونه تو سرمون! خب جات تو انگلیسه پاشو برو همون انگلیس واسه ما کلاس نذار
    • بی نام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      13 16
      چند روز دیگه تو برزیل می بینیمش. ایشالا همین ادا اصولها رو دوباره در بیاره!!!!!!!!
  • رضا A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    کار به کجا رسیده که این اقا خودشو با مورینیو مقایسه میکنه؟چندتا جام داری اقای کیروش؟
    • رضاجون IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      43 1
      مورينيو مربي ملي نيست آقاي محترم.فقط سوابقش باشگاهيه!
  • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    16 7
    بصورت جدولی میگذاشتی بشه بخونی اخه خیلی زیاده اگه بخوای بخونی
  • محمد IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    80 8
    كروش مربي انسان و سصياستمئار بزرگي است حتي يك گاف هم نميده
  • چشفر A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    65 3
    و البته از طرف همه مردم ایران تقدیم با احترامات فائقه به مستر چوی که چوب شد اخ چسبید آدم بره جام جهانی انوقت حالش گرفته شه
  • دلیر مرد A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    48 8
    به امید قهرمانی قاطع ایران در جام جهانی فوتبال
    • بی نام A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      27 6
      باشه. بهش میگم
    • بی نام IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      9 6
      البته هنوز صعود پرتغال و یونان قطعی نشده
    • بی نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      6 2
      به امید قهرمانی ایران و نایب قهرمانی ترینیداد
  • محمد هادی IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    64 8
    خیلی مرده
  • بی نام A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    66 7
    افرین
  • بی نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    کروش بزرگ میموند حتی اگه ایران به جام جهانی نمیرفت
  • مرتضی EU ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    28 61
    کروش کروش خاکپور آسیایی.
  • بی نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    126 7
    کروش گفت: من ورزش را محل آموزش و پرورش می‌دانم، من فوتبال را برای مردم می‌دانم و انگیزه موفقیتم در ایران نیز شادی مردم این کشور بود نه انتقام از گذشته. من فوتبال را برای شاد کردن کسانی که دوستم دارند دنبال می‌کنم نه برای انتقام از کسانی که از من بدشان می‌آید احسنت.......
    • بی نام A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      26 6
      فكر كنم اين يك نفري كه منفي داده اشتباهي دستش رفته روي منفي! خبرآنلاين بايد امكان تعويض +/- براي تصحيح اشتباه را بدهد. از نظر برنامه‌نويسي كار ساده‌اي است.
  • حسین A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    86 10
    ما ایرانی ها کروش را هیچ گاه بت نمیدانیم و شان خودمون را اینقدر پایین نمیاریم. او یک مربی فنی و کاربلد است، تمام
    • امیر A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      22 6
      این یه اصلاحه
    • بی نام IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      5 1
      رو بابا تو کی هستی که پایین یا با لا بری ؟تو اصلن متن اصلی این گزارشو خوندی .؟اون بد بختی که ترجمه کرده نمیدونست باید به یکی مثل تو جواب بده .جهت اطلاع فضانورد بزرگ حسین،که از اون یالا نمیاد پایین باید بگم اصل ترجمه میشه ایرانی ها تورا یک قهرمان.میدانند؟ ......نه بت .شما ببخش این مترجم بد بخت رااااااااا
  • حميد EU ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    41 1
    دمت گرم كه اين همه رابطه احساسي با ما برقرار كردي و با احساست تيم رو هدايت كردي مرد
  • بی نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    31 2
    درود بر شرفش
    • بی نام IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      17 1
      شرف به درودش
  • بی نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    9 11
    كروش كروش باستين شواين اشتايگر پرتغالي
    • مهسا A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      7 7
      ببخشيد اشتباهي منفي دادم!!!!
  • بی نام A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    16 54
    شوخی بزرگ کی روش با دنیای فوتبال و تحویل گرفتن بیش از حد خودش! آقای کی روش، خوبه همه میدونن با 2 تا پاس اشتباه مدافع قطر و کره جنوبی صعود کردیم. جوگیر شدن حدی داره !
    • بی نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      54 3
      در سالهای گذشته هم از این اشتباهات بازیکنان حریف زیاد بود ولی ما صعود نمیکردیم !!! بابا ما کی میخوایم یاد بگیریم قدردان زحمات دیگران باشیم منطق میگه امکانات موجود ما را با کشورهایی که صعود میکنند مقایسه کنیم و بعد قضاوت
    • بی نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      7 40
      من خودم طرفدار کی روش هستم اما واقعا خوش شانس بودیم (۱- بازی با ازبکستان در تاشکند ۲- بازی با کره تو تهران ۳- بازی با قطر تو قطر ۴- بازی با کره تو اولسان)
    • وحید A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      37 5
      خجالت بکش بچه بفهم داری به کی چی میگی
    • سامان A1 ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      6 2
      مثلا كره خيلي قدرتمند بود با تفاضل گل صعود كرد ؟ حتا ژاپن هم جلو اردن و عراق خيلي خوش شانس بود .
  • shahab A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    31 9
    ایول کیروش ما همه پشتتیمو قبولت داریم..پیش بسوی جام جهانی و صعود...
  • علیرضا A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    29 12
    اگر مصاحبه های کروش رو در این مدت پیگیری کنید می بینید او چطور بین المللی فکر میکند و بین المللی عمل میکند.او تمامی علومی که به نوعی با فوتبال ارتباط دارند مثل مدیریت روانشناسی جامعه شناسی و... به خوبی میشناسد.مصاحبه های او مملو از نکات ارزشمند بسیاریست.او بت نیست.
  • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    5 25
    بعدازپایان جام جهانی کیروش ازصحنه مربی گری محوخواهدشد.کیروش بااقبالی بلند به جام جهانی رسید.مقایسه کردن مورینیو باخودش هم ابوعطاخواندن است!کاش می شد این ضرب المثل رابه پرتغالی برایش ترجمه کرد!(آب که سربالا برودقورباغه ابوعطا می خواند!)
    • علیرضا IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      14 2
      در جواب کسایی که میگن همه چیز شانسی بوده، اگر کروش نبود دژاگه و قوچان نژاد هم نبودن که بخوان گل بنن و مارو به جام جهانی ببرن. اگر مربی دیگه ای بود ا کره مساوی میگرفت و وقتی میفهمید اون یکی بازی چند چنده انقدر استرس میگرفت که همه تیمو بکشه جلو و ببازه. شما که انقدر بد میگین میشه بگین مثا ما چه امکاناتی بهتر از ازبکستان داشتیم؟؟؟ ما کره رو رفتو برگشت بردیم فقط بخاطر تاکتیکهای کروش. امیدوارم بمونه حتی بعد ا جام جهانی.
    • مهدی A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      2 2
      آقای علیرضا به جای اینکه بگید ما اگه کیروش رو نداشتیم نمیرفتیم درستش اینه که بگید اگه ما داورا رو نداشتیم که تو بازی با ازبکستان و قطر و کره به نفع ما بگیرند نمیرفتیم. اگه پاس بچه گانه بازیکن قطر و اشتباه فوق العاده بچه گانه بازیکن کره نبود ما نمیرفتیم. تیمی که نمیتونه 4 تا پاس سالم بهم بدن و عرضه ایجاد یه موقعیت گل بدون قضا و قدر رو نداره تیمی که فقط 90 دقیقه جلو کره ضعیف شده فقط بلده بزنه زیرش.این مربی در حد همون دستیار بودنه. این طوری باشه پس ما باید مجسمه برانکو رو تو ایران بسازیم دیگه که یه بازی مونده به بازی آخر تیم رو خیلی راحت و بدون استرس و بدون داور و بخت و اقبال برد جام جهانی! ما ملت جو گیری هستیم هیچ موقع واقعیات رو نمیبینیم...
  • مریم GB ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    5 17
    باید میگفت من و گواردیولا رو کجا میبرین
  • مهدی IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    4 22
    مربی که با استفاده از ابر و باد و مه و خورشید و... تیم رو به جام جهانی ببره شایسته ستایش نیست. گل مسلم ازبکستان تو بازی اول که داور نگرفت.پنالتی واضح به نفع قطر که داور نگرفت. دقیقه 40 بازی با کره رحمان احمدی باید اخراج میشد که داور نگرفت.تیمی که 90 دقیقه مثل ترسوها جلوی کره ضعیف شده دفاع میکنه و فقط زیر توپ میزنه انگار که جلوی بارسلونا بازی میکردیم.تیمی که جلوی کره نمیتونه 4تا پاس سالم بده.تیمی که از ایجاد موقعیت گل عاجزه.تیمی که موقعیت گل هاش روی پاس ها و اشتباهات بچه گانه تیم حریف(قطر و کره) بدست میاد.تیمی که حتی تا 30 ثانیه آخر هم احتمال حذف شدن داشت و ... بازم بگم؟! چنین مربی شایسته تقدیر نیست.حرف من رو کسی میفهمه که 2زار درک فوتبالی داره.انقدر جو گیر نباشیم.
    • سامان A1 ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      3 1
      اگه شما درك و درايت فوتبالي داشتي همه چيزو مي ديدي . باشه بازي در ازبكستان مساوي حق ما بود . بازي در تهران چي كه 2 گل زديم و داور آفسايد اعلام كرد ؟ بازي با لبنان چطور كه داور رسمن يار دوازدهم عربا بود ؟ چطور اينارو نديدي ؟ بازي با قطر در تهران چطور كه هزار توپ با بدشانسي گل نشد ؟ 4 و5 تا توپي كه در دوحه قطر با خوش شانسي قطريا گل نشد چي ؟ تو فقط خوش شانسيه ايرانو ديدي ، اصلا بدشانسيا رو نديدي . رفت و برگشت با ازبك حق ما 4 امتياز بود . با كره هم 4 امتياز ، با قطر 6 امتياز ، با لبنان 6 امتياز . برو منصف باش داداش
  • بی نام A1 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    18 2
    کیروش دوست دارم شدیدددددددددددددد
  • بی نام US ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    15 2
    کلا عاشقشم
  • امیر A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    15 0
    به نظر من کلا همیشه تیمی که قهرمان میشه یا به جام جهانی صعود می کند شانسم باهاش هست.ولی در کل همیشه شایستگی قهرمانی یا صعود را دارد.در خصوص شانس آوردن در صعود به جام جهانی هم به نظر من کره خیلی بیشتر از ایران شانس آورد اولا که ما برای ولین بار با کیروش به عنوان تیم اول گروه صعود کردیم وکره ای ها با تفاضل گل.دوما کره در سه بازی آخرش قبل از بازی با ما در بازی مقابل قطر تو زمین خودش دقیقه ی 98گل برتریشو زد و در بازی با لبنان هم دقیقه ی 97 مساوی کرد.در مقابل ازبکستان هم که با گل به خودی ازبک ها پیروز شدند.در ضمن در دوره های قبل که ما صعود نکردیم مثلا با بلاژویچ در 2002 یا همین دوره ی قبل که در دو بازی رفت و برگشت مقابل کره در دقایق پایانی گل مساوی را خوردیم خوب ما بدشانسی آوردیم.
  • گری لینیکر IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    3 1
    میدونین چیه؟ ما آدمهای قدر نشناسی هستیم لیاقت ما امثال....و...و..که شب قبل از بازی ،بازیکنها به جای استراحتت تا صبح دعای عاشورا بخونن و فرداش با اون شکست وحشتناک از رسیدن به جام جهانی محروم شیم اونم از یه تیم ضعیف عربی .و....
  • بی نام A1 ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    0 1
    بهتره اين رو هم اضافه كنيد كه يك تماشاچي ايراني در اولسان هم با برخورد بطري مصدوم و راهي بيمارستان شد. الان هم اصلا اوضاع خوبي نداره.
  • عليرضا A1 ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    2 1
    اين مربي از كاملترين مربي هاي دنياست، كسي هست كه بطن فوتبال هر تيمي كه توش بوده رو ساخته، مورينيو درسته با ستاره هايي مثل رونالدو نتيجه گرفته ولي واسه تيمي مثل ايران كيروش سازنده تره،حد اقل يكم قدرشناس باشيم. حرفايي كه بعضيا ميزنن اينقدر بچه گانه هست كه فقط خودشون لايقش هستن.