فهرست‌های به‌دردنخور آمدند+مهارت‌های ارتباط با مشتریان شاکی

مهرداد تویسرکانی کتاب «فهرست‌های به‌دردنخور» نوشته‌ فلیپ آردی را ترجمه کرد.

این مترجم به خبرنگار ایسنا گفت: «فهرست‌های به‌دردنخور» عنوان یکی از کتاب‌های بهترین نویسندگان علوم به زبان ساده است که ویژه‌ نوجوانان ترجمه شده است. او افزود: شخصیت‌های کارتونی، گونه‌های حیوانات دریازی و... بخشی از این کتاب را تشکیل می‌دهند.

بنا به گفته‌ تویسرکانی، کتاب مذکور «365 فهرست برای 365 روز» نام داشته است، اما به دلیل ناکارآمدی در تطابق با فرهنگ و جامعه ما، برخی از این فهرست‌ها حذف شده‌اند. تویسرکانی گفت: بعد از حذف تعدادی از فهرست‌ها، بر آن شدم که فهرست‌هایی را با قلم خود به آن اضافه کنم و اگرچه این کار انجام شد، اما تعداد فهرست‌های این کتاب به 365 نرسید، بنابراین به ناچار نام آن را عوض کردم.

این مترجم گفت: کتاب «فهرست‌های به‌دردنخور» کتاب ترجمه - تألیفی است که در زمره کتاب‌های سرگرم‌کننده می‌گنجد. بعضی از بخش‌های این کتاب کاملا شوخی است، ولی دارای اصطلاحات علمی و سرگرم‌کننده نیز هست.

انتشارات قدیانی مسئولیت نشر این کتاب را برعهده گرفته است.

تویسرکانی همچنین گفت، «شیربان» عنوان آخرین کتاب ترجمه‌اش است که مدت‌هاست در انتظار چاپ به سر می‌برد. این رمان علمی - تخیلی و فانتزی سه‌جلدی نوشته زیزو کوردر بناست توسط انتشارات قدیانی به بازار کتاب عرضه شود.

مهرداد تویسرکانی متولد سال 1344 است و تاکنون نزدیک به 40 عنوان کتاب را که اغلب‌شان در حوزه‌ی ادبیات نوجوان هستند، ترجمه کرده است.

همچنین بنابرگزارش این خبرگزاری، «مهارت‌های ارتباط با مشتریان شاکی»، «نورومارکتینگ» و «مدیریت استراتژیک بازاریابی» کتاب‌هایی هستند که به تازگی در حوزه‌ی مدیریت وارد بازار کتاب شده‌اند.

«مهارت‌های ارتباط با مشتریان شاکی» نوشته‌ پرویز درگی در پنج فصل به مهارت‌های مورد نیاز صاحبان کسب و کار برای برخورد و برقراری ارتباط درست با مشتریان ناراضی می‌پردازد.

فصل‌های این کتاب به موضوعاتی مانند هوش هیجانی، الگوهای رفتاری، زبان بدن و مدیریت زمان در نحوه‌ی برخورد با مشتریان اشاره دارد.

«مهارت‌های ارتباط با مشتریان شاکی» در 272 صفحه، شمارگان 1100 نسخه و قیمت 10500 تومان توسط انتشارات بازاریابی منتشر شده است.

همچنین «نورومارکتینگ» کتابی درباره‌ مطالعات عصب‌شناسی و رابطه‌ی آن با بازاریابی است که توسط پرویز درگی در هشت فصل نوشته شده است. در مقدمه‌ این کتاب آمده است: نورومارکتینگ در زمره‌ی مطالعات بین رشته‌یی جدید و نوپایی است که به پیوند عصب‌شناسی و بازاریابی اشاره می‌کند. این مطالعات تغییرات وسیعی را در بازارها، شرکت‌ها و بنگاه‌ها پدید آورده است.

«نورومارکتینگ» در 237 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 8500 تومان منتشر شده است.

«مدیریت استراتژیک بازاریابی» نوشته‌ی الکساندر چرنو نیز در شش بخش توسط دکتر الهام فریدچهر ترجمه شده است.

«مدیریت رشد»، «مدیریت آمیخته‌ی بازاریابی» و «چارچوبی برای مدیریت بازاریابی» از جمله فصل‌های این کتاب هستند که در 443 صفحه، شمارگان 1100 نسخه و قیمت 18 هزار تومان از سوی نشر یادشده منتشر شده است.

6060

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =