ایرنا نوشت:

در حالی که رسانه های خبری روسیه از برنامه دیدار روسای جمهوری ایران و روسیه در اوایل ماه جولای آینده در مسکو خبر می دهند، دستیار رییس جمهوری روسیه به برگزاری این دیدار در اجلاس آتی سران اوپک گازی اشاره کرد.

یوری اوشاکوف روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ولادیمیر پوتین در چارچوب اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز که روزهای اول و دوم ماه جولای آینده در مسکو برگزار می شود، با محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران دیدار می کند.

وی همچنین از برنامه دیدار رییس جمهور روسیه با روسای جمهوری ونزوئلا و بولیوی و نخست وزیر لیبی در حاشیه اجلاس سران اوپک گازی خبر داد.

اوشاکوف گفت: با توجه به این که حسن روحانی رییس جمهوری منتخب ایران، کار خود در این مقام را شروع نکرده است، پوتین قصد دارد با احمدی نژاد دیدار کند.

به گفته مقام کرملین، اجلاس دو روزه سران اوپک گازی به صورتی برنامه ریزی شده است که در روز نخست این اجلاس، نشست سران برگزار می شود و در روز دوم جولای هم دیدارهای دوجانبه برگزار می شود.

/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    7 5
    درسته آقای احمدی نژاد اون موقع رییس جمهور هستند ولی بهتر نیست به جای ایشان آقای روحانی بروند،چون در 4 سال آینده ایشان رییس جمهور هستند ولی آقای احمدی نژاد یک ماه بعد از آن،بنابراین بهتر است کسی برود که قرار است در 4 سال آینده می خواهد با اوپک گازی کار کند وساست های خود را در قبال آن اتخاذ کند
    • بی نام A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      5 1
      عرف دیپلماتیک رییس جمهور رسمی را میشناسه چه ما خوشمون بیاد چه نیاد . به هر حال هرچند خیلیها از جمله خودم عرف دیپلماتیک را مسخره میدانند ولی توجه نکردن به آن در این سالها خیلی به کشور ضربه زده