جانشین رئیس پلیس کشور گفت: کشورهای غربی حتی سگ موادیاب و تجهیزات اپتیکی را هم در لیست تحریم قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سردار احمدرضا رادان در مراسم روز جهانی مبارزه با موادمخدر اظهار داشت: اگر ایران اراده نداشت، کشورهای اروپایی امروز باید جوانان معتادشان را از داخل خیابانها جمع می کردند و به جای اینکه امروز بیانیه بدهند باید به این فکر می‌کردند که چگونه از ورود مواد مخدر به کشورهایتان جلوگیری کنند.
جانشین رئیس پلیس کشور با اشاره به تحریمها تاکید کرد: برای کمک کردن به ما در تجهیزات اولیه نیز کوتاهی کرده و ما را محکوم به تحریم می کنند. ابتدایی ترین تجهیزات که سگ مواد یاب بوده تا برخی لوازم الکترونیکی و اپتیکی را به بهانه تحریم به ما واگذار نمی کنند اگرچه رزمندگان ما ثابت کردند در زمان تحریمها پویاتر اقدام می کنند. ما ثابت کردیم اگر می خواستیم صبر کنیم تا حق السهم ها برسد امروز یک خاکریز هم برای مقابله نداشتیم.
جانشین پلیس کشور ادامه داد: در روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، جهان شرمنده مبارزه ایران و رزمندگان ما است. ما با وجود کمبودها امروز مصمم‌تر از گذشته و با سومین تهدید جهانی مقابله می کنیم کشف 500 تن مواد مخدر در سال گذشته و اهدای 20 شهید در راه مبارزه و کشف 115 تن مواد مخدر در 93 روز خود گواه عزم ایران است.

دلیل اعتیاد جوانان
وی با اشاره به وجود تعدادی جوان معتاد در کشور گفت: اگر امروز می بینید در ایران جوانی معتاد است به این دلیل است که وقتی ما مبارزه همه جانبه می کنیم در نتیجه قاچاقچیان نمی توانند بارشان را ترانزیت کنند به همین دلیل این بار در کشور ما نشست کرده و باعث اعتیاد جوانان می شود.

کشورها و مبارزه با قاچاق
سردار رادان از سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی سئوال کرد اگر می گویید نقشی در راه مبارزه داشته‌اید، تاکنون چه میزان اقداماتی را انجام داده اید؟ چرا تا به حال سازمان ملل شاخص و سهمی در راه مبارزه تعیین نکرده است؟ حقیقت تلخ روز جهانی این است و نکته جالب این است که این مبارزه جهانی است، اما ایران تنها در خط مقدم حضور دارد و سهم ها مشخص نشده است.
وی بیان کرد: ما هزاران دلار را برای انسداد مرز خرج کرده ایم و برای مبارزه جان و مالمان را فدا می‌کنیم، اما کشورهای دیگر بسیار کم در این عرصه فعالیت می کنند. این چه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است که چشمانتان را بسته اید. در همسایگی ما افغانستان، همچنان بیشترین مواد مخدر کشت می‌شود و به آنها پیام می دهند که با ما کاری نداشته باشیم و بروید مواد مخدر بکارید.
رادان افزود: ما امروز معنی جنگ، سیاست و مبارزه را می فهمیم چراکه خودشان که به بهانه مبارزه با طالبان و نه مواد مخدر آمده بودند امروز با طالبان مذاکره می کنند.
وی ادامه داد: باید امروز از حقیقت مبارزه با مواد مخدر حرف بزنیم که در روز قیامت شرمنده شهدای راه مبارزه نشویم. من امروز به روح بلند شهدای مبارزه با مواد مخدر باید درود بفرستم و به درد شبهای جانبازان و آه و ناله خانواده شهدا و پدران و مادران شهدا سلام کنم. وی گفت: 25 ژوئن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر است و موضوع مبارزه مربوط به ایران و منطقه نیست. اولین انتظاری که در ذهن مردم بوجود می آید این است که با توجه به اینکه امروز سالروز جهانی است آیا عزم جهانی نیز وجود دارد؟، اما تاکنون این سئوال را نکرده ایم که تمامی کشورها عزم مبارزه دارند یا خیر. اگر اراده و عزم جهانی وجود داشت هنوز هم نباید می گفتیم که همسایه ما سهم بسزایی در تولید مواد مخدر دارد. اگر عزم جهانی داشتیم آیا جوانان ما به قهقرا می رفتند.
به گفته جانشین رئیس پلیس کشور، روز جهانی نیز به شعار تبدیل و همه دولت وظیفه مقابله را دارند تنها به دادن یک پیام بسنده می کنند. عجیب است امروز که تنها اعلام می شود که ایران بیش از 3 هزار و 700 شهید و بیش از 12 هزار جانباز تقدیم کرده است در حالیکه این به جز آسیبهای دیگری است که ما به علت وجود مواد مخدر متحمل می شویم.
رادان افزود: باید مسئولان و سفرای کشورهای خارجی توجه کنند که ایران در خط مبارزه شهدایی را تقدیم کرده است که تقدیم آنها فقط برای دفاع از کشورمان نبوده است بلکه این شهدا برای تمامیت تمام کشورهایی که در حاشیه این مواد قرار دارند، تقدیم شده اند.
45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 80
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    چرا باید ما هزینه کشورهای تحریم کننده رو بدیم هم از این طرف تحریم میکنن از اون طرف کلی هزینه بابت مبارزه و درمان و... جوانان خودمون بدیم !!!!! چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
    • بی نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      بهتره به فکر مردم و جوونهای بدبخت خودمون باشی . لازم نکرده برای دیگران دل بسوزونی . اونها وضعشون از ما خیلی بهتره . نگاه به صدا سیما نکن .
    • بی نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      اجازه بدید نصف این کشفیات به اون طرف مرزها بره تا شاید قدرشناس مردم و دولت ایران باشند
    • بی نام IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      365 8
      آقای رادان عزیز! اگه شما اجازه ندین که مواد قاچاق وارد کشور بشه، اونوقت دیگه با سد کردن راه خروج مواد، نشست مواد(!) ااتفاق نمی افته...
    • بی نام IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      روحانی منتظریم
    • ایرانی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      73 5
      عزیزم تا چند ماه پیش بیشتر کشور های اروپایی نروز 5 میلیون دلار و انگلیس 10 تا و خود اتحادیه اروپا و بقیه کشور های اروپایی به ایران برای مبارزه قاچاق می دادند و گفتند تا زمانی که قاچاقچیان اعدام می شوند دیگر تمی دهیم و مسئله دیگر این است اروپاییان تریاک یا هروئین استفاده نمی کنند و کوکایین استفاده می کنند.
    • محمد A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      47 29
      بد نمیشه یکمشو خودمون به اون طرفیا بفروشیم...هم پول گیر مملکتمون میاد و هم اونا قدر ما را میدونن!!
  • محمد A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    کی میخواد جوانان خدمونو از خیابون جمع کنه!!!
    • محمد A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      كاش وعده هاي احمدي نژاد عملي ميشد . حيف كه فقط وعده بود . امروز بايد كشور بي نياز از هر كشوري باشه.
  • بی نام IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    اقایک راه ترانزیت برای اقایان قاچاقچی درست کنید تاراحت مستقیم به اروپا حمل کنند تامزه مواد بچشند ماچراباید تاوان بدهیم
    • ايمان A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      2 6
      زبانو باز ميكنند ميچرخونند آخه تو چه اطلاعي در اين زمينه‌ها داري مي دوني اصلا عواقب همچين كاري رومي دوني؟چه بد نامي براي ايران و اسلام دارد؟
    • بی نام IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      1 0
      ما که تولید نمی کنیم. در عوض دردسر جلوگیری و کشفش با ماست. بدنامی اش برای افغانستان است که فله کار می باشد.
  • بی نام IN ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    744 2
    حالا به جای سگ موادیاب از چی استفاده میکنید؟
    • بهزاد IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      451 3
      از گربه ملوس یا موش های مدرسه موشها.
  • حاج درویش A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    آقاجان بذارین بره مشگله اونهاست
  • بی نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    " اگر امروز می بینید در ایران جوانی معتاد است به این دلیل است که وقتی ما مبارزه همه جانبه می کنیم در نتیجه قاچاقچیان نمی توانند بارشان را ترانزیت کنند به همین دلیل این بار در کشور ما نشست کرده و باعث اعتیاد جوانان می شود " !!!!!! ببخشيد شما خادم مردم مايي يا كارمند ملل اروپايي ؟!!!!
    • امیرحسین A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      441 1
      یعنی اینکه مرز ورود مواد مخدر به کشور باز هست ولی مرز خروج مواد از ایران به کشورهای دیگر بسته است!! خدا قوت سردار!!
  • بی نام US ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    مگه سگ حرام نبود؟ ناراحتی نداره پس ...
    • حقیقت گو A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      اولا سگ حرام نیست (مگه اینکه جنابعالی هوس خوردنش رو داشته باشی)!!! مجید جان سگ نجسه نه حرام!!!! ثانیا هر چیزی جایگاهی داره که اگر حفظ بشه از لحاظ شرع هم مشکل نداره. همان طور که از الکل در بیمارستان ها و آزمایشگاه های تحقیقاتی استفاده می شه و هیچ اشکال شرعی هم نداره اما وقتی بیاد سر سفره ی شما مشکل پیدا می کنه!!!! چرا؟!!! چون می خوای بخوریش!! سگ اگر برای گله و حفاظت از باغ و ... باشه که مشکلی نداره!! اما اون موقع مشکل پیش می آد که شما استفاده ی نا بجا ازش بکنی!!! مثلا برای پز دادن بشونی بغل دستت توی پارتی توی یک واحد آپارتمان 50 -60 متری!!! حالا با این طرز تفکر بدیع، بگو ببینم شما توی خونه تون احیانا چاقو پیدا نمی شه؟!!! بپا پلیس نگیرتت!!!
    • بی نام A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      اولا حرام واسه خوردنیهاست.کسی که نمی خواد اونو بخوره! ثانیا استفاده از سگ برای مقصد مشروع مانند شکار یا حفاظت گله جایزه. بهتره سفسطه نکنید.
    • بی نام IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      این دوستمون که به حرام بودن سگ داره اشاره می کنه چون اصولا از همه چی ناراحته فقط می خواد یه مچ ( ولو کوچولو ) بگیره ... متاسف می شم وقتی می بینم ناراحتی آدم ها باعث می شه بجای توجه به اصل موضوع و با متانت رفتار کردن فقط دلشون می خواد یه متلکی چیزی بپرونن و از این کار احساس لذت و رضایت هم بهشون دست می ده ... این کارا مثل کار اوناییه که نشستن از توی متن کسایی که دوستشون ندارن فقط غلط املایی دربیارن ... از خدا می خوام که به همه مون آرامش و صبر و قدرت شناخت حق رو بده.
    • بی نام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      12 47
      ما نمیخواد از آمریکا در مورد ما نظر بدی
    • بی نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      چرا با لغات بازی میکنید؟ حرام یا نجس چه فرقی میکنه مهم اینه که استفاده ازش درست نیست...
    • بی نام A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
      4 3
      عزیزم ! شما اگر یه نگاه کوچولو به احکام مربوط به نگهداری و استفاده عقلایی از سگ بکنی متوجه می شی ضمن رعایت شرایط نجس پاکی می تونه درست باشه ... موضوع اینه که لجبازی شما امکان اینکه بری این سرچ ساده رو انجام بدی ازت گرفته ... برو و این کلیدواژه رو سرچ کن : احکام نگهداری سگ+نگهبان
  • بی نام A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    من واقعن بابت زحماتی که نیروی انتظامی بابت مبارزه با مواد مخدر کشیده و می کشه تشکر میکنم و یادی میکنم از جوانان و ماموران شریفی که جونشون رو در این راه گذاشتن. شاید مسئله ی مواد مخدر در داخل به نیروی انتظامی ارتباطی نداشته باشه ولی بهرحال امیدوارم فکری برای اون بشه که وضعیت خوبی نداره
  • خلیل IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    ما این همه هزینه جانی و مالی می کنیم که اروپائیان بهتر زندگی کنند واین اشتباه است . ما باید به قاچاقچیان اجازه بدهیم که از ایران استفاده کرده و محصولات خود را به اروپا و اسرائیل صادر کنند البته به 3شرط : 1. مطلقاً مواد را به داخل ایران وارد نکنند 2. مالیات وعوارض پرداخت کنند 3 . یک اتوبان از شرق به غرب برای ترانزیت خودشان و استفاده ما احداث کنند. نتیجه : ا . جونان ما همه سالم می مانندو کشور پیشرفت می کند طلاق پائین می آید دزدی و جنایت و ..... از بین می رود 2 .اروپا و اسرائیل و امریکا تسلیم درخواستهای ما می شوند
  • بی نام A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    توی اروپا برای مواد مخدر پول خوبی میدن و کشور ایران اصلا هدف توزیع کنندگان عمده مواد مخدر نیست. به نظر من ایران باید ترانزیت مواد مخدر را به عهده بگیره و با گرفتن پول زیاد مواد را با کنترل خودش به اونطرف مرزها برسونه. اینجوری هم توزیع مواد داخل کشور کم میشه و هم هر روزه یه عده جوون بیگناه به خاطر مبارزه با قاچاقچیان شهید نمیشند. بعدش آقایونی که این تجهیزات را تحریم میکنند میفتند به دست و پامون.
    • بی طرف IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      23 4
      ببخشید: بفرمایید اونوقت فرق مسئولین مابا قاچاقچیان ومافیای بین المللی چیست ؟
  • هادی IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    آقای نیروی انتظامی، از شما خواهش می کنم حالا که دیگر انتخابات تمام شد، لطفا دیگه اینقدر جلوی بد حجاب ها کوتاه نیایید. جلوی سگ گردی و دور دور زدن را بگیرید. خواهش می کنم با بدحجاب ها برخورد شود.
    • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      هادی خان، فکر کنم جناب عالی شکم سیری داری که از این همه داستان و مشکلات، چسبیدی به این موضوع!
    • نیما DE ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      591 8
      شما اگه کنترل رو خودت نداری نیا تو خیابون . با این اوصاف واسه بقیه هم امنیت بیشتره .
    • نادی A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      242 7
      لطف کن سرت به کار خودت باشه ،اتفاقی نمی افته !
    • خرم آبادی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      328 5
      آقا هادی عزیز،مردم مسوول نگاه شما نیستن.با زندگی مردم چیکار داری؟
    • بی نام A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      207 5
      آقای انتظامی خواهشاً کمکم کنید ،من نمیتونم جلوی خودمو نگه دارم ،شما بقیه رو محدود کنید ! آخه این چه استدلالیه ؟
    • بانوی ایرانی A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      252 4
      اقا هادی همان اندازه که شما از ایران سهم دارید ,خانمهای به اصطلاح"بد حجاب" هم از ایران سهم دارند.شما اگر دوست ندارید بد حجاب ببینید بهتون پیشنهاد میکنم در خانه بشینید و کانالهای تلوزیون صدا و سیما را ببینید(البته صدا و سیما هم تازگیا بویژه زمان انتخابات با خانمهای بدحجاب مصاحبه میکنه بنابراین صدا وسیما هم دیگه امن نیست)
    • مهسا IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      3 62
      به نظر من اقای هادی درست میگن . ریشه ی بسیاری از مشکلات همین بد حجابیه که اگه کنترل بشه و جلوش گرفته بشه بسیاری از مشکلات جامعه حل میشه .
    • بی نام A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      4 52
      ای کسانی که به آقای هادی گیر دادید. مگه خودتون می تونید غریزه جنسیتون رو کنترل کنید که به این آقا میگید خودشو کنترل کنه؟ اصلا غریزه جنسی مگه دست خود آدمه؟ لطفا بگید شما چطور خودتون رو کنترل میکنید؟؟
  • بوشهر IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    اقای سردار سالانه میلیون ها دلار برای نگهداری مرزها ، میلون ها دلار بابت خونهایی که ریخته می شود تعداد خانوادهای زیاد ایرانی نیروهای مسلح به ماتم فرزندانشان می نشینند تا اروپا و اعراب حوزه خلیج فارس از دست مواد راحت بیارامند اما... اما... و هزاران اما بگذارید در یک مسیر ترانزیت شود
  • محمد محمدی IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    بخدا هیچکس بهتر از مردم خوب و بد رو نمیفهمه ببین کاربرا چی مینویسن دمتون گرم کاربرایی که برای این مملکت و جووناش و سرمایه هاش دلتون میسوزه .
  • بی نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    بهتر است یک راه ترانزیتی مطمئن درست کنیم و بعد برای این که در ایران بار خود را خالی نکنند هم بخشی از هزینه مبارزه با مواد مخدر را به خود سرکردگان قاچاقچی ها بدهیم تا مواد را به هر کجا که می خواهند غیر از ایران ببرند. این دیگر غصه و نگرانی و شهید هم ندارد
  • جمیل A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    خب تربیت کنید همین جا ؟ اول سگ رو معتاد به مواد میکنید سپس سگ را خمار نگه میدارید . این میشود سگ مواد یاب. ولی یه سوال برا خودم پیش اومد ! اون سگهای بمب یاب رو به بمب معتاد میکنند ؟ میتره کن که ؟ لطفا راهنمایی کنید !
  • بی نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    55 20
    شما لطف بفرماييد جوانان معتاد خودمون رو از تو خيابونا جمع كنيد اروپا پيش كشتون. دو روز قبل به خاطر مواد مخدر تو شهر بروجرد انتهاي خيابو ن بهار دوتا جون با هم درگير ميشن كه يكيشون با قمه ميزنه اون يكي رو نفله ميكنه و وقتي پدر مقتول هم برا كمك مياد با يه ضربه قمه پدر رو هم رونه بيمارستان ميكنه. ايني كه ميگم اتفاقيه كه افتاده و سردار عزيزمون هم ميتونه از زير مجموعه خودش از نيروي انتظامي بروجرد استعلام بكنه.
  • رنجبر EU ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    29 36
    از قرار معلوم ما سپر بلاییم.
  • شهروند تهران A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    47 21
    جناب رادان, مگه ایران مواد مخدر تولید می کنه که به دلیل مبارزه همه جانبه شما این مواد را نمی توانند ترانزیت کنند و چون در ایران نشست کرده حالا جوانان ما باید اینهارو مصرف کنند و معتاد بشن؟؟؟!!!! در غیر این صورت نزارین وارد بشه که اونوقت مشکل باصطلاح نشست رو پیدا نکنین!! چقدر دلیل جالبی رو برای اعتیاد جوانان مرح می کنید؟؟؟؟
  • mohsem US ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    43 8
    یک کاری کنید مواد به اروپا هم برسه به ما چه اخه همه بدبختیارو ما باید بکشیم
  • بی نام A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    آقا رادان خواهشا با بدحجاب ها برخورد بشه. ممنون
    • بی نام A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      465 1
      اینجا بحث درباره مواد مخدره !
    • خرم آبادی IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      249 1
      چرا آخه؟مگه انسان نیستن؟ اصلا اینجا موضوع چیز دیگس عزیزم
  • بی نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    به ايشون بفرمائيد چرا سگ ها رو تو جيابون مي كُشيد
  • احسان A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    به نظر من یک راه امن برای قاچاقچیان مواد مخدر به شرط عدم توریع مواد در خاک ایران فراهم کنید، حتی می توانید مصوبه قانونی بگذرانید (همانطور که در هلند نیز برخی مواد مخدر قانونی است) که در صورت عدم توزیع مواد، مواد مخدر بتواند بدون اعلام گمرکی از خاک ایران رد بشود. آنوقت بامزه خواهد بود که ببینیم عکس العمل دوستان اروپایی حین مواجهه با صدها تن مواد مخدر چیست.
  • بی نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    22 47
    اگر امروز می بینید در ایران جوانی معتاد است به این دلیل است که وقتی ما مبارزه همه جانبه می کنیم در نتیجه قاچاقچیان نمی توانند بارشان را ترانزیت کنند به همین دلیل این بار در کشور ما نشست کرده و باعث اعتیاد جوانان می شود. یعنی آنقدر قدرت دارید که نمی گذارید در اروپا تخلیه کنند و لذا در تهران تخلیه می کنند؟ خوب نگذارید در تهران هم تخلیه کنند.
  • مهدی IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    42 58
    آقای سردار ،من چند تا از بهترین دوستانم رو از سرباز و درجه دار در خدمت از دست دادم (مرصاد) ،چرا نمی گید که ایران داره از سازمان ملل برای مبارزه با مواد مخدر پول میگیره ،در عوض خون میده تا کی ما باید خونمون رو برای پولی که معلوم نیست کجا میرود و رنگش را هم نمیبینیم بدهیم
  • بی نام A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    25 94
    شما نگران اروپاییها نباشین بزاریین یکمم اونا معتاد شن،بهتره از ینه که جوونهای خودمون معتاد شن
  • بی نام A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    71 78
    الا ان جوانهای ما را گی می خواد جمع کنه که قلب ما با دیدن جوانهایی که کنار جوبها ولو شده اند اتیش میگره ا
  • محسن A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    22 2
    هموطنان عزیز .لحظه ای درنگ نموده و بیشتر بیاندیشیم.اگر در ایران ما مردم هر لحظه در فکر کار و تولید و ساختن فردایی بهتر باشند هیچکس سراغ مواد مخدر نمیرود.مگر در همسایگی ما ترکیه مواد نمیتواند نشست کند؟راه مبارزه با این معضل نه در تجهیزات است نه در سگ ها و نه در صرف هزینه های گزاف بلکه در اعتماد به مردم است برای کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار وایجاد انگیزه برای فعالیتهای سالم اقتصادی وکسب درآمد از این راهها .وقتی کار نباشد همه قاچاقچی مواد و مصرف کننده آن میشوند.
  • بی نام RS ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    74 3
    تاباشه که قدر سگ های خودمون رو بدو نید . نه اینکه بکشید.
  • بی نام A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    22 2
    عزیزان فرافکنی نکنید اگه مبارزات شما باعث زمین گیر شدن مواد در داخل می شه پس بذارین مواد از کشور ما رد بشه ضمنا اگه به ادعای شما مبارزات شما باعث شده جوانان اروپائی معتاد نشن و اونها هم تجهیزاتشونو تحریم کردن چه دلیلی برای مبارزات شما وجود داره
  • بی نام IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    14 8
    آغا جان ما با جلوگیری کردن و مبارزه با قاچاقچیان مخالفیم یک جاده و خط ترانزیت درست کنید تا مواد به خارج حمل شود و تعد از سران آنها بگیرید که در ایران پخش نکنند بهترین راه ضربه به غرب است.چرا جوانان ما پرپر شوند
  • نا شناس IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    38 0
    در اين 34 سال اين همه مواد گرفتيد ومعدوم كرديد پس كو نتيجه زيرا كه نرخ رشد جواناني كه به مواد مخدر آ لوده شده اند زياد تر شده
  • بی نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    38 0
    جل الخالق! سگ موادیاب دیگه چیه که بشه تحریمش کرد؟ ما که تو کشورمون سگ ولگرد زیاد داریم، همینا رو آموزش بدین که کارتون راه بیفته بقیشم صادر کنید تا در زمینه سگ خودکفا بشیم. مثل همه چیزای دیگمون که خودکفا(!) شدیم.
  • معمار EU ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    73 0
    شما که اون مرزو به این خوبی بستید این مرز رو هم می بستید از این ساده تر؟! چی میگن اینا ای خداااااااااااااااااااا
  • بی نام IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    109 0
    سردار جان شما همي جوانان خودمونا از خيابونا جمع كن اروپاهياي پيش كش
  • محسن IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    33 3
    مثل پاکستان عمل کنید ، یگانی را جهت ترانزیت مرز به مرز تشکیل بدید محموله را از مرز تحویل بگیرید در مرزمقصد تحویل دهید و حق ترانزیت را هم بگیرید آنوقت اگر یک گرم داخل توزیع شد،
  • هميشه معترض IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    34 1
    سردار اگه مطمئني معتاد بودن جوانهاي كشور بخاطر جلوگيري از ترانزيت هست، اجازه بده ترانزيت بشه و از سر جوانهاي ما دور بشه.
  • بی نام CN ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    31 0
    آخه مگه سگ مواد ياب رو نميشه تو ايران پرورش داد ؟؟؟؟؟
    • بی نام IN ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      3 0
      نه بابا....اینجا به سگه جنس بدن بو کنه خودش میشه مرد عمل میره میفته یه گوشه پی مصرف...
  • سامان IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    117 4
    یه بنده خدایی که اسمشم هادی هست گفته جلوی بدحجابی رو بگیرید. ما همه مشکلاتمون حل شده و فقط این یه قلم مونده. هادی خان شما نگاه نکن اگه لاف غیرت میزنی
  • محمدرضا قائدی IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    4 1
    آقا مگه سگ مواد یاب تکنولوزی دیجیتاله که نگران تحریمش هستید؟این همه جوان مبتکر و خلاق در ایران هست از آنها بخواهید تا در این زمینه فعالیت کنند نه تنها سگ مواد یاب که سازنده و فروشنده یاب تحویل میدهند در حد المپیک!به جوان ایرانی اعتماد کنید نتیجه اش را ببینید.
  • سعید EU ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    3 0
    در هلند و افغانستان مواد مخدر آزاده اما آمار معتادینش به نسبت جمعیتش از ما کمتره و همچنین مرگ و میر و بیماری های ناشی از مصرف مواد نا خالص . این نوع مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی تنها باعث سرازیر شدن سود کلان به جیب قاچاقچی ها میشه و عملا توان اقتصادیشون را بالا می بره و از پا در آوردنشون سخت و سختتر . ببینید چقدر توان اقتصادیشون بالاست که به گفته سردار : گرون نشده و قیمت ثابت داره . حتی قیمت شیشه یک پنجاهم شده . این قوانین برای حل مشکل اعتیاد جوابگو نیست . 35 سال تجربه نشون میده نا موفقه این روش . امروزه در انگلیس قانون آزادی مواد مخدر را دارن به سنا می برند . برای اینکه قیمتش کاهش چشمگیر پیدا می کنه و توان اقتصادی باند های جنایتکار را میگیره ضمن اینکه این بودجه صرف فرهنگ سازی میشه .
  • بی نام A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    4 1
    بجای ریختن خون سربازان مظلوم این کشور در جنگ با سوداگران مرگ بهتره که حق ترنزیت رو بگیرید و اجازه عبور مواد مخدر از ایران به اروپا داده شودگور پدر کشورهای اروپایی
  • بی نام A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    17 1
    دیگه سگ هم باید از خارج وارد بشه؟؟!!
  • بی نام NL ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    5 0
    همین بهتر که ایران از سگ تحریم بشه. انقدر با این جانواران بی زبان بد کردید. مگر سگ با بقیه جانوارن چه فرقی می کنه که بی دلیل اونها رو می کشید و نمی گذارید مردم سگ داشته باشند؟
  • بی نام A1 ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    5 0
    اصلا هدف از توليد مواد در افغانستان و پاكستان بازار اروپاس. بعد شما نميذارين ترانزيت بشه!!!!!!!!!!!!!!يعني اونا هر سال الكي خشخاش ميكارن تا شما جلوشوبگيرين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ نتيجه گيري: هرساله خشخاش زيادتري توليد ميشه و به بازار اروپا هم ميرسه وجووناي اروپايي ميدونن چي مفيده(...و...) و چي مضر(مواد)،و گانگسترها هم ميدونن مواد رو بايد بين جووناي سياه پوست توزيع كنن. اونا هم پول ندارن بدن مواد دست به جنايت ميزنن. اين تمام ماجراس. اعتياد جووناي ما هم از روي بي عرضگيشونه.همه مي تونن منفي بدن ولي لطفا اين نظر رو بذارين واسه اگاهي مردم خوبه
  • دانیال IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    5 0
    مواد باید آزاد باشه مثل هلند باید فرهنگ سازی و شادی بشه که مردم استفاده نکنن من بکشنم سیگار هم نمی کشم
  • ســـــید IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    5 0
    آقای رادان شما به فکر جوانان همین کشور باشید . اون وری ها پیشکش
  • بی نام IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    4 1
    یعنی تا کنون معتادان خودمان را خودمان جمع نموده ایم؟ در ضمن امار معتادان روز به روز کمتر میشود یا بیشتر؟
  • بی نام IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    5 2
    سعی کن ایده شناسنامه دار نمودن معتادان را در اولویت کاری ات بگذاری. برای تهیه چند گرم مواد اسایش کشاورزان را صلب و کشاورزی گیلان را با دزدیدن سیم خاردار و در و محصولات کشاورزی منحل نموده اند. کشاورزان به تهران امده اند و کفش واکس می زنند و چپر نشین و حاشیه نشین شده اند و توازن شهری را برهم زده اند. چرا این همه مواد که سرمایه ملی و ملیاردی است را با الوده نمودن هوا (چه مواد واقعی چه نمایش)نابود میکنی؟ چرا خودت توزیع نمیکنی؟ یا چرا توسط قاچاقچی دوست به دشمن نمیفروشی تا پول یارانه ملت از مسیر درست تامین شود. بر موارد ذکر شده تفکر نما.
  • بی نام IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    8 1
    مرز ورود که بازه، مرز خروج هم خارجیا بستن. نشست مواد و ایییییییینهمههههه معتاد!
  • فرزاد حسنی A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    2 3
    به امید موفقیت سردار...
  • بی نام A1 ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    6 0
    تو این کشور همه چی گرون شد به جز مواد مخدر! جالبه