روزهای شیرین ورزش ادامه دارد/ پیروزی بزرگ بسکتبال جوانان برابر آرژانتین

تیم ملی بسکتبال جوانان ایران بازی های جهانی را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ اعضای تیم ملی بسکتبال جوانان ایران توانستند در یک بازی سخت و بزرگ تیم ملی آرژانتین را با شکست روبرو کردند.
تیم ملی ایران که توسط مهران حاتمی سرمربی تیم پتروشیمی ، قهرمان لیگ برتر بسکتبال ایران ، هدایت می شود در این بازی توانست حریف قدرتمند خود در کوارتر اول با حساب 22 بر 13 شکسن دهد. در کوارتر دوم بازی را 21 بر 18 واگذار اما در پایان این دو تایم بازی 40 بر 34 به سود ایران بود.
جوانان ایرانی در کوارتر سوم در 4 دقیقه 10 بر صفر از آرژانتین پیش افتادند. سجاد مشایخی کاپیتان تیم ملی و وحید دلیرزهان عالی بودند این کوارتر در پایان 29 بر 10 برای ایران تمام شد و. اختلاف دو تیم به 69 بر 44 رسید . در کوارتر چهارم هم اگرچه آرژانیتنی ها پیروز شدند اما نتیجه برد 29 بر 15 آنها تنها نتیجه نهایی را 84 بر 73 به سود ایران کرد تا جوانان ایران یکی از 4 تیم برتر دنیا را در بازی اول شان غافلگیر کنند .
سجاد مشایخی، کاپیتان تیم ملی در این بازی 32 امتیاز گرفت و 8 ریباند داشت تا امتیازآورترین بازیکن میدان باشد. او در پایان شب اول بعد از داریو ساویچ دومین بازیکن امتیاز آور جام است و تیم ملی ایران هم در صدر گروه قرار گرفته. در این شب کره جنوبی دیگر نماینده آسیا به کرواسی باخت و چین توانست روسیه پر قدرت را شکست دهد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =