ایسنا نوشت:

محمود احمدی‌نژاد در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی و صنعتی استان زنجان، این استان را دیار غیرت، نجابت،‌ سختکوشی، مهربانی و ایمان‌های مستحکم دانست و اظهار داشت: مردمان زنجان در طول تاریخ با عشق به ارزش‌های الهی در این خطه ایستاده و از موجودیت و استقلال ایران و فرهنگ اسلام ناب، عزت و عظمت ملت صیانت کرده‌اند.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و صنعتی از جمله سد تالوار، واحدهای مسکن مهر و کارخانه تولید محصولات بهداشتی و دیگر پروژه‌هایی که تا امروز به طور همرمان در استان افتتاح شده است، گفت: تاریخ زنجان سرشار از افتخارآفرینی بوده به گونه‌ای که در دوران انقلاب و پس از از آن تا به امروز، مردم این دیار در صحنه‌های گوناگون پیشگام بوده و در عرصه‌های تولید، عمران و آبادانی نیز این چنین هستند.

رییس‌جمهور در پاسخ به این سوال که چگونه می‌شود طی مدت 8 سال معادل 27 سال پیش از آن کار کرد، با وجود این‌که درآمد کشور بیشتر نشده و چه بسا کمتر از گذشته بوده و به همان میزان گذشته نفت کشور فروخته می‌شود، گفت: ارزش نفتی که امروز فروخته می‌شود، در بازارهای جهانی بسیار کمتر از آنی است که در گذشته به دست می‌آمد.

احمدی‌نژاد اظهار داشت: دلیل انجام این همه خدمات و کار گسترده برکتی است که این اقدامات نمود پیدا کرده است، چرا که زمانی که جمعی همدل، پاک و پاکدست برای خدا و برای استقرار عدالت، کار و تلاش می‌کنند، اقدامات آنها به خزائن الهی گره خورده و برکت پیدا خواهد کرد.

رییس‌جمهور با اشاره به وجود ذخایر ارزنده در کشور بویژه در کویر مرکزی، گفت: هنوز درهای ذخایر عالم آنطور که باید به روی انسان باز نشده با وجود این‌که استعدادهای فراوانی در دل این خاک وجود دارد.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که زمانی عدالت در زمین محقق می‌شود که مولود نیمه شعبان در جهان مورد توجه قرار گیرد و همه مردم خواهان او باشند، گفت: روزگاری ظالمان و خودخواهان نسبت به امامان بی‌توجهی کرده و آنان را کنار گذاشتند که به واسطه این عمل درهای لطف خدا بسته شد، اما لطف خدا زمانی برخواهد گشت که انسان‌ها دوباره به امام و حقیقت او بازگردند.

رییس‌جمهور اظهار داشت: امروز خدا را شاکریم که ملت ایران مؤمن و عاشق به امام بوده و به عشق رسیدن به امام و به کرسی نشاندن حاکمیت او انقلاب تاریخی را در جهان بپا کرده و امروز با آرمان امام و شهدا به دنبال استقرار حکومت یگانه عالم به دست امام عصر(عج) ‌هستند.

احمدی‌نژاد گفت: مطمئناً آینده پر از سعادت در انتظار جامعه بشری بوده و جمهوری اسلامی ایران سکوی پرش به سمت حاکمیت جهانی سرشار از عدالت و سعادت است.

/27220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    47 1
    چشم
  • سعید IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    80 6
    ولی هنوز از بشکه ای 10 دلار دوره های قبل از شما خیلی بیشتره! چندین برابر! به علاوه مگر آن موقع که بشکه ای 120 دلار می‌فروختید چه گلی به سر مملکت زدید؟
  • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    82 6
    راستی ایشون به سفر استانی تشریف برده بودند؟مردم زنجان چند ساعت منتظر رئیس جمهور موندند؟یا ایشون منتظر مردم موندند تا براشون سخنرانی کنند؟
    • بی نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      20 0
      به نظر من کسانیکه داعیه دار عدالت حضرت ولی عصر(عج)هستند ولی حتی درکشور خودشان نمی توانند الفبای عدالت را با بازیهای سیاسی که انجام میدهندو بیت المالی که فدای اهداف سیاسی و متامع گروهی خود میکنند اجرایی نمایند حرف از عدالت جهانی زدن با این سیاستمداران نخبه مگر باعنایت حضرت ولی عصر خنده دار نیست
    • بی نام IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      2 38
      عزیز من ایشون به سفر استانی نرفته بودند ایشان برای افتتاح همان طرحی هایی رفته بودند که امثال شما و این سایت بصیرت دیدنشان را ندارید شمایی که کشور را به خادندان ها سپرده اید و برایتان خاندان و سلسله مهم تر از استقلال و خودکفایی است
  • بی نام EU ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    78 6
    چگونه می‌شود طی مدت 8 سال معادل 27 سال پیش از آن کار کرد !!!!!!!!!!!!!!!! خدایا خودت ما رو به راه راست هدایت کن آخه دیگه عوام فریبی در چه حد !!!!
    • بی نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      53 3
      منظورش کار تخریبیه،اندازه 27 سال کار تخریبی کرده
  • بيطرف IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    35 1
    يعني چي" ارزش نفتی که امروز فروخته می‌شود، بسیار کمتر از آنی است که در گذشته به دست می‌آمد" اگه كسي فهميد توضيح بده لطفا".
  • بی نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    35 2
    آقای احمدی نژاد مردم را چی فرض کرده است می خواهد با این حرفها کسی پیگیر این نباشد که بالاترین درآمد نفتی تاریخ ایران را چه کار کرده است؟؟؟
  • بی نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    24 0
    وقتی که شما نتونید مخارج دولت و کشور رو کنترل کنید بله این گونه می شود که این نفت بی ارزش می شود!! با یک حساب سر انگشتی ببینید که این نفت بشکه ای چند برای کشور هزینه داره و بشکه ای چند داره فروش می ره و مقایسه بکنید با سود زیر یک دلاری در زمان دولت اصلاحات!!! در ضمن مگر کشور های حاشیه خلیج فارس همین نفت رو نمی فروشند؟ پس چه طور که وضعی اینگونه دارند و بسیار راضیند از اوضاع و رو به پیشرفت؟
  • بی نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    39 1
    آقای احمدی نژاد!! هر کاری که کردی هر تلاشی که کردی اصلا تو بگو 8 ساله که نخوابیدم و کار کردم... آنچه که مهم است خروجی و نتیجه تلاشهای شما هست!! اگر هم شجاعتش را داشتی که از نتیجه کارهات مطلع بشی به میان مردم برو و سطح رضایت مندی آنها را ارزیابی کن!! هر چند شما در این 8 سال نشان دادی نظر مردم برایتان ارزشی نداره و آن را قبول ندارید!! از نظر شما همه چیز خوبه وضع مردم بهتر شده و از اینجور مسایل... یعنی کتمان واقعیت ها!!!
  • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    43 1
    آخ حسرت به دل ما موندکه شما یه بار فقط یه بارحتی بااشاره واسه بلایی که سرکشور اوردی معذرت بخوای.
  • من A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    30 3
    خدا به همه مون صبر بده
  • بی نام A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    37 2
    بیشترین در آمد نفتی مال 8 سال حضرت عالی بوده که معادل در آمد نفتی نیم قرن گذشته بوده حالا واقعا فکر می کنی با این همه در آمد چه کردی برای مردم ؟!!! حالا درآمد نفتی کم شده اون موقع که زیاد بود چی ؟
  • بی نام IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    21 0
    ممکنه این چند ماه آخر اینطور بوده باشد اما حدود 7 سال شما خوب نفت فروختی آنها چی؟
  • بی نام A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    27 0
    ای بابا!ایشون تو این یه ماه پایانی هم همچنان مصرانه میخواد حرفهاشو تکرار کنه؟!!!! اقای محترم کافیه لطفا..ما ممنون شماییم..دستتونم بدین ببوسیم ..خوبه؟ فقط بی زحمت این روزهای اخر رو کمتر صحبت کن و زودتر برو....
  • بی نام A1 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    22 0
    اگه از نظر داخلی نگاه کنیم که ارزشش چند برابره با توجه به سقوط بسیار ارزش ریال برابر دلار
  • بی نام A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    12 0
    خوبه بشکه ای 6 تا 10 دلار نفروختی انوقت چه منتی سرمون میذاشتی؟
  • بی نام EU ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    14 0
    مگه نفت رو به ریال پولش میگیرید که میگید ارزشش کمتر از گذشته است