دو روی سکه رسانه ی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری چه بود؟

شاید این تحلیل که در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، روزنامه ها کارکرد رسانه‌ای خود را از دست داده بودند، تحلیل قابل تأملی باشد.

شاید این تحلیل که در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، روزنامه ها کارکرد رسانه‌ای خود را از دست داده بودند، تحلیل قابل تأملی باشد؛ که اگر این تحلیل را بپذیریم بایستی بررسی دقیق تری نمود که دو روی سکه رسانه ی انتخابات چه بود؟ و آیا این مهم به زودی در کانون توجه جامعه ی جهانی تحلیلگران رسانه ای قرار خواهد گرفت؟


نگارنده ی این یادداشت، سخت بر این باور است که مردم و مقام‌معظم رهبری دو روی سکه رسانه ی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری بودند. و این مهم البته که به زودی، مورد توجه جامعه ی جهانی تحلیلگران رسانه ای خواهد بود.
متن کامل یادداشت را می توانید در شماره 38 ماهنامه "مدیریت ارتباطات" با مراجعه به راهنمای زیر بخوانید؛


"ماهنامه مدیریت ارتباطات علاوه بر کیوسک‌های مطبوعاتی، از طریق سایت www.prshop.ir و تلفن‌های 88807453 و 88898326 بفروش می‌رسد. همچنین دارندگان تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت می‌توانند این ماهنامه را با نصف قیمت از نرم‌افزار اندروید «برگ» به نشانی http://barg.asr24.com یا http://cando.asr24.com خریداری و دانلود کرده و بر روی دستگاه‌های خود مطالعه کنند."

کد خبر 301252

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =