رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خاتمی میهمان کافه خبر/ سوال شما چیست؟

حمیدرضا برادران شرکاء آخرین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در دولت خاتمی میهمان کافه خبر خواهد بود.

 برادران شرکاء که پیشتر رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی بوده و در حال حاضر از کارشناسان ارشد مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام است، به زودی میهمان کافه خبر خواهد بود.

وی قراراست در نشستی در کافه خبر به بررسی چگونگی احیای مجدد سازمان مدیریت و برنامه ریزی بپردازد.

اگر شما هم از دکتر برادران شرکاء سوالی دارید در قسمت نظرات این خبر می توانید آن را مطرح کنید.

 

/31221 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    4 13
    دقيقا كارشون تو مركز تحقيقات استراتزيك مجمع رو بكن و اينكه ايا بازدهي اي واسه كشور تو هشت سال اخير داشته اين مركز يا خير؟؟
    • بی نام A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
      3 0
      قطعا اگر دولت همکاری میکرد بازدهی داشت مرکز تحقیقات استراتژیک هم مثل مرکز پژوهش‌های مجلس هست ولی در سطحی بسیار کلان تر و بالاتر، آقای دکتر جلالی، توکلی و همکاران نیز در مرکز پژوهش‌های مجلس بارها آماری رو در مسائل مختلف در مورد آینده کشور اعلام کردند که جدی گرفته نشد اصلا بحث سیاسی مطح نبود، بحث این بود که آقای احمدی نژاد بطور کلی با پژوهش و برنامه ریزی های بلندمدت و آمار و ارقام رابطه خوبی نداشت شاید برای همین بود که سال 85 هنوز 1 سال نشده بود وزیر اقتصاد و داراییش رو که فردی بسیار دقیق و ریزبین بود برکنار کرد، پس از برکناری ایشان هم به تیم اقتصادی دبیر مجمع تشخیص پیوست
  • بی نام US ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    8 2
    برخی می گویند مدیریت برنامه ریزی باید از مدیریت بودجه ریزی جدا شود. مثلا بودجه ریزی در اختیار وزارت اقتصاد باشد ولی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در اختیار کارشناسان باشند که بتوانند برنامه های مختلف کوتاه مدت و بلند مدت برای کشور تعیین کنند ولی وارد کار اجرایی و بودجه ریزی نشوند. نظر شما چیست؟
  • حمید IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    1 10
    با حذف سازمان برنامه، "دقیقا" چه کاری رو زمین موند؟
  • سروش IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    4 1
    حذف سازمان برنامه بدون کارشناسی بود اما سازمان نیز عملکرد رضایت بخشی نداشت ،اگر یک سازمان مدرن و علمی ایجاد شود خیلی مفید خواهد بود و البته ایجاد آن ضروری است.
  • بی نام A1 ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    2 0
    با توجه به اینکه در چند سال اخیر شکاف بزرگی بین فارغ التحصیلان، پژوهشگران و اساتید آکادمیک با حوزه صنعت و فعالان آن ایجاد شد که حتی با شرکت در کنفرانس ها و نشست ها نیز می توان آن را به خوبی حس کرد، نقش سازمان مدیریت در احیای مجدد پیوند صنعت‌مردان و قشر آکادمیک به چه شکل خواهد بود؟ آیا می‌توان امیدوار بود که از ایده های فارغ التحصیلان، مدیران و نخبگان جوان در ترکیب با تجربه صنعت‌گران استفاده شود؟ سوال دوم اینکه در حوزه نفت و گاز که یکی از حوزه های اصلی اختلاف رییس جمهور با سازمان مدیریت بود، سازمان مدیریت و برنامه ریزی تا چد حد در گسترش و توسعه میادین و فازهای گازی می تواند موثر باشد؟ سوال سوم اینکه آیا سازمان مدیریت در حوزه های فراملی هم ایده و راهکار ارایه می دهد؟
  • سایلان IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    2 0
    به نظر ایشان سازمانی که یک شبه محو شد رو چقدر زمان می بره تا احیا کرد؟ دلایل و ایرادات سازمان چی بود که حذف شد و راهکارهای رفع این ایرادات؟
  • ahmad IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    1 0
    اگر جنابعالی مسئولیتی در دولت جدید داشته باشید برای کنترل رشد نقدینگی چه راه حلی دارید؟ایا سیاست های انقباضی مالی را ترجیح می دهید یا انقباضی پولی و یا ....؟ عوارض هر کدام چه خواهد بود
  • سهراب A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    3 0
    جناب آقاي شركاء نظرشان در مورد سازمان برنامه در استانها چيست؟ در طرح احياء سازمان جايگاه استانها چگونه است؟ آيا همان روال سابق دنبال خواهد شد يا طرح جديدي در دستور كار هست؟
  • مسعود IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    3 0
    آیا مشکلاتی که برخی از اصولگریان و منتقدان سازمان مدیریت از " نحوه برخورد کارشناسان آن سازمان با مسئولین اجرایی بر سر طرح های عمرانی و... " مطرح می کنند صحت دارد؟
  • سعيد A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    2 0
    براي حذف سازمان برنامه از سوي حذف كنندگان و طرفداران آنها دلايلي از قبيل ناكارآمدي به دليل چرخه طولاني رسيدگي به امور ، اختيارات گسترده كارشناسان و مديران و جالبتر از همه اخذ سكه بيان شده است لطفا توضيح دهيد اين دلايل واقعي بوده است يا خير ؟ آيا لزوم بررسيهاي كارشناسي خود بخود مجوز اختيار بيشتر كارشناس و مدير رسيدگي كننده نيست؟ آيا بررسي كارشناسي خود به خود به زمان بيشتري نيازندارد؟؟ در مورد سكه هم لطفا توضيح دهيد كه به نظر من جفاي بزرگي در حق كارشناسان اين سازمان شد.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    0 0
    لطفا عملکرد هشت سال گذشته خود را تشریح کنید؟
  • علی IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    0 0
    جناب اقای شرکاه در موردنیروهای سازمان مدیریت اعم از رسمی و پیمانی و قراردادی وشرکتی که در سازمان استخدام شداند ایا انها دوباره فراخوان میشوند یا نیروی جدید
  • بی نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    0 0
    جناب آقای شرکاء از آنجا که محیط استانداریها کاملا سیاسی و بده بستان است و اعتقادی به کارکارشناسی نیست از اینرو در صورت احیاء سازمان مدیریت پیشنهاد سازمان استانها با محوریت نیروهای سابق را انتظار می رود؟ صیادی کارشناس سابق سازمان برنامه
  • کارشناس IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    0 0
    جناب شرکا برای جذب نیروهای باتجربه که وامدار کسی نباشند در استانها چه برنامه ای دارید؟
  • ارش IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    لطفا در احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، استانها از استانداری کاملا جدا شود زیرا فساد وصف ناپذیری در استانداری ها ایجاد شده است و متاسفانه در شرایط فعلی پروژه های مناسبی در استانها شروع نمی شود و یا به آن تخصیص اعتبار نمی دهند و به طور کلی ضوابط ، برنامه ریزی ها و معیارها همه نادیده گرفته شده است که تنها با حیای مجدد و تعیین رییس مقتدر از سوی مرکز امکان بهبود شرایط را داشت
  • بی نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    لطفاً در صورت احياء سازمان مديريت و برنامه ريزي استانها صدور احكام كارگزيني ، ارتقاء و انجام امور حقوقي و پرداختي ها بصورت متمركز توسط سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور پيشنهاد مي گردد. معتمدي كارشناس امور بودجه ريزي سازمان مديريت و برنامه ريزي سابق