چهارمین نمایشگاه بازار سفر با هدف معرفی ظرفیت‏های گردشگری کشور طی روزهای 12 تا 14 تیرماه ۹۲ در مرکز آفرینش های هنری در خیابان حجاب تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ نفیسه مشعوف مدیر نمایشگاه بازار سفر، گفت : نمایشگاه بازار سفر که با هدف معرفی جاذبه های گردشگری کشور در فضایی بالغ بر سه هزار متر مربع و با همکاری سازمان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی برگزار می شود، تنها نمایشگاه تخصصی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی کشور است که هر سال دو بار برگزار می شود و شرکت کنندگان در این نمایشگاه از معتبرترین فعالان ارائه دهنده خدمات مسافرتی و جهانگردی و نیز سایر شرکتهای فعال در صنعت گردشگری کشور هستند.

مدیر نمایشگاه بازار سفر، مخاطب این نمایشگاه را عموم مردم اعلام کرد و گفت : در این نمایشگاه، تورهای مسافرتی تابستانی ارزان قیمت داخلی و خارجی با تخفیف ویژه از سوی دفاتر مسافرتی شرکت کننده در نمایشگاه به بازدیدکنندگان عرضه می شود و علاوه بر آن، هر شب، بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، قرعه کشی برگزار می شود که جوایز آن تورهای مسافرتی داخلی و خارجی است.

مشعوف، زمان بازدید از نمایشگاه را ساعت 14 تا 22 و در روز جمعه، ساعت 10 تا 22 اعلام کرد و گفت: امیدواریم با توجه به آغاز فصل تابستان، برگزاری این نمایشگاه، نقش مثبتی در تامین نیازهای مردم برای آشنایی و استفاده از خدمات ارائه شده برای مسافرت و نیز گسترش سفر و گردشگری در بین عموم مردم داشته باشد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرزاد A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    24 0
    آقا من 2 هفته پیش از یه تور داخلی استفاده کردم هم پشیمون شدم هم برای همه تعریف میکنم که تور داخلی استفاده نکنن چون پولشونو دور میریزن خارجیشم به وسع ما نمیخوره . برای اولین بار مشهد خوش نگذشت. قربون امام رضا برم
  • علیرضا EU ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    5 0
    ماهم پارسال دسته جمعی رفتیم کیش باتور ولی ایکاش نمیرفتیم 2 میلیون پول دادیم و عذاب کشیدیم ، خیلی جالبه !!!! باخودم عهد کردم که روزی جهت گردشگری به داخل با تور نروم حتی شده مجانی !!!
  • بی نام A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    4 1
    یعنی آقای رئیس جمهور و هیات 100 نفره همراه هم با این تورها رفتند و خیلی از بیت المال اسراف نشده!!!!!!!!