مأموران ضرغامی به کوبا می‌روند تا شلوار پای تماشاگران والیبال کنند!

اصلاً تعجب نکنید! من هم تعجب نکردم در حالی که سیبی را که گاز زده بودم داشت راه گلویم را می‌بست و عزت‌الله ضرغامی هم داشت با خنده و همراه با خنده شنوندگان‌اش این خبر را به اطلاع همه می‌رساند در آخرین صحنه‌های خبر 8/30 شامگاه 12 تیر ماه 92.

من از آقای ضرغامی متشکرم که خودش رفت سر اصل موضوع و آدم محافظه‌کاری مثل یزدان سلحشور را از شک و دو دلی درباره اشاره به پخش بازی دوم ایران و ایتالیا نجات داد.من شک داشتم درباره مصیبت دیدن والیبال این دو تیم از شبکه سه بنویسم یا نه چون ممکن بود در خبرآنلاین منتشر نشود و من و متن پشت روابط حسنه خبرآنلاین و تلویزیون حبس شویم اما آقای ضرغامی خودت سر ِ شوخی را باز کردی!

پخش بازی اول ایران و ایتالیا حرف و سخن زیادی را سر زبان‌ها انداخت چون صدا و سیما با رویکردی تازه به قضیه، یک چشمش را هم گذاشت  و اجازه داد ما با خیال راحت بازی را نگاه کنیم بدون اینکه نگران قطع‌های بی‌موقع و تکرار صحنه‌های قبلی باشیم.در عوض چه شد؟ ملت طنزپرداز، لطیفه برای تلویزیون کشورشان کوک کردند از باب نشان دادن تماشاگران ایرانی بدون پوشش اسلامی.یکی از آن لطیفه‌ها این بود:

اولی زنگ می‌زنه به دومی.

-«چیه بیداری؟ داری ماهواره نگاه می‌کنی؟»

-«نه!منتظرم خانم بچه‌ها بخوابن ،بزنم شبکه سه!»

تلویزیون ما هم که ظرفیت شوخی را ندارد فوراً در پخش بازی دوم کاری کرد که از آن 30،35 نفر تماشاگر ایرانی خبری نباشد در تصویر و چون در پخش زنده حداکثر 30 ثانیه وقت جمع و جور کردن صحنه را داشتند ما تقریباً چیزی از بازی را ندیدیم!در عوض باز هم چند تماشاگر ایتالیایی دیدیم و چند تا زمین‌تمیزکن با لباس ورزشی تابستانی که بعداً مشخص شد که از تماشاگران بدون پوشش اسلامی ایرانی دیدنی‌تر بودند!

ضرغامی هم البته این‌ها را می‌داند و در همان صحبت‌های پخش شده از شبکه دو هم اشاره می‌کند که مردم دنبال دیدن والیبال تیم ملی‌شان هستند و نه دیدن دو تا پوشش نامناسب و این کارها، همه را می‌برد سمت دیدن ماهواره اما چه کند که او هم بخشی از یک کل است و همین است که هست! او در آن صحبت‌ها اشاره می‌کند که همه تلاشش را دارد می‌کند که بازی ایران و کوبا لااقل این مشکلات را نداشته باشد و حتی به خنده می‌گوید عده‌ای را مأمور کرده ،بروند کوبا کار فرهنگی انجام دهند و پیشنهاد بدهند که تماشاگرها لباس مناسب‌تری بپوشند و اشاره مستقیم می‌کند به این نکته رسانه‌ای-ارزشی که شاید بتوانند شلوار پای آنها کنند که پخش این بازی از تلویزیون ایران مشکلی نداشته باشد!

تصورش را بکنید!مأمورهای ضرغامی دارند شلوار پای تماشاگرانی می‌کنند که به قول گابریل گارسیا مارکز جای خون، آتش توی رگ‌هاشان است! من پیشنهاد می‌دهم که مایکل مور یا وودی آلن فوراً سری به کوبا بزنند برای ساختن فیلمی از این موضوع! خود تلویزیون ایران هم می‌تواند در این فرصت کم با رامبد جوان و رضا عطاران وارد مذاکره شود برای ساختن فیلمی در این باره. مطمئنم که این فیلم به پرببیننده‌ترین فیلم تلویزیون ایران از زمان تأسیس‌اش بدل خواهد شد و مردم هم کلاً بی‌خیال دیدن والیبال می‌شوند! حداقل موضوع این است که واقع‌گرایی کار خیلی بیشتر از کارهایی مثل «سیگنال وارونه» کرامت پور شهسواری خواهد بود که در نوع خودش شاهکاری در توهین به شعور مخاطب ایرانی محسوب می‌شود از باب دست کم گرفتن آشنایی‌اش با رویکردهای امنیتی و لااقل مثل «هوش سیاه2» کپی سرگرم‌کننده‌ای هم از آثار موفق نیست.

جناب ضرغامی! شما مشکلات زیادی دارید اما بزرگ‌ترین مشکل شما عدم هماهنگی در مجموعه زیر نظر شماست. نمی‌شود که اخبار شبکه یک در هواداری از مرسی خبر پخش کند و نیم ساعت بعد شبکه خبر در حمایت از ارتش مصر که علیه مرسی وارد عمل شده، زیرنویس بنویسد و یک ساعت بعدش پرس تی وی و العالم، مرسی و اخوان المسلمین را بکنند معادل رژیم مبارک. می‌دانید که ما ملت ِ همیشه در صحنه هستیم و صحنه هم مال تئاتر است و تئاتر هم کارگردان می‌خواهد! بالاخره ما طرف مرسی هستیم یا ضد او؟ آیا جمعیت خیابان‌های قاهره به روایت شبکه اول، طرفدار او هستند یا به روایت پرس تی وی و العالم برای سقوط‌اش جشن گرفته‌اند؟

به هر حال از شما متشکریم آقای ضرغامی که ایده یک فیلم مفرح در هاوانا را در اختیار فیلمسازان ما گذاشتید!

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 65
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    اوني كه اي نحرف هارو زده از دولت احمدي نژاد نبوده . اوني كه مظلومانه بهش انتقاد شد وزير دولت احمدي نژاد بود . ولي شما عليه ايشون موضع گرفتيد ؟ كاري كه منتقدان توي اين 4 سال ميكنن . بدون اينكه ببينن مقصر كيه و چي هست فقط وزراي نا توان و ناكارآمدي كه حتي نميتونن از خودشون رفاع كنن رو ميكوبن.
    • فرزاد IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      98 6
      الان من موندم منفی بدم یا مثبت چون حتی یک کلمه هم نفهمیدم
    • رضا A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      خدا كنه ضرغامي بره و مطهري رييس سازمان بشه كه ديگه با خيال راحت ماهواره بخريم .
    • محمد A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      350 9
      مردم ظاهراً يادشون رفته انتقاد رو مطهري كرد . وگرنه صدا سيما بازي رو پخش كرد.
    • بی نام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      خودت فهیمیدی چی گفتی !!!!
    • امین IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      103 5
      نمیدونم شما خودتونو به خواب زدین یا واقعا نمیفهمین !!!!
    • بی نام A1 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      108 5
      نَمَنَ؟
    • محمد IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      123 3
      اون اول کیه؟ اون دوم کیه؟ (همونی که مظلومه) کدوم حرفها رو زده؟ اصلاً کی حرف زده؟ کدوم وزیر؟ منتقد مظلومه یا اونی که بهش انتقاد شده؟ یکی منو نجات یده
    • شایدبی نام IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      16 2
      نظربه حرف دوستم آقامحمد؛ من که این متن رو دیدم خواستم برم اون لیسانسی که ازدانشگاه تهران روگرفتم روپاره کنم وبندازم دور.چون که فکرکردم الان یه کشوردیگه ام و دارن برام متن ترجمه میکنن.مردحسابی نونت کمه آبت کمه چراخمیری که هنوز تخمیر نشده روبه جای نون تحویل مردم میدی،مردحسابی اول خوب یادبگیروبعدش بنویس.فکرکنم این صفحه رو بادفتر دیکه ات اشتباهی گرفتی.مجیدجان دلبندم....
  • حميد IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    177 3
    من و بسياري از كساني كه كي مي شناسم، به جاي رسانه به اصطلاح ملي، بازي را از شبكه راي ايتاليا ديديم. در كل بگويم، شايد بجز سه چهار مورد، موردي در صحنه هاي بازي نبود كه نيازي به سانسور داشته باشد. اما چه كنيم كه رسانه ضرغامي، رسانه همه است، از جبهه پايداري تا جبهه هاي ديگر! به نظر من دولت و مجلس مي بايست از فرصتي كه در اين عصر اعتدال فراهم شده استفاده كنند و با زمينه سازي فعاليت شبكه هاي خصوصي، بسياري از معضلات ناشي از دولتي بودن رسانه را حل كنند. من و بسياري از افرادي كه به بنيان خانواده و مسائل مذهبي معتقد هستيم حاضريم با پرداخت هزينه، بازي هاي اينچنيني را از شبكه هاي خصوصي ايراني ببينيم تا شبكه هاي خارجي.
  • بی نام GB ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    127 3
    یه تی شرت آستین بلند هم باشه کفایت میکنه.
    • دلال مرکزی A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      63 0
      فکر کنید بخاطر ایران کوبایی ها تسبیح دستشون بگیرن و خانمهایشان هم با حجاب بیان ! منکه بعد از سخنان آقای مطهری دیگه والیبال نگاه نمیکنم فقط تماشگرها رو نگاه خواهم کرد، نبرد سخنی بین تماشاگر ها خوهد بود. راستی آقای مطهری از چه ذره بینی استفاده میکند؟
  • رضا A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    391 1
    یکی نیس به مطهری بگه تو والیبال نگاه میکردی یا زن و بچه مردم میپاییدی.بگو همه کارامون درست شد الا این یکی حالا فکرشو بکن این میخواد بشه وزیر فرهنگ ارشاد
    • mj A1 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      165 2
      گل گفتی.
    • بی نام A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      75 12
      سانسورو ضرغامی کرد مطهری فقط اعتراض کرد به یک دو صحنه ای که از دست ضرغامی در رفته بود!!!!!
    • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      19 0
      با این حرفا دیگه همه میرن بازی رو از ماهواره ببینن تا بفهمن ضر غامی چقدر در لباس تن کردن موفق بوده
  • بی نام A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    173 3
    خدایا این مسولین طنز پرداز را از ما نگیر!!
  • بی نام IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    116 3
    املت ِ همیشه در صحنه هستیم و صحنه هم مال تئاتر است و تئاتر هم کارگردان می‌خواهد! کاش صدا و سیما هم انتخابات داشت لااقل چهارسال یه بار امیدی به تغییر وضعیت بود...
    • نازی A1 ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      42 1
      نه دوست من تا زمانی که امثال اقای مطهری هست این تغییرات هیچ تاثیری نداره متاسفانه....
    • بهرام A1 ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      23 0
      خدا رو شکر صدا و سیما دست بعضیا نیست. الان مثلا اونایی که اعتراض کردن تا حالا بی حجاب ندیدن؟خونشونم لابد ماهواره ندارن.فیلم هندیم نمی بینن. گناه ضرغامیه چیه ؟ بعضیا حواسشون پرته!
    • بی نام A1 ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      26 4
      ارشيا!! حقيقتا برات متاسفم...به امثال شما كه با 2 ثانيه ديدن يك خانم آستين كوتاه در يك مسابقه ورزشي تحريك ميشيد ميگن بيمار جنسي و اگه در خارج از كشور زندگي مي كرديد حتما بايد تحت مداوا قرار مي گرفتيد.....
  • راد A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    119 1
    فقط دوتا بازی مونده، با آلمان که توی تهران بازی داریم و مشکلی هم نیست، بازی با کوبا هم که ساعت 5 صبحه، که اکثر مردم خواب هستن، انصاف بدید کسی که 5 صبح بیداره تا بازی تیم کشورشو ببینه کمتر به فکر حواشی اون هست، ضمن اینکه به هر حال این کم خوابی رو باید پاس داشت دیگه...!
  • بی نام A1 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    105 1
    اصلا بازی پخشنکردند. یکی از فامیلهاشون اورده بودند به تلویزیون و داشتن برای اون میکس و مونتاژ یاد می دادند.
  • ماهان A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    126 2
    بازی واقعا جنگ اعصاب بود.صحنه آروم نشون میداد،تموم که میشد میدیدیم سه امتیاز رد و بدل شده.پیش به سوی ماهواره برای جام جهانی برزیل
  • شهاب IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    206 2
    به قرآن محمد کسی با دیدن موی یه خارجی تحریک نمیشه ما انسانیم به خدا
    • مسعود IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      70 1
      خارجی یا ایرانی چه فرقی میکنه؟ کسی که بخواد با دیدن یک تصویر معمولی تحریک بشه مطمئن باشید با دیدن یک فیلم خارجی هم تحریک میشه.
    • ارشيا IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      8 69
      شما چه طور قسم پيامبر ميخوري. من با ديدن تصاوير تحريك ميشم. اگر مسلمون نيستي لااقل به عقايد اديان مختلف احترام بذار و قسم دروغ نخور.
    • بی نام RS ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      50 1
      ارشیا جان ابتدا بهت پیشنهاد میکنم خودتو به پزشک معرفی کنی اگه فایده ای نکرد اصلا والیبال نگاه نکنی بهتره به خطرش نمی ارزه!!!
    • دلال مرکزی A1 ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      40 2
      نمیخواهم به کسی بی ادبی کرده باشم ولی اگر کسی بادیدن نامحرم مشکل پیدا کند احتیاج به درمان دارد، همه انسانیم و باید بصورت انسانی بهم نگاه کنیم نه جنسیتی! اینقدر فقر جنسی داریم که با یک ساق پا ، نابود میشیم !
    • ارشيا IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      0 12
      آهان نكنه من تو جامعه فساد ميكنم و خودم خبر نداشتم!!!!!!!!!!!!!!!! راست ميگيد شايد بايد برم خودمو درمان كنم تا من هم بتونم فساد كنم.
  • مسعود IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    213 5
    دیگه شورشو در اوردید اخه والیبالم سانسور میکنید بابا شما دیگه کی هستید
  • بی نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    53 2
    آقا آبرومون رفت دیگه بس کنید خبرش به گاردین هم رسید: http://www.guardian.co.uk/world/2013/jul/03/iran-hardliners-shakira-confederations-cup نزارین همه دنیا بخندن بهمون
    • بی نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      5 9
      اين خبر مربوط به حضور شكيرا در بازي فوتبال جام كنفدراسيونها است.
  • ایرانیم EU ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    75 1
    آقای مطهری ما که داشتیم والیبال نگاه میکردیم شما رو نمیدونم - ولی گند زدن با این والیبال نشون دادنشون خجالت بکشید بابا بسه دیگه حالمون بهم زدید اگه میخواید اینچوری کنید اصلا پخش نکنید
  • بی نام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    66 0
    بعد از پخش بازی اول ایران ایتالیا اصلا خبری از این حرفهای بیخودی نیود تا اینکه این اقا( !مطهری!) نمیدونم از کجا پیداش شد بیخودی شلوغش کرد و خبر اول جهانش کرد...ملت همه حواسشون به بازی بود این اقا داشت تماشاگرا رو دید میزد!!! وای به روزی که این وزیر ارشاد بشه!
    • بی نام A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      9 8
      چرا من باید انقدر توضیح بدم؟؟!! بی نام جان بازی دوم که به اون شکل فجیع سانسور شد ربطی به مطهری نداشت. روز بعدش مطهری اعتراض کرد که البته چندتا صحنه ش ظاهرن از دست صدا وسیما در رفته بود!!!
    • بی نام IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      15 1
      تـــــــلــــــفـــــــــنـــــــی بــه ضــــــــرغامی زنگ زده بــــود شکــــایت کــــرده بــــــود.....بعدش رسانه ای شددددد
  • محسن IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    66 0
    فک کن... مطهری وزیر ارشاد!!!! خدا رحم کنه!!!!
  • بینام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    33 0
    به خدا با چه بدبختی تلویزیون قدیمی رو آوردم بیرون آنتن وصل کردم که والیبال ببینم اما غیر صحنه آهسته 3 امتیاز قبل چیزی ندیدم اعصابم خورد شد رفتم سرچ کردم تو کانالهای ورزشی ماهواره از شبکه rai ایتالیا با خیال راحت بازی رو دیدم.بعد میگن چرا ماهواره میبینید
  • بی نام A1 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    36 4
    بابا دیگه بیخیال بشید. خود مردم هم اینقدر به این مساله گیر دادن تا جناب مصلحی و طائب هم حساس شدن. هنوز روحانی نیومده خوشی زده زیر دل مردم. فقط دنبال هر و کر و مسخره بازی هستن. جون مادرتون اگه تو بازی با کوبا صحنه پورنو هم پخش شد چیزی نگید. بذارید صورت مساله پاک بشه. هر کی هم با صحنه های پورنو حال میکنه خودش میدونه از کجا گیر بیاره. لطفا کش ندهید
  • بی نام A1 ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    44 0
    رسانه ملی یعنی برای همه سلیقه ها به نسبت جمعیتشون برنامه داشته باشه نه اینکه همه برنامه هاش رو همه بپسندند!!! هرکس این صحنه ها رو دوست نداره خوب نبینه!!!
    • ارشيا IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      5 22
      يعني من و امثال من كه دوست داريم فيلمهاي ... را تماشا كنيم بايد برامون پخش كنه؟!!!!!!!!! چه قدر خوب!
  • بی نام IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    33 1
    بابا این اقای ضرغامی بنده خدارو کمتر اذیت کنید وازاین تهمت مبرا کنید که زیر مجموعه او چنان کرد وجنان نکرد چون ایشان کلا خودش زیر مجموعه انان هست که درچندسال اخیر عنان کارراازدست ایشان خارج کردند وایشان راننده قطاری شده که ریلش را دیگران میگذارند ویک پیشنهاد برای رسانه ملی اینکه درهرواقعه انورابی زحمت بکشند وبگویند ازکدام ماهواره پخش میشود خودراخلاص و بجایش مصاحبه حسین شریعتمداری را پخش کند
  • بی نام IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    50 2
    يه كاربري نظر داده بود اگه اونا ميخواستن شلوار بپوشن كه از ايران نميرفتن! خواستم بهش بگم صفحه كليدت طلا! دمت گرم
  • بی نام IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    42 1
    میگم حالا که که قرار کوبایی ها رو هم باحجاب بکنن بهتره یک سری کامل لوازم شامل مانتو و شلوار و مقنعه براشون بفرستن که درست باشه . اصلا چه معنی داره نسوان کوبایی برن مسابقه نگاه کنن. بهتره تو ورزشگاه راهشون ندن
  • بی نام IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    34 2
    نمیری سلحشور ترکیدم از این تیتر:)))))))
  • بی نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    39 0
    یه عده تند رو ..
  • بی نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    48 0
    سلحشور فقط مقداری کم لطفی کردی اصن اسمی از مطهری نبردی!!!!این طنزی که ضرغامی گفت به خاطر فشار مطهری بود ......
    • بی نام IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      30 0
      طنزی که ضرغامی گفت و باعث خنده همه شد بهترین جواب به مطهری بود برای گیر دادن بیجا و بی موردش حسابی حالش گرفته شده با این حرف مطهری.خوشم اومد از جواباش گفت شما چطور اون صحنه دیدی
  • بی نام EU ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    15 1
    داستان سانسور ضرغامی و انتقاد دوباره مطهری منو یاد جمله معروف گزارشگرا میندازه، مطهری ساخت و ضرغامی نواخت ، بعد که ضرغامی نواخت دو باره مطهری نواخت برای گل بعدی
  • بی نام IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    34 3
    ایهاالناس خبــــــرآنلاین نمیزاره درس بخونم فردا امتحان دارم بدجور معتاد اینجا شدم بااینکه گاهی نظراتم منتشر نمیکنه ولی باز تند تند سر میزنم!مردم به ماهواره و چیزای دیگه معتادن ماهم به خبرآنلاین..!!
  • بی نام A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    10 15
    من که هنوزم نمیزارم خانواده ام شبکه 3 رو ببینن...
  • حبيب A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    27 1
    خدایا مگه اونا کافر بودن اونا هم ایرانی بودن از خون و پوست همیم بخدا چشمها را باید وشست جور دیگر باید دید
  • آیدین IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    32 2
    انقدر گوش و چشم ما رو بستند که با دیدن یه دختر با آستین کوتاه از خود بیخود میشیم...وای بر کسانی که این بلا را بر سر ما آوردند
  • آرمان IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    16 0
    واقعا جالبه من نميدونم چرا آقاي مطهري اين انتقاد رو انجام داد! اگر هم ميخواست انتقاد كنه لااقل يه كاري ميكرد كه رسانه اي بشه.
    • آرمان IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      14 0
      "كه رسانه اي نشه"
  • ب A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    27 1
    خبرآنلاین چیه حال تازه مطهری جونتون شناختین به آقای مطهری بگین بره شلوا پای کوبایی ها کنه.
  • حسین A1 ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    23 0
    افرین بر ضرغامی با جواب زیباش..بابا همین کارا رو میکنید مردم میرن سراغ ماهواره..
  • بی نام A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    15 4
    اگر مردم هم حساس نبودن اینا خودشون کاری کردن که همه با یه دید دیگه بشینن پای بازی والیبال کوبا.
  • بی نام A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    6 11
    این ماموران ضرغامی اگر راست میگفتن و توان این کار رو داشتن روبروی تماشاگران ایتالیا و یا روسیه این کار رو میکردن
  • بی نام EU ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    12 0
    مسئولين محترم بايد اين رو بدانند و باور كنند كه اگر فضا راچه در زمينه خبر يا امور اجتماعي و حتي يك پخش ساده تلويزيوني خارج از عقلانيت و منطق محدود كنند سبب سوق دادن مردم به سمت ماهواره و ساير رسانه هاي آزاد خواهد شد ، اميدوارم صدا و سيما فارغ از اين فشارهاي متحجرانه به فضاي آزاد رسانه اي كمك كند.
  • آرش A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    8 0
    هر کسی که مسئولی در صداوسیما(فقط صدا) این کار فقط باعث بزرگ کردن بدهنجاریه ما درهنگام دیدن مسابقه فکرودلمون با موفقیت تیمه نه لخت بودن چند نفر اگر نبود بعد هر امتیاز ایران خوشحال نمیشدیم پیروزی ایران به ما غرور داد حرکت شما سرافکنده شما اسلامو اجبار نکن ما مسلمان هستیم.
  • محمد A1 ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    17 0
    از الان بايد يه طرح لباس جام جهاني واسه 2014 آماده كنيم . چند ماه هم وقت بزاريم كه تو برزيل مد شه . وگرنه 90 دقيقه بايد صحنه آهسته گل و گزارش خياباني كه 10 بار واسه هر تيم گل رو حساب ميكنه رو ببينيم.
  • بی نام IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    8 0
    برزیل اوج بحثه لباسه، اون جا دیگه به لباس های انچنانی و هوای گرمش معروفه. البته اگه جام جهانی در تابستان ما برگزار بشه اون جا زمستونه و لباس هاشون پوشیده است . ولی اگه تو فصل گرمشون باشه دیگه .......
  • رضا IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 6
    خیلی بی مزه بود