اعتراف سبز منتشر شد/ یادداشت‌های اینترنتی مخالفان احمدی‌نژاد

کتاب «اعتراف سبز: گزیده‏ای از نوشتار وبلاگ‏نویسان شورش سبز و مخالفان دکتر احمدی‏نژاد در رفع شبهه تقلب» از سوی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و دفتر نشر معارف منتشر شد.

روابط عمومی دفتر نشر معارف گزارش داد: «اعتراف سبز» مجموعه‏ای از 54 یادداشت، مصاحبه و خاطره افرادی است که مخالف رأی آوردن دکتر احمدی‏نژاد در نهمین دوره انتخابات ریاست‏جمهوری ایران بودند. مطالب کتاب از وبلاگ‏ها و سایت‏های اینترنتی دوران قبل و بعد از انتخابات جمع‏آوری شده است.

تمامی مطالب کتاب در همان ایام به عنوان سندی برای اثبات نبود تقلب در انتخابات سال 88 توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در وبلاگی با عنوان اعتراف سبز جمع آوری شد.

مطالب «اعتراف سبز: گزیده‏ای از نوشتار وبلاگ‏نویسان شورش سبز و مخالفان دکتر احمدی‏نژاد در رفع شبهه تقلب» یادداشت‏های وبلاگی و اینترنتی هستند که برای از دست نرفتن سندیت، مطالب با همان نوع نگارش نویسنده نقل شده‏اند و در انتهای کتاب تصاویری از صفحات این وبلاگ‏ها در بخش پیوست جای دارد.

نویسندگان این مطالب نیز در چند گونه قابل تقسیم‏بندی هستند؛ برخی داخل چارچوب نظام می‏گنجند و مشکلشان رأی آوردن احمدی‏نژاد است و تمایل به غیر از او داشتند. بعضی دیگر دشمن نظام اسلامی هستند و حتی در انتخابات شرکت نکرده‏اند! گروه دیگری هم هستند که با نظام اسلامی مشکل دارند و فکر می‏کردند چنانچه میرحسین موسوی یا مهدی کروبی رأی بیاورند، فضای کشور به آن چیزی که آن‌ها علاقه دارند نزدیک‏تر خواهد شد. فصل مشترک گردآوری مطالب این کتاب مخالفت با احمدی‏نژاد و پرداختن به نبود تقلب در انتخابات است.

دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و دفتر نشر معارف برای تبیین و ثبت حقایق فتنه 88 تاکنون کتاب‌هایی مانند «تیغ دو دم»، «نگاه از بیرون» (دفتر اول: فتنه 88 از نگاه روزنامه‏نگاران خاورمیانه و دفتر دوم: فتنه 88 از نگاه تحلیلگران آمریکایی) و «تقلب سبز: طنز سیاسی در فتنه 88» را منتشر کرده است.

نخستین چاپ کتاب «اعتراف سبز» از سوی نشر معارف با شمارگان هزار نسخه در 248 صفحه رقعی به بهای شش هزار تومان عرضه شده است.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 302206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    120 5
    اسم این کار ، کتاب سازیه ....
  • بی نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    82 7
    خندیدیم! اعتراف؟!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    33 9
    حالاهرچی ....بالاخره علی آقا بگوفتنه بودیانبود؟
  • م A1 ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    1 1
    دوست دارم ببینم این کتاب چقدر فروش می کنه!!!!!!!