احمدی نژاد: نامه بوش را با وضو و حضور قلب نوشتم/ نیش‌های صدا و سیما برای ما نوش بود/7/

محمود احمدی نژاد می گوید در دوران ریاست جمهوری بیش از 100 سفر خارجی رفته ام.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد در ادامه برنامه نکوداشت 8 سال تلاش جهادی رییس جمهور که در محل مرکز همایش های صداوسیما برگزار می شود، گفت: برای اصلاح جهان، باید اول از رئیسشان شروع کرد. من به بوش نامه دادم. برخی فکر کردند کار ما صرفا سیاسی است ولی بخدا اینگونه نبود. من تمام آن نامه را با وضو و حضور قلب نوشتم. البته معمولا دولت همینگونه است. نیتم این بود که ای خدای بزرگ در این نامه هدایت قرار بده و اگر نپذیرفت، آنچه شایسته اش است و البته نپذیرفت و دیدیم که چه شد.

وی ادامه داد: امام راحل در آداب نماز بحثی پیرامون امر به معروف و نهی از منکر دارند. امر به معروف و نهی از منکر برنامه تبلیغ و دفاع از ارزش های دینی است و امام می گویند اول باید قلبت را سرشار از عشق به آن کنید در غیر این صورت عمل شیطانی است.

وی تاکید کرد: امام راحل می گویند خدا می توانست فرعون را مومن کند و می توانست هشدار دهد و محو کند و می فرماید خدا برای هدایت بنده متمردی مانند فرعون یکی از بهترین بندگان خود را برگزید این موسی را در کوره حوادث برد و حتی 8 سال کار سخت کرد. خدا برای بنده طغیان کار چه طراحی می کند و ما برای تبلیغ ارزش ها چه می کنیم؟

وی با بیان این که من بیش از 100 سفر خارجی رفتم و برخی از این سفرها 56 ساعت در هواپیما بوده ایم و باید از نقطه اوجی استفاده می کردیم، گفت: بنده 9 بار به سازمان ملل رفته ایم. در سفر به سازمان ملل از تهران که سوار می رویم تا برگردیم کار است و جز خیابان ما بین هتل و محل کار را ندیده ام.

رئیس جمهور افزود: بنده 100 ها سخنرانی در مجامع گوناگون داشته ام. یک نفر نتوانسته یک تناقض از حرف های ما در بیاورد. امروز بحث جایگزینی حکومت جهانی در دنیا مطرح است.

احمدی نژاد ادامه داد: بارها تلاش کردند ما به نیویورک نرویم و سال اول تهدیدمان کردند و سه بار پیش آمدند و گفتند که خطر است و کجا می خواهید بروید؟ اگر قرار باشد سال اول نرویم دیگر هیچ گاه نمی توانیم برویم. بارها تلاش کردند که بنده را تخریب کنند که شما دیدید چه اتفاقاتی در دنیا افتاد. بارها تحریم گفت و گو با احمدی نژاد را مطرح کردند.

وی ادامه داد: یکی از این افراد که خیلی صهیونیستی است بارها بنده را برای مصاحبه تحریم کرد اما زمانی که دید رسانه ها برای مصاحبه با بنده صف کشیده اند در راه روهای برگزاری اجلاس به من می گفت تورو خدا یک سوال بنده را جواب بدهید!

وی تاکید کرد: صهیونیست ها رفتنی هستند و فلسفه وجودیشان را از دست داده اند.

احمدی نژاد درباره مسئله هولوکاست گفت: طرح این مسئله ستون فقرات نظام سرمایه داری را متلاشی کرد و همه روی یک محور تعصب داشتند و بنده مانند بسیجی بدون ترمز حرکت کردم.

رئیس جمهور تصریح کرد: در حوادث منظقه چه در تحلیل و چه در ورود باید مراقب باشیم و اصول قطعی خود را فراموش نکنیم. اصول قطعی ما حقوق مردم است و باید مراقب دشمنان قسم خورده باشیم. ما باید طوری رفتار کنیم که حرف ما در دنیا از اعتبار نیافتد.

در این لحظه پخش زنده سخنرانی رئیس جمهور قطع شد و مجری شبکه خبر اعلام کرد که پخش مشروح اخبار پس از پایان سخنرانی احمدی نژاد خواهد بود.

پس از آن احمدی نژاد ادامه داد: نقشه کشیدند که ان پی تی را اصلاح کنند و هیچ کدام از سران نرفتند و در پیش نویس گفتند که ایران باید فعالیت های خود را تعلیق کند و بنده اعلام کردم که می خواهم در این اجلاس شرکت کنم و موضوع تغییر کرد.

احمدی نژاد تصریح کرد: در خلال بحث هسته ای اندیشه مهدویت در دنیا مطرح شد و وحدت ملی تقویت شد. جبهه نظام سرمایه داری به هم ریخته است و دچار اشکال در تحلیل و دریافت شده است.

وی تاکید کرد: باید خودمان را در سطح مدیریت جهان باور کنیم. رمز اقتدار ولایت وفقیه این است که پشت آن اندیشه عمیق تاریخی و الهی است. ما معتقدیم حکومت جهانی برای امام است و باید دنیا بسیج شود و به مظلومیت 1170 ساله پایان دهیم. این مهم ترین ماموریت انقلاب اسلامی است.

وی با تقدیر از عملکرد صدا و سیما تاکید کرد: صدا و سیما هم نوش هایش برای ما نوش بود و هم نیش هایش نوش بود.

/27295

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 302364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    56 9
    ولی من هروقت نماز میخونم قرآن میخونم یا میرم زیارت وضو میگیرم البته شنیدم اونایی هم که برای حرم نامه مینویسن وضو میگیرن!!!
  • بی نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    16 43
    كلا نتيجه ميگيريم كه مشكل احمدي نژاد بدخواهي نيست
  • بی نام A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    65 8
    چقدر اسلام دستاويز منافع شخصي شده
    • بی نام IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
      0 0
      واقعادست احمدی نژاددردنکنه
  • بی نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    160 9
    از این رفتنتان به سازمان ملل چیزی عایدمان نشد
  • بی نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    201 6
    طرح مساله هولوکاست ستون فقرات نظام سرمایه داری را متلاشی کرد؟؟!!! ببخشید اون اقتصادی که با مطرح کردن این موضوع داغون شد اقتصاد کشور ما بود نه نظام سرمایه داری!!!!!!!!!! من قویا اعتقاد دارم اکثر این تحریم ها و قطع نامه ها به خاطر صحبت های غیر ضروری و به کار بردن ادبیات نادرست توسط شما بود که باعث تحریک کشورهای غربی شد!!!
    • بی نام A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      53 4
      اصلن مشکل برنامه ی هسته ای ایران هم به همین دلیل است. صهیونستها از همین صحبتها استفاده میکنند و با مظلوم نمایی والبته نفوذشان در غرب باعث افزایش فشار بر ایران می شوند. در حالیکه پاکستان به بمب اتم رسید ولی کسی به این شکل کاری با آن نداشت.
  • شهروز IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    بعضی از مردم ایران خوبی سرشون نمیشه خدمت بهشون نیومده
  • بی نام A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    98 7
    صدا و سیما که همش واسه شما نوش بود نیشی نداشت
  • بی نام IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    61 3
    نیتم این بود که ای خدای بزرگ در این نامه هدایت قرار بده و اگر نپذیرفت، آنچه شایسته اش است و البته نپذیرفت و دیدیم که چه شد!!!!!!!!ابوش چی شد!؟ نکنه آنفلانزا گرفته و ما خبر نداریم!!!!
  • بی نام A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    39 4
    نامه نوشتن وضو می خواسته دیگه چیکار؟!
  • مصطفی A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    49 2
    خوب اقا ی احمدی نژاد عزیز من اگر خدا شمارو برای هدایت جرج بوش و شکستن فقرات استکبار و این چیزها مامور کرده بود دیگه چرا رییس جمهور ماشدی؟؟؟چرا اقتصاد مارو به هم زدی؟؟؟ چرا از ملت ایران مایه گذاشتی ؟؟؟؟خوب میرفتی دنبال کار هدایت و سخنرانی ...اخه ما چه گناهی کردیم که هزینه رفت و امد جنابعالی رو به دور دنیا باید میدادیم بعدشم تحریم بشیم و این حرفا
  • علی IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    3 1
    من از یه عده از بزرگان تعجب میکنم؟ آخه با چه منطقی از احمدی نژاد حمایت میکردن!
  • بی نام IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 1
    شما که نظرات نمی نویسی چرا میگیری ؟