بحث‌ و جدل‌ها بر سر انتخاب شهردار تهران ادامه دارد. عده‌ای معتقدند شهردار بعدی باید تجربه مدیریتی داشته باشد و برخی دیگر می‌گویند مهمتر این است که سیاسی نباشد.

اعضای چهارمین شورای شهرتهران  قرار است روز سه شنبه طی یک نشست، شاخص‌ها و ویژگی‌هایی را که شهردار بعدی باید داشته باشد بررسی کنند.
به نظر شما مهم‌ترین ویژگی‌های شهردار آینده تهران چه باید باشد؟ نظرتان را به صورت کامنت در زیر این خبر بنویسید و برای ما ارسال کنید.

4745

کد خبر 302591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 134
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    95 10
    بتونه جلوی سوء استفاده ها در پیش فروش مسکن را بگیرد
    • فرزاد IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
      2 1
      من امیدوارم آدم با برنامه ای مثل آقای محسن رضایی شهردار بشه آقای قالیباف خوب بود ولی اگر تو هشت سال تونسته کاری بکنه کرده دیگه نباید جلو سلیقه و تنوع جدید را گرفت و مانع چرخش نخبگان و مدیران شد
  • ه - م A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    شهردار فقط احمدی نژاد وام ازدواج یک میلیونی می ده ()سال 82) بن بیست هزار تومنی فرهنگیان می ده (سال 82) ....
    • بی نام A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      99 10
      اونم مثل قالیباف میخواسته کاندید رییس جمهوری بشه.شهردار نباید مثل این دوتا که گفتم برای رسیدن به هدف دیگه ای برای مردم کار کنه.
    • بی نام DE ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      26 33
      باید با اومدن خانوم ابتکار در درجه اول خیالمون راحت باشه شهرداری پله ریاست جمهوری نیست بعدا کارا درست میشه. هر مردی بیاد طمع میکنه فقط شهردار خانوم باید باشه. باید تهرانی باشه دست کم توی شناستنامه اینطوری دست کم میدونیم تارخچه شهر رو دیده و دلش میسوزه.(نمیگم شهرستانی بدن ولی ترجیحا کارای کلان تر باید باشن یا جزیی توی شهرشون مثلا شهردار تبریز یک تبریزی باشه یا مثلا وزیر کشور باشه به نظرم شورای شهر و شهرداری باید مال متولدین همون شهر باشه)
  • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    70 14
    به نظرم با توجه با ترکیب شورای شهر باید از جناح سیاسی دیگری باشد هشت سال مدیریت شهری برای یک جناح برای خودشان هم خوب نیست
    • بی نام IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
      2 1
      آفرین من میگم شهردارای قبلی هم اصولگرا بودن هم اصلاح طلب پس نوبت یک آدم مستقل مثل آقای رضایی هستش امیدوارم شورای شهر جدید بدور از سیاست زدگی و جناح بازی محسن رضایی رو انتخاب کنن و یک فرصت به ایشان هم بدن مردم ببینن آیا ایشان در عمل و اجرا هم قوی هستن یا خیر ممنون از خبر آنلاین به خاطر این مبحث جدی
  • بی نام A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    76 49
    باید طرحی مثل ویزا را برای تهران به استانداری ارایه بدهد که جلوی مهاجرت به تهران و انفجار قریب الوقوع آن را بگیرد
    • سارا IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      57 21
      حالا خودت ساکن تهرانی خیالت راحته؟ هر موقع امکانات سایر شهرها مثل تهران شد اون موقع این نظرو بده. من خودم ساکن تهرانم انصاف داشته باشید.
    • بی نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      66 10
      یه ذره گرد و خاک میرسه پایتخت ، تهران تعطیل میشه بعد کل استان های غرب و شرقی یه عمره دارن تو خاک نفس میکشن، چرا نیان تهران؟؟ .... اصلا مگه تهران بودجه اش از نفت خوزستان نیست؟ پس خوزستان هم دیگه پول نفت رو نباید به تهران بده... مردم اونجا نه آب دارن نه هوا نه یه امکانات رفاهی... 8 سال بمب صدام رو سرشون بود الان این وضعشونه....پول نفت هم که دو دستی میرسه به تهران... واقعا ادعــای چی رو دارین شمــا تهــرانی ها؟؟؟
    • حمید IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      44 0
      همین الان عشاق تهران بعد از دیپورت شدن از پایتخت بعلت گرانی ملک و .... به سمت حومه بیچاره ای بنام کرج هجوم میارن وای به روزی که تهران دارای ویزا هم بشه!!!!
  • بی نام A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    51 60
    باید تهرانی اصیل باشد.....حالا بگرد تا یه دونه پیدا کنی
    • حمید IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      38 12
      اتفاقا دوستمون درست میگه بومی بودن و احساس تعلق داشتن به شهر نقش عمده ای در موفقیت شهردار داره الان یکی از بدبختیهای شهری مثل کرج اینه که تمام مسئولینش مهاجر هستن و هیچ تعلقی به شهر ندارن گویا تهران هم دسته کمی نداره
    • بی نام IN ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      38 1
      درسته...شهردار باید کسی باشه که دلش واسه محله های با هویت تهران بسوزه و اجازه نده تو جاهایی مثل درکه و ولنجک طبیعت رو تخریب کنن و برج بسازن...
    • بی نام A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
      1 6
      به نظرم شهردارهاي مناطق هم بايد اصالتاً اهل همون منطقه باشن من دقيقاً با مشكلي برخورد كردم كه ناشي از عدم شناخت شهردار منطقه از پيشينه محل بود اصلا چه معني داره كه يه نفر از يه جاي ديگه بياد شهردار تهران بشه اگه خيلي توانمند هست براي شهر خودش استفاده بشه
  • بی نام A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    71 6
    مگه نظر ماهم مهمه....خودشون دور همی یکی رو انتخاب میکنن
    • بی نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      62 10
      ما هم دور همیم خوش باشیم........با احترام فراوان به آقای قالیباف، بنظر من شهردار باید کسی باشه که بتونه از پس نگهداری 10-12 تا مجسمه بر بیاد!!
    • بی نام IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      23 33
      آقاي بي نام يه كمي هم انصاف بد نيست. بين اين همه كار مثبتي كه قاليباف انجام داده شما اين كار كوچيك منفي را ديدي!!!! شما اگر تهران نيستي يك سر به تهران بزن تا بفهمي كه چه كارهاي بزرگي كرده انصافا مديريت جهادي به اين ميگن.
  • بی نام IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    32 12
    بهتره طرح رواديد جهت اقامت در تهران اجرا بشه. و بهتره ديپورت هم داشته باشه چون همين الانم جمعيت تهران خيلي زياده. باور كنين خيلي ها الكي ساكن تهرانن! الان تو بعضي كشورها اين وضعيت هست. مثلا شنزن كه يه شهر تجاريه در كشور چين به راحتي به بقيه شهرونداش اجازه اقامت نميده!
  • ابوالحسن A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    68 35
    شخص مدیری مانند اقای قالیباف که بازمانبندی دراجرای طرح هایش باتلاش کارگران ومهندسین بدون هیچ عذری مردم تهران شاهدایجاد خطوط مترو واتوبوس تند رو و روان شدن ترافیک مخصوصا دربزرگراه امام علی و بزرگراه نیایش وصدر و ازادگان وتونل توحید و پارک ولایت وبانوان بود ه واز ان بهره مند گردیدند من بسهم خودم از مسئولین تشکر فراوان دارم
    • بی نام A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      44 18
      بذار کرباسچی بیاد تا بفهمی قالیباف فقط در برابر دولت بی نظم احمدی نژاد بوده که محلی از اعراب داشته
  • حمید IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    امیدوارم محسن هاشمی باشه چراکه یه عملگرای پرقدرته.
    • محمد A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      27 51
      البته علاوه بر اين خصوصيت خيلي خوب ، يه خصوصيت بد هم داره كه قدرت گراست.
  • بی نام A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    ارزشی باشه !!
  • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    78 83
    به نظر من که همین قالیباف خوبه، اگر یه 4 سال دیگه باشه تهران خیلی بهتر خواهد شد.
  • د. س A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    51 7
    شهردار جدید بایستی خرجشو کمتر کنه ! یعنی برای یک پروژه به اندازه همون پروژه هزینه کنه نه چند برابر !!؟ شهردارجدید بایستی از وضعیت مدیران ارشد خودش مطلع باشه تا خدای ناکرده بعضی از مدیران تازه به دوران رسیده نخوان یک شبه راه چند ساله رو طی کنن ! شهردارجدید بایستی جلوی تولید رانت های مخفی و جدید در شهرداری رو بگیره !!! خلاصه اینکه نخواد با باز گذاشتن دست مدیراش , اسمی برای خودش و نونی برای اونها درست کنه !
  • حمید A1 ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    دنبال ریاست جمهور شدن نباشه.
    • بی نام A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      55 3
      اگر هم خواست رئیس جمهور بشه اول حداقل دوسال جلوتر استعفا داده باشه
  • حسين A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    29 1
    باید مدیری چند جانبه و کلی نگر باشد و علاوه بر کارهای عمرانی به مواردی مثل محیط زیست، زیباسازی شهر، بازگرداندن نشاط به شهر، فرهنگ، سینما و موسیقی توجه کند.
  • بی نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    قالیباف باشه
    • حسین A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      25 3
      من اعتقاد دارم مدیران پس از اینکه ایده هایشان را عملی کردند باید جای خود را به مدیران جدید بدهند تا مدیری جدید با ایده های نو بر سر کار آید
    • علی IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      12 37
      بله درسته / یا قالیباف باشه یا اینکه بازم قالیباف باشه!!!!
  • بی نام IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    61 42
    نظر ما : مهدی هاشمی
    • بی نام A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      43 23
      محسن,نه مهدی
    • بی نام A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      15 53
      مهدی سابقه داره حالا بیاد شهرادار بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • حسین IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      2 0
      همون که هنوز یه پاش تو دادگاهه؟
  • بی نام A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    45 4
    راه حل دور برگردانی ندهد
  • ام ى ر A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    50 4
    اول از همه جلوى بخور بخور خود عوامل شهردارى رو بگيره.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    49 7
    فکر رییس جمهوری را از سرش بیرون کند ...خیلی اینطوری بهتر است
    • بی نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      9 34
      نكنه ميترسي دوباره رقيب نامزدتون بشه؟ خخخخخخخخخخخخ
  • بی نام RU ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    29 4
    باید اعتقاد وقدرت کافی برای حل معضل ترافیک شهر تهران بوسیله ساخت بزرگراهها وخیابانهای متعدد وتوسعه حمل ونقل عمومی به معنای واقعی کلمه رو به طور موازی داشته باشد.رنگ آمیزی بوسیله رنگهای شاد ساختمانهای بلند ونیمه بلند وتبدیل آن به یک فرهنگ ورویه برای ساختمانهای خصوصی هم لازم است تا تهران از بلندی وبالا خاکستری نباشد.واز همه مهمتر یک عزم فوق العاده جدی ویک برنامه مدون وعملی جامع برای کم کردن حداقل پنجاه درصدی آلودگی وحشتناک هوای تهران مخصوصا در شش ماه آخر سال.وهمچنین برنامه ریزی برای شناسنامه دار کردن فروشندگان مواد غذایی سیار که هم نوعی ایجاد اشتغال است وهم به نوعی چهره بانشاط وسرزنده به چهره شهر میبخشندمانند فروشندگان سیار ساندویچهای هات داگ وهمبرگر درآمریکا.
  • آرمان IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    45 30
    چرا خيلي از ما بحث را سياسي ميكنيم. مگه عملكرد قاليباف مشكلي داشته كه بعضي ها باهاش مخالفند. چون تو انتخابات نامزد اصولگرايان بوده دليل نميشه كه حالا شهردار هم نبايد باشه. يه ذره منطق هم خوبه.
  • بی نام IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    47 58
    قاليباف با توجه به عملكرد جهادي چند سالش خيلي مناسبه. اگر كسي مشكلي مشاهده كرده بگه تا ما هم مخالف قاليباف بشيم.
    • بی نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      70 15
      جناب قالیباف 1 تومن خرج میکنه اما 1000 تومن خرج رو دست بیت المال میزاره. ایشون کلا فقط خودشون و اطرافیانشون و ملاکان بزرگ رو آدم حساب میکنه. ایشون و شهردارانشون در حقیقت حافظ منافع ملاکان بزرگ در تهران هستند.
    • گلنار IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      37 11
      عملکرد جهادی بدون فکر نتیجه اش شده ترافیک بیشتر. به جای این همه پل و تونل فرهنگ استفاده از مترو رو گسترش می داد ، خطوط مترو رو تکمیل می کرد، تعداد واگنها رو افزایش می داد. این آقای کلاً به جای زیر زمین علاقه داره روی زمین کار کنه. می تونست فرهنگ سازی کنه مردم زباله های تر و خشکشون و تو خونه از هم جدا کنن.نه اینکه آدم استخدام کنه تو شهرداری تا کمر برن تو سطلهای بد ریخت زباله اینکار و وسط خیابون انجام بدن.کلی شیرابه وسط خیابون راه بیفته، جوی های تو خیابونا بشن محل زندگی موشا به خاطر این همه زباله. می تونست سطلهای زباله ی کوچیک تو سطح شهر بذاره تا آدما یاد بگیرن آشغالاشونو تو سطح خیابون نریزن.
    • بی نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      9 6
      فرض کن و تصور کن که خدای نکرده مشکلی داری که به شهرداری مربوط میشه. حالا با این فرض چند روز وقت صرف کن تا این مشکل (که خدا رو شکر برای شما فرضی هست و واقعی نیست) رو به گوش یک شهردار یا زبانم لال! به گوش جناب قالیباف برسونی و ازشون کمک بخواهی. بعد از اینکه چند روز تلاش کردی مطمئنم خودت میفهمی مشکل قالیباف چیه.
  • بی نام A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    20 1
    شرکت های زیر مجموعه شهرداری را وارد بورس کند و جلوی واگذاری شرکتهای زیر مجموعه شهرداری با مذاکره و مزاییده ... را هم بگیرد شفافیت مالی ایجاد کند و مردم را در شرکت های زیر مجموعه شهرداری مثل شرکت فروشگاه های زنجیره ایی شهروند، بانک شهر و شرکتهای ساختمانی و سرمایه گذاری شهرداری... شریک کند.
  • بی نام IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    28 58
    هاشمي نباشه.
  • رمزی IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    13 3
    بایدازمسائل سیاسی شدیدآدوری کندوبدنبال ریاست جمهوری ومسائل اینچنین نباشدوازجیب مردم جهت منافع حزبی وشخصی هزینه نکندوازافراد کاربلد،سالم متخصصین مدیریت شهری استفاده نماید.
  • بی نام IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    28 0
    مشکل ترافیکو حل کنه.
    • بی نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      10 2
      مشکل ترافیک که انگار نداشتن "صاحب" عنوان شد از طرف آقای قالیباف......البته بقول رئیس شما جون بخواه! ترافیک که چیزی نیست
  • بی نام IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    24 53
    آقاي دبير گفته كسي قوي تر از قاليباف براي شهرداري تهران نيست. حرف حساب زده.
    • بی نام IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      3 3
      ایشون سنشون قد نمی ده که کرباسچی تهران را نجات داد وبقیه کارها او را ادامه می دهند
  • یلدا IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    15 19
    این مهم نیست که دنبال ریاست جمهوری باشه یا نه خیلی از شهردارای دنیا یه روز رئیس جمهور شدن. مهم عملکرد در شهرداری است. چرا باید وقتی یکی مثل قالیباف تو شهرداری کارشو بلده عوض شه.
    • بی نام A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      3 2
      دو تاش رو من نام میبرم: رئیسجمهور کنونی ایران که عملکردش کاملا مشخصه، دومیش ژاک شیراک که به فساد مال محکوم شد.
  • نیروی شرکتی IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    17 1
    تکلیف نیروهای شرکتیشو مشخص کنه... به خدا 5 ساله تو معاونت اجتماعی کار میکنم هنوزم شرکتیم اونوقت فامیلایه خودشون سریع قرار دادی میشن.... این انصافه با مدرک لیسانس 5 سال سابقه هنوزم قراردادیم.
  • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    11 2
    اهل شور و مشورت با صاحبنظران حوزه مسائل شهری و بویژه اساتید صاحب نظر دانشگاه ها باشه . سابقه مدیریت اجرایی قوی داشته باشه.سودای ریاست جمهوری نداشته باشه و فقط و فقط به شهر و شهروندش فکر کنه
  • بی نام A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    22 23
    باید کسی باشه که حداقل 6 میلیون رای مردم پشت سرش باشه
  • سوسن IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    50 51
    فقط قالیباف نباشد، همین، کافیه!
    • اردلان A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
      2 3
      بد نیست دلیل و منطقتو هم بگی!!!اظهار نظر بی منطق نکن..
  • مهرزاد EU ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    24 21
    حالا مگه قسم خوردیم که شهردار را عوض کنیم شخصی مثل آقای قالیباف با این کارنامه درخشان مثللا چه کسی بهتر ایشان باید باشد. خدا وکیلی بسه این جناح بازی ها ! بیایید بعد از این همه سال چند تا آدم کار بلد بدون توجه به باند و گروهشون مملکت را آباد کنند !
  • بهنام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    44 19
    فقط نظامی نباشه ...
    • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      10 18
      محسن هاشمی هم عضو هیئت مدیره سازمان صنایع دفاع بوده... این حساب نیست؟!
  • رضا A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    26 19
    قالیباف خیلی خوب بوده گرچه خوبم از مردم هر طور تونسته پول گرفته.ولی دبیر هم حرف بیخودی زده چون قویتر از قالیباف هم داریم.نمونه بارز وعینیش غلامحسین کرباسچی میباشد که معلوم نیست به چه دلیل جامعه ایران سالهاست از مدیریت نمونه وفوق العاده خلاقانه وقویش محروم است.هر شهرداری بعد از او آمده حتی نتوانسته پنجاه درصد از قابلیتهای او را عملی کند.تاکید میکنم که گرچه قالیباف بعد از شهردارهای بعد از کرباسچی از همه بهتر بوده ولی چرا باید تهران از کرباسچی محروم باشه؟چرا؟
  • بی نام A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    31 6
    خود را در انتخابات رياست جمهوري اينده نامزد نكند
  • س IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    26 2
    اول یه قانون بزارن تا شهردار تهران تا چهار سا نتونه برا ریاست جمهوری کاندید بشه....تا بتونه بدون فک کردن برا رای جمع کردن کار کنه...
  • حامد IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    13 7
    شهردار باید مدیریت شهری خوانده باشد که مثل بعضی اقایان فقط دنبال اینکه گل و چمن بکارد نباشد فکر ذکر ش نباید به این باشد که من تو تهران رکورد تونل یا گل لاله یا پل را زدم ولی به اسفالت خیابانها یا پلها اهمیت ندهد وخیابانها پر از چاله باشد بعد سینه سپر کنه که من رکورد تونل یا پل را زدم
  • رضا A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    18 7
    به نظر من كسي مثل محسن هاشمي بايد باشه كه تجربه كامل در مديريت مترو رو داشته و صد البته هم با رئيس جمهور منتخب هيچ اصطحكاكي نخواهند داشت و شهرداري مي تواند با تامين راحت بودجه خود از دولت به كارهاي عمراني و توسعه ي هر چه سريعتر مترو تهران بپردازد.
  • بی نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    27 8
    منم با رضا موافقم. کرباسچی بهترین شهردار تهران بوده ولی اینکه قالیباف در رده بعدی است به این دلیله که یا باید قالیباف رو انتخاب کنیم یا احمدی نزاد. شخص دیگری نیست
  • بی نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    15 1
    به این 137 بیشتر رسیدگی کند و این 137 واقعا مشکلات را حل کند نه اینکه سمبل کند و الکی جواب ندهند " انجام شد " ولی هیچکاری انجام نشده باشه
  • پویا IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    28 1
    مترو رو سریع تر جلو ببره ... توسعه مترو از نون شب واجب تره ... به خدا مترو از تونل و پل و اینا مهم تره ...
  • msaeid22 A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    12 4
    شهرا دار باید بدونه از کجا اومده به کجا میره چون این میز به کسی وفا نکرده.......
  • بی نام A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    22 7
    با سلام بنده وارد سیاسی کاری نمی شوم ولی از نظر علم مدیریت بهتر است آقای دکتر قالیباف پس از دو دوره شهرداری دیگر شهردار تهران نباشد
  • سعادت آبادی IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    12 2
    محله‌ی ما یک فضای سبز خیلی بزرگ بود پر از درخت که شکوفه‌هاش مردم را از کل تهران جمع می‌کرد واسه عکس گرفتن(توی سعادت‌آباد) الآن می‌خام واقعاً گریه کنم... باور کنید چه تعداد درخت که خاکبرداری نشد... و پر شد از ساختمان‌های ۵ یا ۶ طبقه یک عالمه واحد و چندین و چند مجتمع مسکونی... من خودم شاید چند سال دیگه بخواهم از خانواده‌ام جدا شده و خانه‌ای بخرم ولی خداشاهده هرگز حاضر نیستم در خانه‌هایی بشینم که با خراب کردند فضای سبز قدیمی محل‌مان ساخته شدند... حیف حیف حیف تعداد بسیاری از همسایه‌گان جدیدمون دوستان شهرستانی عمدتاً ثروتمند و سرمایه‌دار هستند که از شهرستان‌های مختلف به تهران آمدند... تعدادیشون بعضی روزها تهران هستند و بعضی روزها شهرستان... حیف اون درخت‌های زیبا و حیف کوچه‌ای که دیگر نیست...
  • پرهام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    11 7
    محیط زیستی باشه!
  • مهدی A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    15 6
    شهردار تهران باید محسن هاشمی رفسنجانی بشه همه خدمات ایشون تو مترو رو می دونن بدونه حاشیه با وجود مشکلاتی که دولت برای ابشون به وجود اوردن تمام تلاش ومدیریتشون رو به کار گرفتن تا مردم راحت باشن
  • بابك SK ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    11 7
    اميدوارم هركس كه ميشه بعد نياد كانديد رياست جمهوري بشه
  • parsa IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    17 7
    هاشمی بهترین گزینه است
  • حامد IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    17 2
    در همسايگي ما در منطقه 9 شهرداري، به بانک ملت مجوز داده شده که در مجاورت ساختمانهاي مسکوني قديمي که همشون بالای 40 سال هستند، در يک زمين 7000 متري 25 متر گود برداري کنه و يک مجتمع تجاري عظيم بسازه. خدا شاهده که 3 ساله که شب و روز نداريم. تمام ساختمانهاي همسايه ها ترک خورده و همگی ناله و نفرین می کنند.بارها به شهرداري مراجعه کردیم اما دریغ از یک ذره اعتنا. از اون طرف جناب قالیباف در سخنرانی های خود می فرمایند که باید به مردم شهر آرامش! داده شود. به این وسیله خواستم از جناب قالیباف و طرفدارانشون خواهش کنم یک سر تشریف بیاورند اول خیابان استاد معین و آرامش را با گوشت و پوست خود لمس فرمایند.
  • متولد تهران IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    11 6
    باید هر کس برای رفتن از استانی به استان دیگر ، فرقی هم نمی‌کند از کدام استان به کدام استان ، ویزا بگیرد... باید مشخص شود هر کس از کدام استان به کدام استان می‌رود و برای چه می‌رود. اگر همین‌طور پیش بره استان تهران میشه هند... . باور کنید در بعضی از شهرستان زندگی خیلی بهتره از هر نظر اقتصادی و سلامتی اما ساکنان آنجا بعد از چند وقت به محض اینکه وضع‌شان بهتر می‌شود مهاجرت می‌کنند به استان تهران، حتی حاضرند در سختی زندگی کنند و زندگی عالی خود را رها کنند اما تهرانی باشند... واقعاً چرا؟ البته تهرانی ها هم اینطورند خیلی‌از تهرانی ها هم به محض اینکه کمی پول جور می‌کنند بلافاصله می‌روند می‌شوند آواره‌ی ممالک خارجی ... جالبه ...
  • وروجك IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    58 0
    شهردار بايد يه فكري به حال اين موشهاي تهران بكنه. چون شنيدم كه يك سري موشهاي بلژيكي هستند كه وارد تهران شدند و اين موشها گوشتخوار هستند. مشكل اينجاست كه اگر خداي ناكرده تهران زلزله بياد، چون خونه اين موشها زيرِ زمين است (و تعدادشون هم كه ساكنان تهران ميدونن چه قدر زياده) در اثر تخريب خونه هاشون اين موشها به روي زمين ميان و به جان مصدوماني كه زير آوار گير افتادن ميفتن و بقيش را خودتون بفهمين كه چي ميشه. گربه هاي تهران هم كه بي خاصيت شدن و از موشها ترسوتر! متاسفم!
  • محمد A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    3 3
    شوما شهرداري ؟
  • ناشناس IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    14 5
    سلام سارا خانم انقدر خصمانه در مورد تهران و تهراني نگو من ساكن تهران هستم و تهراني اصيل كه چند نسل از طرف پدر و چند نسل از طرف مادر ساكن تهران بودند . در تهران زندگي واقعاگ سخت شده گران يو تورم نسبت به شهرهاي ديگر خيلي بيشتر است ، شلوغي و ترافيك ، كثيفي و آلودگي . چرا فكر ميكنيدد تهران آلودگي هوا ندارد؟ دوست بي نام : پول نفت خوزستان اگر به شما نيرسد به من تهراني هم نميرسد كاملا موافقم بايد امكانات در همه كلانشهرها و شهرهاي ديگر استانها فراهم شود و سرمايه گذاري روي جوانان تمام استانها انجام گيرد
    • بی نام A1 ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      1 0
      تهران اگر آلودگی هوا دارد به علت صنایع و جمعیت خودشه به خاطر کارخونه ها ایه که خود تهرانی ها برپا کردن و در اونا اشتغال دارند شما فقط به حرف جانب بقیه استانها رو دارید وگرنه پول های مملکت خوب داره به سمت تهران واریز میشه در ضمن به علت اینکه تهران مرکز پخش کشوره گرانی و تورم هم در بین استانها اونقدر تفاوت نداره فقط یه نمونه از تبغیض در تهران اینه که هر سال ظرفیت خوابگاههای دانشگاههای تهران داره کمتر میشه تا غیر بومی ها نتونند به تهران بیان و صدها مورد دیگه
  • ناشناس A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    40 36
    آقاي قاليباف تو اين 8 سال هرچي طرح و نقشه و نمايش داشت اجرا كرد بعد از قضيه رياست جمهوري هم ديگه انگيزه اي براي كار آنچناني نداره بزاريد محسن هاشمي بياد بلكه تفكر تازه در شهرداري دميده بشه .اون موقع كه تو مترو بوده طي 17 سال تمام پرسنلش ازش راضي بودند ولي از زمان اومدن بقيه طي 3 سال يك متر هم به مترو اضافه نشده تازه فاز اول خط سه رو هم هاشمي كارهاشو انجام داد .
  • بي نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    8 8
    سلام با متولد تهران موافقم . معني نداره هر شخصي از خونه اش قهر ميكنه راه مي افته مياد تهران . چي ميشه ؟!! ذاقه نشيني زياد ميشه و سكونت در حواشي شهر افزايش پيدا ميكنه . قاچاق ، سرقت نا امني ، اعتياد و فساد بيداد ميكنه . بايد شهردار قدرتمند باشه ، بومي خود تهران باشد تا دل بسوزاند و مانع مهاجرت بي رويه به اين شهر درحال انفجار بشه . فقط فكر منافع خودش نباشه . به شهر و اوضاع ترافيك وحشتناك تهران رسيدگي كنه
    • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      12 2
      حتما می دانید که انتخاب محل سکونت از حقوق اولیه هر شهروندی است و اینکه ویزا بگیرند و اینا برخلاف قانون اساسی است. دولت اگر در استانهای دیگر کار آفرینی کند و اولویت را به طرحهای شهرستان و کارهای دائمی و نه مقطعی بدهد بهتون قول می دم جهت مهاجرت معکوس خواهد شد. با دستور و دادن حقوق اضافی و گول زدن مردم نمی شه جلوی مهاجرت رو گرفت. همه به امید یافتن کار میان تهران و بعد گرفتار حواشی این شهر بی درو پیکر می شن.
    • بی نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      2 0
      این حرف شما زمانی درسته که امکانات سایر شهرهام مثل تهران باشه!
    • متولد تهران A1 ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      1 0
      شنیده‌ام در کشور چین برای مدیریت کشورشان همین طرح را دارند، یعنی در آنجا محل زندگی هر شخص مشخص هست و برای مهاجرت از استانی به استان دیگر باید مراحل قانونی بسیاری را طی کنند. به همین خاطر هم مهاجرت منطقی است و زیاد نیست. شما نمی‌توانید بگویید مهاجرت باشد و آنجا آباد هم شود، این نشدنی‌است. وقتی هر کس دستش به دهنش رسید پا می‌شود می‌رود به استان دیگر خب دیگر چه کسی می‌ماند تا استان‌های مورد نظر را آباد کند. پس بالعکس اول باید جلوی مهاجرت گرفته شود سپس خواهید دید با این سرمایه‌های خود آن استان‌ها آرام آرام آنجا ها نیز ساخته می‌شوند و چه بسا چه بهتر شوند...
    • بی نام A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      14 0
      شما مطمئن باش کسی که دارای وضعیت زندگی مناسبیه هیچ وقت حاضر به مهاجرت نیست ولی وقتی خیلی از موقعیتهای شغلی در تهران متمرکز شدن پس اون جوان بیکار مهاجرت میکنه و تمامی مشکلاتی که داره رو به جون میخره شما هم اینقدر به تعصب نداشته باش و مطمئن باش سهم قابل توجهی از جراوم در تهران کار همون کساییه که میگن ما بچه ناف تهرانیم وگرنه تا جایی که یادمه شهرستانی ها تا دیروز آدمای ساده ای بودن شما هم چند دقیقه فکر کن ببین چرا تهران باید مرکز توجه جمعیت مهاجر باشه تا راه حل هم دستت بیاد.
    • تهرانی قاطی A1 ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
      3 0
      بله بله این آدم های فقیر ساده‌ی شهرستانی که اومدن تهران رو من خودم چندتاشون رو می‌شناسم:))... حقیقتاً در فقر مطلق به سر می‌برند!:)) ... فقط یک درخواستی از این فقرای شهرستانی دارم ... آقا ما مخلص شماییم خواهشاً روزی تفقدی کن این گدای بی نوا را... . برادر چرا پرت و پلا می‌گی آخر کسایی که میان تهران خانه می‌خرند ، خانه‌ای که تهرانی جماعت خوابش رو میبینه این ها فقیرند؟! بمیریم ...
  • mohamad IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    22 28
    قالیباف باشه ، من که ازش راضیم
  • بنده خدا A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    30 15
    قالیباف نباشد.
  • احمد A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    4 4
    خواهشن هر كسى ميخواد شهردار بشه يه فكرى به حال ميدان امام حسين بكنه كه اقاى قاليباف با اين طرحى كه پياده كردن هم كاسبى مردم رو خراب كردن هم پاى ارازل اوباش به اين ميدان مقدس باز كردن ومخل اسايش زن وبچه مردم شدن
  • بی نام A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    8 5
    برای میزان عمکرد شهرداری تهرانی نگاهی به گذشته تهران بیاندازید. البته به نظر من قالیباف در تهران فوق العاده بود ولی باید او را در پستی مهم تر از قبل ببینیم
    • شقایق آزاد IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
      0 1
      دو ستان عزیز که هی میگند دکتر قالیباف فلانه و بهمان هست ... منم با نظر این دوست عزیز موافقم . شما حداقل یه عکس از 4 سال قبل تهران رو با الان یه مقایسه بکنید لطفن .. مشکل ترافیک رو اونهایی حل بکنند که هرعضو خونه یک ماشین شخصی داره و حاضر نیست با مترو جایی بره :( مشکل آلودگی هوا رو آقایونی حل بکنند که بنزین یورو4 سرطان زا دارند به خوردمون میدند.مشکل مهاجرت رو رجال سیاسی حل بکنند که فقط وعده و شعار میدند تا کسی حاضر نشه از شهر خودش مهاجرت بکنه . این عزیزانی که مخالف دکتر قالیباف هستند لطفن دوباره یه نگاهی به کارنامه خدماتشهری و فرهنگی ایشون بیندازند ولو برای تبلیغ برای انتخابات هم باشه ... امیدوارم که دوباره دکتر قالیباف در این پست انقا بشوند ...
  • محمد IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    13 11
    باید قالیباف باشد چراکه هم تجربه دارد هم پرکار است وهم خدمات زیادی برای مردم تهران انجام داده است
  • وحيد IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    9 1
    هر كي مياد بياد فقط خيابان وليعصر رو درست كنه
    • بی نام IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
      6 2
      اصلا من هر وقت تو ولیعصرم یه خارجی داره از کنارم رد میشه کلی خجالت میکشم که این خیابون اصلی و معروف پایتخت ایرانـــه!!!! دیگه بقیه اش بماااانــد...شهـرستاناش بمانـد!!.....4 تا درخت فدیمی داره که همه آفت گرفته و یه خط اتوبوس که شکل وظاهر این خیابون رو هم خراب کرده...پیاده رو که حرفشو نزنم بهتره...هیچ نما و هیچ چیز جالبی هم توش نیست..صرفا یه خیابون بلند قدیمی و درحال نابودی تا بازسازی!!!
  • جلیل IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    10 0
    باید ورزشکار یا هنر پیشه ویا فوتبالیست باشه البته خواستم طعنه زده باشم
  • بی نام EU ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    4 1
    شما هر شهری که میروید چند نفر از اعضای خانواده آنان در تهران زندگی میکنند و در تعطیلات عید همه شاهد جابجایی وسفر انها به شهر خودشان هستیم چرا و چگونه تهران به این روز افتاده شهردار در تهران ومسیولین باید کسی یا کسانی باشند که این روند را معکوس نمایند نه همه اش در فکر تونل و پل سازی باشند
  • بی نام A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    8 6
    با اينكه از ديدگاه سياسي با قاليباف مخالف هستم، ولي بدون شك براي شهرداري بهترين عملكرد را داشته است. چه از ديدگاه توسعه عمراني، چه از نظر زيبا سازي. خواهشمند است ايده آليست نباشيم و هر مشكل يا اشتباهي را به عنوان عملكرد كلي او نبينيم.
  • بی نام A1 ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    12 11
    قالیباف باشه و شهرداری شفاف تر باشه
  • mw IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    14 13
    هرچی هست قالیباف نباشه
  • کاوه A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    37 1
    فقط کشتی گیریاوزنه بردارنباشه !!!!!!
  • بی نام IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    1 0
    لطفا ترتیبی بدهید که تلفن مشترکین بدون اخطار کتبی قطع نگردد و پس از پرداخت صورتحساب تلفن ٬ نیازی به مراجعه به مخابرات نباشد و اتوماتیک وصل گردد. متاسفانه بعضی اوقات با مشکل رمز دوم از طریق ۱۸۱۸ جهت پرداخت قبوض و یا در سرویس نبودن عابر بانکها مواجه هستیم. و قادر به پرداخت بموقع نمیباشیم. بد نیست یک کمی همدیگر را درک نمايیم و برای این مسايل راهی پیدا کنیم تا وقت امان در خیابانها تلف نشود و به ترافیک و آلودگی هوا بیشتر از این کمک نکنیم۰ تلفن من پس از پرداخت ٬ سه روز است که یکطرفه شده و چون از طریق عابر بانک پرداخت نموده ام٬ بصورت تلفنی و غیر حضوری نمیتوانم درخواست وصل مجدد داشته باشم .
  • بی نام IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    1 0
    من تهرانی نیستم بخام نظری در مورد شهردار تهران بدم ولی در مورد ایابو ذهاب تو تهران بگم که از تورم پیشی گرفته همه جای دنیا در شهرها سفر ارزان با اتوبوس وجود دارد ولی الان بی ار تی ها مردمو همچنین ارزان هم جابه جا نمیکنند.
  • بی نام CA ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    1 0
    به نظر من مساله این نیست که شهردار کی باید باشه یا باید بره تو هیات دولت یا نه. یک مشکل بزرگتر در اداره شهرها اینه که نمایندگان شوراها نماینده مستقیم رای دهنده ها نیستن. منظورم اینه که اگه مثلن یک حوزه مرکز یک شهر باشه که ۱۰۰۰۰ نفر جمیعت را پوشش بده و یک نماینده داشته باشه. اون نماینده باید ساکن حوزه باشه تا بتونه نظرات و مشکلات حوزه خودشو منعکس کنه و باید یک دفتر برای مراجه مردم در حوزه خودش داشته باشه. اونوقت دیگه لیست لازم نیست و شورای شهر سیاسی نمیشه. با در صد بالای کم سوادی که ما داریم وجود لیستها عملا به سیاسی کردن شوراهای شهر میانجامد. بعلاوه اگه شهردار هم انتخابی باشه چه بهتر. شوراهای شهر باید یاد بگیرن با شهردارهای انتخابی کار بکنن . این کار شفافیت زیادی به کار شهرداری میده.
  • بی نام CA ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    1 0
    دامه پست! واگر نه شهردار میشه کارمند شورای شهر و شوراها میشن شورای شهرداری. مثل الان. الان شما از کجا میدونین چند نفر توی تهران میتونن شهردار خوبی باشن؟ در نتیجه هر کس دوست و فامیل و همکلاسی و همکار خودشو بهترین شهردار میدونه. این نتیجه اش میتونه فساد اداری باشه. شایسته سالاری ابزار مناسب لازم داره.
  • بی نام A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    1 2
    محسن هاشمی یا معصومه ابتکار
  • بی نام IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    2 0
    تورم زا نباشه!
    • بی نام IN ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
      2 0
      توهم زا هم نباشه!
  • سایپا A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    3 0
    باید فامیلش "غرضی" باشه!!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    5 3
    1- نظامی نباشه. 2-هدفش در شهرداری رییس جمهور شدن نباشه
  • بی نام IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    5 1
    هر کس میاد شهر رو حراج یا پیش فروش نکنه. از دست این ساختمان سازیها آسایش نداریم.
  • sahere IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    8 8
    به نظرم من دکتر قالیباف بهترین گزینه هستش. وقتی یکی داره خوب کار می کنه نباید کنار گذاشتش.
  • بهمن A1 ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 2
    اگر ما میخواهیم متل شهرهای پیشرفته باشیم بایدشهردار در رشته خودش تحصیلات عالی داشته باشد.یعنی دکترای شهر سازی داشته باشد.
  • بی نام IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    0 1
    فکر مردم باشد نه دنبال خود نمایی
  • مهدی نوری IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    0 0
    فراموش نکنیم شهرداری تهران منابع و درآمد و اختیار بسیار مناسب دارد. اول از همه مدیریت و نه انتصاب سیاسی دوم اهمیت مدیریت شهری آیا می دانید تهران چه قواره بی ریخت و نامنظمی دارد؟ چرا هیچ شهرداری نخواست منسجم کار کند؟ این همه پروژه غیر علمی و افتتاح پر هیاهو چه معنی دارد؟ سوم باید شهردار فقط شهردار باشد و این پست را با هیچ مقام قابل مقایسه نداند. می دانید شهرداری های قبلی چقدر هزینه برای خود یا جناح سیاسی کردند؟ سوم علاوه بر نگاه مدیریت شهری اشراف به فرهنگ هم داشته باشد. متاسفم که تا به حال هیچ شهرداری به این حوزه غیر از شعار و هیاهو و تبلیغات نگاه جدی داشته باشد. همین.....
  • مهدی A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    2 0
    من طرفدار گفتمان اصلاح طلبی هستم ولی به نظر من آقای قالیباف تو انجام پروژه های عمرانی سنت شکنی کرد. هیچ دوره ای پروژه ها با این سرعت انجام نمی شد. البته ایشون هم نقاط ضعف داشتن. شهردار جدید ایده آل کسیه که راه آقای قالیباف رو ادامه بده و در عین حال کارایی که باعث انتقاد کارشناسا بود رو نکنه.
  • ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    5 0
    یه کسی تو مایه های ژان وال ژان (بینوایان) البته اهل تهران ...!
  • icanoon IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    2 0
    نباید افراد لایق را کنار گذاشت
  • حسین A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    1 0
    از دوستان علاقه مند تقاضادارم یک بار کتاب تجربه مدرنیته را مطالعه کنند تا شاید دیدشان نسبت به توسعه وپیشرفت تغییر کند .آن گاه برای درختان کهنسال و عظیم درکه و کن احترام دیگری قائل خواهند شد و از ساخت وساز ناهنجار در ارتفاعات و اطراف شهر تاسف خواهند خورد و آن گاه دنبال کسی می گردند که که با دید انسانی به طبیعت و محیط می نگرد و پول برایش معیار ارزش نیست
  • طاها 20 IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    1 0
    شهردار باید در زمینه های مختلف شهری آشنا و آگاه و در جهت رفع آن اقدام عملی انجام دهد، اینکه تهرانی باشد بهتر است ولی زیاد تفاوت نمیکنه چون ماشاءاله هر کی میاد تهران رو زود یاد میگیره، ضمنا به منابع انسانی اهمیت بدهد چون تا به زیرمجموعه اهمیت و رسیدگی نشود کارها به درستی پیش نخواهد رفت.
    • بی نام IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
      1 0
      معلومه از دست شهرستانیها زیاد کشیدی.
  • المو IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    0 0
    کلا مدیریتی که در عمل تجربه شود بدون تخصص وبدون اصول اولیه در حیطه کاری چه در شهرداری باشد وچه در جای دیگر همچنان که اسمش پیداس بلدیه نامندش حالا بگیر و برو جلو!!!!!!!!!!!!!!
  • آرین IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    2 4
    شهردار فقط دکتر قالیباف.اگه یه سر به تهران بزنید متوجه میشید که چقدر تهران تغییر کرده.ایشون در مدیریت تک هستند.نه نیازی هم نیست که تهرانی باشه.مهم اینه که مدیر باشه و کار خوب انجام بده.
  • بی نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    2 1
    شهردار جديد بايد برنامه محور باشه و بلند پروازيهاي قاليباف رو نداشته باشه راستي ضرر و زيان و خسارتهاي ما ساكنين صدر رو كي ميده؟كسي تا حالا از خودش پرسيده لااقل پول بنزين مصرفي ما كه دسترسي هاي محلي مان بسته شده چقدر شده در طول دو سال اخير؟ من اميدوارم شهردار بعدي يا محسن هاشمي باشه يا محسن رضايي آقاي قاليباف عزيز انتخابات تمام شد و برنده نشدي پس خواهشاً برو
  • یوسف A1 ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    2 2
    به نظر من که همین قالیباف عالیه
  • بی نام IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    3 0
    دروووود بر مرد روزهاي سخت حاج محسن رضايي ايشالله شهردار خواهد بود و مردم تهران را از اين بي برنامگي نجان خواهد داد
  • حسین A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    2 0
    آقای قالیباف شهردار خوبی بود ولی متاسفانه در انتخاب بعضی از مدیران اجرایی دقت لازم را نداشته وباعث عدم رای آوری خودش شد مانند پسر یکی از اعضای ستادش را آورد واو هم نامردی نکرد تمام اقوام و دوستانش را در پستهای کلیدی منسوب نمود
  • بی نام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    2 0
    من موافق محسن رضايي ام چرا يك فرصت بهش نميدن كه نسل بعد از جنگ هم مديريت اش را ببينن؟ بلاخره با دست خالي چهار ميليون راي آورده لااقل به حرمت مردمي كه بهش راي دادن يك فرصت بهش بدن
  • reza A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    1 0
    نباید از بزرگراهها بزند و لاین بی آر تی بسازد . هر کس این را فهمید لیاقت شهردار شدن دارد.
  • بی نام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    1 0
    فقط محسن رضايي