۰ نفر
۱۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵

فارس نوشت:

تروریست‌ها از روش‌های جدیدی برای حمله به مناطق مسکونی مختلف در سوریه استفاده می‌کنند. افراد مسلح اخیرا نیز از کپسول‌های گاز خانگی برای حمله به مناطقی در حلب استفاده کردند.

به گزارش فارس،اخیرا فیلمی در رسانه‌ها منتشر شده است که نشان می دهد تروریست‌ها از کپسول‌های گاز خانگی برای حمله به مناطق مسکونی در حلب استفاده می‌کنند.

این مسئله در پی کمبود تسلیحات و تجهیزات نظامی معارضان صورت گرفته و نشان می‌دهد که معارضان مسلح از هر روشی برای هدف قرار دادن غیرنظامیان سوری استفاده می‌کنند.

تروریست‌ها کپسول‌های گاز خانگی را در سکوهای پرتاب خمپاره و توپ قرار می‌دهند و مناطق امن حلب را هدف قرار می‌دهند

پیشتر نیز گروه‌های تروریستی وابسته به ارتش آزاد و جبهه النصره اعلام کرده بودند که در پی کمبود تسلیحات نظامی از تیم‌های انتحاری و کمربند‌های انتحاری برای انجام عملیات خود استفاده خواهند کرد.

 

 49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 302905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    24 42
    اگر این خلاقیت و نو آوری را قبل از وحشیگری و دوره صلح انجام داده بودند اکنون مانند سایر دول و ملل جهان که از فروش اسلحه و تسلیحات معاش و توسعه می یابند دارای قویترین اقتصاد جهان بودند. قدرت تخریب این تجهیزات از کاتیوشا و موشک نیز با آن حجم مواد منفجره در کلاهک بیشتر است.
    • پدرام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
      39 42
      شما به کسایی که جگر آدم میخورن نمیگی وحشیگر به کسایی که جلو چشم یه دختر 7 ساله به یه پسر 15 ساله تیر خلاص میزنن نمیگی وحشیگری اون موقع به دولت اسد میگی وحشیگری کی میخواهیم چشمانمون باز کنیم خدا میدونه!!!
    • بی نام IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      5 3
      منظورم اینه که وحشیهای تروریست در دوره قبل از درگیری از مغز خود برای توسعه و بهبود معاش خود که عامل اصلی ایجاد این درگیریها بود بهره برداری نمیکردن.
  • بی نام IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    50 42
    بريده باد دستان شما قاتلان انشاالله
  • علوی A1 ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    37 17
    این کشورهای عربی نمی توانند کاری را بدون زور و کشتار و درگیری انجام دهند . دیگر کی می خواهد این روش های غیر متمدنانه را تمام کنند.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    52 12
    ببین این عربها زمانی که تمدن نداشتند چکار میکردن...
  • بی نام IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    17 12
    پس روسهاکه گفتندمخالفان اسدازگازشیمیایی استفاده کرده انددرست است ودروغ نگفته اند
  • رزمنده A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    7 17
    سلام چیزی که من در فیلم دیدم کپسول گاز خانگی نمیتونه باشه بلکه کپسول حاوی گاز شیمیائی هست به دلیل اینکه موقع برخورد کپسول با زمین احتمال قوی منفجر نمیشه بلکه میشکافد که در این صورت گاز شیمیائی داخل اون میتونه اطراف رو الوده کنه ولی گاز معمولی و خانگی هیچ تاثیری نداره
  • سعید IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    30 1
    صدا و سیما که مدام میگه آمریکا و غرب دارن بهشون سلاح پیشرفته میدن
  • بی نام A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    8 4
    قدرت گرفتن شوریشیان سوریه. نه به نفع ایران. نه امریکا و غرب و. روسیه است امریکا با این کمک ها کم فقط می خواد نزاره این اتش خاموش بشه. و در عین حال. شعله ور بشه در هر حال این. جنک در. هر حال پیروزی یا شگست سوریه به نفع امریکا است چون از یک طرف قدرت بشار اسد کم میشه و هم از طرف دیگه اسلامگریانه. افراطی قدرتشون کم میشه در اخر فقط. چند میلیون نفر گشته میشن تا چند گشور مانند امریکا و صحیونستها. و روسیه و ایران و عربستان و قطر و ترکیه قدرتشون رو به روخ هم بکشن