بن افلک انتخاب دیوید فینچر برای بازی در فیلم بعدی‌اش «دختر از‌دست‌رفته» است که برای شرکت فاکس ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازی در فیلم جدید فینچر هنوز به افلک پیشنهاد نشده، اما او انتخاب اول فینچر است و خودش هم دوست دارد در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات احتمالی در این فیلم بازی کند.

افلک این روزها خود را برای کارگردانی فیلم جدیدش «Live by Night» در ژانویه 2014 آماده می‌کند. مشکل بزرگ تداخل زمانی تولید پروژه او با «دختر از‌دست‌رفته» (Gone Girl) فینچر است.

منابع نزدیک به دو پروژه می‌گویند احتمالا تولید «دختر از‌دست‌رفته» از پاییز امسال آغاز می‌شود تا قبل از ژانویه به پایان برسد و افلک بتواند فیلم جدید خود را کارگردانی کند.

فینچر «دختر از‌دست‌رفته» را با اقتباس از رمان جیلیان فیلین می‌سازد. این رمان حدود دو میلیون نسخه فروش داشته است.

ریس ویدرسپون و برونا پاپاندرا «دختر از‌دست‌رفته» را با همکاری لسلی دیکسن از طریق شرکت «پاسیفیک استاندارد» تهیه می‌کنند.

سومین رمان فلین داستانی سیاه و پرتعلیق درباره زنی است که در پنجمین سالگرد عروسی خود ناپدید می‌شود. هنوز مشخص نیست ویدرسپون دوست دارد خودش نقش همسر مرموز را بازی کند یا خیر.

افلک در صورت توافق نقش همسر زن را بازی می‌کند، کسی که در ابتدا مظنون اصلی در ناپدید شدن همسرش است.

کتاب «دختر ازدست‌رفته» برای هشت هفته در فهرست نیویورک تایمز پرفروش‌ترین کتاب بود. فاکس برای خرید حقوق ساخت این کتاب مبلغی هفت رقمی پرداخت کرد.

افلک در مقام بازیگر فیلم «Runner Runner» را آماده نمایش دارد. او پارسال «آرگو» را کارگردانی کرد و در مقام یکی از تهیه‌کنندگان برنده اسکار بهترین فیلم شد. او سال 1998 نیز برای فیلم «ویل هانتینگ خوب» به همراه مت دیمن اسکار بهترین فیلمنامه غیر‌اقتباسی را دریافت کرد.

«رفته عزیزم رفته» و «شهر» از دیگر فیلم‌های افلک در مقام کارگردان است و به عنوان بازیگر فیلم‌هایی چون «آرماگدون»، «پرل هاربر»، «تغییر مسیر»، «جمع تمام ترس‌ها»، «دردویل»، «دختر جرزی» و «هالیوودلند» را در کارنامه دارد.

فینچر دو بار برای فیلم‌های «مورد عجیب بنجامین باتن» و «شبکه اجتماعی» نامزد اسکار بهترین کارگردانی بوده است. «بیگانه 3»، «هفت»، «بازی»، «باشگاه مشتزنی» «زودیاک» و «دختری با خالکوبی اژدها» از دیگر فیلم‌های اوست.

ورایتی / 11 ژوئیه / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پارمیدا DE ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    10 3
    وای چه شود. این رمان "دختر از دست رفته" که این فیلم بر اساس همین رمانه، فوق العادست. واقعا رمان خوب و جالبیه. حالا فیلمش، با کارگردانی فینچر و بازی عالی و درخشان بن افلک یه خبر خوب بود. منتظر یه فیلم شاهکار خواهیم بود.