پیروزی شیرین تیم ملی ایران برابر آلمان/ رقص پیروزی 12 هزار نفری در آزادی

تیم ملی والیبال ایران به رغم خستگی با اقتدار کامل تیم ملی آلمان را پیش چشم 12 هزار نفر شکست داد و جشن بزرگ پیروزی گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ بازی تیم های ملی والیبال ایران و آلمان در لیگ جهانی درحالی آغاز شد که حریف اروپایی می خواست با گرفتن کل امتیازات این بازی به مرحله بعدی صعود کند اما بچه های تیم ملی ایران که بعد از سفری طولانی و خسته کننده تنها با دو جلسه تمرین به این بازی رسیده بودند ، با اتکا به فریادهای غرور انگیز هواداران پرشور ایرانی ، برنده بازی باشند. ملی پوشان که قبل از بازی با پاداش های نقدی 50 میلیون تومانی بازیکنان شارژ شده بودند ، بازی را با سرویس داودی شروع کردند. امتیاز اول اما برای آلمانی ها بود. بعد از این رقابت دو تیم ، کاملا تنیسی پیش می رفت . هر امتیاز آلمان با امتیازی از بچه های ایران تلافی می شد و تا امتیاز 7 دو تیم مساوی پیش می رفتند.  البته با برتری ابتدایی آلمانی ها تا اینکه در امتیاز 8 این سرویس خوب رحمان داودی بود که باعث شد تا دفاع آلمانی ها به هم بریزد و حمله آنها به امتیاز برای ایران باشد.

 از این لحظه بود که سرویس های داودی و دفاع عالی بچه های روی تور ایران ، اختلاف امتیازات را به همراه داشت. بچه های ایران در کمتر از چند دقیقه به امتیاز 10 رسیدند درحالی که آلمانی ها تازه در امتیاز 8 بودند. امیر غفور ستاره این روزهای تیم ملی امتیاز 11 را هم خیلی سریع برای ایران بدست آورد.  یک امتیاز برای آلمانی ها و سرویسی که از دست دادند ، بلافاصله برای ایران امتیاز 12 را به همراه داشت. سرویس خوب از غفور ، ایران را 13 امتیازی کرد اما از سرویس دوم او آلمانی ها امتیاز گرفتند 13 بر 10 به نفع ایران بود. البته آنها خیلی سریع یک سرویس دیگر هم اوت کردند و بازی 14 بر 10 برای ایران شد. بعد از این آلمان ها عالی پیش آمدند و اختلاف را به عدد یک رساندند . 

یک دفع عالی از ظریف و پاس خوب معروف به موسوی بازی را دوباره به سود ایران کرد. بعد از این هم دفاع عالی از غلامی روی تور باعث شد که ایران به امتیاز 16 برسد و دومین تایم فنی هم برای ایران باشد. 

این روند تقسیم امتیازات با نتیجه 17 بر 14 و روی امتیاز مباشری ادامه داشت. خطای حمل پاسور آلمانی ، امتیاز 18 را هم به ایران داد اما رحمان داودی توپش را به بیرون زد تا بازی 18 بر 15 شود. آلمانی ها که از سفیر تا مشاور بان کی مون را به استادیوم آزادی آورده بودند بلکه بتوانند جشن صعود بگیرند ، امتیاز 16 را هم گرفتند اما این امتیازشان را خیلی زود ، عادل غلامی جبران کرد. 

امتیاز 17 آلمان ها را فیلیپ برای آنها بدست آورد. در زمان سرویس مهمان فریادهای کشنده طرفداران نظم تیمی حریف را به هم می ریخت اما انگار این فشار باعث اشتباه بچه های خودمان شد و داودی توپش را از دست داد. بعد از این آلمان ها باز هم سرویس خراب کردند.و ما به امتیاز 20 رسیدیم . اگرچه خیلی سریع آلمانی ها هم با یک دفاع تلافی کردند. 

موسوی برای ایران امتیاز 21 را هم گرفت. او با یک ضربه عالی نشان داد چرا امتیازآورترین بازیکن مسابقات است. سرویس خوب غفور هم با دفاع بد بازیکنان مهمان به موسوی رسید و ما 22 امتیازی شدیم. مربی آلمان چاره ای غیر از گرفتن تایم اوت نداشت. سرویس عالی غفور این بار با کک تور به امتیاز بدل شد و امتیاز 23 هم بدست آمد. باز غفور ، یک سرویس عالی ، دفاع ناقص و باز هم موسوی ، ایران به امتیاز 24 رسیده بود. غفور عالی بود او با یک ضربه مهار نشدنی یکتنه این ست را برای ایران تمان کرد . سالن به مرز انفجار رسیده بود. امیر 5 سرویس زد و 5 امتیاز عالی گرفت. حالا ایران ست اول را با اقتدار برده بود.

ست دوم

ست دوم هم با درخشش ایران پی گرفته شد. ایران خیلی زود 4 بر یک پیش افتاد تا مربی آلمان چاره ای غیر از گرفتن تایم اوت نداشته باشد. البته این واکنش او جواب داد و آلمانی ها توانستند بازی را 4 بر 3 کنند. با این وجود سرویس بعدی شوبز را خیلی عالی موسوی به امتیاز بدل کرد. ایران پشت سر هم امتیازات را بدست می آورد بچه ها این بار با سرویس های خوب مباشری و دفاع باورنکردنی روی تور داودی ، موسوی ، غفور و غلامی به امتیاز 8 رسیدند. ایران که پیشتر تنها یک بازی با آلمان بازی کرده بود آن را هم 3 بر صفر باخته بود این بار در ایران در جو تماشایی ورزشگاه آزادی ، نظم تیمی مهمان را حسابی به هم ریخته بود. آلمانی ها البته در شروع دوباره بازی توانستند به امتیاز 4 برسند اما واقعا سرویس زدن برای شان در همهمه جمعیت کاری دشوار بود.

ایران امتیاز 9 را با یک جای خالی عالی از معروف گرفت. سرویس موسوی برای بدل شدن به امتیاز راه دشواری داشت . دو تیم بارها توپهای هم را برگرداندند تا این که نهایتا امیر غفور توانست از آلمانی ها امتیاز بگیرد. حالا ایرانی ها 10 بودند و مربی شان چاره ای نداشت غیر از تایم اوت گرفتن. آلمان ها طبق معمل بعد از تایم اوت توانستند به امتیاز برسند اما خیلی سریع سرویس شان را از دست دادند و بازی 11 بر 5 به سود ایران شد. بازیکنان آلمان به داور اعتراض می کردند . ایران امتیاز 12 را هم با توپی که آلمان ها بیرون زدند بدست آورد اما سرویس سوم معروف را مهمانان آلمانی به امتیاز بدل کردند.

امتیاز 13 ایران را ضربه خوب عادل غلامی بدست آرود و داودی به خط سرویس رفت . سرویس خوب رحمان اما دفاع شد و با امتیاز برای آلمانی ها همراه شد. در ادامه هم آبشار غفور به اوت رفت تا بازی 13 بر 8 برای ایران شود. سرویس بعدی آلمانی ها باز به غفور رسید اما او این بار دیگر توپ را خواباند و ایران به چهاردهمین امتیاز رسید. 

بازی بلافاصله 14 بر 9 شد و کالیب ردا به خط سرویس رفت. او باز هم سرویس خراب کرد. این بار غفور برای ما سرویس می زد. توپی که این بار به تور خورد و نتیجه بازی 15 بر 10.  آلمان ها برای رسیدن به امتیاز 11 تلاش زیادی کردند و یک پایپ زیبا این امر را برای شان میسر کرد. ولی روند موفق کوتاه مهمانان را رحمان داودی خیلی زود قطع کرد و امتیاز 16 برای ایران بدست آمد. 

ایران که با رنکینگ 14 جهانی در برابر تیم دهم دنیا قرار گرفته بود ، روند موفق بازی های اخیرش را عالی ادامه می داد. ایران اگرچه در شروع دوباره بازی بعد از تایم فنی امتیاز 12 را هم به آنها داد ، خیلی سریع امتیاز 17 را هم گرفت. سرویس خوب موسوی اگرچه سخت دفاع شد اما امتیاز 13 را به آنها داد. سرویس مارکوس بومه را ظریف گرفت و مباشری با پایپ تبدیل به امتیاز کرد. 

بازی با خطای غفور با نتیجه 18 بر 14 به سود ایران ادامه پیدا کرد. غفور اما بلافاصله تلافی کرد و با آبشار عالی خود امتیاز 19 را برای ایران گرفت.  آلمانی ها که نمی خواستند فاصله امتیازی شان بیشتر شود ، با کریستین امتیاز 15 را هم گرفتند ولی سرویس آنها را ایران با ضربه بی نظیر غلامی برای ما بدل به امتیاز کرد. بازی همین طور تنیسی پیش می رفت و بلافاصله آلمان ها امتیاز 16 شان را هم گرفتند. بعد هم دوباره غفور برای ما امتیاز گرفت. ایران حالا در امتیاز 21 ، فاصله کمی تا بردن سرویس داشت. امتیاز 22 را مهدوی در بدو ورودش به زمین با سرویسی عالی کسب کرد. تک دفاع عالی سید محمد موسوی ایران را به امتیاز 23 هم رساند و باز مهدوی سرویس زد تا آلمانی ها 17 امتیازی شوند. امتیاز 24 ایران را مباشری روی پاس عالی مهدوی بدست آورد. آنها 18 امتیازی هم شدند اما لحظه ای بعد موسوی توانست امتیاز 25 را هم کسب کند و ایران دو ست را خیلی عالی و باورنکردنی برد.

ست سوم

در شروع ست سوم آلمان ها سعی کردند تا بازی را طوری پی بگیرند که شانس صعودشان از دست نرود . آنها که پایاپای پیش می آمدند برای یک بار در امتیاز 5 از ایران پیش افتادند اما خیلی زود بازی روند دیگری پیدا کرد . ایران با آبشار زیبای سعید معروف از روی دست دفاع آلمانی به امتیاز 8 رسید. این بار امتیاز 9 هم بعد از تایم استراحت با دفاع خوب داودی برای ایران شد و بازی 9 بر 6 برای ما پیش رفت. بلافاصله ما امتیاز 10 را هم گرفتیم مربی آلمان ، چاره ای غیر از گرفتن تایم استراحت نداشت. ایران عزمی جزم داشت برای گرفتن 3 امتیاز کامل این بازی و جو ورزشگاه حکایت از چنین اتفاقی داشت. معروف امتیاز 11 را هم روی سرویس مستقیم گرفت تا بچه ها نشان دهند آمده اند معجزه آسا برنده باشند. 

امتیاز 12 برای ایران و 8 برای آلمان ، مسیر بازی را به سود ایران نشان می داد. غفور امتیاز 13 را هم خیلی زیبا بدست آورد. بچه ها برای گرفتن امتیاز 14 خیلی تلاش کردند اما این حریف بود که به امتیاز 10 رسید.  با این وجو بروشوگ امتیازی را که سخت بدست آورده بود را با سرویسی که بیرون زد ، از دست داد. امتیاز ایران 14 شد اما آلمان ها هم امتیاز 11 را سریع گرفتند.

آنها می توانستند صاحب امتیاز 12 هم باشند اما عجله شان باعث شد تا محمد موسوی یکی از ساده ترین امتیازات تاریخ والیبالش را بگیرد. بازی در چشم به هم زدنی با آبشار کامپا ، 15 بر 12 شد. او بلافاصله امتیاز 13 را هم برای تیمش گرفت اما سرانجام غفور و یک آبشار خوب ، امتیاز ایران را به 16 رساند و دومین وقت استراحت فنی از راه رسید.

بازی همچنان با برتری ایران پیش می رفت ایران به امتیاز 18 رسید و آلمانی ها 15 بودند. ایران با بردن این ست 3 امتیاز کامل بازی را می گرفت و جای آلمان را در رده 4 جدول گروه هم می گرفت. آلمان ها که دیگر شانس صعودشان از دست رفته بود ، برای شان تلافی اختلاف 3 امتیازی سخت بود. ولاسکو سعی می کرد در این لحظات از دیگر بازیکنانش هم استفاده کند اما تیم ما این قدر با انگیزه بود که مدام اختلاف دو تیم بیشتر می شد. امتیاز 20 ایران را موسوی گرفت. مربی آلمان باز وقت استراحت خواست تا بلکه چاره ای داشته باشد. او اما به رغم خستگی بازیکنان تیم ملی ایران ،ومجالی برای مقاومت پیدا نمی کردند. ایران حالا 21 امتیازی بود. 21 بر 16 . مربی آلمان تعویض کرد تا شاید چاره ای شود . این تغییر برای شان امتیاز 17 را به همراه داشت. کولین برای آلمان ها به منطقه سرویس رفت. سرویس او را رحمان احمدی برای ایران تبدیل به امتیاز 22 کرد . غفور دوباره در خط سرویس بود و مربی آلمان هم معترض به داور بازی .  آلمان ها سرویس غفور را تبدیل به امتیاز کردند. حالا آنها 18 بودند. ولی شوبز ، خیلی زود به امتیاز 23 را هم به ایران هدیه کرد و ایرانی ها آماده جشن بزرگ پیروزی شدند. ایران این ست را در نهایت 20 بر 20 شکست داد تا امتیاز کامل مسابقه را بدست بیاورد بچه ها وسط میدان جشن پیروزی گرفتند ، مردم روی سکو ها همراه با شعار متشکریم ، می زدند و می رقصیدند و شاد بودند. حالا ایران ثابت کرده بود پدیده واقعی مسابقات والیبال لیگ جهانی است. بچه های ملی پوش حتی لایق رسیدن به دور بعدی بازی ها هم بودند و در راه صعود فقط یک ست کم آوردند. 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 226
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    ورزش»والیبال
    • بی نام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      چه میکنه این صدا و سیما ، یه بار صدا نیست ، یه بار نتایج نیست !!!!
    • بی نام A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      آلمان هم شد تیم؟؟؟؟؟؟؟؟!
    • بی نام IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      والیبـــالی ها بهــتــون افتــخار می کنیـــم با وجـــود خستــگی و طی کردن مسافت های طــولانی معــرکه بودید........بازم م م م بـــــــــــــــــردیــــــــــم م م م م م**********************
    • بی نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      689 9
      ولاســــــــکو مــچـکریــم!!!!!!!
    • آرش قزوینی A1 ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      به نظرمن تیم ایران پدیده نیست بلکه صداوسیما پدیده است که این مسابقه با تلفیقی از شاهکارهاپخش کرد
    • امير تبريز اوغلي IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      تاسف برا صدا و سيما.ياشا ولاسكو.به اين ميگن مربي.از زماني كه ولاسكو اومده فهميديم واليبال چيه.مثل بعضي از مربيان نيست كه بگه من بودم من بودم.حتي بعد از 4 سال كه از يه تيم رفته بازم ميگه تاثير من بوده كه اين تيم داره نتيجه ميگيره.امير مافيا
    • مرتضی A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      آلمان رو بردیم ولی جای خانم ها در ورزشگاه خالی بود. این بنده خداها رو که توی استادیوم فوتبال راه نمیدین، یه واسه دیدن بازی والیبال می اومدن که اونم ازشون دریغ کردین!
    • بی نام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      530 6
      واقعا روسیه قسر در رفت!
    • مهسا A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      298 4
      دستتون درد نكنه بچه ها!گل كاشيد!
    • بی نام IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      امشب تصمیم گرفتم : تا اطلاع ثانوی فوتبال تماشا نمی کنم : فقط والیبال . به عنوان اعتراض به پولهای بی و حساب و کتابی که تو این شرایط بد اقتصادی در فوتبال خرج میشه و نتیجه ای هم نداره
    • بی نام IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      عمو! امیر جان! اصن تو نظر نده
    • امیر IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      یکی به این رحیمی بگه بجای این که بیای تو استادیوم و باعث تضعیف روحیه بشی، هواپیمای اختصاصی رو جور میکردی واسه این آهنین قامتان بلندبالا. یزدانی خرم مچکریم. دولت اصلاحات مچکریم.
    • امیر IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      یکی به این رحیمی بگه بجای این که بیای تو استادیوم و باعث تضعیف روحیه بشی، هواپیمای اختصاصی رو جور میکردی واسه این آهنین قامتان بلندبالا. یزدانی خرم مچکریم. دولت اصلاحات مچکریم.
    • مهسا EU ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      هزار ست هم که ببریم باز صعود نمیکنیم! حیف این همه پولی که هدر رفت!!!!!!!!!!! دلمون به چی خوشه واقعا! آلمان که میدونست صعود نمیکنه دیگه خودشو ضایع نکرد!
    • بهرام A1 ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      103 7
      بله راست میگه صدا و سیما اصلا خوب نبود بازی به این مهمی صدای خوبی از استادیوم نداشت یه مدت نتیجه نداشت در کنار نتیجه ها پرچم دو کشور کیفیت تصویری خوبی نداشت. راستی به نظر میرسه خانومهای آلمانی هم فکر میکنم در استادیوم بودن که صدا و سیما اونهارو هم لحظه ای سانسور کرد
    • پسر ایران IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      10 33
      شماها لیاقت ژنرال رو نداشتین. یه کم معرفت و نمک شناسی برای بعضیها کاملا نامفهوم و ناشناخته است. تا وقتی به تیمتون خدمت می کرد امیر پاشا بود حالا که رفته شده مافیا!!!! امان از ملت خوش استقبال و بد بدرقه.
  • بی نام IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    ایـــــــران قــهـــرمــان *** ایــرانــی پــهــلوان*** بمـــــــان
    • پدرام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      138 7
      اون بمان رو تهش از کجا درآوردی؟
    • بی نام A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      116 3
      الان سرمربی روسیه میاد میگه ولاسکو خیلی مرده
  • یوسف IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    135 7
    ست اولو بردیم دمتون گرم بچها
  • بی نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    138 8
    ایران ایران ایران
  • شادی A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    195 6
    از تک تک بازیکنان متشکرم بخصوص امیر غفور عزیز- تماشاگران هم خوب حمایت کردن. چه خوبه بازی رو سانسور نمی کنن
  • بی نام IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    139 4
    آقا یه سوال:: اشــتبــاه نــشـــده؟؟.مــطمــئنــد ایــن تــیــم ها صــعود کــردن و »»»» ایـــــــران ««« صـعود نکرده؟؟؟؟؟
  • مرتضی A1 ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    241 6
    حیف اون دو بازی اول با روسیه ولی متاسفم که یه بازی رو از کشور خودمون نتونستیم درست پخش کنیم و دائم صدا قطع و وصل شد!!!!!!
    • بی نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      137 8
      بازي با روسيه باعث شد تيم ايران آب ديده بشه و بازيهاي بعدي خودش را خوب بازي بكنه.
    • فاطمه A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      3 0
      اگر بازی با ایتالیا رو برده بودیم الآن به عنوان صدر نشین صعود میکردیم حیف که داور یار ایتالیا بود
  • مهدی IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    132 4
    بچه ها مچکریم بچه ها مچکریم
  • مسعود IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    250 5
    روانی میکنه این صدا سیما آدمو اون از صداش حالا هم امتیازهارو نمایش نمیده!!!!
  • بی نام A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    263 9
    چرا امتیاز رو نشون نمییییییییییییییییده مگه اون هم مشکل شرعی داره
    • بی نام IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      164 7
      اون آدم عروسکی ها چی میگن اونجا؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      107 4
      به خاطر اسپانسر قشنگ برنامه که چون آرمش خوب معلوم نبود نتیجه رو حذف کردن یه ست!
    • سیدمحمد A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      90 3
      آقای ضرغامی ، دیگه که دستتون بسته نبود! این وضع فیلمبرداری بود؟ کل هر دوربین داشت برای خودش فیلم میگرفت! صدا که هیچ! اون هم از افکت های تصویری نتایج و .... تنها چیز درست تبلیغات بود که از هرگوشه تصویر درست پخش میشد متاسفم
  • احسان IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    113 3
    آلمانی ها رو آچمز شدند
  • بی نام IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    89 3
    دومين ست را هم برديم. آلمان حذف شد.
  • بی نام IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    168 5
    نمیشه اینقدر کاویانی و کرده رو نشون ندن؟؟؟؟چی میگن آخــــــــه """"" همش حرف""""" همون ورزشگاه رو نشون بدین خوب...مورد منکراتی که نـــداره دیــگه!!!
    • آراگون IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      0 0
      دقیــــــــــــــــــــــــــــــــــــقاً
  • آرمان IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    فكر كنم آقاي روحاني اومده تو زمين.
    • بی نام A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      37 52
      دیگه لوس شده
  • بی نام IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    ست دوم را هم از ايتاليا برديم. هورررررررا
    • بی نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      162 2
      چی میگه !!!!!!!!!!!!!!!! ایتالیا !!!!!!!!!!!!! کدوم کانالو میبینی ؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    112 2
    درود به شرف تک تک بچه های والیبالیست
  • وروجك IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    58 3
    من رفتم ست سوم را ببينم.
  • zzzz IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    80 6
    ایییییووووول داریم میبریم مطمئنم سال دیگه صعود هم میکنیم حالا ببینید کی گفتم! ااااااااااااییییییییییییییررررررررررررررراااااااااااااااااننننننننننننننن!!!!!!
  • kia IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    روحانی مچکریییییییییییییییم
    • بی نام A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      60 4
      خواهش میکنم
    • بی نام A1 ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      68 6
      کاری نکردم خودشون بردن
    • ولاسکو IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      52 4
      تشکر لازم نیست. وظیفه م بود.
    • بی نام A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      30 42
      من که هنوز نیومدم کار آقای احمدی نژاد و عباسی بود
  • محمد IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    217 6
    از اون سر دنیا صدا و تصویر آینه میرسه! اینا از تهران نمیتونن یه پخش مستقیم داشته باشن! به جای تمرکز روی سانسور یه فکری به حال تکنولوژی تون بکنین...
  • مسعود A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    177 4
    واقعا صدا وسيما محشره.اينهمه بودجه كشورو حروم ميكنه يه نفرو نداره امتيازا رو بشماره.بايد رو مانيتور المانيه ببينه تا بفهمه اكه نه تا اخر بازي نمايش امتياز نداشت.
  • amir IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    203 4
    تبریک میگم به صدا و سیما که با این نحوه پخش گند زد به این بازی زیبا
    • من هم امیرم A1 ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      20 9
      برادر چه جوری اسمتو لاتین زدی به ماهم یاد بده :دی
    • فرناز A1 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      61 4
      چی بگم من اون زمان که کنکور داشتم و نمی تونستم از خونه تکون بخورم خانوما رو راه میدادن ورزشگاه حالا که کنکورو دادم و وقت ازادم خانوما رو دیگه هیچ جا راه نمیدن اخه ما خانوما چی بگیم هر چی تفریح و شادی و ورزشگاهه نال اقاهاست هرچی تو خونه موندن و به مامان بابا کمک کردنه مال ما خانوماس خیلی تبعیضه واقعا
    • مهسا A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      4 0
      فرناز باهات موافقم.آخه گناه ما خانوما چيه كه دختر به دنيا اومديم و نميتونيم بريم ورزشگاه؟؟؟؟!!!
  • عیزه IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    85 3
    بابا دمتون گرم -ببینید غیرت رو-چون بحث اسکناس نیس-
  • بی نام IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    82 3
    وووووای ی ی داره ««««« 0 - 3 »»»»» می شه ه ه ه ه ........ عــــــالی!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    121 2
    اینهمه خستگی تو پاهاتون بود،،،،،،،واقعــا مچــکریـــــــــــم
    • بی نام IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      109 3
      آفرین غفور
  • بی نام IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    110 5
    فقط میرسعید معروف
  • بی نام A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    125 5
    تعجب می کنم این آلمان بالاتر از ما تو جدوله و روسیه رو تونسته ببره. واقعاً هیچ خلاقیتی تو کار این تیم نیست و اصلاً بازیکناش به نظر نمیرسه والیبالیست باشند!
    • كورش A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      1 0
      حالا كه بازي تمام شده آخه چطور اين آلمان معمولي روسيه رو برده كاشكي ما قبل از شروع ليگ جهاني غير بلغار كه اونم داره از گروه صعود مي كنه با تيمهاي ديگه گروه دوستانه بازي مي كرديم هرچي فكر مي كنم بيشتر افسوس عدم صعود به مرحله نهايي رو مي خورم
  • مهدی EU ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    98 4
    با این بازی ضعیف از المان و بازی مقتدرانه از ایران باید نتیجه بازی رو 3-0 به نفع ایران بدونیم .
    • بی نام IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      75 2
      با این هــمــه خستگی بچه ها """"""و این چند روزی که تو راه بودن"""" و ساعت خوابشون چند بار عوض شد"""" واقعا باز هم شاهــکــــــــــــــار کردن!!!!!!!!!!!!!!! بچـــه ها مــچــکــریــــــــــــــــــم م """
  • مهدی EU ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    89 5
    شکه zdf المان که اکثر مسابقات ورزشی کشور المان رو زنده پخش می کرد این بار بازی المان در برابر ایران رو زنده از تهران پخش نکرد .
    • بی نام IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      66 6
      هرکی جلو ایـران بایسـتـه واســش باخــت اجـــبـــاره******** هــــــــــوووووووووورررررررررررررراااااااااااا
    • بی نام A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      49 11
      هیچکدوم از مسابقات والیبال رو تا به حال پخش نکرده.
  • بی نام IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    50 1
    زنده باد ایران- زنده باد شیرمردان والیبال -هوووووووووووووورا شدیم 20-الان 3بر 0 میشه
  • مهدی EU ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    66 6
    با این بازی زیبا و مهیج در برابر المان به احتمال بسیار زیاد تیم والیبال مردان ایران سال اینده سرگروه یکی از گرو های سه گانه خواهد بود .
  • علی IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    51 2
    وای واییییییییییییی مرسییییییییییییییییییییییییییییییی
  • بی نام A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    بي فايدست ببرن يا نبرن.!! اينا كه حذفن
    • آذرخش A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      109 5
      چی چی رو بی فایدس اقای عزیز اقتدار تیم ملی رو نشون می دن نام ایران رو یه بار دیگه توی تمام دنیا سر زبون می یارن و سری بعد به عنوان سر گروه هستم سه تا بازی توی ایران داریم
    • آرش A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      52 1
      دوست عزیز اگه اطلاعات نداری نظر نده. درسته که 6 تیم میرن مرحله بعد، اما تعیین رده 7 تا 12 با توجه به امتیازات همین بازیها معلوم میشه و اگه ما رده 7 را یدست ییاریم با سه پله صعود رده 11 جهان رو بدست میاریم. پس تمام ست ها مهمه.
    • بی نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      1 1
      ok فهمیدیم , تو خوبی !
  • مهدی EU ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    حالا همه با هم روحانی خاتمی عارف متشکریم .
    • بی نام A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      60 17
      از سرویس ها و دفاع روی تور این آقایون تشکر میکنم و امیدوارم که آقای ولاسکو از این آقایون بیشتر استفاده کند
    • بی نام IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      23 9
      واقعا دستشون درد نکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حتما دور از جونشون آقای ولاسکو و کاپیتان معروف و موسوی و بقیه هم کشک بودن دیگه. شورشو درآوردن یکی دیگه بازی میکنه عرق میریزه 26ساعت رو هواست اون وقت اینا چه نظرایی میذارن. واقعا که......
  • عیزه IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    62 2
    هووووووووووووووووووووووورا-دمتون گرم-شد 3 بر 0 -ایییییییییییییییییییییییییران ایییییییییییییییییران ایییییییییییییییییییییییییران-----هوووووووووووووووووووووووووورا-بابا دلار حق ایناست ن فوتبالیستا
  • آریامنش A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    25 29
    آقا یکی بگه بابا بیخیال شید اینه مهمان هستند حداقل ست بهشون بدید
  • پيمان IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    38 1
    ما برديم
  • آرمان IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    65 4
    آلمان درهم كوبيده شد. هورررررررررررررا
  • بی نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    3-0 چه مي كنه اين روحانيييييييييييييييييييييييي
  • بی نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    82 3
    ایران برنده شد تبریک...
  • بی نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    103 3
    واقعا حيف كه ايران كه تازه به اوج رسيده، بازي ها تموم شد.
  • فرناز A1 ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    124 3
    بچه ها گل کاشتین خیلییییییییییییییی دوستون دارم دست تک تکتونو میبوسم امیدوارم خدا به دستاتون قدرت بده همیشه واقعا بهتون افتخار میکنم خیلی گلین خیلی
  • ارشيا IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    55 34
    من ناراحت اون خانوم هايي بودم كه پشت ميز كنار زمين نشسته بودن كه اگر توپ ميرفت طرفشون خداي نكرده يه چيزيشون بشه.
    • بی نام IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      36 3
      تو همه بازی ها این خانوم ها بودن بخاطر سانسور حتما ندیدید
    • بی نام IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      25 5
      راست ميگه، گناه دارن.
    • ثنا A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      1 0
      اصن ادم نمي دونه اينا چيكاره هستن الكي هركدوم پشت يه ميز نشستن و يه لپ تاپ هم جلوشونه
  • بی نام A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    89 3
    3----0 ایول داره ................
  • بی نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    23 2
    عالی بود
  • احمد A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    52 0
    خدا به این بازیکن ها عزت بده که مردم ایران رو ابنجور خوشحال میکنن.
  • بی نام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    105 5
    ایول موسوی شیر بچه خوزستانی
    • بی نام IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      39 6
      بچه نيست، بزرگ شده ديگه.
    • بی نام A1 ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      33 6
      بچه ها خوزستان همه از یک محله اند و ما تا آخر عمر بچه یه محله می مونیم !‌:ی
    • بی نام A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      20 13
      مردم دو دسته اند یا خوزستانی اند یا دوست دارن خوزستانی باشند
    • بی نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      3 1
      ماشالله ایران ماشالله خوزستان ماشالله موسوی
  • بی نام A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    65 4
    نتیجه برنامه ریزی و عدم دخالت سیاسیون در ورزش، همین میشه.
  • بی نام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    37 2
    ایران
  • بی نام A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    مصاحبه علی فتح اله زاده بعد از پیروزی مقابل آلمان: به نظر من ما می توانستیم 4- 0 یا 5- 0 هم آلمان را ببریم. معتقدم اگه ولاسکو از امیرخان مشاوره می گرفت از آلمان می شد 5 امتیاز هم گرفت!
    • رویانیان IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      44 11
      یا مثلا از 2 تا بازی 8 امتیاز بگیریم...این چطوره؟
  • بابک A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    47 4
    بچه ها در مورد کرده گزارشگر والیبال از کجا میتونم اطلاعات بدست بیارم اخه این گزارشگرا مثا اقای محتشمیان خیلی مظلوم موندن تو این حرفه
  • مهدی EU ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    56 35
    احمدی نژاد از روحانی یاد بگیر . ....... دلاوران والیبال متشکریم . به امید قهر مانی ایران در لیگ سال اینده والیبال جهان به خواست خداوند متعال . متشکریم بچه ها .
    • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      2 3
      روحانی از احمدی نژاد یاد بگیر المپیک هفدهم شدیم رفتیم جام جهانی و حالا والیبال داره می ترکونه
  • احسان IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    74 3
    و باز هم شیرین کاریهای صدا وسیما ادامه دارد
  • بی نام A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    54 2
    واااای عجب بازی کردند بابا آخه چرا شما که اینقد خوبید روسیرو نبردید صعود کنیم حیف شد واقعا
  • علیرضا EU ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    12 70
    به نظرم ایران امشب بازی خوبی نکرد و آلمان هم افتضاح بود ایران با ایتالیا بهتر بازی کرد با اینکه باخت ولی جذاب تر بود
    • تراختور IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      29 3
      شما مطمئنی بازی رو نگاه کردی...ندیدی چطوری سرویس میزدن بچه ها یا چه طوری دفاع میکردن...
  • بی نام IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    60 4
    صدا و سیما عادت داره حتما سانسور کنه ولی چون بازی تو ایران بود و دستش بسته بود مجبور شد امتیازارو سانسور کنه
  • بی نام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    37 20
    اره منم نگران اون خانوم ها شدم تو بهشون بخوره اوف بشن.درضمن مردم با این پیروزی کمی از غصه هاشون رو فراموش کردن
    • سارا IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      58 4
      اصن همش تقصیر شماهاست که مارو تو ورزشگاه راه نمی دن
  • بی نام A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    56 3
    اول تبریک! ولی میگم این اگه میتونستن تماشگر خودمون سانسور میکردن! همش یکی داشت میرقصید اون وسطا:)) حالا هی الکی به تماشگر کوبا ایتالیا گیر دادن اونا که مثل بچه آدم نشسته بودن! فقط کافی بود بانوان تو ورزشگاه راه میدادن دیگه هیچییی
  • مجیدپرسپولیسی A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    42 2
    فقط یک امتیاز برای مقام سوم نیاز داریم انشالله بازی فردا رو هم همینطور ببریم ! دو ست ببریم تمومه !!!!!
  • بی نام A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    67 3
    اگر داور در ست پنجم بازی با ایتالیا این تیم رو برد نمی داد الان ما بجای ایتالیا می رفتیم مرحله بعد.
    • بی نام A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      5 5
      نه خیر داداش. ما به جای روسیه می رفتیم نه جای ایتالیا.
  • ali IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    76 3
    4444 ایول سعید معروف. اگه ولاسکو بمونه دو سه سال دیگه قهرمان جهانیم
  • بی نام IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    46 1
    ایووووووووووووووووووول به همه بچه های والیبال ایران دمتون گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگرررررررررررررررررررررررم
  • آرش A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    53 5
    آفرين به اين واليباليستها كه دل مردم شاد كردن(فوتباليستها ياد بگيريد)
  • سام IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    47 3
    بچه ها ما چاکریم :)
  • ميلاد IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    68 2
    موندم اين آلمان چطوري بالاتر از ما بود تو جدول ...ولي سروصداي استاديوم و بازيهاي قوي قبليه تيم ما بدجور روشون اثر گذاشته بود بازيه خدشون هم نتونستن انجام بدن...البته خلاقيتي هم تو تيمشون ديده نميشد ... كاش ميشد اينقدر اين كاوياني و كرده رو نشون نده ...!!!!!!
  • بی نام IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    86 3
    حیف اگر توی بازی با صربستان و ایتالیا یا حتی کوبا یکم دقت میکردن الان صعود کرده بودیم.. لنگ یکی دو امتیاز هستیم.. واقعا شایستگیش را داشتن برن مرحله بعد.. حیف شد
    • بی نام A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      17 48
      کوبا!!!!!!!!!!!از کوبا 6 امتیاز گرفتیم دیگه بیشتر نمیشد! ولی میشد ایتالیا رو هم 6 تایی کنیم:(
    • میلاد A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      36 2
      از کوبا5امتیاز گرفتیم بازی اولو3-2بردیم
    • aaaa A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      2 20
      از کوبا 4 امتیاز گرفتیم!!!!
    • بی نام A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      9 1
      من همینجا عذر خواهی می کنم از کوبا 5 امتیاز گرفتیم نه 6 امتیاز! به قول فردوسی پور به خدا عذرخواهی کار بدی نیست.
  • ali IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    29 1
    این بچه هاافتخار سرزمین ایران هستند امیدورام سال آینده با برنامه ریزی بهتر و بازی های خانگی بیشتر در لیگ جهانی به فینال صعود کنیم
  • نرگس A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    35 4
    واقعا دمشون گرم ایول ولی دیگه هو کشیدن موقع سرویس زدن حریف چه صیغه ایه؟؟؟ما بدون این حرکات هم تو کشورای دیگه پیروز شدیم ...دوباره میگم دمشون گرم گل کاشتن
  • بی نام IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    26 66
    اين تيم كه به اوج رسيده از دولت احمدي نژاد به دولت روحاني تحويل داده ميشه، ببينيم چي كار ميكنيد.
    • محمد IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      28 6
      این تیم از دست دولت در رفت والا ...
    • بی نام IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      25 2
      کاش همه کاراتون رو انقدر خوب انجام میدادید!
  • مهرناز A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    39 1
    بچه ها متشکریم اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایران
  • moin222 A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    30 1
    واي خيلي حال كردم محشره زنده باد ايران و ايراني زنده باد ايران زمين
  • بی نام IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    26 14
    روحانی مچکریییییییییییییییممممممممممم
  • بی نام IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    25 15
    بچه ها مچکریم روحانی مچکریم
  • علی IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    23 2
    دلم خنک شد درود بر ولاسکو درود بر شیرمردان ایراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
  • آرش IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    35 3
    ایران 3 - آلمان 0 من دیگه حرفی ندارم!!!
  • مصطفي بي نام IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    25 5
    خيلي خوشحالم هر چند كه ديگه داره واسه ما عادي ميشه
  • حافظ IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    5 137
    آلمان به ایران آوانس داد چون آلمانی ها همیشه محسوس یا غیر محسوس طرف ما آریایی ها بودن اگر ایتالیا رو میبردیم جای تعجب داشت!
    • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      38 1
      آخه ادم عاقل ایارن اتبالیا رو برد
    • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      44 1
      عمو ایتالیا رو هم تو خاک خودش بردیم اونم 3-1! حافظ جان شما به ادبیات برس والیبال رو بسپر به اهلش!
    • بی نام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      29 2
      خوب میشی.....
    • بی نام A1 ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      36 3
      بامزه ایتالیا را هم که بردیم! خوابی شما انگار !!! یا دفعه اولته والیبال میبینی !
    • بی نام IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      18 2
      بی نام جان . به چه زبونی حرف میزنی؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      44 2
      آوانس بده که چی بشه ؟ شانس صعودش از دست بده؟ بعضیا ظاهرا علاقه دارن در نقش مدیر روابط عمومی فدراسیون والیبال آلمان ظاهر بشن و باختشونو ماست مالی کنن!!!
    • بی نام A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      20 3
      جواب بی نام 23:06:20 تند تند مطلب رو نوشتم این طوری شد
  • یوسف IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    33 1
    اگه میدونستن جو ورزشگاه اینجوریه از همون اول 6 امتیازو میدادن به ایران دمتون گرم بچها
  • مهدی EU ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    29 3
    خبر انلاین عزیز به شما هم تبریک عرض می کنم . متشکرم که تمام نظرات بنده رو قرار دادین .
  • بی نام IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    50 2
    عشق است والیبال و ولاسکو
  • حامد IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    33 2
    غفور جیگرمو خنک کردی دروووووووود بر شرفت دلاور
  • بی نام IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    45 5
    هر چقدر كه به اين شير بچه ها افتخار ميكنم ده برابر بيشتر از اون از صدا وسيما متنفرم يعني ارزش انتقاد كردن رو هم ندارين
    • بی نام A1 ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      25 4
      فکر کن قراره سال دیگه ایران میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی بشه. چی بکشیم از این صدا و سیما. امیدوارم مثل بازی فوتبال بایرن و پرسپولیس شبکه zdf مسئول پخش بازی ها بشه تا بهشون فیلمبرداری رو یاد بده.
  • مریم :) IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    31 1
    بازم بچه هامون بردن:))) بچه ها جون مچکریم:) ولی صداوسیما هر دفعه یه جور با اعصابمون بازی میکنه ست دوم اصلا امتیازها معلوم نبود ما هم کلی حرص خوردیم:((
  • بی نام EU ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    33 1
    واقعا دمشون گرم ... حیف که ایران وقتی به روسیه خورد که بچه ها هنوز خودشونو باور نداشتن وگرنه حتما ازشون امتیاز میگرفتیم و میرفتیم دور بعد
  • مهدی A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    24 10
    دمشون گرم، روحانی مچکریم...
  • بی نام IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    15 1
    کاش عکس همین بازیو میزاشتی، زشته، وختی می نویسی " به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین " حداقل برا خودتون جایگاه یه خبر گزاری و قائل باشین
  • حامد IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    58 2
    ولاسکو هر چی میگیری از شیر مادر حلاترت
  • بابک A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    33 1
    درود بر همت بالایتان،دست مریزاد ،سپاس از ولاسکو
  • یوسف IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    39 2
    دمتون گرم زنده باد ایران و ایرانی و و کور بشه کسی که پیشرفت ایرانو نمیتونه ببینه
  • بی نام A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    61 3
    داوران ایتالیا رو بردند بالا حق مارو در بازی با این تیم خوردند
  • بی نام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    58 8
    درد و بلاتون بخوره تو سر هرچی فوتبالیست از خود راضی پول پرسته مثل جباریه.
  • بی نام A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    42 7
    نمردیم و دیدیم مردم هم تو ایران شادی کردند. درود بر شرف والیبالیست ها و ولاسکو.
    • بی نام A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      24 7
      یعنی نتایج تاریخی المپیک رو بازیهای آسیایی رو به این زودی فراموش کردید؟ صعود بسکتبال بعد از 69 سال به المپیک رو زود فراموش کردید؟ قهرمانی نوجوانان والیبال در جهان رو چی؟ و.... و....
  • بی نام IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    25 1
    همین که بالا پایین تصویر سیاه نبود خودش کلی کار بود!
  • خزاعي A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    51 1
    پخش ايراني را هم ديديم ، بازي بدون صداي گزارشگر ، گيم بدون اعلام نتيجه ، نشان دادن بيش از حد تماشاگران در حالي كه صحنه هاي بازي و علي الخصوص بعد از برد ايران را ناديده گرفتند و ....
  • بی نام IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    17 1
    دمتون گرم گرم گرم خسته نباشید
  • بیتا A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    25 2
    تبریییییییییییک تبریییییییییک شاد باشید که شادمون کردید
  • مسعود A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    32 5
    هر چي ميكشيم از دست روسيه ميكشيم كلا
  • محسن IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    65 14
    پیروزی پدیده والیبال جهان "ایران " مبارک. فقط یک کار اشتباه که متأسفانه سیمای ملی نیز آن صحنه را نمایش داد در پایان بازی دو تماشاگر بودند که پرچم آلمان را با یک سوراخ در وسطش بالا برده بودند. این کار یک بی احترامی به ملت آلمان تلقی خواهد شد. و عجیب نخواهد بود اگر در زمانی در بازی با آلمان با پرچم کشورمان این کار را بکنند. جا دارد مسئولین محترم با این افراد خودسر و همچنین فیلمبردار این صحنه طبق قانون برخورد کنند.
    • بی نام IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      30 25
      واقعا فرهنگ بردن هم نداریم.
    • بی نام IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      44 19
      متاسفانه هنوز بعضی ها نفهمیدن سوراخ کردن پرچم ابی یا قرمز با سوراخ کردن پرچم ملی یک کشور خیلی فرق داره این توهین بزرگ به مردم المانه
    • بی نام A1 ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      48 4
      برادر سوراخ نبود! نوشته بود صفر !
    • بی نام IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      46 4
      ســوراخ نبود محسن خان.........رو پرچم آلمان نوشته بودن صــــفر (0) رو پرچم ایران نوشته بودن (3)....منتها 3 معلوم نبود.... ملت ایران و آلمان همیشه با هم دوست بودن!
    • امیر IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      40 2
      اون سوراخ نبود 0 بود دقت میکردی کنارشم یه پرچم ایران بود روش 3 بود.
    • بی نام A1 ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      20 3
      اشتباه منفی دادم. حق کاملا با شماست
  • مسعود KW ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    30 1
    دمتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــتون گرم.واقعا با اینکه بهتون توجهی نمیشه(از طرف مسئولین) گــــــــــــــل کاشتید.اگه فوتبالی ها هم بودن همین رفتارها رو باهشون میکردن.آخه26ساعت پرواز.....!!!!! بازهم دمتون گرم
  • مهدی IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    28 24
    همونطور که دیدید ولاسکو هم از تاکتیک های قلعه نوعی بهره میبرد
  • بی نام A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    41 45
    استقلال سوراخه.خخخخخخخ
  • hosein r A1 ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    19 2
    و اینبار المان , دمــــــــــــــــشـــــــــــــــون گـــــــــــــــرم
  • بی نام IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    45 3
    همینقدر که صدا و سیما این بازی رو توسنت زنده پخش کنه یه افتخار بزرگ واسه اوناست نشون دادن نتایج و همچین پخش مستقیم صدای گزارشگر بمونه برای ساله بعد...دیگه این همه پیشرفت واسه ساله اول کافیه!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    10 59
    برنده شديم.بچه ها زحمت كشيدن ، خسته نباشن. تيم هاي مطرح در دنيا را شكست دادن ، دمشون گرم. فقط اين قضيه ٥٠ ميليون پاداش زماني كه به دور بعدي نميريم يكمي زيادي نيست؟ مثل پدر و مادري كه بچه اش تو شهريور قبول شده ولي براش جايزه ميخره!!!!!!!
    • بی نام IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      34 6
      تو مسابقات جهانی آلمان و ایتالیا و کوبا رو بردن میدونی یعنی چی؟؟؟...دوباره بگم توی بازی های جهــانی..نه مقدمــاتی جام جهانی با قطر و لبنان و کره..گرفتی؟؟؟....50 تومان در برابر پاداش فوتبالیست ها وحشتناک کمه!! با حساب علی دایی که میگه خونه متری 12 تومان!!!! میشه 3متر....یا به هیشکی ندن...یا اگه میدن همه رو نسبت به جایگاهی که هستن و بردهاشون بدن...مگه فوتبالی ها چه کار خارق العاده ای کرده بودن؟تازه رفتن جهانی..
    • بی نام IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      9 9
      چه ربطي به فوتبال داره؟؟؟؟ فعلا كه از نظر شما همون فوتببببببببال با چنگ و دندون به جام جهاني رفت.
  • یوسف IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    37 3
    باور کنید تو استادیوم از طرف زنا هم جیغ میزدم
    • بی نام IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      52 2
      شما جای ما رو تو ورزشگاه نگیر، نمیخواد بجای ما جیغ بزنی....همین که نشون بدید که جنبه اش رو دارید با خانوم ها تو یه ورزشگاه بشیدین مثل همه دنـیـا کافیه
    • بیتا A1 ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      28 3
      دمت گرم
  • عربلو A1 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    57 1
    از بابت پخش عالي از مطهري مچكريم ، اومد به سيما پرواز را ياد بده ، راه رفتنش هم يادشون رفت
  • saeed IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    38 0
    بازم صدا سیما رو سفید شد............خدا این رسانه ملیو از ما نگیر
  • rated A1 ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    29 0
    واقعا این ادمو ناراحت می کنه که این تیم اونم با این قدرت به مرحله بعد صعود نکنه , حـیـــــف شد.
  • مهسا IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    23 2
    تبریک به همه ی والیبالیست ها برد ایران در برابر تیم قدرتمند المان رو به همه تبریک میگم
  • ی دوست A1 ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    13 0
    دمشون گرم
  • بی نام IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    25 1
    اون 2- 3 تا خانم تو سالن چیکار می کردن؟
    • بی نام A1 ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      8 0
      فک کنم بیشتر از دو سه تا بودن!
    • بی نام2 A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      0 0
      چند تاشون عکاس بودند-بعضیاشونم فک کنم اونا بودند که پشت بلند گو حرف میزدن آفرین به والیبالیست های عزیز کشورمون ایران
  • علی IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    38 0
    نمیدونم این چه وضعیه که ما داریم، الان که دیگه کارگردان ایتالیایی نبود، نتیجه نداشتیم، صحنه های تکراری و اعصاب خورد کن، صدای نامفهوم استادیوم، تداخل گزارش مجریان، خوبه که بازی تو ایران بود. براتون متاسفم خواهش میکنم خودتون و کارهاتون را اصلاح کنید. یه خواهش دیگه به چاپ برسانید...
  • بی نام JP ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    26 9
    مهم تر از این پیروزی ، قطعی برق خانه امیرخان در زمان پخش بازی بوده که مجبور شده با صدا و سیما و آقای کاویانی تماس بگیره و نتیجه رو بپرسه! اصلاً هم کاویانی از بردن نام قلعه نوعی به عنوان یکی از بزرگان فوتبال منظور خاصی نداشت!
    • بی نام IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      14 9
      با اینکه ازش دل خوشی ندارم، بهترین و پرافتخارترین سرمربی فوتباله،تو این که حرفی نیست....اما من بجای ایشون بودم زحمت می کشیدم میرفتم استادیوم این فیلم هاااااااا رو در نمی اوردم
    • یوسف IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      12 1
      اقای بینام عزیز شما اصلا نباید زنای ایرانی رو با زنای خارجی مقایسه کنید زنان ایرانی فهمشون بالاتر از این حرفهاست عزیز دل برادر.
  • جاسم IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    17 0
    اقا روحيه المان ديگه خيلي اومده پايين چون ديگه شانس صعود ندارن البته نبايد دسته كم گرفتشون
  • مهدی A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    22 19
    خوش قدمی روحانی .امید واریم در همه مراحل ادامه داشته باشه
  • تهمبنه A1 ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    16 1
    بچه ها عالی بودید انقدر ذوق زده ام که دوست دارم فقط بالا و پایین بپرم مچکریم
  • nam IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    14 0
    دمشون گم
  • بی نام JP ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    14 31
    به نظر شما این همه سر و صدا و طبل و . . . که حتی پخش بازی رو هم مشکل کرده بود، فیرپلی بود؟ به عنوان تماشاگر برای من که اعصاب خوردکن بود. نه ایتالیایی ها و نه کوبایی ها اینجوری سر و صدا نکردن
    • بی نام IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      18 1
      اتفاق ايتاليايي ها تو بازي دومشون مثل ايراني ها كه تو بازي اول ايران را تشويق ميكردن، اونا هم تيمشون را با سر و صداي زياد تشويق ميكردند.
  • متنفر از صدا سیما IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    32 2
    کاش یه امتیاز از صربها هم میگرفتیم کاش با ناداوری ست پنجم رو به ایتالیا نمیباختیم کاش... ولی تشکر از دلاور مردان به خاطر حضور درخشان در اولین مسابقات لیگ جهانی. 50ملیون نوش جونتون و کوفت فوتبالیستها بشه با اون پورشه و بنز و میلگردو چکهاشون ... از این به بعد تحریم فوتبال دستور کار کاربران خبر انلاین با تشکر.
  • peyman A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    17 1
    فقط اییییییییییران
  • بچه های ایران زمین IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    15 1
    خیلی خیلی عالی بود ممنونیم از ولاسکوی عزیز ممنونیم از والیبالیستای قهرمان و با غیرت عالی بودید همه ایرانی ها باید والیبال رو حمایت کنن که اینکارم کردن حضور مردم عالی بود فقط والیبال فقط والیبالیستای با غیرت (فوتبالی ها یاد بگیرن) خدا پشت و پناهشون که خوشحالمون کردن به امید برد شنبه اونم 3-0
  • بچه های ایران زمین IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    32 2
    امیر غفور یه ستاره ی خوش خنده
  • جلیل RU ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    12 7
    گفتید با مبلغ 50 میلیون شارژ شدند و خوب بازی کردند اگر برد وباخت به خاطر پول باشه و دفعه های قبل به خاطر پول می باختند اون وقت خیانت به منافع ملی کشور هست
  • بی نام A1 ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    13 45
    جهان پهلوان قلعه نوعى اين قهرمانى مبارك شما بأشد از حمايت شما همه سپاسگذاري
    • بی نام IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      15 4
      خوب چه ربطی داشت؟! الان فقط اومدی یه نظری بدی بی مزه گس آب لیمو ....
  • یه ایرانی A1 ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    36 2
    مرسیییییییی محمدموسوی عزیز با این بازی خوبت.امشب واقعا درخشیدی البته همیشه میدرخشی...بیخود نیست که بهترین دفاع جهانی.......دست همه بروبچه های والیبال درد نکنه گل کاشتین.....
  • بهنام IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    37 2
    الان روسیه خدارو شکر میکنه که بازی اول افتاد به ما!!!!! ایول به شیرمردای والیبال کشورمون
  • بی نام IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    22 0
    دقت کردین؟این صدا سیما تماشاگرای خودمون رو هم درست و حسابی نشون نمی داد به خصوص از ست دوم به بعد،همش تصاویر بسته و جزئی،من موندم اینبار مشکل از کجا بود؟
  • s EU ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    16 0
    واقعاً خدا قوت بچه های دلاور و با غیرت ایرانی.........ایرانی همیشه سرافراز..............s
  • مهناز IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    20 1
    همه خوب بودن ولي يكي اين غفورو خاموش كنه چه ميكنه اين بازيكن امشب فك كنم همشون خواب غفورو ببينن
  • بی نام A1 ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    21 0
    این است قدرت والیبال ایران!!! تازه این اولشه !!!
  • درسا IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    28 5
    چرا خانوما نمیتونن برن ورزشگاه ؟این انصاف نیست
    • بی نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      1 0
      چون آقایون نه فرهنگ دارن نه جنبه!!! (البته این قانون کلی نیست استثنا هم وجود داره)
    • یوسف IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      1 1
      واقعا چراااااااااااااااااااااااااااااا.
    • بی نام IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      0 0
      این یوسف چرا انقدر سنگ مارو به سینه میزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    5 12
    بابا به اين مباشري ندين سرويس بزنه . آخه اين چه جور سرويس زدن تو ليگ جهاني هستش
  • مجيد A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    43 0
    جالبه وقتي كوبا تصاوير ست هاي اول بازي را پخش نكرد دوستان صدا و سيما گفتند تجهيزات كوبايي ها قديميه ولي بازي بيخ گوشمون تو آزادي را با اين كيفيت صدا و فاجعه تر از اون بدون ثبت نتايج پخش كردند. واقعا اعصابي از ما خورد شد. تو اوج حساسيت بازي نه نتيجه معلوم بود و نه گزارشگر چيزي ميگفت. واقعا اين يك ضعف بزرگ تو پخش زنده است. بدتر از اون ست دوم بازي از بس كه اين مجريان حرف زدند از امتياز 2 به بعد پخش شد. نميدونم چه اصراري دارن خودشون نشون بدن و تا فرصت گير ميارن از جو ورزشگاه خارج ميشن. انگاز اينجا هم ايتاليا بود و تصاوير +18 پخش ميكرد.تازه با اون همه دوربين هيچ وقت محل زمين خوردن توپ را نديديم. از بس كه فقط سخنراني ضبط كردن يه تصوير خوب نتونستن تحويل مردم بدن.اونم از سلام آخركار به ايرانيان خارج
  • ایمان A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    3 0
    چه صدا و سیما خوبی داریم ، زور زوری می فرستدمون بهشت :) من در حسرت ست سومی هستم که 11به8از ایتالیا جلو بودیم باختیم و الا الان ما باید جای ایتالیا به مرحله بعد می رفتیم
  • محمد IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    3 0
    برای من خیلی جالبه وقتی ایران 3-1 به روسیه باخته بود رسانه های روسیه به مربی خودشون تاخته بودند که چرا یک ست به ایران دادی و 3-0 نبردی؟ مربی روسیه جواب داد شما فکر می کنید ایران تیم ضعیفیه شما در آینده خواهید دید که پیروزی 3-0 ما در بازی اول چقدر با ارزشه !! جالب اینکه حرف های مربی روسیه کاملا درست بود و دیگه کسی ما رو 3-0 و 3-1 نبرد حالا این اظهار نظر رو با اظهار نظر بعضی از آقایون مقایسه کنید که وقتی ایران 1-0 مالدیو رو برد گفتند شما فکر می کنید مالدیو تیم ضعیفیه ؟!!
  • arash IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    2 0
    اين تيمارو برديم كه خوب بود ولي بشه كه اين اينگليسا رو ببريم
  • سید محمدآقامحمدی IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    4 0
    تبریک می گم افتخار .شما برای ما شادی میارید.پس حتما قهرمان می شدو با همراه خدا