ایسنا نوشت:

درست پس از رد افزایش قیمت‌ واحدهای مسکونی مهر شهر جدید پردیس از سوی وزیر راه و شهرسازی،‌ مدیرعامل شرکت عمران این شهر از افزایش سه تا چهار میلیون تومانی برخی واحدهای مسکن مهر پردیس خبر داد.

هفته پیش، افزایش دوباره قیمت مسکن مهر پردیس مطرح شد که پیمان پیرفرشی - قائم مقام مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزایش قیمت‌ این واحدها را تایید و ارائه اطلاعات دقیق و ریزقیمت‌های افزایش یافته هر پروژه را به آینده نزدیک موکول کرد.

وی درتوضیح علت افزایش قیمت برخی پروژه‌ها به ایسنا گفت: عجله‌ای نیست؛ علت افزایش قیمت و مبلغ اضافه شده هر واحد به زودی اعلام می‌شود.

پیرفرشی مهلت پرداخت مبلغ اضافه شده برای برخی واحدهای مسکن مهر را تا پایان ماه رمضان عنوان کرد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره دلیل افزایش قیمت‌ها که برخی علت آن را محوطه‌سازی عنوان می‌کنند، توضیحی نداد.

افزایش قیمت‌ها درحالیست که وزیر راه و شهرسازی دو هفته پیش، از ثبات قیمت‌ مسکن مهر پردیس صحبت و تاکید کرده بود که اکنون شاهد ثبات در بازار مصالح ساختمانی هستیم و هیچ‌گونه افزایش یا پرش قیمت را در ساخت مسکن مهر پردیس نمی‌پذیریم.

وی در آخرین بازدید - دو هفته پیش - از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس با اشاره به افزایش قیمت‌ها از سوی برخی پیمانکاران تاکید کرده بود: ازآنجاکه قرارداد منعقد شده با انبوه سازان و پیمانکاران در طرح مسکن مهر به صورت قیمت مترمربع مقطوع است و مبتنی بر فهرست بها نیست، هیچ‌گونه تعدیل یا افزایش قیمتی در پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس اعمال نمی‌شود.

به گفته نیکزاد وزارت راه و شهرسازی قیمت مصالح ساختمانی و فرآوردهای مورد نیاز ساخت مسکن را مدام رصد می‌کند و چنانچه پرش ارزی یا مورد خاصی رخ دهد که ناشی از موارد اقتصادی باشد، این وزارتخانه با انجام بررسی‌های لازم، تأثیر این پرش‌ها روی مصالح و موارد اساسی مانند آنچه که پیش از این در مورد قیمت آنسانسور رخ داد، اقدامات لازم را برای پرداخت مابه‌التفاوت انجام می‌دهد اما در حال حاضر شاهد ثبات در بازار مصالح ساختمانی هستیم.

وزیر راه وشهرسازی همچنین خطاب به برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر ورود دولت جدید و افزایش قیمت‌های مسکن مهر گفت: چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد چراکه روند کنونی یک روند منطقی است.

پس از این گفته نیکزاد، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در مصاحبه‌ای که از رسانه ملی پخش شد، افزایش سه تا چهار میلیون تومانی برخی واحدهای مسکن مهر پردیس را اعلام کرد.

پیش‌تر درباره افزایش قیمت‌ها در شهرهای جدید به هزینه محوطه‌سازی، آب و فاضلاب و آسانسور اشاره شده بود که هزینه آسانسور برطرف شد و آنچه اکنون بیش از هر مورد دیگر متقاضیان را دچار مشکل کرده پرداخت مبالغ بیشتر برای هر واحد است که برخی آن را به محوطه‌سازی و تامین هزینه‌های آب و فاضلاب نسبت می‌دهند.

در این میان متقاضیان می‌گویند "مگر این واحدها برای اقشار کم درآمد نیست پس چرا مدام با افزایش قیمت روبرو می‌شود؟ از سوی دیگر بیشتر سرمایه و توان مالی خود را پرداخت اقساط مسکن مهر پرداخت کردیم و دیگر توان مالی پرداخت این افزایش قیمت‌ها را نداریم و بر اساس قیمت‌های اعلام شده برنامه ریزی کرده‌ایم".

این در حالیست که شرکت عمران شهر جدید پردیس از شنبه گذشته تاکنون هیچ جزئیاتی از دلیل افزایش قیمت‌ها، نام پروژه‌هایی که شامل افزایش قیمت شده‌اند و میزان قیمت‌های افزایش یافته اعلام نکرده است.

یادآور می‌شود نیمه بهمن سال گذشته با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی 13 درصد بر قیمت واحدهای مسکن مهر پردیس افزوده شد و بنا بود افزایش قیمت مجدد در این واحدها نداشته باشیم.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 48
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیاستمدار میانه رو A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    54 7
    حالا بچه ها همه با هم احمدی نژاد متشکریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • یحیی IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    73 3
    از آقای پیرفرشی تشکر می کنم که به ما متقاضیان ترحم کردند و تا پایان ماه مبارک رمضان مهلت دادند. امیدوارم ایشان هم مهلت ماه مبارک رو غنیمت بشمارند و استغفار کنند چرا که با بی تدبیری دامنه دارشون امیدهای بسیاری از خانواده ها رو ناامید کردند.
  • ع IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    64 2
    آقا این چه وضعی پیش آوردن دقه به دقه قیمتُ بالا میبرن والا دیگه پول ندارم اگه پول داشتم که سراغ مهر نمی رفتم حالا هی ببرین بالا هی ببرین بالا بعد منت بذارید که چنین است و چنان
  • مهدی IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    27 8
    من فاز 5 هستم باید چقدر پول بدم تا دعوت نامه ارسال بشه
    • بی نام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      11 0
      فازی n میلیون تومن
  • سیناد ایرانی A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    21 0
    متقاضیان مسکن مهر پردیس آماده افزایش قیمت به شرح ذیل باشند 2 درصد بابت نصب اف اف و انجام محوطه سازی آن (کچ دور دیوار برای اف اف) 3 درصد برای ایجاد گذرگاه عبور امن گربه های موذی 1/5 درصد برای محوطه سازی و خط کشی معابر شهرک ها 1 درصد برای رنگ آمیزی اتاق نگهبانی و نصب پرده برای آن 3 درصد برای انداختن فرش قرمز، روبان و قیچی و پذیرایی از مسئولین در زمان افتتاح و جلوگیری از نشت آب و فاضلاب به دلیل کثرت مراجعین در روز افتتاح 5 درصد برای محوطه سازی های احتمالی آینده 2 درصد دیگر برای هزینه احتمالی برگزاری جلسات احتمالی در خصوص تصمیم گیری احتمالی برای محوطه سازی های احتمالی
  • بی نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    15 0
    واقعا شورش رو درآوردن.هر کدوم یه حرف میزنن و به تنها چیزی که فکر نمیکنن شرایط ماهاست...
  • محمد1 A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    14 0
    ای هدایت کلک خواستی همه ما سورپرایز بشیم آب پاکی روبریزم روی دستت نداریم که بدیم خونه 28 تومنی فاز8 رو که توی متراژش هم اختلافه نه قراردادی دادی قرار بود 125 متراژ خالصش باشه الان 85 متری شده وقتی متر میکنیم توی قرارداد هم 107 متر نوشته شده بعدش شماره موبایلتو میدی برای متراژ ومردم رو سر کار میذاری جواب نمیدی آقای احمدی نژاد آقای نیکزاد جریان ازچه قراره ؟ کدوم حمایت از قشر کم درآمد ؟کدوم حمایت من الان از کجا باید یه همچین درآمدزایی بکنم که بتونم 46تا 48 میلیون آورده نقدی رو جورش کنم من چقدر مگه درآمد دارم که توی 5 ماه 16 تا18 میلیون مسکن مهر فاز 8 روگرون کردید یعنی 80 درصد گرونتر از کجا یه همچین درآمدزایی کنم؟ لطفا آقای نیکزاد دروغ کمتر به مردم بگویید متشکرم
  • شاهین ...shahin12 A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    21 0
    من فکر میکنم مسکن مهر پردیس و اراضی پردیس قراره با نیاوران و فرمانیه برابری کنه !!! آقای احمدی نژاد این بود دولت مهر گستر ؟ این بود مسکن مهر؟ این بود حمایت از اقشار آسیب پذیر ؟ شما که بیشتر به فکر خالی کردن جیب ما مستضعفین هستین به کجا میخواهید بروید ؟ چرا اینقدر ظلم و بی عدالتی ؟ ما در حال له شدن هستیم آقای نیکزاد آقای احمدی نژاد . البته میدانم گوشهای خود را محکم گرفته اید تا صدای ما را نشنوید من و امثال من شما را به خاطر این ظلم نخواهیم بخشید و ........
  • مهدی A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    12 0
    ممنون هر روز افزایش قیمت ! چه جالب تا پایان ماه رمضان یعنی محوطه سازی تمومه که مهلت واریز دادن؟ بابا من جمعه اونجا بودم فقط مسیر اصلی داره روش کار میشه کدوم محوطه سازی اخه !!! محوطه سازی دره بهشت که حداقل 1 سال زمان میبره بعدم که این همه واریزی داشتم ام کو پیشرفت ؟ بعد از 1سال ماه پیش شرکت عمران فراخوان داده بود تازه برای اینکه پیمانکار بیاد قرار داد ببنده برای ساختن واحد ها اخه این درسته بعد 1سال ؟ ای بابا خدا رحم کنه به ما ها
  • بی نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    15 0
    شورشو در آوردند,با 15,20,25 میلیون 3تا پروژه تعریف کردند خرداد 91 و مردم هم استقبال کردند و درخواستشون رو پست کردند, بعد پیامک دادن شرایطتون احراز شده بیاین واسه انتخاب پروژه و ثبت نام که اینجا بود قیمتا تغییر کرد و شد 20,27,32 میلیون همون 3تا پروژه بعدم که هنوز چند ماه نگذشته بود دوباره قیمتا تغییر کردو شد 28,32,42 میلون جالب که با بی شرمی تمام برای اینکه این افزایش50% با نرخ اعلام شده توسط وزارتخانه که ماکزیمم 13% بود بخورونن متراژ هرواحدو با واحد همسایه بقلی در نظر گرفتن که عادی جلوه کنه و حالا هم که ظاهرا همون ارزونترین پروژه که 28 میلیون بودو رسوندن به 37میلیون,...واقعا کم آوردم نمیدونم چیکار باید بکنم نرخ رشد قیمت این واحدها شبیه رشد باکتریهاست تو محیط کشت...خدایا بفریادمون برس
  • لواسانی IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    10 4
    من از متقاضییان مسکن مهر پردیس هستم از درج خبر سپاسگذارم ، برای خیلی از مردم که از قشر ضعیف جامعه هستند این افزایش خیلی سخته خصوصا اینکه مقدار پول باقیمانده مردم نزد صاحب خانه هاست و برای تهیه لوازم و خرج ساختمان مسکن مهر میخواهند هزینه کنند ، از آقایان خواهش میکنیم لااقل این مبالغ را به مانند مسکن مهر البرز بر روی وام پرداختی مسکن محاسبه کنند در آن صورت همه در پرداخت آن هیچ سختی را متحمل نخواهند شد
  • مهرداد IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    20 0
    من فاز 5 نوشتم خییییییییییییلییییییییییییی مسخره بازی این کاراتون!!!!!!!! فکر کردین مردم رو گنج نشستن!!!! 5% پروژه رو نساختین نسبت به بقیه عقب هم هستین ما شکایت می کنیییم!! حالا ببینین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    13 0
    شرم آوره / شیره جونمون رو کشیدید دیگه بسه
  • محمد IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    16 2
    "پیرفرشی مهلت پرداخت مبلغ اضافه شده برای برخی واحدهای مسکن مهر را تا پایان ماه رمضان عنوان کرد." این جمله یعنی چی آخه؟ کدوم واحدها؟کدوم فاز؟. این چه وضعه اطلاع رسانیه؟
  • محمد IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    14 0
    این اوج مسئولیت ناپذیریه. هر کی یه حرفی میزنه. وزیر یه چیزی میگه. مدیر عامل شرکت عمران پردیس یه چیزی میگه. کاملا هم متناقض با هم. این وسط واقعا کسی برای مردم ارزشی قائل نمیشه. زندگی یه عده زیادی از مردم روی هواست چرا که نمیدونن با این تناقض گویی ها چه کنند.
  • بی نام A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    13 0
    خیلی باحالن بذارین 2 روز بگذره بعد حرف قبلیتونو نقض کنید. بابا به خدا هزینه محوطه سازیو هم حساب کردن برین قرار دادها رو ببینید. قشنگ معلومه که دارن بارشونو میبندن...
  • محمد IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    18 1
    يادم رفته اين دفعه سوم ميشه يا چهارم كه افزايش قيمت مي دهند. حالا اگه موقع تحويل واحد بود ادم مي تونست تلخي افزايش رو تحمل كنه اما كو تا تحويل.
  • بهار IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    16 1
    آخه از کجا باید بیاریم تا آخر ماه رمضون پول بدیم به شما؟ بابت چی باید پول بدیم؟خونه ای که هنوز ده درصدشم ساخته نشده؟مگه شما مسلمان نیستید؟مگه قرارداد ما برای مسکن مهر این بود؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    12 1
    آخه چقدر مردمو اذیت می کنید حداقل یکمم کار کنید یکی نیست بهشون بگه آخه همینقدرم که پول میگیرید کار کنید ما فاز 5 ثبت نام کردیم هیچ کاری نکردن فقط میگن پووووووووووووووووووووووولللللللللللل
  • بی نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    18 2
    کاش روند پیشرفت پروژه ها هم مانند پول گرفتن شما بود ما از سال گذشته که برای فاز 5 ثبت نام کردیم 28 میلیون تومان واریز کردیم (یعنی 90% آورده) ولی پیشرفت فیزیکی پروژه به قول خود آقایان هنوز 13% هم نیست واقعا برای این آقایون متاسفم که آه و نفرین هزاران خانواده پشت سرشان است
  • بی نام IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    16 0
    د ز د ها رو باید دستشونو قطع کرد تا دست توی جیب مردم نکنند
  • فاز 11 IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    16 0
    با سلام و تشکر از نویسنده این مطلب. من متقاضی فاز 11 پردیس هستم. روز اولی که ثبت نام کردیم طبق چارت واریزی که بهمون دادن قرار شد 20 میلیون به حساب بریزیم تا یک واحد تو یه برج 59 واحده بهمون بدن. همسرم و خودم خیلی دوست داشتیم که یه جای خلوت تر خونه بگبریم ولی چه می کردیم که وسعمون نمی رسید. خلاصه با هر سختی ای بود 20 میلیون رو جور کردیم و چشم انتظار انتخاب واحد شدیم. یه روز صبح که داشتم اخبار مسکن مهر رو دنبال میکردم یکدفعه انگاری دنیا رو سرم خراب شد تا جایی که همکارام متوجه این موضوع شدن. تو این آشفته بازار و دست اندازهای کمرشکن زندگی امروزی گفتم باشه به هرحال ما هم خدایی داریم ایشالا که حقشون رو کف دستشون میذاره و رفتیم دنبال جور کردن 8 میلیون اضافه. ادامه دارد
  • بی نام A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    16 0
    واقعا اگر کسی توان پرداخت چنین مبالغی رو داشت مجبور میشد این همه حرص بخوره برای مسکن بی مهر آقایونی که دست اندر کار هستید فقط یکبار از اول حرفها و وعده های خودتونو مرور کنید ببینید چه کردید با این مردم
  • فاز 11 IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    16 0
    در حالی که فقط 3 میلیون از 8 میلیون رو تونسته بودم جور بکنم ( که اون هم قرض کرده بودم ) یه روز صبح که طبق معمول این یکساله داشتم اخبار مسکن مهر رو دنبال میکردم دیدم یه آقایی که ما رو متمول میدونه! شب خوابیده صبح بلند شده گفته فاز 11 مبلغ 8 میلیون دیگه گرون بشه. من با دیدن این خبر ( وای نه خدای من نه من هنوز تو 8 تومن اولی موندم ای کاش خواب باشم ولی نه انگار بیدارم خدددددددددددددااااااااااااییییییییییییییییییی ممممممممممممممممننننننننننننننننننن ) و حالا من مانده ام و 16 میلیون افزایش قیمتو و جیب خالی و صاحبخانه پشت در......
  • بی نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    20 0
    واقعا اينها فكر ميكنند ما دستگاه چاپ پول داريم كه مدام مهلت يه ماهه ميدن؟ ما تا آخر ماه رمضان از كجا سه ميليون بياريم ؟ به حق همين ماه عزيز ايشالا خدا ريشه كفرو بكنه كه اينجور از دل مردم بى خبرند.... فقط برا خودشون آه و نفرين دارن جمع ميكنند
  • بی نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    23 0
    لعنت الله علي القوم الظالمين(بدون شرح)
  • طیبه IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    23 1
    به مناسبت ماه رمضون بهمون عیدی دادند؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حامد A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    23 1
    متاسفم برای خودم که پولم رو دست کیها دادم که برام خونه بسازن
  • بی نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    21 0
    دستتون درد نکنه خدا قوت تا میتونید بچاپید آفرین مگه مردم سر گنج نشستند؟
  • بهرام RS ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    21 0
    مگه ما مال دزدی داریم که از پیش از عید تا الان 14 میلیون بدیم به اینها (10 میلیون اسفند 4 میلیون هم که الان ) ؟؟؟؟؟!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    20 0
    هر روز یه بهانه جدید میخوان جور کنن یه روز میگن شما تمکن مالی دارین یه روز میگن برای تسریع کار یه روز با پرویی تمام میگن کف سرامیک کردیم(حالا خوبه از اول ثبت نام جزء مواردی بوده که در امکانات قید کرده بودن) یه روز میگن زیرساخت یه روز میگن محوطه سازی(قبلا حساب کردن و توی قرارداد هم قید شده) تو رو خدا این خبرهای چند روز اخیر رو ببینید که چه قدر بهانه های مختلف آورردن.دیگه دارن به شعور ما توهین میکنن...
  • ایرانی IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    4 32
    ماشاالله...کامتنها رو خوندم باید بگم همه فقط غر زدند و ایراد گرفتند و از موضع خودشون نگاه میکنند! دوستان چرا نمیاید واقع بین باشید و بگید با سی چهل میلیون تو همون پردیس یه اتاق هم نمیتونید بخرید، چرا انقدر ناشکرید، تو این یکساله،آپارتمان تو پردیس بیش از 100 درصد گرون شده و کلا گرونی تو همه حوضه ها اثر کرده، پس نا شکری نکنید و کمی هم بهشون حق بدید،پارسال به یه خانواده 8 فرزندی که همه بی خونه هستند و پیشنهاد ثبت نام پردیس دادم، حاضر نیستند همین الان، 70 میلیون هم امتیازشون رو بفروشند!
    • بی نام DE ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      22 1
      آقا یا خانم ایرانی شما مثل اینکه نفست از جای گرم بلند میشه آخه تا کسی بی پول نباشه درد بی پولی رو نمیدونه آخه ما اگه 40 میلیون پول داشتیم که همون پارسال یه خونه وامدار توی محله های پایینتر توی تهران میخریدیم امسالم چند برابر میفروختیم دیگه پولمونو دست اینا نمیدادیم که برامون هر روز یه ساز بزنند برای خونه هایی که هنوز هیچی ندارند معلومه شماهم از دار و دسته اونایی که اینقدر طرفداریشونو میکنی پردیس هم از صدقه سری همین مسکن مهر قیمتهاش بالا رفتن وگرنه تا چندسال پیش کسی بهش نگاه هم نمی کرد
    • sa IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
      0 0
      شما ازادی جای 40 میلیون 200 میلیون بده اما مردم ندارن!!!پس الکی برا خودت اورت نده
  • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    18 0
    امیدوارم پولمون تو گلوشون گیر کنه
  • س.س EU ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    14 0
    ما فاز 5 ثبت نام کردیم، از بقیه فازها که عقب تره و پیشرفتی نداره، قیمت ها رو هم که مدام افزایش میدن، تکلیفمون رو هم معلوم نمیکنن، آخه تا کجا میخوان پیش برن؟! دچار ناراحتی اعصاب و استرس مدام شدیم... چرا یه حرف درست و حسابی از دهن این مسئولین بیرون نمیاد؟! خودشون هم با خودشون مشکل دارن ... ای خدا...
  • کبیری IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    10 0
    چرا مسئولین هیچ واکنشی نشون نمیدن؟؟؟؟؟؟؟
  • یه بنده خدا A1 ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    16 0
    دوستان گول نخورید محوطه سازی در کار نیست. از ما پول میگیرن ولی انجام نمیدن مثل پرند. وقتی واحدا رو تحویل دادن و ما رفتیم ساکن شدیم اونموقع باز برا محوطه سازی پول میخوان اینقد اذیت میکنن که خودمون دو دستی پولو تقدیم کنیم. خدایی از فرزندای دولتمردا حتی کسایی که پائین ترین پستا رو تو کشور دارن دیدین که مشکل مسکن یا کار داشته باشن . خدایی دیدین؟
  • فاز 8 IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    10 0
    چرا توی برگه قرارداد من هزينه محوطه سازی رو کن کرده ؟؟؟؟ نکنه 2 بار 2بار ميخوان هزينه بگيرن. اصلا محوطه سازی به ما چه ربطی داره
  • فاز 3 IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    9 0
    ما واحدهامون فاز 3 پروژه بهارستان بلوک3 هستیم بیش از یکسال هست که هیچ کاری انجام نمیشه.آقای هدایت شماره مبایل میدی شماره پیمانکار رو میدی اما هیچ کاری انجام نمیدی خجالت بکش.
  • سهیل IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    10 0
    تا اخر ماه رمضان فرصت دادن ولی نه قیمت را اعلام میکنند و نه فاز را.شرکتی که حتی نمیتونه درست اطلاع رسانی کنه معلومه تو برآورد قیمت هم دچار مشکله مگر اینکه مسئله دیگه ای در بین باشه .از ابتدا مردم روی پولی که داشتند و میتونستن جور کنند نام نویسی و برنامه ریزی کردند 20میلیون برای فاز11 ولی حالا چی خواهشا تکلیف مردم را روشن کنید روراست باشید اینقد مردم را اذیت نکنید
  • حامد IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    18 0
    باید به این مدیران بی کفایت و بی لیاقت مدال داد.مدیر به اینا میگن
  • هموطن IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    3 0
    قابل توجه مسئولین من دفتراملاک دارم فقط اینقدری میدونم که یسری مستاجرهادنبال گرفتن پول پیش از صاحب خونهاشون برای واریزبحساب مسکن مهرهستن که بااین روندعواقب وحشتناکی درپیش روداریم لطفادوراندیشترباشیدخداروخوش نمیاد(اگرقبولش دارید)
  • مجید A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    من یکی از متقاضیانی هستم که در سال 91 برای پروژه «کوزو» ثبت‌نام کردم، آن موقع آورده اولیه 20 میلیون تومان بود. متعاقب آن در سال گذشته به 28‌میلیون تومان رسید و حال می‌گویند باید 36‌میلیون تومان بدهید. از وقتی که وزیر مسکن دستور اجازه افزایش قیمت را داده، قیمت‌ها را دو‌مرتبه بالا برده‌اند، من یک کارمند ساده هستم چه کسی باید جواب بدهد؟
  • نگین EU ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    1 1
    من فاز 5 رو ثبت نام کردم. اقا جان هرکی دوس داری تکلیف مارو زود معلوم کن تا اینجا10میلیون زیربار قرض رفتیم .من یه دانشجو 22سالم.باید سه شیفتم کارکنم که قرضامو بدم.اخه این چه وضعیه.اگه پول داشتیم که توتهران خونه میخریدیم .ایییییییییییییی خدااااااااااااااااا.چراهرشب میخوابید صبح پامیشید تصمیم گیری میکنید؟ برادر من یه استخاره کن ببین بسیار بد میاد.ازما گفتن بود....خدا به داد هممون برسه
  • بی نام A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
    0 0
    سلام ايا اين راسته كه زميني كه فاز 5 روي ان ساخته شده صاحب داره و الان هم به خاصر اين كه صاحبش شكايت كرده ساختش متوقف شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سیاه A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 0
    اینقدر میگن پول بیارین تا ........بعدش خودشون با قیمت هنگفت میفروشن به مردم ..آخه اگه پول داشتیم که صد سال مهر مهر مهرثبت نام نمیکردیم که....آخه وزیر مسکن دردی نداره که.......هر وقت دلشون بخاد قیمتا رو میبرن بالا........