تیم ملی در اردوی دوستانه خود در لیسبون یک بازی دوستانه می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ انتقادها از فدراسیون فوتبال برای تدارک یک بازی دوستانه برای تیم ملی در لیسبون سبب شده تا مسئولان فدراسیون و کادرفنی برای انتخاب نخستین بازی تیم دچار تردید شوند. ایران برای آن روزها دو گزینه پیش رو دارد . یکی بازی با گابن که 7 لژیونر دارد و اخیرا با برزیل به تساوی یک بر یک رسیده است و دیگر انتخاب آنها بازی با تیم باشگاهی سرشناس بنفیکا لیسبون است که احتمالا کمپ تیم ملی در امکانات این باشگاه برگزار می شود. البته حضور کروش روی نیمکت تیم ملی ایران سبب می شود تا باشگاه پرتغالی تمایل زیادی به بازی با ایران داشته باشد اما مشکل پیش روی فوتبال ملی برای انجام این بازی ، چند ملیتی بودن بنفیکاست که ملی پوشان زیادی از کشورهای مختلف دارد و درست در این بازه که تیم ملی اردو دارد ، بازیکنان ملی این تیم باید با تیم های کشورهای شان باشند پس بازی با تیم بنفیکا بدون ملی پوشانش شاید چندان تفاوتی با گابن نداشته باشد و این تیم تازه اوج گرفته آفریقایی حتی می تواند محکی منطقی تر برای تیم ملی محسوب شود. به همین دلیل هم هست که اعضای کادرفنی تیم ملی روی این تیم آفریقایی نظر مثبت تری دارند.

تیم ملی بعد از این بازی و در بازه 6 و 10 اسفند هم به احتمال فراوان دومین کمپ آسیایی اش را برگزار می کند و در آن روزها دو بازی دوستانه خواهد داشت که یک حریف آسیایی ، احتمالا عراق و یک حریف از آمریکای جنوبی در صورت رسیدن توافق با این تیم ها ، به مصاف تیم ملی خواهند رفت. کروش و همکارانش در تیم ملی فوتبال اصرار دارند تا از همه تاریخ های بازی های ملی فیفا استفاده بهینه داشته باشند و برای تیم ملی بازی دوستانه ردیف کنند.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام AE ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    39 30
    چه کاریه برید اوکراین باتیم چهارم جوانان دیناموکیف بازی کنید تازه باشیش هزار دلار !!!!!!!!!
    • بی نام IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      12 8
      دوست عزیز مثل اینکه از نتیجه ای که استقلال برابر دیناموکیف گرفته خیلی ناراحتی؟ اگرچه این تیم از ذخیره های دینامو بود ولی یک تیم اروپایی بود که سطح کیفی یازیکنانش از تیم اردبیلی که شما باهاش بازی کردین خیلی بالاتره در ضمن استقلال به دعوت باشگاه دینامو به کیف رفت. حالا شما هی منتظر بشینین اگه حتی تیم روکش صندلی ساوه واستون دعوتنامه فرستاد...!
    • علی RS ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      13 5
      یه فکر بهتر هم هست اونم بازی با منتخب دانشگاه های اردبیل اونم پشت درای بسته؟ نظرت چه؟ :دی
    • فرزاد A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      12 6
      به نظرمن برین اردبیل وبا تیم ذرت سازان مغان بازی کنند درضمن آب و هوا اونجا عالیه.تیم پیشکسوتان عباس آباد نیز بدک نیست.
    • ما همه لونگیم SE ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      7 9
      قرچک رو بردید یا نه ؟
  • بی نام IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    35 10
    امروز گابن فردا اتیوپی حتما بعدش باید منت بگشیم تا مالدیو با ما بازی کنه
    • بی نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      6 5
      آخه از یه فوتبال ضعیف بیشتر از اینا بر نمیاد. !!!!!!!!!!! اینقدر جوون بدبخت و کج و معوج داریم که این پول فوتبال خرجشون بشه.فک کنم ملت جز ایران نیستند. فقط این چند دیلاقی جز ایران هستند. خبر آنلاین چاپ نکن. این درد دل یه جوون بدبخته.
    • شهاب IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      6 3
      شایدم گینه بیساب.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    13 4
    چرا اینقد مسخره میکنن دوستان؟ هنوز قرعه کشی جام جهانی نشده و معلوم نیست با چه تیم هایی باید بازی کنیم، باید اول قرعه کشی بشه بعد متناسب با حریفا بازی تدارکاتی بذاریم، بازی با تیم باشگاهی هم اصلا خوب نیست، دو سه تا از همین گابن مابن ها پیدا کنید اول هماهنگ بشیم بعد از قرعه کشی حریف تدارکاتی اساسی پیدا میشه...
  • میثم IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    13 2
    نباید زود قضاوت کرد کیروش مربی واقعا بزرگیه هر تصمیمی بگیره پشتش فکره ... درضمن بعد این همه بازی سنگین نمیشه که بیای با میلان بازی کنی ...
  • پوریا A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    8 1
    بابا بیخیال بازی با کلمبیا و ایتالیا رو لغو کردید تا با گابن بازی کنید؟
  • ایرانی IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    11 2
    بنام خدا مسخره شو درآوردید بابا مرداد ماه با گابن بعد بره 6 ماه دیگه با عراق شاید یه آمریکایی دیگه و سه ماه بعد هم جام جهانی خیلی برنامه دارین خیلی!!!!!!
  • امید A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    گابن تیم بدی نیست.دوستان نباید بخاطر نداشتن اطلاعات، گابن را مسخره کنند. تیمی که بیش از نیمی از بازیکناش در سطح اول لیگهای اروپایی بازی می کنند را چطور تیمی بدی می دانید!؟ مگه ایران چندتا لژیونر داره!؟ رنکینگ فیفا خیلی مهم نیست. تیمهای آفریقایی هم فاصله چندانی باهم ندارند و مهم آشنایی تیم ملی با بازی تیمهای آفریقایی است. بازی تیم ملی با یه تیم باشگاهی در شأن تیم ملی ایرن نیست.
  • مهسا A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    گابن ديگه چه تيميه!!اينا رو از كجا پيدا ميكنن؟؟