واحد مرکزی خبر نوشت:

انفجار شش خودرو بمب گذاری شده، یک بمب و یک فرد انتحاری حدود صد و هشتاد شهروند عراقی را به خاک و خون کشید. در سلسله انفجارهای تروریستی دیشب در عراق سی و هشت کشته و 140 زخمی برجا گذاشت.

بر اثر انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در بازار میوه و تره بار کربلا چهار نفر کشته و بیست تن دیگر زخمی شدند. انفجار دو خودروی بمب گذاری شده و یک بمب در بصره نزدیک دفتر حزب الدعوه اسلامی که ریاست آن را نوری مالکی بر عهده دارد هشت کشته و سی و شش زخمی بر جا گذاشت. چهار کشته و بیست زخمی هم حاصل انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در شهر کوت مرکز استان واسط بود. همچنین تروریستهای مسلح با انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در شهر مسیب در استان بابل پانزده نفر را کشتند و بیست و پنج تن دیگر را زخمی کردند.
یک فرد انتحاری نیز کمربند انفجاری خود را بین نمازگذاران یک مسجد در این شهر منفجر کرد ، و انفجار دو خودرو بمب گذاری شده در استان ناصریه در جنوب عراق هم هفت کشته و سی زخمی برجا گذاشت. از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از چهارصد شهروند عراقی در عملیات تروریستی در شهرهای مختلف عراق کشته و زخمی شده اند.
هنوز آمار نهائی حملات تروریستی دیشب منتشر نشده است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    4 1
    یعنی چه این همه انفجار این همه کشت و کشتار بس نیست ؟کسانیکه داعیه حقوق بشر دارند و فقط به فکر حفظ قدرت تا این حد هستند که انسان های بیگناهی را بخاک و خون میکشند کی بخود خواهند آمد چرا نمیگذارند مردم هر کشور خودشان در سرنوشتشان دخیل باشند؟چرا بخاطر منافع خودشان مثل دد بجان بشریت افتاده اند؟
  • امید A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    1 1
    همه این نا ارامیا کار اسرائیله