استوارت هال که اخیرا به دلیل آزار جنسی به 15 سال زندان محکوم شده بود به چند اتهام جنسی دیگر متهم شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استوارت هال مجری سابق بی‌بی‌سی که به 14 مورد آزار جنسی دختران نوجوان اعتراف کرده بود و به 15 ماه زندن محکوم شده، به تازگی با چند اتهام جنسی دیگر روبرو شده است.

پلیس در حال تحقیق درباره اتهام‌های جدید این مجری 83 ساله هست. به گفته پلیس لانک‌شایر: «فقط می‌توانیم تائید کنیم که اتهام‌های جدیدی به هال وارد شده است و در حال تحقیق در این باره هستیم تا به نتیجه درست برسیم.»

پلیس همچنین اعلام کرد اتهام جنسی موضوعی بسیار مهم است و به شدت جدی گرفته می‌شود و هر کسی که در باره اتهام‌های هال چیزی می‌داند باید به آن‌ها مراجعه کند.

این اتهام‌های جدید درحالی صورت گرفته که بسیاری به حکم محکومیت 15 ساله هال اعتراض کرده‌اند و مدعی شده اند بدین ترتیب هال «قسر در می‌رود». آخرین نتایج درباره این پرونده به زودی منتشر می‌شود.

هال که پیشتر مجری برنامه تلویزیونی هم بوده، تهدیدگری فرصت‌طلب بوده است. او در فاصله 1968 تا 1986، 13 دختر 9 تا 17 ساله را مورد آزار جنسی قرار داده است.

هال در نیم قرن گذشته یکی از چهره‌های آشنای دنیای خبری بریتانیا بود. او در دهه 1970 اجرای برنامه «It's a Knockout» را برعهده داشت و اخیرا به عنوان مفسر فوتبال در برنامه زنده رادیو بی‌بی‌سی5 کار می‌کرد. او همچنین تا زمان دستگیری‌اش در «رادیو تایمز» به‌صورت هفتگی مقاله ورزشی می‌نوشت.

هالیوود ریپورتر / 15 ژوئیه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    56 9
    اوه
    • رضا A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
      نتيجه آزادي بي قيد و شرط همينه .
    • حقیقت IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
      59 6
      رضا جان از آب گل آلود ماهی نگیر!
    • بی نام EU ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
      16 1
      در کشورهایی هم که آزادی به قول شما بی قید و شرط وجود نداره این اتفاقات میفته با این تفاوت که صداش در نمیاد و سرپوش روش گذاشته میشه! ولی در کشورهای دیگه این موضوع رسانه ای میشه و افکار عمومی واکنش نشون میدن و باعث میشه افراد دیگر برای از بین نرفتن وجهه اجتماعی شان رعایت کنند. پس نتیجه میگیریم آزادی بی قید و شرط که بر اساس ان افکار عمومی از این مسایل آگاه شوند و به ان واکنش نشان دهند بهتر است.
  • بی نام NL ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    حالا که چی؟فارس نیوز باری چرا در میاری!!اونا خودشون رسانه ازاد دارند پدر یارو در میارند مااااا چی؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    106 4
    ا چه جالبه!!! تو این ماه جای اون مجری برنامه مذهبی صدا سیما خالیه!! همون که....
  • بدیع الزمان EU ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    64 0
    این مسائل در هر جامعه ای دینی و غیر دینی رخ میدهد آنچه مهم است نحوه برخورد با آن ....اگر قرار هست چیزی مقایسه شود این مورد است
  • یه نفر IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    68 3
    جالب اینه که مجری بی بی سیه و اینکه خود شبکه بی بی سی این گزارشو داده . ( بیان واقعیت نه مخفی کاری)
    • بی نام IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
      5 32
      دیگه بدتر!! این نشون میده چقده پررو هستند که این همه کثافت کاری رو تو رسانه سلطنتی انگلیس انجام میدن و با کمال افتخار همه جا جار میزنن و انتظار دارن با این لانه فساد برخورد نشه چون خودشون اول از همه این فساد رو اعلام کردند. مثل این میمونه که یک شرکت مثل گوگل سالانه میلیلاردها دلار فرار مالیاتی انجام بده و خودش اینو اعلام کنه و چون خودش اعلام کرده ببخشنش. اگه این اتفاق و حتی خیلی کوچکتر از اون در جای دیگه ای اتفاق میافتاد همین بی بی سی نصف برنامه هاشو به این میپرداخت که چرا اونجا رو تعطیل نمیکنند.
  • بام سبز IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    63 6
    بعله...ایران هم مثل همیشه از این قضایا سربلند بیرون آمده....!