جواد نکونام سرانجام از بدقولی و بی‌اعتنایی باشگاه استقلال نسبت به خودش عصبانی شد و گفت به پیشنهاد باشگاه الشارجه که چند ماه است آنها را منتظر نگه داشته پاسخ مثبت می‌دهد.

مشخص نیست چه کسانی به علی فتح‌ا...زاده مشاوره می‌دهند؛ اما همه آنها باید بدانند اگر جواد نکونام راضی شود از سر اجبار، با الشارجه قرارداد امضا کند، همه آنها باید به مردم ایران جواب بدهند.

باشگاه الشارجه مدتهاست که با پیشنهاد کاپیتانی و رقم کلان 5 میلیارد تومانی، قصد دارد نکونام را به تیم خود ببرد؛ اما نکونام بدون آنکه بخواهد برای خود بازارگرمی کند فقط به عشق ایران و استقلال راضی نشده به تیم اماراتی برود. او آنقدر عاشق استقلال بود که از لالیگا و مبارزه با مسی و رونالدو به استقلال آمد. و آنقدر عاشق استقلال بود که راضی نشد بدهی باشگاه استقلال به خودش را رسانه‌ای کند. او یک میلیارد و 100 میلیون تومان از فصل قبل طلبکار است که می‌داند استقلالی‌ها نمی‌خواهند این پول را به او بدهند؛ اما دم برنیاورده؛ اما به نظر می‌رسد کسانی هستند که بدشان نمی‌آید از این علاقه جواد به استقلال، نهایت استفاده را ببرند.

فتح‌ا...زاده یکی از مدیران توانای فوتبال ایران است که بخصوص در فصل نقل و انتقالات عالی عمل کرده؛ اما چه شده که بعد از رفتن جباری در برابر جدایی نکونام هم منفعلانه عمل می کند سوالی است که باید خود او به آن پاسخ بدهد.

اما یک نکته مهم در این میان نباید نادیده گرفته شود. استقلالی‌ها خوب می‌دانند که آنها آنقدر امروز و فردا کرده‌اند و آنقدر نکونام را معطل گذاشته‌اند که همه تیم‌های ایرانی بسته شده‌اند؛ اما پیشنهاد چرب خارجی هنوز برای نکونام باز است. با این حال «کاپیتان تیم ملی ایران» نمی‌خواهد در شرایطی که نام لیگ امارات تغییر کرده، به این لیگ برود. از سویی در سال جام جهانی او نمی‌خواهد بی‌تیم بماند. استقلالی‌ها نه برای استقلال که فقط برای ایران نباید اجازه بدهند این انتقال انجام شود. آنها مطمئن باشند اگر کوچکترین تمایلی به این بازیکن داشته باشند، او به خاطر ایران و استقلال، می‌ماند. تمام هواداران استقلال بدانند که استقلال در شرایط حساس فعلی به این بازیکن در لیگ امسال و لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارد؛ اما حرکتی برای باقی ماندن او در استقلال انجام نمی‌شود. اگر افرادی که نکونام را دوست ندارند، موفق شوند و نکونام مجبور شود به امارات برود، احدالناسی حق بازخواست نکونام را ندارد و این استقلالی‌ها هستند که باید به همه نهادهای خاص و مردم ایران جواب بدهند که چرا کاپیتان تیم ملی «ایران» مجبور شد به لیگی برود که نامی برخلاف خواست مردم ایران دارد.

می‌دانیم که باشگاه استقلال توان پرداخت پول به نکونام برای این فصل ندارد. آنها حتی پول برای تسویه حساب فصل قبل هم ندارند چه رسد به پیش پرداخت برای فصل جدید. با این حال گلایه‌ها فراوانی از این تیم وجود دارد. این تیم که در فصل نقل و انتقالات امسال برای بازیکنی مصدوم (که 9 هفته اول لیگ حضور ندارد)، 400 میلیون تومان نقد پرداخت کرده، چرا نمی‌تواند پول نکونام را بدهد؟ با این حال به دلایلی که نوشتیم، ماجرای پیشنهاد الشارجه به نکونام به یک موضوع ملی تبدیل شده. وزیر ورزش می‌تواند با ورود به‌هنگام به این ماجرا، کاری کند که کاپیتان تیم ملی ایران در ایران باقی بماند. به هر حال برای تک تک ما ایرانی‌ها غیر قابل تحمل است که کاپیتان تیم ملی کشورمان به دلیل تصمیم‌های اشتباه یک باشگاه، در لیگی بازی کند که نامی مجعول دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 46
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افشین IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    درود بر شما به نظر من وتمام ملت ایران زمین هیچ بازیکنی از ایران نباید در امارات بازی کند . به خاطر نام ایران بزرگ هم شده باید جلوی اینکار را گرفت
    • بی نام EU ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      60 12
      به چه قیمتی؟
    • بی نام A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      باید به استقلالیها گفت حالا دلتون خنک شد؟؟؟جواد رو از اسپانیا اوردید که بفرستیدش امارات؟؟؟دمتون گرم...
    • بی نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      20 16
      متاسفم که پرسپولیسی ها به این قضیه فقط به عنوان یه وسیله برا ضربه زدن به استقلال نگاه میکنن نه یه عنوان قضیه ملی... جواد جایی نمیره
    • رضا A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      8 8
      عزیز پول میخواد باشگاه نداره بده .. دارید بدین بهش که نره .. شما که منبع درآمدتون ماشالله جای خوبیه
    • با نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      5 16
      به امید روزی که تمامی بازیکنان استقلال سوراخ از این تیم پر حاشیه و مافیایی و خیلی خیلی ... جدا بشند
  • محمد A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    نکونام کاپیتان تیم ملی هست و باید به احترام همه مردم ایران، چه استقلالی، چه پرسپولیسی، چه سپاهانی و چه .... به لیگ جعلی امارات نره
  • رضا IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    روزی که کی روش میخواست کاپیتان تیم ملی روانتخاب کنه نکونام رو انتخاب کرد چون توی اوساسونا بازی میکرد. وقتی نکونام اومد ایران یه عده گفتن دیگه دلیلی نداره در حضور علی کریمی، نکونام کاپیتان باشه که اتفاقا درست هم می گفتن. اگه همون موقع کیروش حق رو به حقدار میداد و کریمی رو کاپیتان میکرد هم اون حرکت زشت نکونام توی بازی با لبنان رو نمیدیدم، هم الان به خاطر این انتقال تمام منافع ملی و ورزشیمون به خطر نمی افتاد
    • بهزاد IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      84 59
      خواهشا ماجرارو رنگیش نکن! الان منافع ملی مطرحه. بعدشم به قول نویسنده مقاله: " احدالناسی حق بازخواست نکونام را ندارد و این استقلالی‌ها هستند که باید به همه نهادهای خاص و مردم ایران جواب بدهند". بویژه مدیریت باشگاه که چرا تا الان دست دست کرده!؟؟
    • مهرزاد IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
      0 1
      بازیکنی کاپیتان میشه که فیکس تیم ملی باشه. کریمی که نیمکت نشین جباریه! نگران نباشید، وزارت پول میده جفتشون میان پرسپولیس!
  • بهزاد IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    93 17
    درود. مطلب بسیار گویایی بود از شرایط حال حاضر استقلال که پشت پرده چه اتفاقاتی می افتد. بویژه شیوه کودکانه آقای فتح الله زاده در پراندن بازیکنان باغیرت استقلال.
    • یک استقلالی IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      48 23
      آقا بهزاد! شیوه کودکانه فتح الله زاده رو خوب اومدی داداش. آخه من نمیدونم این بشر داره چی کار میکنه تو استقــــــــــــــــــــلال امسال؟! چرا امسال همت کردی که هر چی بازیکن خوبه از تیم بندازی بیرون مرد؟! بابا اینقدر رو اعصاب ما اره نکش نکونام باید تو استقلال بمونه با کمال احترام . میفهمـــــــــــــــــــی چی میگم یا نه؟؟!!!!!!!
    • رضا IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      3 10
      پرسپولیسیا ساکت لطفا ..... حاجی مورد حمایت ماست صد در صد .. حتی اگه بچه گونه باشه .. بسوزید که حاجی ساخته شده واسه سوزوندن شماها
  • حسین IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    90 10
    خـــــــــــــــــلیـــــــــــــــــــــج هــــمــــــیــــــــــــــــشه فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارس نکونام اینو خوب ببین و عمیقا درک کن
    • با نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      4 1
      داداش این حروفو چطوری درازش میکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به ما هم یاد بدید
  • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    46 38
    الان يعني دقيقا منظور شما چيه ؟؟؟‌ اينه كه وزارت وزرش بياد پول نكونام رو به استقلال بده ؟؟ همانطوري كه سهم امسال رو فقط به استقلال پرداخت كرده ؟؟ همانطوري كه ليگ رو به خاطر استقلال عقب انداختن ؟ همانطوري كه فصل نقل و انتقالات رو براي استقلال تمديد كردن ؟ همانطوري كه به درخواست استقلال فعلا داربي رو 50 روز عقب انداختن ؟؟؟؟؟؟؟؟
    • نوید IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      2 3
      استقلال شبکه ی خصوصی راه ننداخته استقلال هواپیمای اختصاصی نخریده در ضمن استقلال نماینده ی ایران تو اسیاست میخوای نره تایلند بیاد با شما دربی رو برگزار کنه یادت رفته واسه سپاهان چی کار می کردن یه ارزن نباید واسه نماینده کشور ارزش قائل باشین البته توقعی نیست شما هم مثل مدیرعاملتون که پارسال سر تعویق فینال جام حذفی می گفت سپاهان تو اسیا بازی داره به ما ربطی نداره مگه جام ولایتو خلق کردن تا شما جام بگیرید ما حرفی زدیم؟
  • بی نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    3 3
    اجبار !؟ يه جورى ميگين انگار چاقو گذاشتن بيخ گلوى نكونام كه بره امارات بازى كنه !! بحث ٥ ميليون دلاره ها اخوى ! فتح الله زاده چيكار كنه ؟! خصو مت شخصى نويسنده با مديريت باشگاه كاملا هويداست . بى منطقى از نوشته تون مى باره !
  • محمد IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    57 24
    آقا بيخود چرا مساله رو ملي ميكنيد اين استقلاليا ميخوان از احساسات ملت ايران سوءاستفاده كنن بهتره به جاي وزير ورزش به جناب كاپيتان بفرماييد كه اگه غيرت ايراني داره به دستمزد كمتر تو كشور خودش قانع باشه و نره
  • بی نام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    56 10
    مدیحه سرایی در چه حدی!!! اینکه آقای نکونام را همه دوست دارند هیچ شکی نیست و بسیار شخصیت قابل احترامی دارند ولی خوب اگه قرار برای 5 میلیارد بروند خب دیگر حرفی نیست دیگر از عشق وطن این حرفها چیزی نگویند.اگر قرار بود از استقلال به یک تیم وطنی بروند که بسیار بهتر بود.حالا هم که تیم وطنی را انتخاب نکردند حتماً بخاطر پول بوده چون بخاطر شرایط اقتصادی و هزار یک دلیل دیگر تیم های داخلی پول ندارند، به هرحال ایشان حق انتخاب دارند ، اما لطفاً دیگر این هم مظلوم نمایی نکنید.عشق به تبم را از اقای مهدوی کیا می توان یاد گرفت که به حق از هر نظر بازیکن شایسته ای هستند.
    • فرهاد IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      31 11
      ناجوانمردانه است که بخواهیم قضاوت شما رو راجع به نکونام قبول کنیم.نکونام به خاطر استقلال پیشنهادات داخلی مثل تراکتور و پرسپولیس رو رد کرد.الان هم که زمان نقل و انتقلات تمام شده.برای تمدید قراردادش هم، یه روز فتح الله زاده می ندازه گردن قلعه نوعی،یه روز قلعه نوعی می ندازه گردن رحمتی،رحمتی هم که میگه مخالف جدایی نکونام هست.مدیر و سر مربی استقلال اینقدر نباید دوپهلو صحبت کنند رو کو راست میگفتن به نکونام، می خوانش یا نه.الان هم به هیچ تیم داخلی نمیشه رفت،شما بودید چه کار می کردید؟
    • بی نام IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      2 2
      دوست عزیز فرمایش شما درست،اینکه بذاخلاقی ها و رفتارهای نادرستی در برخی تیم ها وجود دارد که متاسفانه بیشتر رفتارها را با بازیکنهای موفق و دوست داشتنی مثل آقای نکونام می بینیم.اما نکته قابل تامل این است که پول همه چیز نیست.وقتی که مربی کره جنوبی به ما توهین کرد تمامی ایرانی ها از رفتار وی ناراحت شدند ،امارات و سایر کشورهای عربی هم همیشه این چنین رفتاری با ما داشته اند.به نوعی رفتار آقای نکونام مهر تاییدی بر این رفتارهاست.هویت ملی و غیرت و مسائلی که برای همه ملل حساس هستند با پول خریدنی نیستند چه 5 میلیارد و چه 50 میلیارد .مطمئناً اگر آقای نکونام این فصل تیمی نداشته باشد تنها کسانی که زیر سوال می روند همان افرادی هستند که این چنین با بازیکنان بزرگ و ارزشمند بازی می کنند.
  • حسن.ح.ز A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    46 15
    آقای نویسنده محترم(جوادی)اگه عشق درکاربودنه 5میلیاردبلکه 50میلیاردهم باعث رفتنش به لیگ ع ر ب ی نمیشد،پس عشقی در کار نیست واینا بهانه برای گمراهی ما هواداران است.اس اس بزرگتر ازین حرفاست.
  • شاهين A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    21 24
    آقاي حسن ح ز، استقلالي‌ها نگذاشتند با تيمي از ايران قرارداد ببنده. اون در سال منتهي به جام جهاني بايد بي تيم بمونه؟ حرف اينه. اصلا بحث پول نيست
    • حسن.ح.ز A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      17 22
      خودش ناز میکنه ونمیاد تمرین وفشاربهش میادتو اس اس محبوبترازاو هم هست،رحمتی،مجیدی،صادقی و...جلوترازنکونام هستن زورش میاد.
  • بی نام A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    30 5
    فردا اگه امارات بنا به دلایل سیاسی ایرانیها را به قیمت خیلی بالاتر خرید باید بروند؟!
  • masoud A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    38 16
    واقعا متاسفم واسه کسانی که دارن خیانت این آقای به اصطلاح کاپیتان تیم ملی رو توجیه می کنن، هر آدمی می تونه با درنظر گرفتن منافع ملی و منافع خودش یه تصمیم عاقلانه بگیره، این همه لیگ تو دنیا هست، قطر،ترکیه، کشورهای اروپائی، لیگ برتر و...، من اگه جای این آقا بودم حضور حتی در لیگ دسته 1 ایران رو ترجیح می دادم. پس لطفا حرکتش رو توجیه نکنید
  • بی نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    43 6
    آقاي جوادي اين چه حرفيه ميزنيد ؟ خب اگر استقلال پول نداره انقدر خب به عشق هوادارا توقعش رو پايين بياره و اگر جواد رو نمي خوان خب ميرفت يه تيم ديگه ... چرا بيخودي توجيه مي كنيد ؟ اصلا مذاكره با تيمي از ليگ امارات هم درست نيست چه برسه به قرارداد بستن
  • بی نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    47 9
    نکونام یا هر بازیکن دیگه‌ای اگه غیرت داشته باشه نمی‌ره تو اون لیگ جعلی بازی کنه!!! پول و بازوبند کاپیتانی همش بهونه‌س. موضوع اینه که عرق ملی مرده!!!!
  • رضا IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    3 4
    بنابه فرمایشات فتح الله زاده قراردادجواد350میلیون بیشترنبود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    5 3
    نکونام خودش داره بازی در میاره درست که پول ندادن بهش ولی دلیل نمیشه
  • احمد IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    7 5
    شما چه کاره اید که مینویسید: «احدالناسی حق بازخواست نکونام را ندارد»؟ از طرف خودتان حرف بزنید و برای دیگران تعیین تکلیف نکنید.
  • بی نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    1 2
    اقای جوادی به نظر شما اقای عباسی در توانش هست این کار رو انجام بده؟!ایشون متاسفانه هیچ کاری نمی تونه انجام بده نه مدیر ای را برکنار کند نه نصب نماید...
  • lمعصومه 33 A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    2 10
    همگی باهم یکصدا نیکو نام تو نیکی به خاطر خلیج فارس نرو
  • بی نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    7 0
    بازم دلیل نمیشه بره امارات بازی کنه...
  • خاک IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    18 4
    نکونام داره با حاجی فیلم بازی میکنن تا دست وزارت ورزش بره تو جیبش میلیاردی به استقلال برسه! چرا نگفتن بعد از دو روز از اتمام نقل وانتقال استقلالیا ثبت کردن ؟ فیلم بعدیش با اندو تکمیل میشه. دو فصله اخیر و الان برنامه مسابقات استقلالو هم مطالعه بکنید! 6تایا دو سه ساله مافیای فوتبال شدن آگاه باشید.
  • سجادیان سیدانی A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    4 2
    به عنوان یه پرسپولیسی مخالف رفتن ایرانی با غیرت به لیگ امارات هستم . اما یه نکته در این گزارش هست ، مگه نکونام پارسال چند از استقلال گرفته که هنوز یک میلیارد و 100 میلیونش باقی مونده . دکتر که با بزرگ نمایی و فرا فکنی بحث قرارداد پرسپولیسی ها رو پیش می کشه حالا چه جوابی داره ؟
  • سینا IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    5 2
    این رفتن به این لیگا بخاطر پول واسه استقلالیا که چیز رایجی هستش....
  • شاهین IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    6 6
    همه میدونند که پیشنهاد از لالیگا نداشت اومد استقلال...به عشق استقلال قید اوساسونا رو نزد .کم اسطوره سازی کنید
  • کوروش IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    1 1
    با این کار ، نکونام نشون داد که خلیج همیشه فارس و غیرت همش کشکه
  • چو ایران نباشد تن من مباد A1 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    1 3
    یه شماره حساب بدن تمام ملت ایران پول میدن امارات نره حتی بیشتر هم میدن. اما تو تلوزیون بین تمام تیمها ی لیگ برتر قرعه کشی بشه هر تیمی اسمش دراومد نکونام تو همون تیم بازی کنه .
  • شاگرد آقای جوادی! IN ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    51 1
    آقای جوادی بزرگوار با تمام احترامی که برای شما قائل هستم فکر میکنم برخلاف گفته شما،تمام ملت ایران حق دارند که نکونام را برای رفتن به لیگ امارات بازخواست کنند.بازیکنی در سطح نکونام قاعدتا اینقدر درمانده و بی پول نیست که حیثیت و عرق ملی اش را به دلار و درهم بفروشد و شما این را بهتر از هر کسی میدانید.به عقیده من پول پرستی بسیاری از فوتبالیست های ما طی سالهای اخیر موجب زیر سوال رفتن بسیاری از اصول اخلاقی شده که شاید این هم نمونه بارزی از آن باشد...
  • بی نام IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 3
    آقا با هزارتا دوربین رفته محک ، فک می کنه ما ساده ایم !!!!
  • خسرو A1 ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    2 0
    قبلا" بخاطر تعصبی که به استقلال داشتم به سختی میشد باور کرد که حاجی و اون گروه دور وبرش به تیم خیانت بکنند و همه کارهای ایشان را به حساب علائق ایشان به تیم میگذاشتم اما با توجه به اخراج جباری و سر کار گذاشتن نکو نام و نوشتن بیانیه های مشکوک به این باور رسیدیم بویژه انکه سعی بر ان داشت که بازیکنان متعصب و قدیمی رادر مقابل هواداران قرار دهد و انقدر استقلال را بدهکار کرده که دیگر نه کسی حاضر به قبول مسئولیت در این تیم است و نه گروهی حاضر به حمایت مالی ! عاقبت تیم هم قابل پیش بینی است اعتراض و تنش های های شدید در سال پیش رو و متلاشی شدن تیم در سال اینده
  • بی نام A1 ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    2 3
    فوتبال اين آقا تموم شده اينقدر اينو گنده اش نكنين
  • یسنا A1 ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 1
    جناب آقای بانام اون حرفو که میخوای بکشی بعد تایپش دکمه شیفت (shift ) و ت (j ) رو نگه دار کشیده میشه جناب!!!!!!!!!!!!!! حالا یعنی واقعا نمیدونستی؟