در 7سانحه رانندگی که طی بیست و چهار ساعت گذشته در جاده های ایران رخ داد، 12نفر کشته و 9نفر دیگرمجروح شدند.

 

علی ‏محمدعلی‏تبار، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه از واژگونی یک دستگاه تریلر در منطقه هرانده خبر داد و به فارس گفت: در این حادثه که امروز چهارشبه در نزدیکی تونل هرانده رخ داد، بی‏احتیاطی راننده تریلر ماک منجر به برخورد این خودرو با نیوجرسی وسط جاده و واژگونی آن شد.
پس از وقوع این سانحه و با جدا شدن بار سنگ تریلر، این محوله در لاین مخالف با یک دستگاه کامیون بنز که از روبه‏رو می‏آمد، برخورد کرد.
در این حادثه، کمک راننده تریلر و راننده بنز به شدت مصدوم شدند که با تلاش عوامل پایگاه امداد جاده‏ای امین‏آباد، اورژانس 115 و آتش‏نشانی فیروزکوه در کوتاه‏ترین زمان ممکن به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند.

تصادف بامدادی پراید، 4 تن را کشت
سرهنگ رضا سلبی، رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور ناجا در تشریح مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته در محورهای کشور به ایسنا گفت: برابر اعلام پلیس‌راه استان مرکزی در ساعت 2 بامداد امروز چهارشنبه، تصادف پراید با شی ثابت در محور اراک - قم، چهار کشته بر جای گذاشت.
علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس‌راه عدم‌توجه به جلو از جانب راننده پراید به میزان 50 درصد و عدم‌رعایت انتظامات دولتی از جانب اداره راه و شهرسازی اراک به علت عدم‌نصب گاردریل و علائم هشداردهنده به میزان 50 درصد اعلام شد.
رییس مرفوک راهور ناجا همچنین به واژگونی یک دستگاه سواری پژو 206 در کیلومتر 80 محور اهواز - آبادان در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در این حادثه که در ساعت 13:30 دیروز سه‌شنبه رخ داد؛ دو تن جان خود را از دست دادند. به گفته وی عدم‌توجه به جلو از جانب راننده سواری پژو 206 علت این حادثه خونین تعیین شد.

4کشته در تصادف پژو 405، کامیون آمیکو و کامیون ولوو در خوزستان
سرهنگ رضا سلبی ، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا به فارس گفت: ساعت 19:30 دیروز سه شنبه 25 تیرماه بر اثر تصادف یک دستگاه سواری پژو 405، یک دستگاه کامیون آمیکو و یک دستگاه کامیون ولوو در کیلومتر 37 محور اندیمشک - پل زال در استان خوزستان 4 نفر کشته شدند. کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده سواری پژو 405 اعلام کردند.
همچنین ساعت 21 دیروز سه شنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس ولوو در کیلومتر 33 آزاد راه زنجان - قزوین در استان زنجان 4 نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این واژگونی را عدم توجه به جلو از جانب راننده اتوبوس ولوو اعلام کردند.

2کشته در 2سانحه رانندگی محور رشت ـ قزوین و پونل ـ خلخال
سرپرست پلیس راه گیلان به واحد مرکزی خبر گفت: صبح امروز چهارشنبه بر اثر تصادف یک دستگاه تریلی با پژو پارس در جاده رشت به قزوین راننده خودروی سواری کشته شد.
سرهنگ مهیار رستگار علت این تصادف را انحراف به چپ پژو پارس اعلام کرد.
وی همچنین از کشته و زخمی شدن 4 نفر در تصادف پونل به خلخال خبر داد و افزود: در این حادثه که عصر دیروز سه شنبه رخ داد بر اثر برخورد یک دستگاه نیسان با کوه و واژگونی آن، یکی از سرنشینان این خودروی باری کشته شد و راننده و 2 سرنشین دیگر زخمی و روانه بیمارستان شدند.
28245

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 304030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    31 3
    با این همه کشته تو تصادف ها فکر کنم جمعیت 70 میلیونی تا سال بعد تقسیم بر 2 بشه
  • بی نام A1 ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    9 1
    مدیریت هم سرشون گرم تقدیر و تشکر از خودشونه!!!!
  • بی نام IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    2 3
    راحتترين صدور گواهينامه در دنيا در ايرانه