اشاره به نقش میرحسین موسوی، خاتمی و بهزاد نبوی در نوشاندن جام زهر به امام در نطق اسماعیل کوثری

نماینده تهران خواستار هوشیاری رییس مجلس و رییس جمهور منتخب در دعوت از میهمان روز تحلیف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسماعیل کوثری نماینده تهران در نطق میان دستور امروز خود با اشاره به سالروز پذیرش قطعنامه 598، گفت: این روزها سالگرد عملیات قادر و مرصاد و پذیرش قطعنامه 598 است و  ضروری است به اصل و محتوای آن بیشتر پرداخته شود تا کسانی که به ظاهر مسئولیت می‌گیرند و خواست، نظر و آینده​شان را مقدم بر خواست و نظر رهبری می‌دانند، سر رشته امور را در دست نگیرند.

وی افزود: رزمندگان اسلام از روز اول با دست خالی وارد صحنه نبرد شدند و با دشمن تا دندان مسلح و قسم خورده صف آرایی کردند و پیروزی‌های بزرگی را کسب کردند. اما زمانی​که برخی مسئولان خسته شده و به دنیاطلبی بیشتر تمایل پیدا کرده بودند، وقتی امام فرمانی را صادر می کردند، به شکل دیگری تعبیر و تفسیر می کردند.

اهم اظهارات عضو کمیسیون امنیت ملی را بخوانید؛

* مثلا امام می فرمودند که اگر من بودم اولین ناو آمریکایی که وارد خلیج فارس می‌شد را می زدم، رزمندگان اسلام هم آماده شده بودند تا به طرف ناو آمریکایی حرکت کنند، اما دستوری صادر نشد! از طرف دیگر فرماندهان و رزمندگان درخواست می کردند که وزرا و مسئولان در جبهه حضور پیدا کنند و باعث تقویت روحیه رزمندگان شوند، اما نه تنها امکانات به هیچ وجه اضافه نشد، بلکه وقتی دولت به ظاهر در ستاد کل قوا مسئولیت گرفت، موجب پذیرش قطعنامه شد و جام زهر را به حضرت امام نوشاندند.

*رییس ستاد آقای موسوی گفت پول نداریم، معاونت پشتیبانی و لجستیک یعنی آقای بهزاد نبوی گفت امکانات نداریم، معاونت تبلیغات و روابط عمومی یعنی آقای خاتمی گفت مردم خسته شده​اند و دیگر تمایلی به جبهه ندارند! لذا نه تنها مشکلی را حل نکردند بلکه همین اظهارنظرها باعث شد که امام قطعنامه را بپذیرد و جام زهر را بنوشد.

* حضرت امام احتمال تجازو مجدد دشمن را می داد فرمودند که از دشمن نباید غافل شد، لذا توسط ائمه جمعه​های سراسر کشور مخصوصا مقام رهبری از مردم خواستند به سوی جبهه‌ها حرکت کنند و حضور خودشان را نشان دهند. آنچنان مردم سیل آسا به سوی جبهه ها روانه شدند که همین حضور نشان داد مسئولین دولتی مردم را نمی شناختند و تحلیل غلط ارائه می نمودند. دیدم که در جایی دیگر از قول سید احمد آقا آمده که امام فرموند اگر می دانستم مردم اینگونه به جبهه ها می آیند قطعنامه را قبول نمی کردم.

*می​خواهم این نتیجه را بگیرم که همین آقایان چنین قطعنامه را به امام تحمیل کردند و بعد از آن، همین آقایان با تفکر اصلاح طلبی  جبهه سبز فتنه‌های سال 78 و 88 بر علیه مردم و رهبری طراحی کردند. با درایت رهبری و حضور مردم در روز 9 دی 88 مانند عملیات مرصاد این توطئه داخلی و خارجی سرکوب شد.

*حال سوال این است که اینها نباید در برابر اعمال ناشایست خود پاسخگو و خجالت زده باشند؟ چرا این همه توطئه ها در ضربه زدن به نظام اسلامی، در جام زهر نوشاندن به حضرت امام، به آشوب کشاندن تهران در سال 78 و با کفش نماز خواندن دختر و پسرها در کنار هم و آتش زدن عکس امام و پایکوبی در روز عاشورا و ... را فراموش کرده​اند؟ لذا خدمت رییس جمهور منتخب و آقای لاریجانی رییس مجلس پیشنهاد و تاکید دارم که هوشمندانه در روز تحلیف عمل کنند و از افراد فعال و ساکنین در فتنه 88 دعوت به عمل نیاورند تا این امیدواری جامعه عمل پوشانده شود.

*آمریکا و رژیم اشغالگر قدس یعنی اسرائیل بدانند با آگاهی مردم منطقه دیگر خواب راحتی نخواهند داشت. نمونه آن کشور سوریه که می خواستند در عرض دو ماه آنجا را اشغال کرده و کار را تمام کنند، اما این روزها احساس خطر کردند و همان تروریست هایی که به خاطر انفجار برج های دوقلو در نیویورک می خواستند از بین ببرند را به صحنه نبرد سوریه فرستادند و با حمایت دلارهای کشورهای عربی، ولی در نهایت با شکست های پی در پی​ای که به این تروریست ها تحمیل شده است، باید پا به فرار بگذراند.

* اتحادیه اروپا بداند با اقدام اخیرش در درج نام حزب الله در لیست تروریست‌ها همه جوامع مسلمان به خباثت آنها را بهتر شناخته اند، آنها نیز مانند سیاستمداران آمریکا زمین خورده صهیونیست ها شده اند و بدانند که ضرر بزرگی شامل حالشان خواهد شد.

* نمایندگان در نطق شان دائما از تهران مرفه صحبت می کنند در حالیکه باید بگویم در برخی نقاط تهران ساکنان دچار مشکلات عدیده هستند اما چون اکثر نمایندگان شهرستان ها در شمال تهران سکونت پیدا کرده اند اطلاعی از مشکلات نقاط دیگر تهران ندارند.
/29220

 

کد خبر 305073

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 187
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام CH ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    اینهاروزه داران جامعه ماهستندببینیدچقدرجامعه مان پوک ومیان تهی شده است
    • صداي جوانان IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      جناب كوثري / يعني ميفرماييد امام راحل با اون همه عظمت / خام سه نفر شدند؟
    • بی نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      تاریخ درباره این افراد قضاوت خواهد کرد
    • حمید IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      خاطرات هاشمی رو بخونید میبینید که امام در خرداد 68 به هاشمی میگن که راضی هستند از اینکه جنگ تمام شده و بعد از رحلتشون کشور دچار جنگ نیست. اگر جنگ تموم نشده بود میدونید بعد از رحلت امام چه بر سر مملکت می اومد؟!! از شما بود تا قیام قیامت جنگ رو ادامه میدادید!!
    • ایرانی CH ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      عزیزم با فرض درست بودن ما از این اقایان برای پایان جنگ متشکرم.
    • بهبود A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      امیدوارم با دیدن این نظرات قاطع مردم فهیم ایران نه تنها آقای روحانی و رئیس مجلس بلکه امثال آقای کوثری هم هوشیار شده باشند که این مردم چه کسی را قبول دارند و چه میخواهند........ بزن دست قشنگه رو.....
    • رضا IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      آقای کوثری خداراشکر آنموقع شما عضوکمسیون امنیت ملی نبودید. البته طرز تفکرشما اینست که جنگ باید کرد در هر موقعیتی وهرزمانی و مملکت ومردم چه بلایی سرشان می آید اشکالی ندارد.(افغانستان/عراق/سوریه و...) واقعا متاسفم..
    • بی نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      203 1
      خیلی جالبه که ایشون تا دیروز آقای روحانی را ساکت فتنه میدونستن
    • صداي جوانان IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      خطاب به حافظ : مردم با ديدگاه مثبتي كه به نظر من داشتند / ديگه من لزومي نميبينم جواب شمارو بدهم
    • مسعود A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      145 2
      اگه اینطوری که میفرمایید باشد خدا پدر این سه نفر رو بیامرزد و خدا خیرشان دهد که باعث شدن که جنگ تمام شود جوانان بیشتری شهید نشوند و خسارات بیشتر از اینها بر کشور تحمیل نشود
    • یاسمن IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      8 51
      خطاب به صدای جوانان..این قضیه جام زهرو تا تهش در بیار..میفهمی خامی و فشار چه معنی میده..اصلا برو اول اول تاریخ تشیع دیگه ملکه ذهنت میشه..بعد تا عمر داری همیشه ته دلت یه غم میمونه.بعد میفهمی که دنیا بد فریبنده ایه..
    • اصلاح A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      44 4
      واقعا آقای کوثری با دیدن نظرات مردم دیگه نباید نظری داشته باشن.فقط خاتمی.
  • بی نام A1 ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    باید دید جام زهر بعدی رو چه کسانی به مردم می خورانانند؟!!!
    • بی نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      جام زهری بود که ملت و وطن مون را نجات داد هنوز از خاطر مردم و رزمندگان عزیزمون نرفته که در اواخر جنگ چه وضعیتی در صحنه جنگ داشیم
  • بی نام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    واقعا برای تفکر اینگونه افراد متاسفم !!!!!
  • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    عجب ! پس اینجوری بود !
    • ali IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      24 1
      ماتوکتابهای تالیف شده برای دانشگاه ها(وصایاامام،دفاع مقدس)خوندیم امام فرمودندکه تا زمانی که دشمن اقدامی علیه ملت ما انجام نده مااقدامی نمیکنیم چون ما صلح دوستیم واگرپیش دستی کنیم وجه صلح دوستی اسلام را خراب میکنیم،حالا این آقای کوثری کاسه داغ تر از آش شده و میگه نذاشتن به حملات صورت بگیره
  • بی نام A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    آقای کاسب فتنه شما هم به قیامت فکری بکنید
    • بی نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      چقدر جالب گفتي... واقعا هم تنها دسته بندي صحيح وقايع سال 88 ميتونه به اين ترتيب باشه : 1- سران فتنه 2- اصحاب فتنه 3- ساكتين فتنه 4- كاسبين فتنه
    • امین IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      خبر یه کاری کن بشه چند بار مثبت داد !
  • حسین IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    طبق نظر شما باید تا ابدالدهر جنگ ادامه پیدا میکرد ها؟
    • مازیار EU ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      453 8
      "آقای خاتمی گفت مردم خسته شده​اند و دیگر تمایلی به جبهه ندارند!" احتملا آقای کوثری و دوستانشون میخواستن یه رکورد جدیدی بزنن
    • احسان A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      353 7
      بعضی ها فقط تو جنگ و بحران می تونن نفس بکشن.
    • حامد CZ ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      333 8
      من خودم اون موقع رزمنده بودم. این فقط امام نبود که جام زهر رانوشید بلکه تمام کسانی که کاسب فتنه هم نام میبره وهمه نوشیدند . کسی از صلح در آن شرایط خوشحال نبود ولی بهترین کار ممکن بود. باید از تمام عاملین تشکر کرد. افرادی مثل کوثری باید از مردم به دلیل اسرار بر جنگ بعد از فتح فاو عذرخواهی کنند.
    • مریم IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      ایرانی عزیز! شما زمان جنگ چند نفر از اعضای خانواده تون درگیر جنگ بودن که اینجوری از صدمات جنگ بیزاری؟ نگاه سکولار و اومانیستی جنگ را جز ضایعه نمی داند و نگاه خدا محور جنگ را فرصتی برای محک اخلاص افراد می داند. سایت تک بعدییه و افرادی که عموما بهش مراجعه می کنند بسیار تک بعدی تر!
  • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    وظیفه داریم دست تک تک رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و شهدا و خانواده هایشان - و حتی سردار کوثری - را ببوسیم؛ اما همین 8 سال هم اضافه بود و میشد زودتر تمام بشه تا این همه جان و مال از دست نره. آخه تا کی ادامه میدادیم جنگ را؟؟؟ همین الآن جنگ نیست وضعیت کشور اینه، اگر جنگ هم بود ...
    • سید A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      5 105
      امام حسین هم میتونست جنگ نکنه . پس چرا جنگید ؟ برای ما که وضع مملکت برامون مهمتره نه حق و باطل بهتر که جنگ تموم شد
    • نفس A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      23 4
      جنگ را همین امریکایی ها درست کردند که الان همه خاستار رابطه باهاشن ما در پایان جنگ دیگه تجهیزات نداشتیم و بیشتر فرماندهان نامدارمون هم شهید شده بودن چرا ایندرو در نمی یابید اقای رفسنجانی اون موقع ادم خوبی بوده
  • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    یعنی ناراحتی که جنگ تمام شده؟!
  • شهاب IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    خب دیگه متهمان اصلی آقای نبوی-موسوی-خاتمی هستن،آقای کوثری از نقش کروبی برای ما بگو ،بالخره ما جوان هستیم و خام!!!!!!!!!!!!!!دفتر خودت تو خیابون دزاشیب تو مشکل من منطقه 18 تهران رو چه میفهمی؟؟
    • بی نام IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      78 0
      منطقه 18 رو بی خیال درد روستایی رو با و مشکل گرانی و بیکاری چه می فهمی
  • نعمت IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    امامی گه دنیا را به کرنش وادار کرد یعنی خود تصمیم گیرنده نبود ، توبه کن آقای نماینده .
    • بی نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      جناب نعمت در جنگ صفین امام معصوم را وادار به سازش با معاویه کردند انهم در یک قدمی پیروزی انوقت شما عجب فرمایشی میفرمایید.
    • بی نام IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      45 2
      عزیزی که به نعمت هشدار دادی که امام علی را مجبور به سازش کردند ظاهرا غافلید از انکه شوریدگان به امام علی(ع)سرداران سپاهشان بودند نه سپاه موسوی و نبوی در انزمان هم فقط یک تدارکاتچی صرف بودند
  • بی نام IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    آقای کوثری این طور یکجانبه و بی مهابا تهمت نزنید آخرتی هست قیامتی هست.
    • بی نام IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
      0 7
      تو برو تاریخ کشورت رو ورق بزن تا بفهمی تهمت است یا حقیقت
  • بی نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    یعنی هشت سال جنگ کم بود! یعنی شما بازم دوست داشتید بجنگین! آقا گذشته تموم شد به فکر آینده باش
  • بی نام A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    هر انسان منصف و بی غرضی میتواند تصمیم سترگ و سرنوشت سازی که پیر جمازان گرفت را درک کند اما وقتی پای حب و بغض های شخصی و گروه هی وسط باشد حتی امام خمینی را هم بی نصیب نمیگذارند پذیرش 598 در راستایی اهداف امام برای انقلاب و ایران بود و تا آنجا که میدانیم امام امت فردی روشن ضمیر و شخصیتی همه جانبه نگر بودن....
  • بی نام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    با تقديم احترام به همه ايثارگران در راه وطن، اما بايد گفت كلا فلسفه وجودي بعضي از اين آقايون به بودن جنگ بستگي داره، مثل موج كه به وجود دريا وابسته است!
    • بی نام A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      210 6
      دقيقاً، بعضي ها نونشون رو از همين مسائل ميخورند!
  • بی نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    ای کاش که حمله کرده بودند به ناو آمریکایی راستی هنوز هم دیر نشده الان هم کلی ناو آمریکایی توی خلیج فارس هستش.ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است
  • بی نام IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    آقای محترم ... کسی اگه میخاست جام زهر به امام بده همون سالهای 60-62 میداد.نمیومد 8 سال بجنگه... شما ظاهرا در جریان نیستی که همین آقایون بودند که با تدبیر و کاردانی 8 سال هم جنگ و تسلیحات رو اداره کردند و هم کشور رو.... مطمئن باش خیلی از شما آقایونی که الان ادعاتون میشه اگه سرکار بودید یک ماه هم نمیتونستین جنگ رو اداره کنین...این که 8 سال جلوی عراق با مردونگی ایستادیم ...این تدبیر نمیخاست؟ تفکرات شما الان تو مهار یک دلار و تورم و گرونی ناکامه..چطور میخاست 8 سال عراق رو مهار کنه... درسته نیروی ایمان و اداره هست اما منطق هم هست..اگه آمریکا و همدستاش وارد جنگ میشدند چطوری جلوشون وایمستادی؟ با بمباران گسترده شهرها و زیرساخت ها چیکار میکردی؟ حالا نشستی پشت میز میشینی جنگ رو نقد میکنی...؟
    • هوشنگ IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      آقای کوثری در زمان قطعنامه فرمانده لشگر 27 حضرت رسول بودند و در جبهه ها بودند ولی ایشان فقط بلدند دستور بدهند و گمان میکنند که اداره جنگ یهنی دستور دادن به زیردستان برای پیشروی ، فکر اینکه مهمات چگونه خریداری شود ، مملکت چگونه بچرخد و سیاست چه باشد و .... در کارشان نیست و به همین راحتی می آیند و تهمت میزنند که فلان افراد گفتند امکانات نداریم پس جام زهر را نوشاندند
    • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      خدا پدرت بیامرزه
    • iran IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      34 68
      دمت گرم
  • بی نام EU ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    288 3
    شما که اینقدر به جنگ علاقه دارید چرا تشریف نمی برید با تروریستهای سوری مبارزه کنید؟
  • بی نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    153 1
    مجلس جای صبوری، خردورزی، تعقل، سیاست ورزی، آرامش بخشیدن، قانونگذاری و قانون خواهی، نظم و انتظام، و پیشگیری از تهمت زنی‌ها و جلوگیری از اجحاف حقوق آحاد ملت است.
  • رهام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    اصن همه بد,آقای کوثری شما خوبی؟؟؟؟آخه چی از جون این بنده خداها میخواییییین؟
  • بی نام A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    523 8
    برادر چرا نمیگی تهاجم دوباره دشمن پس از پذیرش قطعنامه ناشی از این بود که ما در شرایط عسرت و بیچارگی قطعنامه را قبول کردیم نه در موضع قوت؟ اگر جلوتر میرفت بدتر از اون میشد که دیدی
  • دلسوز مردم A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    زحمات آقایان میر حسین موسوی و خاتمی بر هیچ کسی پوشیده نیست . زنده باد خاتمی زنده باد اصلاحات
  • بی نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    از نظرات کوبنده مردم خوشحال هستم و دیگه جوابی لازم نیست من بدم
    • بی نام IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      3 109
      چه قدر شماها ساده هستيد فكر كرديد چون تو اين سايت اكثر نظرات به سمت اصلاح طلبان هست فكر ميكنيد شما كل مردم هستيد؟!!! يه سر به پربيننده ترين سايت خبري كشور (فارس) بزن تا بفهمي كه شماها اندك هستيد.
  • habiballah SE ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    381 7
    در اینجا دو روایت مختلف داریم از جام زهر یکی از تلویزیون ها پخش میشه که امام با درایت خاص و اینده نگری این کار را انجام داده یکی این هست که اقایان دولتی ان زمان باعث انجام این کار شدند
  • ناشناس A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    536 6
    واقعا نمايندگان مجلس ما ميخواند از حق ما دفاع كنند يا ميخواند تسويه حسابهاي شخصي كنند وخودشونا عزيز كنند
  • حقیقت گو A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    ظاهرا ایشان هنوز از شوک رای قاطع مردم در لبیک به فراخوان اقای خاتمی بیرون نیامده اند
    • iran IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      154 3
      گل گفتی
    • بی نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      جناب حقیقت گو جناب خاتمی چرا این فراخوان را برای رای دادن به جناب عارف نکرد و نامه نوشت که ایشان کنار بکشد ؟ ضمنا خاتمی سال 88 هم فراخوان داد که مردم به موسوی رای دهند اما چه شد ؟
    • بی نام IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      241 4
      مردم هم رای دادن اما...
    • باربارا IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      12 0
      بی نام اولی، مرد رای دادن، خیلی خوب هم رای دادن. اما شماها خواب تشریف داشتین (و همچنان در خوابین)!
  • بی نام A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    146 2
    باز خوبه كه گفته اين آقايان در زمان جنگ بودند و منصبي داشتند. بهتره اين رو هم بگه كه يكسري آقايان كه الان همه كاره هستند در زمان جنگ ايران نبودند. نه خودشون نه خانوادشون.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    607 5
    خوب! خیلی هم کار خوبی کردند. پس میخواستید جنگ 100 سال طول بکشه. شما که تو دفتر خودت نشستی بیا ببین الان خوزستان در چه وضعیتی بسر میبره و اون زمان بر سر خرمشهر، آبادان ، دزفول و ... چی فرود میومد!!!(لطفا نظرمو نمایش بده.حرف نامتعارفی نزدم)
  • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    159 2
    لابد انتظار داشتن که ما تا الان در حال جنگ باشیم و جام عسل بنوشیم
  • بی نام A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    104 2
    راستی, یک نکته جالب! میگم از این قشنگتر نمیشه از این چند نفر دفاع کرد! نکنه این آقا با اون آقایونی که اسم برده رفاقتی دارند؟!!!
  • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    140 3
    كاش در انتخابات بعدي مجلس شرايط جوري باشه كه مردم مشاركت خوبي كنند تا ماشاهد سخنراني هاي عجيب و غريب نباشيم.
  • کاظم A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    484 5
    برادر تفکر شما این هشت سال گذشته بارها و بارها قابلیت خودش را نشون داد. این همون تفکری بود که قطعنامه ها را کاغذپاره می دانست. نتیجه اش هم که دیدید. مردم هم فهمیدند شعارهای شما تو خالیه پس لطفا بی خیال شو بذار اونای که کار بلدن یه کاری کنند. با تشکر از سردار
  • meisam IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    504 5
    منم میخواستم جواب اظهارات عجیب آقای کوثری رو بدم.ولی دیدم مردم خودشون سنگ تمام گذاشتن اینجا.فقط به این اکتفا میکنم:آقای کوثری پیام 24 خرداد رو نفمیدید یا خودتونو فریب میدین؟؟؟ پیشنهاد مشود رونوشتی از پاسخ های کوبنده مردم به اظهارات ایشان به دفتر آقای کوثری ارسال گردد.
  • بی نام A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    380 5
    چه تقسیم جالبی! عامل فتنه, کاسب فتنه!!
    • مهدی92 A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      122 3
      خدائیش باید به تز کاسب فتنه مدال داد خیلی قشنگ و بجا ست
  • مهدی A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    532 6
    من خودم سال های 64(عملیات فاو) و 65 (کربلای 5) جبهه بودم . اما بعد از آن به خاطر آن چه در مناطق جنگی دیدم از جمله کمبود امکانات نظامی، دیگر داوطلب نشدم. تا این که قطعنامه را پذیرفتیم و صدام بر خلاف تعهدات بین المللی بار دیگر به داخل خاک ما حمله کرد و من و دوستانم بی درنگ راهی جبهه شدیم. آن حضور پر شور مردم در مرداد 67 که بار دیگر جبهه ها را پر کردند به هیچ معنایش این نبود که موافق ادامه جنگ تا هر زمانی بودند. آقای فرمانده قبول کنید که با توجه به تجهیز عراق به انواع سلاح ها، حمایت بی دریغ قدرت های جهانی از صدام و ضعف اقتصادی و نظامی ما، ادامه جنگ امکان پذیر نبود.
    • محمد هادی IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      درود به شرف شما رزمنده ها، ممنونم که میاید واقعیت هارو میگید که جوونای هم نسل ما متوجه اوضاع بشن
    • رزمنده A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      152 2
      یادم میاد در جریان عقب نشینی فاو حتی از لحاظ فشنگ کلاشینکف درمضیقه بودیم وقطعنامه در شرایطی پذیرفته شد که الحق تا آخرین فشنگمان جنگیده بودیم
    • بی نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      جناب مهدی همینکه گفتی "....از جمله کمبود امکانات نظامی، دیگر داوطلب نشدم." معلومه که چقدر رزمنده ای .احتمالا جناب خاتمی هم در ان زمان امثال شما را دیده بود که انگونه اظهار نظر کرده
    • ناصحی A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      39 1
      آقای بی نام، اگر حالا این رزمنده (مهدی) حرف شما را قبول داشت بازهم این طوری با هاش برخورد می کردید؟ می دونی کسی که عملیات والفجر هشت و کربلای پنج بوده نیازی نداره شجاعت اش را برای شما اثبات کنه. تو آن زمان کجا بودی؟ متاسفم برای شما که اگر رزمنده ای حرف شما را قبول نداشت بهش توهین می کنین و به جاش اگر کسی حتی یک روز جبهه را ندیده بود و با شما هم عقیده بود، میشه یک رزمنده بزرگ
  • بی نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    419 4
    این آقا هنوز تو اون دوران توقف کرده و نمیخواهد حرکت کند گیرم که امام جام زهر را نمی نوشیدند آیا وضعیت بهتر میشد یا مملکت ویرانتر میشد؟ نمی دانم چرا بعضیها خود را آخر عقل و منطق حساب میکنند و دیگران را نادان فرض میکنند؟
  • یکی A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    541 4
    جوری از تمام شدن چبگ حرف میزنند که انگار عامل رفاه و آسایش ایرانیان همین جنگ بود که یه عده خیانت کار این آسایش را از ملت گرفتند
  • شهاب IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    88 1
    لابد ایشون نمی دونن که امکانات ما برا ادامه ی جنگ در چه حدی بود!
  • حسین IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    149 1
    اینها از اینکه آقای خاتمی طرفداران بیشماری دارد ناراحتند و پس از شکست انتخابات اگر این حرف ها را نزنند که ...ولی با ایشان باید بگویم شما هر چقدر از این حرف ها بیشتر بزنید محبوبیت افراد نامبرده بیشتر میشود آقای کوثری الان آقای خاتمی اینقدر محبوبیت دارد که در ایران رییس جمهور تعیین می کند
  • بی نام A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    271 1
    امام خطاب به مهندس موسوی گفت «جناب آقای موسوی، آنانکه در مقابل شما ایستاده‌اند، توانایی اداره یک نانوایی را هم ندارند" ...
    • بی نام A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      23 1
      بسیار عالی
  • ویانا IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    39 0
    :}
  • بی نام A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    416 3
    آقاي نماينده شما از وضع مالي خودت برامون بگو!!!
  • بوشناس A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    14 76
    یک موی آن جوانی که به جبهه رفت و برنگشت بر کدامین سر نسل امروز روییده است.
  • تراويس EU ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    268 4
    حالا هدفش از گفتن اين حرف ها چي بود؟ يعني مي خوان ميرحسين موسوي در مراسم تحليف رياست جمهوري روحاني نباشه؟ قرار هم نبود که بياد
    • بی نام A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      25 1
      نه هدف اين سم پاشي هاي سنگين اخير عدم حضور آقاي خاتمي است
    • منصور A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      2 0
      زنده باد دلسوزان و باغیرات ایران
  • بی نام A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    402 4
    ایشون روزه هم هست!!!!!!!!!!!؟
    • بی نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      284 3
      منظورت روزه با رعايت تمامي موارده يا فقط رعايت نخوردن و نياشاميدن؟ تكليف رو معلوم كن!
  • بی نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    339 2
    آقا تو جنگ نقل و نبات که پخش نمی کردند که این همه مشتاق ادامه دادنش بودید جونای مردم خون می دادند.
  • بی نام IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    308 4
    بعنوان رزمنده ای که در این زمینه اطلاعات مختصری دارم از اظهارات ایشون متعجبم .
  • یه ایرانی مسلمان IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    250 4
    به نظر من جام زهرو اونایی به امام دادن که جلوی کارهای بی تدبیر بعضی ها سکوت کردند و اجازه دادن هرکار میخوان بکنن
  • علی A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    372 3
    سلام خسته نباشین اگه امام موافقت نمی کردن و به قول شما جام زهر نمی خردن آخرش چی میشد 8 سال جنگیدیم 20 سال داریم می سازیم به جایی نرسیدیم لطفاً به آقایون یکی بگه که زمان بزن بزن نیس زمان بفرما بفرما شده
  • علی A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    315 4
    آنها چندسال قسمتی از حکومت دستشان بود ، شما که دهها سال کل حکومت دستتان بود چرا مسئولیت قبول نمی کنید و همه گرفتاریها را به آنها حواله میدهید .
  • راضی A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    284 3
    از خبر آنلاین به خاطر انعکاس همه نظرات متشکریم .امیدواریم رسانه همیشه همه نظرات را انعکاس بده ...
  • بی نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    318 5
    شما از امام حزب الهي ترين؟!!
  • بی نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    293 5
    اینجور که این نماینده صحبت کرده توهینه به امام عزیزمان
  • بی نام EU ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    378 3
    کروبی رو جا انداختی!!!!
  • هانی A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    63 4
    خیلی دوست دارم با این جور آدم ها رودرو صحبت کنم تا مطمئنشم که راسته!
  • بی نام A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    92 3
    ملت خسته از واژه جنگن. درک کنید.حداقل صحت حرفتون رو در نظرات مردم ببینید!!
  • بی نام A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    82 4
    این آقایون بودند تا همین الان باید می جنگیدیم
  • بی نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    28 85
    البته از رفتار خيلي ها مشخصه كه اهل كوتاه آمدن و سازش هستند.
  • بی نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    229 3
    آقای کوثری با لشگر 27 چندتا شهر عراق رو فتح کردی؟
  • بی نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    176 5
    دوست دارم همين پيغام ها رو اين آقا بخونه !
  • بی نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    316 7
    ان شا الله به کوری چشم یک عده شاهد حضور پر رنگ آقایان هاشمی و خاتمی در مراسم تحلیف خواهیم بود
    • علی رضا IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      2 0
      ان شاء الله دوست عزیز ، دعای زیبایی کردی . حضور خاتمی دل ها را امیدوار و چهره ها را پر از آشتی و صلح خواهد کرد .
  • حميد ٦٦ IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    263 4
    بزرگش نخوانند أهل خرد. كه نام بزرگان به زشتى برد
  • علي A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    229 3
    آقاي کوثري اگر چند دقيقه وقت بزاري و نظرات مردم رو بخوني متوجه ميشي که مردم هوشيارن و ميدونن که نيت شما از گفتن اين حرفها چيست. به نظرم شما خودت بهتر از هرکس ديگه اي ميدوني که مملکت تو اواخر جنگ چه وضعيتي داشت
  • بی نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    145 4
    اقای کوثری فرماندهان جنگ شما بودید امام دنیای معرفت و تیز بینی بودند امام بشدت روی مسائل جنگ اشراف داشتند امام کسی نبودند که با گزارشات 1.2 منبع به نتیجه گیری برسند شما اگر قدرت قبولاندن فرضیات خود را داشتید میخواستید نگذارید اینگونه بشود
  • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    خيلي ممنون جناب كوثرى كه مردم رو مطلع كرديد
    • بی نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      74 3
      ما از گذشته خيلي ها مطلع بوديم.
  • اشکان IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    320 4
    ساکتین فتنه ای که امثال این آقا میگه و مدام در این 4 سال لیستهایی از ساکتین فتنه نام می بردند در رأسش که آقای روحانی هست پس رئیس جمهور منتخب هم نباید از دید امثال کوثری در مراسم تحلیفش شرکت کنه!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    86 5
    قطع نامه مثل دارو بود، تلخ بود اما فایده داشت. هی هم نگید جام زهر جام زهر
  • من IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    60 2
    فک کنم یه اشتباهی شد پ نقش اسرائیل آمریکا منافقین صدام عربستان فرانسه ایتالیا آلمان سوریه روسیه و...خلاصه بقیه دنیا چی شد؟
  • بی نام IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    8 198
    انسانهاي ترسو و سازشكار به هيچ دردي نميخورن.
  • بی نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    99 2
    در باغ شهادت بازه هنوز ولي. اگه خيلي علاقه دارين.
  • بی نام DE ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    73 3
    راستش اون روزها منم تو جبهه ه بودم واز پذيرش قطعنامه ناراحت شدم ./ اما بعدها كه فكر كردم ديدم امام بهترين تصميم رو گرفت چون ادامه اين جنگ تنها بسود عربها ، اسراييلها وامريكاييها بود . همونايي كه سعي دارند دوباره ما رو تو جنگ اقتصادي شكست بدهند .
    • بی نام IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      0 0
      والان هم توي سوريه ومصر وعراق جنگ راه انداختند ايا مسلمانان نفع ميبرند ؟!!!!!!!!!!
  • محمدرضا A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    172 4
    انصافا الان شما بیشتر دنبال ایجاد فتنه هستی یا اون بندگان خدا؟؟
  • مردیم از گرسنگی IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    219 3
    اقای کوثری گوج کیلویی 3000 تومان نخورده که بفهمه مقاومت یعنی چه حداقل در زمان دولت میرحسین تورم بالا نبود
  • بی نام A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    149 4
    آقاي كوثري، خجالت بكش. با اين حرفهات داري به عزيزانمون در كشور دوست و برادر عراق توهين مي كني!!!يعني شما دوست داشتي جنگ با برادران عراقيمون ادامه پيدا كنه؟!!
  • بی نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    143 3
    ای کاش انتخابات مجلس با حضور همه گروههای سیاسی برگزار بشه اون وقت ببینیم اون صندلی برازنده کیه
  • بچه تهرونی IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    201 5
    یک سوال: واقعا مردم تهران به ایشون رای دادن؟ شما بگید، آیا نماینده شماست؟
  • محمد EU ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    156 3
    انشااا در انتخابات اينده مجلس مردم با حماسه ي ديگر تكليف كاسبين فتنه را خواهند داد
  • ابراهیم ش- A1 ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    17 3
    سلام آقای کوثری من از رزمندکان هشت سال دفاع مقدسم و از کسانیم که در ده عملیات خط شکنی بودم و روندو بهتر از شما میدانم اصلا شما تفکرات امام را نشناختید زرنگی امام شهره عام و خواص است او مصلحت مردم را از من و تو خوب میدانست او زهرا برای خاطر مردم خورد و همیشه به مردم فکر میکرد
  • بی نام A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    114 3
    مگه قرار بود تا ابد بجنگیم. بالاخره یه روزی باید جنگ تموم میشد
  • سید IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    19 2
    باسلام من یک ایثارگر زمان جنگ از طرق ارتش هستم امروز برای انجام کاری به سازمان ایثارگران نزاجا رفتم افراد جانبازی که به آنجا مراجعه میکردند برای گرفتن وام های بسیار ناچیز میکردند اگر قبول ندارید بروید ببینید اگر بحث حضور درجبهه است چه فرقی بین این افراد با امثال آقای کوثری هست
  • پسر ایران IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    3 38
    نابود باد کسی که ایران"اسلامی" را نخواهد
  • بی نام EU ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    5 40
    قطعه نامه نوعی پیروزی بود.ولی 9 دی یادتون نره.ما هنوز در خط سالار شهیدان آماده ی شهادتیم و هر جا هم لازم باشد اقدام خواهیم کرد.
  • بی نام EU ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    28 2
    کروبی رو یادتون رفت وارد این ماجرا کنید
  • بی نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    15 2
    خیلی جالبه تنها دلیل برای ادامه جنگ حضور مردم بوده یعنی تا زانیکه مردم حاضر بودن بجنگند و کشته شوند باید جنگید.درایت، درو اندیشی، منافع کشور و مردم هم که هیچ
  • بی نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    26 2
    من این سه نفری رو که اسم بردید که هشت سال جنگ رو مسئولیت داشتند و کشور رو حفظ کردند ترجیح می دم به این آقایانی که تازه آمده اند
  • سید IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    28 2
    جناب کوثری فراموشی بد دردی است من خودم رزمنده بودم .بیشتر حرفهای شما خلاف واقع بود
  • بی نام A1 ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    19 2
    آقای سردار کوثری باید از همه جانفشانی های امثال شما تشکر کرد اما تاکی میخواهید با این حرفها اوضاع مملکت را بهم بزنیدبیاید مملکت داری کنید تا این همه فقر وبیکاری درکشور بیداد نکند خلاصه سواره کی خبرداره از پیاده
  • بی نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    48 2
    میگم تسویه حساب شخصی رو بذارید کنار .میشه شمایی که تو مجلس هستی فقط بپرسی این قیمت ها کی تثبیت میشن مردم تکلیفشون رو بدونن گرونی یه دردیه اما درد بزرگتر اینه هیچ چیزی قیمت ثابتی نداره. آقای نماینده یه کمی هم به فکر مردم باشید.
  • بهروز IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    57 3
    آقای محترم کسانی دیگر جان دادن شماها صاحبش شدید
  • ساکن وطن IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    13 2
    بابا این حرفا را ول کنید حقوق فرهنگیان بازنشته و شاغل و کارمندان شهرداری و تامین اجتماعی را تا الان ندادن
  • بی نام A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    48 2
    آقای کوثری یعنی شما معتقدید هنوز جنگ میبایست ادامه پیدا میکرد؟‌ البته اگر پیروزیهای ما همانند دو سال اول جنگ استمرار میداشت جنگ تا فیها خالدون ادامه مییافت ولی کیست که نداند این قطعنامه از سر نا چاری پذیرفته شد ؟‌
  • مهر IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    30 3
    فقط میشه گفت عج.........ب!!!!!!!!
  • يگانه IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    58 2
    از روشنگري شما ممنون، حالا ميفهمم آقايان به قول شما فتنه گر تو چه جو و شرايطي و چه تفكراتي از اطرافيان قرار داشتند و واقعا براي پايان دادن به جنگ با فداكاري قدم پيش گذاشتند و تهمتها را به جان خريدند تا مملكت حفظ بشه. البته رزمندگان و سرداران ايثار كردند و تا هستند بايد تكريم شوند ولي دليل نميشه كه طرز فكرشون ايرادي نداره. آقاي سردار شما هم انصاف نيست كساني كه دستشون براي پاسخگويي باز نيست به هر اتهامي خواستي بنوازي
  • حمید IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    64 4
    خدا پدر این سه بزرگوار را بیامرزد...اگه به شما بود که ما تا به حال در حال جنگ بودیم...
  • خوزستانی A1 ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    52 3
    یکی نیست به این آقا بگه جنگ چه عواقبی داره؟این 8سال کشور ما رو به اندازه 80 سال عقب انداخته حالا ایشون ناراحتن چرا جنگ زود تمام شد !!!!
  • پسر یک رزمنده A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    86 2
    پدر من 3 سال توی جبهه داوطلبانه جنگید، وقتی در مورد قطعنامه ازش میپرسم( به همین ماه عزیز قسم) و اینکه ایران چرا قبول کرد، میگه کفگیر خورده بود ته دیگ!!! بابام عضو گردان تخریب بود( لشکر41 ثارالله که فرماندش حاج قاسم سلیمانی بود) خودش میگه ما می دونستیم ادامه جنگ با این امکانات ممکن نبود... سلاحهای نیمه سنگین که هیچ بلکه برای مهمات سلاحهای سبک هم مشکل داشتند!! بعضی مواقع هم میگه مسئولین به امام گفته بودند گندم نداریم و هر چه که هست داریم ته سیلوها رو جارو می کنیم...چون پدرم به عنوان یه بسیجی رفت جنگ حرفشو قبول دارم...روی سخنم با آقای کوثری هست که گمان نکنن تنها خودشون برای این مملکت جنگیدن...بلکه کسانی هستند که روزهای پذیرش قطعنامه رو به خوبی به یاد دارند!!!
  • بدون نام EU ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    80 3
    سلام دوستان من یک رزمنده هستم مدت یکسال در کردستان در دره شیلر مستقر بودیم .علاوه بر مسائل جنگ مشکلات زیادی گریبانگیر رزمندگان بود مثل نبود سوخت کافی وتغذیه مناسب که بنده خاطرم هست غذا وسوخت به حالت جیره بندی درامد. پس از ان مدتی هم درابادان بودم که مصادف بود باپذیرش قطعنامه از سوی امام که دران منطقه که ما بودیم مشکل نبودن مهمات وکمبود غذا خصوصا اب اشامیدنی به وضوح به چشم می خورد.حال این اقا تاسف می خوره چرا جنگ تمام شد .وافرادی درپذیرش قطعنامه دخیل بودند شما که ان دوران بودید چرا امام را نسبت به این کار روشن نکردید .اقای کوثری تهمت گناه کبیره محسوب میشود ودست تمام افرادی که درپذیرش قطعنامه دخیل بودند درد نکند .
    • بی نام IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      3 43
      خيلي ها تو اين صفحه نوشتن كه رزمنده هستند! خدا ميدونه.
  • عباس IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    85 5
    از ژنرالهایی که سیاستمدار شده اند جز این انتظاری نیست .
  • بی نام IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    32 2
    آقای کوثری، این صندلی ها به احمدی نژاد و اعوانش وفا نکرد، به شما هم وفا نمیکنه. از خدا بترس، آخرتی هم هست...
  • بی نام IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    40 2
    هه شما تاریخو تحریف کنید ولی برای کسی که بخواد حقیقتو بدونه راههای زیادی هست
  • بنیامین IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    5 12
    بنظرمیرسد یه عده فرمایشات رهبری رافراموش کرده اند"""""""واصولا فقط دوست دارند نبش قبر کرده واوضاع مملکت راکه بحمدالله بادرایت رهبری ورئیس جمهور منتخب(روحانی)وتمامی عزیزان معتدل ودلسوزنظام بدست آمده رابهم بریزند "شماکه پیام ملت را درانتخابات شنیدید
  • احسان A1 ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    25 2
    بنده برای نظرات موافق و مخالف احترام قائل هستم طیف پاسخ ها و البته تاریخ گویا هست. نیاز به پاسخ به جناب نماینده نیست. فقط یک نکته ی کلیدی: بزرگوار این چند کلمه برای شما آشنا هس یا ...؟ : دوازده تیر ؟ ایرباس ؟ بندرعباس؟ ناو وینسس؟ بیشتر از 250 کشته؟ حالا اون جام شوکران کار اون سه نفر هس یا مجموعه اتفاقاتی مثل عبارتی که گفته شد؟؟؟ منطقی باشید و انصاف داشته باشید. تندروی دور از مسلمانی هست !
  • بی نام A1 ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    13 23
    بانام ویادخدا در نهایت همه ما سرباز مملکت بوده وهستیم وتابع اوامر فرماندهی در ان زمان فرماندهی اینگونه تصمیم گرفت وملت هم نظر فرمانده کل قوا را قبول کرد. والسلام
  • روح الله IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    47 2
    مشکل این بندگان خدا اینست که تمام تفکرشان از احساسشون میاد . برادر عزیز ، رزمنده ی بزرگوار دست شما درد نکنه که به کمک دیگر رزمندگان از استقلال این کشور دفاع کردید ، حال دیگر با نظرات عجیب و غریبتان نظرات مردم را کلا نسبت به خودتان و عملکردها و مجاهدت هایتان در زمان جنگ زیر سوال نبرید .... هرچند که چهره ای که از خود در تاریخ ثبت کرده اید ( مخصوصا از سال 76 به بعد ) هر روز تعجب ها رو نسبت به خودتان بیشتر می کند ...
  • بی نام IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    2 14
    خدا میداندفقط
  • فرشاد EU ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    28 2
    اقای کوثری شما از جنگ وسیله ای ساخته ا ی برای تخریب رقیب چون نظر شما در اعتراض ایثارگران عزیز به وضع معیشتی خود را فراموش نکرده ایم.
  • آرش GB ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    30 2
    عجبااین همه تبلیغ دراین هشت سال لکن حضورباشکوه مردم درانتخابات یازدهم بازهم اینهاازخواب بیدارنشده اند
  • علی از شیراز A1 ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    15 2
    اقایان هاشمی وحسن اقای خمینی در باره نسبتی که ایشان به مرحوم حاج احمد اقا می دهند اظهار نظر کنند .
  • دوم خردادی A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    28 2
    اقا من موندم واقعا الان به قول شمخانی همرو تو دسته بندی هاشون قرار دادن اینا! سران فتنه ، اعضای فتنه ، منافقین و ... :| من موندم چی بگم اخه؟ :| در ضمن اینقدر یه سری حرفا هست که میخوام بزنم ولی اگه بزنم نظرم چاپ نمیشه! حیـــف!
  • فرید اهوازی IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    42 2
    اقای کوثری لطفا یه نگاهی به واکنش حرفهات حداقل توی این سایت که در جمهوری اسلامی ایرانه بنداز ببین این تفکرات طرفدار داره یا نه .البته اگه ملاک نظر مردم بود باید نتیجه انتخابات رو میدیدی
  • بی نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    40 2
    این ملت در زمان این اقایون که شما از انها با نام سران فتنه نام میبرید تمام جوانهایشان در راه کشور فدا کردند و در هیچ دادگاهی از انها شاکی نشدند
  • sepide IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    42 1
    متاسفم! آقاجون الان ما نون نداریم بخوریم هیچ جنگی هم نیست انتظار داشتی بجنگیم ایران از ایرانی تهی بشه! هنوز مین های صدام توی زمینهای شهرهای جنوبی باقی مونده برو اونارو جمع کن که بچه های مردم ناقص نشن صدمه نبینن
  • مقدسی A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    39 1
    من بالاخره نمی فهم این جنگ باید تمام می شد یا نه ؟ تا روز قیامت ما باید جنگ می کردیم آخرش چه می شد ؟.مردم ایران انقلاب نکرده بودند که همه اش در جنگ و خونریزی باشند مردم انقلاب کردند به آسایش و رفاه و آزادی برسند این جنگ زود تر از اینها باید تمام می شد
  • محسن IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    35 0
    جناب کوثری و تمام مخالفان قبول قطعنامه ، در شرائط آنروز کشور حضرت امام (ره) بهترین تصمیم را گرفتند . حال مشاوران ایشان هرکس بودند نمی دانم ولی شناخت ما از ایشان این را نمی پذیرد که تحت القائات وفشار دیگران عملی را انجام دهند . این مواضع قبل از آنکه نظرات جناحی شما باشد اهانت به امام (ره) است
  • سران فتنه IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    61 1
    فکر کنم آقای کوثری جواب خودشون رو توی انتخابات گرفتن ولی حالا که درک نکردند اینجا هم نمونه کوچکی از جوابیه که مردم به این طرز تفکر دارند.
  • بی نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    62 2
    این حرفای شما باعث گرایش بیشتر مردم به این سه نفر شده، ممنون به نظرم این صفحه از کامنت ها رو باید طلا گرفت گذاشت توی موزه
  • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    37 2
    آقای عزیز مردم ایران 70 ملیون نفرن نه 4 ملیون !!!!!!
  • علی EU ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    5 3
    آخه یه کم هم به کوتری حق بدین بنده خدا می خواسته شهید بشه این آقایون راه شهادتو به روش بستند.حق داره ناراحت باشه
  • محمود A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    27 4
    من نمیدونم یعنی جنگ از صلح بهتره
  • بی نام US ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    34 3
    چرا اینهایی که هی میگن عاشق ایثار و فداکاری وشهادت و نبرد هستند نمیرن مینهای باقیمانده از جنگ رو پاکسازی بکنند؟؟؟
  • ali EU ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    37 2
    آخه یه کم هم به کوتری حق بدین بنده خدا می خواسته شهید بشه این آقایون راه شهادتو به روش بستند.حق داره ناراحت باشه
    • بهناز IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      8 22
      شما علی آقا اگه مخالفی یا موافق فرقی نداره تو نقدت حواست به کلماتت باشه..قداست همه چی رو بعضی عزیزان زیر سوال بردن شما مرد باش مردونگی کن و این کارو نکن..
  • بی نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    40 1
    از خدا بترس
  • علی EU ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    57 1
    گیریم که راست میگی!!اون موقه هم امام می دونسته به حرفای کدوم دسته از آدما باید گوش کنه.
  • على A1 ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    18 1
    باز تدبير امام خدا بيامورزش .
  • احمدی IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    12 2
    شک نکنید دید وبینش امام بالاتر از این هاست که چند نفر عقیده خودشان را به او تحمیل کرده باشند صلاح جامعه را او بهتر تشخیص داد
  • سید IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    20 0
    به نظرم خبر آنلاین باید یه پرینت از این نظرات رو به عنوان خبر پر بازدید برای آقای کوثری بفرسته تا بفهمن ملت از چه چیزی شاد و از چه کسانی رو گردان شده اند .
  • رضا IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    25 0
    زنده باد مردم صلح طلب ایران.شما انگار نمی دونید جنگ یعنی کشته شدن مردم بی گناه
  • علی IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    25 0
    لعنت خداوند بر افراد عوام فریب و ریاکار
  • کوکمان US ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    22 1
    واقعیت این است که عراق در اخر جنگ همه سرزمینهای تصرف شده را به سرعت پس گرفت و صدها هزار ااسیر گرفت درواقع در یارای مقابله نبود جام زهر تنها راه درستی بود که اتخذ شد وکشور را از اشغال مجدد نجات داد
  • علی IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    28 1
    حیف شده ها راست میگه.فقط کافی بود همون ناو که وارد خلیج فارس شده بود و بزنیم تمام!!! الان نزدیک آبهای آمریکا بودیم و در حال پیشروی و تصرف قاره آمریکا.
    • محسن IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
      6 2
      جریان ناو امریکایی مربوط به چند سال قبل ز قطعنامه بوده واگر به حرف امام گوش میکردند بله ،پذیرش قطعنامه نقطه عطفی بر بصیرت و تدبیر امام بود ، در آن شرائط صدام وجهان حامی او در مقابل عمل انجام شده قرار گرفتند و اگر قطعنامه را نمی پذیرفتیم شاید امروز خوزستان و مهران را از دست داده بودیم چه بسا نظام هم به خطر می افتاد.
    • احمد A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
      10 0
      دمت گرم اینو خوب اومدی....
  • ن.م A1 ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    12 0
    برو بابا.خاتمی دوستت داریم.خودتون هم میدونین خاتمی چقدر محبوب مردم ایرانه و البته از همین محبوبیتش هم واهمه شدید دارین.
  • بی نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    15 0
    بعضی ها خیلی نارحت هستن از اینکه میبینن خاتمی، هاشمی و روحانی برنده انتخابات بودند و این همه بین مردم رای آوردند. ما همه دوران ریاست آقای خاتمی رو بیاد داریم و هیچ وقت فراموش نمیکنیم که 8 سال دلار رو ثابت نگه داشت. این فقط یکی از خدمات آقای خاتمی سید اولاد پیغمبر در حق ملت ایران بود. زنده باد خاتمی.........
    • mjk037 IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
      0 0
      اولاموقع خاتمی اصلا تحریمی وجود نداشت...دوما موقع ایشون تمام اسلام رابه چالش کشیده شدتوسط روزنامه های تحت کنترلش وهرروزیک شبه به اسلام وارد میکردن مثلا همجنس بازی خوب نیست ولی نباید ممنوع باشد..سوما همیشه قبل دادن نظرباید اطلاعات کافی درمورد ان داشته باشی...
  • بی نام IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    17 1
    اگر دست شما بود می گفتید باید تا ظهور امام زمان بجنگیم. بس کن مرد حسابی کیه که از جنگ و خون ریزی خوشش بیاد!!
  • حسين ض IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    14 3
    آقا من يه سوالى دارم! تعداد معصومين از ديدگاه تشيع ١٢ امامى چند تاست؟ ١٤ تا . خوب يعنى هيچ فرد ديگه اى ، تكرار ميكنم هيچ فرد ديگه اى معصوم نيست، پس امام خمينى ( ره) هم معصوم نبودند در عين حال كه يكى از بزرگان تاريخ ايران هستند. در نتيجه ايشون هم ميتونستند اشتباه كنند كه چيزى از بزرگى و رهبريتشون كم نميكنه. در اين مورد هم به نظرم حتى اگه حرف آقاى كاسب فتنه درست باشه اين چند نفر جلوى اشتباه امام رو گرفتند. و شما كه نگران اين جام زهرى چرا از جام زهر اشغال سفارت آمريكا كه امام با تمام وجود مخالف بودن ( به سند حرف هاى آقاى مهدوى كنى و موسوي خويني ها) يادى نميكنى؟
  • بی نام A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    14 4
    همانطور که بعضی از دوستان اشاره کردند در سالهای پایانی جنگ با مشکل کمبود شدید تجهیزات روبرو بودیم و برای ادامه جنگ نیاز به تهیه این تجهیزات ، اما جام زهری که امام فرمودند مربوط می شد به اطلاع ایشان از معا ملاتی پنهانی که مسئولان بلند پایه برای تهیه تجهیزات با دشمنان قسم خورده مان یعنی اسراییل و آمریکا داشتند و امام برای دفاع از آرمانهای اصلی انقلاب وجلوگیری از این مسایل مجبور به پذیرش صلح گشتند.
  • علیرضا A1 ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    16 3
    درود بر ایت الله هاشمی رفسنجانی
  • امید IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    1 1
    اقای کوثری لطفا از خون ونام شهدای سرافراز کشورمون سو استفاده نکن .حالا که از مردم عزیزمون مشت محکمی دریافت کردید نخواهید با اسم شهاده کاسبی کنید هیچی بهتون نمی ماسه مردم با این حرفا تحریک نمیشن