تسنیم نوشت:

علا‌ءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص قرائت گزارش حادثه 22 بهمن قم در صحن علنی مجلس اظهار داشت: قرائت گزارش حادثه 22 بهمن قم با تصمیم هیئت رئیسه مجلس انجام خواهد شد اما فضای مجلس طالب قرائت این گزارش است.

وی افزود: روح‌الله‌ حسینیان نماینده مردم تهران نیز این گزارش را مطالعه و توصیه کرد که این گزارش در صحن مجلس قرائت شود، یعنی دوستانی که در قرائت گزارش تردید داشتند، امروز مشوق قرائت آن بودند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص انتقادات نمایندگان به گزارش این کمیسیون درباره حادثه 22 بهمن قم اظهار داشت: فکر می‌کنم این انتقاد فروکش کرده است. اصل این کار ضروری است چراکه باید جلو هرگونه حرکت انحرافی در نظام را بگیریم.

بروجردی تصریح کرد: دشمنان کشورمان مانند ضدانقلاب و منافقین تمام امکانات خود را جمع می‌کنند تا وقتی رئیس‌جمهور ما به نیویورک می‌روند، اهانتی به او انجام دهند و حتی از سراسر اروپا فراخوان می‌دهند اما قرار نیست این اهانت‌ها علیه مسئولان عالیرتبه نظام و نیروهای خودی که متعلق به نظام هستند، انجام بگیرد و اگر چنین اقدامی صورت بگیرد، قطعا یک انحراف است که باید جلو آن گرفته شود و استمرار پیدا نکند.

بروجردی ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید و طبیعی است که باید انرژی خود را بر سر دشمنان انقلاب اسلامی و آمریکا به کار بگیریم و اگر انتقادی داریم، راه و منطق دارد؛ مخصوصا در حادثه قم که خیلی از مقدسات زیر سوال رفت و کلا اتفاق خیلی بدی بود.

وی با تاکید بر اینکه اسمی از نمایندگان مجلس در گزارش حادثه 22 بهمن قم وجود ندارد، اظهار داشت: قرار است متن این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت شود البته این گزارش ضمائم زیادی دارد و مباحثی مانند دیدار با مراجع و علما در گزارش مطرح نشده اما 8 صفحه چکیده گزارش قم قرار است در صحن مجلس قرائت شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سخنان اخیر کریمی قدوسی مبنی بر اینکه نام یکی از مقام‌های استان در گزارش کمیته حادثه 22 بهمن قم آمده است، گفت: آقای کریمی قدوسی چنین مسئله‌ای مطرح کرده و ما چنین چیزی نگفته‌ایم.

/29295

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    10 1
    حتما 200 هزار تومن جريمه تعيين شده البته ق اعتراض هم دارند
  • بی نام A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
    0 1
    درود بررئیس امنیت ملی ،ازشما میخواهم که جلوی افراطی گری مجلس را بگیرید از انجایی که شما دانش بنیان وجامع هستید.