دمای هوای تهران، بعدازظهر چهارشنبه ۲ مرداد ۹۲/ عکس ارسالی خوانندگان

هواشناسی امروز چهارشنبه، ۲ مرداد را گرمترین روز تابستان ۹۲ اعلام کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق پیش بینی سازمان هواشناسی دمای تهران امروز به ۴۱ درجه سانتیگراد باید می رسید. اما دماسنج اتومبیل ها چیز دیگری نشان می دهد. 

تصویر زیر را که یکی از مخاطبان خبرآنلاین از دماسنج ماشینش گرفته و فرستاده است، نشان می دهد دمای بعد از ظهر امروز به ۴۹ درجه رسیده است. او نوشته این دما را در زمان پارک و خاموش بودن موتور ثبت کرده است.

البته سازمان هواشناسی پیش از گفته که دمای هوا را براساس متوسط تمام ایستگاه های سنجش اعلام می کند و البته دماسنج ها هم در سایه هستند. 

 

دمای هوای تهران ۴۹ درجه

4747

کد خبر 305137

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 114
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    خب دماسنج اتومبیل هم بهش گرمای موتور خودرو میخوره غیر واقعی میشه اندازه گیری
    • صبا A1 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      میگه موتور خاموش بوده شما بگو خوب
    • بی نام A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      تهرانی های عزیز نازی ! از کی تا حالا دماسنج سمند شده دماسنج! اون که حداقل 10 درجه خطا داره ! مردم ما رو باش!
    • نيما A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      خدارو شکر الان يه هفتس مازندران خنکه کولرو خاموش کرديم
    • بی نام A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      140 3
      ماتوابادان هستیم دمای افتاب حدودا62درجه است ولی دمای سایه حدودا51درجه است ودمای درون ماشین هم همیشه10درجه بالاترازبیرون ماشینه حالا اگه ماشین خاموش باشه بدتره
    • رضا IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      33 15
      من اکثر نمودارهای معتبر دنیا چک کردم امکان نداره بیشتر از 44 بوده باشه خیلی بعیده
    • بی نام IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      24 13
      دقیقا برای منم همین حدود رو نشون میداد به نظر میاد هواشناسی بنا به برخی دلایل و مناسبت ها نمیاد واقعیت رو بگه
    • بی نام IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      42 3
      این دماسنج پرشیاست نه سمند
    • بی نام IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      40 50
      شما که تو آبادان باد کولر تویوتا و هیوندا بهتون میخوره دمای تو ماشینتو با پراید تو تهران مقایسه میکنی؟
    • محمد A1 ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      24 4
      بی نام تو هنوز فرق پرشیا با سمند نمیدونی حالا خرف از خرابی دما سنج میزنی؟
    • بی نام A1 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      12 3
      دماسنج سمند دمای داخل ماشین را نشون میده نه بیرون،پس ماشین ان قدر افتاب خورده که داغ شده،اون دما سنج برای حالت خودکار کولر ماشین است
    • بی نام IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      51 1
      تویوتا و هیوندا؟؟؟؟ من خودم جنوبی ام و دانشگاهم تهرانه! واقعا بی انصافی،خدا وکیلی تا حالا اومدی جنوب کشور که به این راحتی حرف میزنی؟ مردم اینجا با کمترین امکانات و با بدترین شرایط جوی زندگی می کنند.
    • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      9 0
      من خودم تهران هستم ولی الان چند روز شهرهای جنوبی بالای50 درجه هستند ولی هیچکس ککش نمیگزه!!
  • محمد A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    141 7
    پس با این حساب دمای ما بین 50 تا 60 در نوسان هستش...میری پیشه رییس دانشگاه حال نداره جواب بده از بس هوا خوشمزست...آخه چی بگیم تو آمپاس شدید گیر افتادیم
    • بی نام A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      98 16
      فقط آمپاااااااااااس.....
    • بی نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      86 5
      فقط قومپوزززززززززززز
    • ناشناس IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      67 6
      فقط مغلتههههههههههه.خخخخخخخخخ
    • jsa IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      61 11
      به ضرس قاطع میتونم دمای بالای 50 رو تایید کنم.
    • بی نام A1 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      16 1
      ناشناس، منظورت مغلطه هست دیگه؟!!
    • بی نام IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      17 0
      نه ضرص خوب اومدي..افرين
    • بی نام A1 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      17 2
      انقولت نیا
    • بی نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      24 0
      شده این دو تا کلیمو بفروشم تکلیف دما رو روشن میکنم
    • بی نام A1 ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      17 0
      من از شما میپرسم؟ دمای هوا امروز چند بوده واقعا
    • علی تهرونی IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      9 0
      دمای هوا یواش یواش داره خودشو پیدا می‌کنه!
    • محسن IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      1 2
      چی شده؟!
    • علی A1 ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      1 0
      آخ پام..
  • سارا IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    106 2
    هميشه واسه استان هاي جنوبي اينجوري بوده من خودم سالها خوزستان بودم قطعا دما 60 و خورده اي بود ولي 48 اعلام ميشد بخاطر تعطيل نكردن ادارات الان هم تو تهران وحشتناكه يعني تقريبا با دود و ترافيك ماشينا به يه همچين دمايي كه نوشتين ، مي رسيم از هواشناسي ايران ميشه انتظار داشت ولي دماي هواي تهران رو سايت و نرم افزارهاي هواشناسي كه روي موبايل يا كامپيوتر هستن هم ، 42 درجه مي زنن! من فكر مي كنم بخش عمده اين گرما همون حرارت توليدي توسط ماشين ها و آلودگي هواست كه شايد اين پارامترها تو مدلسازي ها مدنظر قرار نمي گيره
    • بی نام A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      32 2
      وقتی هواشناسی میگه دمای هوا فلان قدره بر اساس استانداردای هواشناسیه که دماسنج باید در سایه باشه و اینا ولی وقتی میگن دمایی که شما حس میکنید همونی هست که بر اثر باد گرم و یا پارامترای دیگه ایجاد میشه
    • بی نام IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      38 1
      همه جای دنیا دمای هوا که اعلام میشه دمای سایه اعلام میشه.. به خاطر همینه که شما همیشه دمای بالاتری رو درک می کنین.
  • شهروند خوزستان IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    98 3
    ما در اهواز, خرداد و تیر امسال و سال گذشته 58 درجه رو تجربه کردیم.
    • بی نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      0 2
      قم هم به 47 رسید
  • بی نام IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    4 34
    این کاره استاد عابدی نیست؟چون یه استاد داشتیم هروقت میومد سرکلاس درجه دماسنجشو میگفت خخخخخخ
    • بی نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      5 1
      کدوم عابدی؟
  • بدون نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    31 6
    چرا وقتی تعداد پشه ها در هوا زیاد میشه زودی تعطیل میکنن اما الان که به روایتی 49 درجه و به اعلام سایت یاهو (http://weather.yahoo.com/iran/tehran/tehran-2345785/#toggle) به 42 درجه میرسه تعطیلی وجود نداره؟ قانون برای دمای بالای 45 دستور تعطیلی داده که فک کنم به این دما رسیده باشیم.
    • بی نام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      51 2
      آخه دوست گرامی اینقدر حرص نخور حتما تعطیل میشه !!! ما که نصف سالو تو دمای بالای 45 درجه و تابستونا بالای 50 هستیم باید چی بگیم.
    • محمدحسن A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      5 0
      جهت اطلاع: هيچ قانوني دال بر تعطيلي ادارات و نهادها بر اثر درجه خاصي از دما وجود نداره. استاندار يك استان مي تونه متناسب با شرايط ويژه (كه امر تشخيصي و عرفي است) در روز يا روزهاي خاصي، دستور تعطيلي ادارات و نهادهاي اون استان را صادر بكنه. مثلاً 45 درجه در استانهاي شمالي تلفات زيادي ميده ولي براي جنوب ايران امري طبيعيه. در نتيجه نميشه براي كل كشور قانون ثابتي در نظر گرفت. سپاس.
    • بدون نام IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      2 0
      من برای شهر تهران رو عرض کردم محض اطلاع شریف،قوانین شهری رو مطالعه بفرمایین بر صحت این گفته نشان تایید خواهید زد دوست گرامی جناب آقای محمد حسین...
  • مجتبی ب IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    34 9
    این دمای اتومبیله عمو....در ضمن دماسنجهایی که تو بازاره ، استاندارد لازم ندارن و به هر دماسنجی نمیشه اعتماد کرد....
  • بی نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    60 10
    یعنی اون حیوون محترم رو هم با میله گرد بزنی بیرون در نمیاد تو تهران، اهوازم گرمه یعنی خیلی گرمه اما اینقد ترافیک و دود و دم ماشین نداره خداوکیلی.اینجا شراره های گرم میباره!
    • ایمان A1 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      12 1
      واقعا درست میگی، من الان سمت انقلاب بودم، وحشتناک بود
  • بی نام A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    33 12
    برای اندازه گیری دمای هوا به صورت استاندارد باید دماسنج در سایه باشه
    • بدون نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      83 6
      خلق الله هم به صورت استاندارد از سایه تردد بفرمایند؟!
    • بی نام IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      35 6
      درود به شرفت
    • بی نام A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      24 3
      نگرفتی !! اگه اینطوره هواشناسی باید جمع بشه و هر کی واسه خودش دمای هوا رو اعلام کنه!!! یکی چند ساعت زیر آفتاب یکی تو اتاق زیر کولر یکی تو سایه ....
  • عباس A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    43 4
    من خودم پارسال چندین بار دمای 52 و 53 درجه رو ساعت حدود 5 عصر که از کار برمیگشتم روی دماسنج ماشین دیدم. البته شاید دمای موتور و ترافیک اتوبان همت! هم تاثیر داشته اما قطعاً الان دما بالای 42 درجه س
    • محمد A1 ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      2 0
      بي نام سوم . اولاً ماشين سمند نبوده . پرشيا بوده . دوماً بي نام اول اشتباه گفته . ماشين خاموش بوده . متنو نخونده ملت نظر ميدن.
    • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      2 0
      البته 405 sti کجا و پرشیا کجا..... sti کلی امکانات رفاهی داشت.. صندلیهای چرمی برقی با گرمکن و سردکن... سنسور شوینده چراغها.. ایربگ. ای بی اس. دزدگیر هوشمند. سنسور باران... کروز کنترل... تهویه اتوماتیک. اینترفیس سیستم پخش صوتی تصویری. بلوتوث برای تماس با موبایل. سانروف. و خیلی چیزای دیگه.... اگه ایرانخودرو 405 sti رو به جای اینهمه فیس لیفت زشت (سمند و پرشیا و...) تولید میکرد خیلی بهتر بود...
  • بی نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    16 12
    دماسنج گرمای داخل خودرو رو هم اضافه کرده . در حقیقت دماسنج دمای داخل خودرو رو داره نشون میده.
    • بی نام A1 ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      27 6
      داداش، دماسنج دمای خارج خودرو نشون می ده نه داخل. سنسورهای دماسج ماشین پشت آینه های بغله
    • بی نام US ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      33 9
      بی نام دوم: شما کارشناس ایران خودرو هستی احیانا؟! آخه آدم عاقل، از کی تا خالا سنسور دماسنج مسخره سمند شده مبنا !!!!
    • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      4 0
      به بی نام اولی و سومی: اگه به آیینه سمت شاگرد دقت کنید زیرش یه برجستگی کوچک هست. اون سنسور دماسنجه که هوای بیرونو نشون میده. البته ناگفته نماند قبلا که این ماشینها توی فرانسه تولید میشدن (منظورم 405 است نه پرشیا چون پرشیا وجود خارجی نداره و همون 405 sti است) سنسوری هم داشتن که دمای داخل رو هم اندازه میگرفت. این سنسورها واسه تهویه اتوماتیک بودن اما چون عزیزان ایرانخودرویی این سیستمو از روی 405 برداشتن، عملا به دردی نمیخوره. ( از روی 405 همین سنسور دماسنج بیرون رو هم برداشتن و فقط روی پرشیا گذاشتن، البته خدا رو شکر دست به سیمکشیش نزدن و گذاشتن مونده که اگه خود آدم خواست وصل کنه بتونه وصل کنه، مثل خود من که وصل کردم.)
  • بی نام A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    27 23
    حالا از کجا معلوم این عکس واسه تهرانه؟!
  • بی نام IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    22 4
    دمای بازار روچنده؟
  • مهرداد A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    38 4
    من به واسطه‌ی کارم از اهواز به تهران رفت و آمد میکنم. امروز هم تهران بودم و در محدوده‌ی خیابان جمهوری. این رو بدون هیچ اغراقی میگم دمای هوای امروز تهران و اهواز تفاوتی نداشتند!!! مسلما دمای اهواز 2 تا 3 درجه بالاتر بوده! ولی 2 تا 3 درجه واسه بدن فرقی نمیکنه! هوای تهران عجیب شده واقعا عجیبه!!!
  • مصطفی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    13 0
    دمایی که برای شهرها اعلام میشه دمای استاندارد در سایه س خوب اگه در تابش مستقیم افتاب باشه دماش بالاتر میره
  • بی نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    25 2
    ماشاالله چقد همه دوستان ماشینای داخلی رو خوب میشناسن!!! شما که نمیدونین این چه ماشینیه چرا میگین سمند؟ این دماسنجه پژو پارس ساله ک تریم داخلش بژه بعدشم که دمای خارج ماشین رو نشون میده به نظرم خیلی هم داره درست نشون میده اگه بیشتر ازین نباشه کمتر نیست چون من خودم پارس دارم دماش وقتی ماشین خاموشه و در حال پارک باشه قابل استناد تره
    • بی نام A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      12 5
      نکنه خودت فرستادی اصلا این عکسو
  • میبدی IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    12 21
    بابا این عکس که چند روز برای دمای هوای اهواز گذاشته بودین روی سایت حالا شد مال تهران؟!!!! خوب میخواید تهران رو تعطیل کنید چرا بهونه میارید خوب همینجوری بگید تعطیل
  • مجید EU ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    32 9
    تهران همه همه همه همه گرمشونه !
  • بی نام A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    8 7
    دمای هوای داخل اتومبیل بخاطر شرایط گلخانه ای معمولاً بیشتر از دمای بیرون است.
    • بی نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      6 0
      سنسور دماسنج ماشین بیرون از خود ماشینه مال 206 زیر آیینه بغله سمت شاگرده
  • سعید IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    46 9
    فقط تهران مهمه دیگه ....چطور خوزستان 60 درجه میشه اینقدر اطلاع رسانی نمیکنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!به خدا اونا هم آدمن!!!!!!!!!!!!!!!!
  • محمد IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    23 2
    همش مغلته و سفسفه و قوووووومپوزه هوای اهواز که بیشتر از ایناست دوستان
    • بهار A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      11 4
      مغلطه سفسطه یه خط نوشتی دو تا غلط داری!
  • حسین A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    10 0
    شما اگر به سایتهای هواشناسی مراجعه کنید معمولا برای هر مکان 2 عدد بعنوان دمای آن محل اعلام میگردد.یکی دمای دماسنجی که در سایه و در شارایط استاندارد و به دور از هرگونه آلودگی دمایی و در فضای باز قرار داره و دومی دمایی که شما احساس میکنید که به شکل (feel like) نوشته میشه.دمایی هم که دماسنج خودرو نشون داده در واقع همون دمای احساس شده است و دمای اعلامی توسط هواشناسی دمای استاندارد که مسلما این دو عدد با هم تفاوت دارند.این هم لینک هواشناسی یاهو http://weather.yahoo.com/iran/tehran/tehran-2251945
  • بی نام A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    4 5
    خب معلومه دمای هوا تو ماشین در بسته ای که زیر آفتاب بوده خیلی بیشتر از دمای بیرونه
  • مجتبی A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    19 1
    ما تو شهرمون کاشان با دماسنچ دیجیتالی اندازه گرفتیم رسیده بود 58 درجه!! بیچاره درختا دارن جزغاله میشن
  • ناصر IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    1 23
    ماشينش پرايده زياد بهش اطمينان نيست
    • پژو سوار IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      7 1
      عزیزم چرا راجع به چیزی که نمیدونی اظهار نظر میکنی؟؟؟؟ این کجاش پایده؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    21 1
    این هوا شائبهههههههههههههههههههههههههههههههه داره
  • ورامینی IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    6 13
    این عکس برای امروز نیست برای دوشنبه هستش ماشین هم مزدا دو کابین بوده تهران نیست ورامین هستش ورامین از تهران چنددرجه دمایش گرمتره داخل ماشین هم چند درجه گرمتر ازبیرون هست بنابراین 49 درجه درست هستش.
  • بی نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    11 0
    ببخشید الان هوا چطوره ؟؟؟
  • بی نام EU ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    3 1
    درست است ساعت 3ونیم 2/5/92 دماسنج ماشین من هم 47 را نشان میداد ودرجه اب نزدیک جوش بود .کولر ماشین را نزدم تا منفجر نشه!!!!
  • محمد A1 ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    2 2
    دماسنج به بدنه آهنی خودرو نصب میشه و معمولا خیلی گرمتر از دمای واقعی نشون میده
    • بی نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      1 1
      دماسنج دقیقا زیر قاب پلاستیکی آیینه سمت شاگرد نصبه.
  • پدرام IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    8 1
    روحانی مچکریم !!!
  • رضا A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    3 0
    دوستان من توی سایت های بین المللی چک کردم 41 بود اون دوستمون درست میگه ماشین خودش گرم به هر حال گرماش رو دماسنج بی تاثیر نیست
  • شهروند تهراني IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    4 0
    اين ماشين پرشياست ، دماسنج اين خودرو زير ايينه سمت شاگرد هست وچون اين خودرو ساعتها زير نور خورشيد توقف داشته اين دما رو نشون ميده . البته كاملا" مستنده اما معيار اندازه گيري دماي هوا سايه هستش . باتشكر
  • علی از اردبیل IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    9 2
    اردبیل خیلی خنکه هموطنان عزیز خدمت شریف شما هستیم تشریف بیاورید
  • بی نام IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    7 2
    آخیش طفلکیا ! اگه بیاین شهر ما با گرمای 50 و گرد و خاک چکار میکنین !
  • بی نام IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    12 0
    برای ما اهوازی ها اگر دمای هوا تو تابستان 48 یا 49 باشد،بهم میگیم خدا راشکر امروز هوا خنک تر شده!
  • دریا IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    10 0
    تبریز الان 37 درجست . ولی ماها نمی تونیم تحملش کنیم . شما چطور تحمل می کنین عایا ؟
  • بی نام A1 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    5 1
    سازمان هواشناسی شده چوپان دروغگو،چون چندروزیه که هوای تهران بالای ۴۰ درجه هست
  • خسته IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    10 0
    هفته‌ی گذشته تهران خیلی روزهای گرمی داشت... من به واسطه‌ی شغلم می‌بایست مداوم در فضای باز فعالیت داشته‌باشم... خدا شاهده در هفته‌ی گذشته گرمای هوا آنقدری بود که واقعاً دیگر تحمل‌اش را ندارم، مخصوصاً دیروز و حتی دیشب!
  • خوزستان IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    10 6
    شما الان خیی گرمتونه ؟؟؟ گناه دارین . من الان تو وسط خوزستانم دما اینجا بالای 60 درجست . اگه تونستین یک ساعت تو خوزستان راه برین اونوقت بیاین قمپز در کنید
    • بی نام NL ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      4 0
      اتفاقا از اول تابستون ساکنین تهران وقتی چنین گرمایی را می گذرونند ورد زبونش اینه خدا به مردم جنوب و اهواز و بندر عباس و .... رحم کنه. به خدا اگر تو این مملکت کاره ای بودم اول از همه برای گرمای جنوب و مردمش فکر چاره می کردم. چه کنم که یک کارمند ساده هستم
  • بی نام IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    9 0
    صددرصد این دماها که اعلام میشه واقعی نیست.مثلا اعلام شده دمای هوای شهدادکرمان(حوالی کویرلوط)48 درجه!!!!!یعنی دمای اونجا شش درجه از تهران بیشتره؟؟؟!!!!یعنی درحال حاضر دمای هیچ نقطه ای درایران از 50 درجه بیشتر نیست که آمار هواشناسی دمای بالای 49 نمیبینیم؟؟؟!!
  • بی نام A1 ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    2 1
    عزیزم دما بایستی در سایه اندازه گرفته بشه ممکنه ایشون در آفتاب بوده..
  • سمند IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    2 3
    به هیچ عنوان این دما قابل استناد نیست اولا که ماشین فلزه و فلز گرما رو به خودش جذب میکنه بنابراین دما اطراف اون بیشتر خواهد بود و ثانیا این دماسنج سمنده حداقل چند درجه ای خطا داره دماسنج ماشین خوبای اقازاده ها نیست که خطا نداشته باشه
  • بی نام IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    13 0
    تو 20:30 از طرف می پرسن هوا چطوره؟ میگه هوا خیلی گرمه! یعنی عاشق این مصاحبه های صدا و سیما هستم!
  • بی نام A1 ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    7 2
    امروز صبح ساعت 8 وقتی ماشین را که از شب قبل در پارکینگ بود روشن کردم دمای هوا 31 درجه بود مطالبی در خصوص خرابی دماسنج و حرارت موتور مشین را اصلا قبول ندارم ودمای 49 درجه درست است
  • امیر IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    11 1
    ما الان در روستای زیارت گرگان هستیم هوا بارانی و دما 17 درجه است
  • امیر A1 ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    5 0
    با سلام ، بنده خودم امروز ساعت 5:30 بعد ازظهر میزان الحراره گذاشتم در آفتاب 45 درجه و در سایه 41 درجه بود ( تهران - حوالی خیابان فاطمی ) 2/5/92
  • پارسا IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    6 0
    دماسنج ماشین زیر آینه ی بغل هست نه داخل ماشین و نه نزدیک موتور!
  • حامد A1 ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    4 1
    از شما بعیده که چنین چیزی رو پخش کنید. خودرو ۴۰۵ یا سمند هست و دماسنج اون هوای داخل ماشین رو نشون میده که موقع پارک و در آفتاب بالاتر از دمای بیرون خواهد بود. دمای امروزی که ماشین من نشون میداد ۵۱ بود.
  • بی نام GB ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    6 0
    بعضی افراد که آینه سمت شاگردشون میشکنه و قابشو عوض میکنن، دیگه سنسور دماسنجو درست جا نمیزنن و میندازنش توی قاب آیینه. واسه همینم سنسور دماسنجشون دما رو خیلی بالا نشون میده، چون توی یه محفظه پلاستیکی تیره قرار میگیره و دمای داخل اون خیلی بالا میره توی آفتاب. ایشون هم 100% همین سهل انگاری رو کردن.
  • ahmad A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    8 0
    من الان ایرانشهر هستم دما تو افتاب 65 تو سایه 55 خودم با دما سنج صنعتی اندازه گرفتم انقدر هوا گرم هست چشم آدم از گرما درد میگیره تازه ساعت 10 صبح دما سنج رو رو گذاشتم
  • بی نام DE ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    6 3
    دوستان دمای هوا به خاطر جسم سیاه بودن آسفالت در نزدیکی زمین و خیابان همیشه چندین درجه نسبت به دمایی که هواشناسی اعلام میکنه گرمتره و دوستمون عکس درستی رو ارسال کردن اینقدم به ماشین خودروی ملی گیر ندید من خودم بمیرم هم سمند سوار نمیشم ولی انصافا نسبت به خیلی کشورا صنعت خودروسازی بهتری داریم
    • مسعود IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      1 1
      نه بفرما 2تا سمند برات حاضره سوار شو ///مرد حسابی 29 تومن باید بدی تحویل مهرمه اونم با 2 ماه تاخیر //یاد مثل روباه دستش به انجیر نمیرسید میگفت تلخه افتادم///خخخخخخخ
  • بی نام EU ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    7 2
    دوست عزیز اتومبیل برای سنجش دما محل مناسبی نیست اندازه گیری دما استانداردهای خاص خود را دارد بعد خوبه یه لحظه هم ادم فکر بکنه که اگه تهران 49 درجه باشه دیگه حتما جنوب ایران سوخته و رفته پی کارش اخه این چه کارهای من دراودی است شما می کنید بعد میگید دما اینقده اینا اعلام نمیکنن؟
  • بی نام A1 ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    2 2
    بادیدن نظرات به این نتیجه میتوان رسید که هنوز بسیاری نمیدونن دمای هوا چطور اندازه گیری میشه. چیری که اگه اشتباه نکنم در کتاب سال چهارم یا پنجم دبستان نوشته شده بود!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    1 3
    نمیخام بترسونمتون اما ممکنه این دمای گرم ناشی از فعالیت گسلهای تهران باشه زلزله های اخیر فیروز کوه و دماوند هم گواه همینن پارسال قبل زلزله آذربایجان هم اززمین حرارت عجیبی بیرون میزد.خیلی مواظب باشین تهرانیها همیشه گوش به زنگ باشین و با کمترین تکانی از منزل خارج شید خدا خودش رحم کنه
    • بی نام A1 ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      4 0
      iهمینجوریشم خدا خیلی رحم کرده البته به بدبخت بیچاره ها اگرنه اون کاخ نشینا که غمشون نیس زمین لرزه بیاد نیاد
  • بی نام EU ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    6 1
    روحانی از تو بعید بود
  • مهدی IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    2 0
    معمولا ایستگاههای هواشناسی در مناطق فرودگاهی قرار دارند ودما در اون منطقه را اندازه گیری میکنند داخل شهرهم همیشه از منطقه فرودگاهی بدلیل تراکم جمعیت و ماشین و ساختمان گرمتر ! حال باز خوب شما روزتون گرم شب هوا بهتر میشه ما خوزستانی ها روز و شبمون گرم !
  • بی نام IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    2 2
    حالا اگر باز حرف بزنیم میگن اله و له جیم وله ، یکی توی تهرون عطسه هم بکنه داد و بیدادشان بلند میشه اخه چرا شما ها دنبال نخود سیاه می روید، بزرگترین و مهمترین مشکل این شهر در اندر دشت زلزله احتمالی و البته بسیار خطرناکی است که بیخ گوش این خوش نشین های مرکز نشین قرار دارد و هر لحظه بر میزان خسارتی که خواهد زد اضافه می شود و همین امروز هم یک مورد 3.5 ریشتری در اطراف ان اتفاق افتاد و با توجه به اینکه اکثر مردم ما حداقل یک فامیل و اشنا و یا دوستی در این شهر دارند اگر گوش شیطان کر و زبانش لال یک اتفاقی بیافتد یک مصیبت ملی و جهانی رخ داده و این گرما اگر 50 درجه هم باشه هیچ وقت خطر های احتمالی ان به اندازه دردسر هولناکی نیست که در کمین مردم ایران است و کسی هم اصلا به ان توجه نشان نمی دهد !!!
  • بی نام A1 ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    4 1
    حالم از طرح و رنگ داشبورد این پژو به هم خورد وقتی این تزئینات داشبورد خودرو داخلی باشه دماسنجش هم معلومه یه عزیزی گفته مزدا دو کابینه ...احتمالا گرما اثرش گذاشته
  • شاهين EU ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    6 2
    دوستان آخه اين چه اظهار نظريه كه بعضي از شماها ميكنيد و ميگيد دولت نميخواد دماي واقعي هوارو بگه آخه ناسلامتي شما اكثرا جوونين و تحصيلكرده . حالا دولت دروغ ميگه برين سايت هاي معتبر هواشناسي اونا هم همين دمارو زدن . حتما اين سايتا هم با اينان اره؟؟؟
    • بی نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      5 0
      شاهین جان والله من هم که از چند برنامه توی کامپیوتر استفاده میکنم و از سایتهای معتبر خارجی هم استفاده میکنم تا حالا بیشتر از 43 نزده. کلا مردم توهم زده ای داریم.
  • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    0 1
    من همین الان دوستی که در اینجا آدرس هواشناسی یاهو را گذاشته بود رفتم و هوا تقریبا 43/3 است 5شنبه
  • همون بدون نام IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    4 3
    دوستان عزیز خوزستانی و سایر نقاط گرم ایران: چرا فکر میکنید منظور ما از اعلام گرمای شدید تهران نادیده گرفتن گرمای جنوب کشوره؟؟؟؟ خب مسلمه که مناطق شما هم مشکلات خاص خودش رو داره اما اهواز فقط امسال شده 50 درجه؟ تهران به دلیل شرایط خاص سیاسی و اقتصادی و جمعیتی مسلما متفاوته.اینجا بیش از 20 میلیون نفر زندگی میکنن،یعنی یه بخش بزرگی از جمعیت کشور در نتیجه گرمای خارج از عرف این شهر باید کنترل بشه،تعطیلی هم به دلیل کمتر شدن تردد،عوارض کمتر برای این جمعیت عظیم و ... است وگرنه موضوع طاقت نداشتن تهرانی ها و نادیده گرفتن گرمای جنوب نیست. الان پنجشنبه 3/5/1392 ساعت 11 هوای تهران وحشتناکه. حالا باز بگید اگه بیاین اهواز چی!!!
  • محمدرضا A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    4 0
    با سلام نکته ای که متاسفانه همواره به هنگام گرم شدن هوا بعضی از هموطنان به اون اشاره میکنن، دمایی است که دماسنج خودرو نشون میده. دماسنج خودرو در بهترین حالت که کالیبره باشه و همچنین دقت نسبتا خوبی داشته باشه و موتور هم چند ساعت خاموش بوده باشه، دمای محیطی رو نشون میده که ممکنه تا چند دقیقه قبل در معرض تابش خورشید قرار داشته. همچنین دمای اعلامی در سایتهای خارجی که به اون اشاره شد، دمایی است که از ایستگاههای کشور مخابره میشه و لذا همان دمایی است که هواشناسی اعلام میکنه. نکته دیگه اینکه سایت یاهو برای خودش بخش مجزای هواشناسی نداره و اطلاعات رو از سایت weather.com میگیره نمونه اطلاعات هواشناسی برخی شهرهای کشور رو میتونید با تایپ iran در بخش جستجوی سایت wunderground.com مشاهده کنید.
  • علی A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    0 2
    عزیزان من اون دماسنج پزو پارسه درضمن نازی تهرانیا ما که کرمانشاهیم الان یک ماهه دماسنج همین پزو پارسامون بالا پنجاه و نشون میده
  • احسان IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    3 0
    مطمئن باشین این ماشین تو آفتاب بوده، "دمای هوا" رو در سایه اندازه گیری میکنن تا تابش آفتاب مستقیم دماسنج رو داغ نکنه... همه سایت های معتبر هم 42 بودن.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین