قرار است که هریک از نمایندگان پیشنهادی برای کابینه دولت یازدهم قبل گرفتن رای اعتماد از مجلس،در کمیسیونهای تخصصی به سوالات نمایندگان پاسخ دهند،از این رو دیروز وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به کمیسیون آموزش رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره حضور میلی منفرد وزیر پیشنهادی آقای روحانی برای پست وزارت علوم گفت:در این جلسه آقای میلی منفرد برنامه‌های خود را در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی توضیح داد.
وی با بیان اینکه برنامه های میلی منفرد بر توسعه و پیشرفت علمی که رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی بر آن دارند استوار است افزود:آقای میلی منفرد اضافه کرد حرفهای زیادی علیه من زده می شود که هیچ کدام درست نیست وباید این افراد به وجدان خود پاسخگو باشند.
جعفری ادامه داد:جلسه با وزیر علوم طولانی شد و سوالات سیاسی هم پرسیده شد.
وی گفت:وزارت علوم نقش حساسی در تربیت و فرهنگ سازی دارد برا ی همین نمایندگان نسبت به وزارت علوم و برنامه های آن اهمیت زیادی می دهند.
23245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    27 1
    واقعاً واقعاً دروووووووووووووووووووووووووووووود به شـــــــــــــــــــــــــــــرفت
  • بی نام A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    18 2
    درود به شرف نمایندگانی که دارن به کشور و ملتشون فکر می کنند نه به منافع جناحی و حزبی . من دانشجوی دکتریم و خدا میدونه چقدر منتظر رای اعتماد مجلس به دکتر میلی هستم که زودتر وضعیت نا به سامان را سرو سامان بدهند.. همه پایگاههای علمی بخاطر بدهی بسته شده ... ما داریم تزمون کار می کنیم و اگر لطف دوستان خارج از کشور نبود که دارن تو تهیه مقالات کمک می کنند ... نمایندگان عزیز این جو سازی رسانه ای علیه دکتر میلی منفرد بی اساس هست. ایشون واقعا از هر نظر نمونه هستند.. از هر نظر..
  • محمود IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    31 3
    به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه بر نگذرد بنده از زمانی که جناب آقای دکتر میلی منفرد تصدی پست قائم مقام وزیر و معاون طرح و توسعه وزارت علوم را عهده دار بودند با ایشان آشنایی دارم. در آن زمان بنده در یکی از دانشگاه های مناطق محروم مدیر دفتر طرح های عمرانی بودم. انصافا ایشان فردی بسیار توانمند، ولایتمدار، مدافع ارزش های انقلاب اسلامی، مدیر و مدبر و دارای شخصیتی آرام و متین می باشند. نمی دانم چرا برخی افراد در ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خداوند باریتعالی به خود اجازه می دهند این همه تهمت و دروغ بنویسند. گاهی اوقات به مسلمان بودن برخی ها باید شک کرد. امیدوارم که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با رای بالا ایشان را به عنوان وزیر علوم برگزینند و از آقای دکتر میلی منفرد کار بخواهند.
  • بی نام IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    15 1
    الهی که مجلس به دکتر میلی منفرد رای اعتماد بده و تحت تاثیر تعصبات جناحی از این شخصیت برجسته محروممون نکنه
    • توسی A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
      7 0
      موافقم
  • بی نام A1 ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    18 35
    دانشگاه ها نباید مرکز فتنه باشند وگرنه نه از علم خبری است نه از پیشرفت ...از مجلس محترم عاجزانه تقاضا داریم وزارت علوم دست اصلاح طبها نیفتد حتی اگر بالاتر از phd باشند
    • بینام A1 ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
      13 0
      موقع انتخابات میگین ضد انقلابها هم بیان، حالا موقع وزیر انتخاب کردن صد تا اما و اگر میارین! اینکه یه وزیر دروغ گو نباشه برای ما ملت کافیه! اصلاح طلبی یعنی این. یعنی دروغ و دزدیها باید تو این نظام اصلاح شه که دین و ایمان و استعدادهای این ملت به باد فنا نره!
    • بی نام A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
      5 0
      دست اخراجی های دانشگاه های انگلیس بیفتد چطوره؟
  • بی نام A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    0 6
    عاقل همان کاری را ابتدا انجام می دهد که نادان در آخر.
  • بی نام A1 ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    0 5
    آنچه سرنوشت زندگی ما را تعیین می کند، تصمیم ماست، نه شرایط!
  • بی نام A1 ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    10 0
    متاسفانه عده ای از رئیسان بی بلیط دانشگاهها و بعضی مدیران بی بلیط وزارت علوم در تلاش هستند ذهن نمایندگان مجلس را نسبت به میلی منفرد خراب کنند. چون میذانند باید به زودی صندلی هایی را که نابجا برآن نشسته اند به شایستگان بلیط دار دانشمند و فرزانه بدهند. مردم نیز همچون انتخابات ریاست جمهوری رفتار نمایندگان را هوشمندانه زیر نظر دارند و در انتخابات آتی مجلس با در نظر گرفتن مواضع شان به موقع قدردان آنها یا روگردان از آنها خواهند بود.
  • بی نام A1 ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    8 0
    آقای دکتر جعفری از موضع منصفانه شما سپاسگزاریم. امیدوارم در آینده نیز برای انتخاب رئیس دانشگاه محل خدمتتان نیز موثر باشید و تلاش کنید فردی از داخل دانشگاه و نه خارج از آن سکاندار دانشگاه باشد.
  • sina A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
    5 0
    ایشون باید معاون هاشو خوب انتخاب کنه وزارت علوم از نظر مدیریت مالی ضعیفه بودجه‌ها درست توزیع نمی‌شه ایشان می‌تونه از دکتر علی‌ محمد کیمیاگری که سالها تجربه معاونت مالی اداره دانشگاه امیر کبیر رو داره استفاده کنه ایشان دانشیار گروه مهندسی صنایع و تحصیل کرده فرانسه هست